abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42425121
^_^

Maar ik wil in ieder geval wel weer eens wat title matches zien.

Fedor - Crocop, HW Champ vs. OWGP Winner
Silva vs Nogueira

Shockwave heeft altijd een super card, dus ben benieuwd wat het dit jaar word
quote:
Wanderlei: “ Rogério would be a fair option…”

Those who thought Wanderlei Silva would be upsetting after his loss to Mirko Cro Cop last PRIDE. Was totally surprised with the champion´ disposition at FURY FC´ back stage.

“Fighting is like that, who does not choose adversaries are disposed to win or loss. I was really physically prepared to this fight and training really hard. Perhaps I under estimate my adversary. The fact is that Mirko made the right moves. And in a combat like that against a dangerous opponent. There is no second chance”.

Assumed the middle weight champion. That after a quick vacation throughout northeast Brazil Natal and Bahia is already planning to go back to hard training. The reason is a possible fight at PRIDE GP December 31st. When most likely will put his belt available. Asked about who he would think will be his next adversary - Arona, Minotauro or Belfort. Wanderlei was right to the point. “In my opinion for his great performance with Shogun, I think Rogério Minotauro will be my next opponent. He is doing very well lately. I don’t know what PRIDE organizers are planning. However I think Minotauro would be a fair choice. Victor is also a very good fighter, as a matter of fact. He won me four year ago .

On the other hand he is not coming from a good sequence of fights. Consequently I don’t see interest from the PRIDE on him at this time. I also already fight with Arona. But in my opinion I think Rogério will be the next.” Concluded Wanderlei Silva.
Bron: http://www.wanderleisilva.com.br/noticias_semana_ing.asp
pi_42469657
Updated card Bushido 13:
quote:
PRIDE Bushido 13 fights announced so far:

Nobuhiro Obiya (Japan) vs Luiz Firmino (Brazil)

Ikuhisa Minowa (Japan) vs Mike Burton (USA)

Murilo Bustamente (Brazil) vs Yoon Dong Sik (Korea)

Shinya Aoki (Japan) vs Gilbert Melendez (USA)

Bushido Welterweight Grand Prix Semi-Final Matches:

Denis Kang (USA) vs Akihiro Gono (Japan)

Paulo Filho (Brazil) vs Kazuo Misaki (Japan)

PRIDE Lightweight Championship Fight:

Takanori Gomi (Japan) vs Marcus Aurelio (USA)
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:12:01 #103
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42477072
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 01:02 schreef Unstoppable het volgende:
Updated card Bushido 13:
[..]
Ziet er goed uit! Trouwens, morgen is K-1 Hero's 7 (MW & LHW GP Finals) met in bold de MW GP semi's.
quote:
--------------------fightcard--------------------
Melvin Manhoef vs. Shungo Oyama Onze landgenoot zal deze Jap heel hard KO slaan.
Caol Uno vs. Ivan Menjivar
J.Z. Calvan vs. Rani Yahya
Ken Kaneko vs. Hideo Tokoro
Tokimitsu Ishizawa vs. Carlos Newton
Don Frye vs. Min Soo Kim
Antonio Silva vs. Kaysinov Georgy
Yoshihiro Akiyama vs. Kestutis Smirnovas <-- vervanger van Sakuraba , andere MW semi final)
Kazuyuki Miyata vs. Ian James Schaffa
Oftewel, Manhoef zal imo zeker deze GP winnen. Wordt tijd dat hij daarna voor Pride uitkomt!

Wisten jullie trouwens dat David "Tank" Abott weer gevochten heeft? Tegen Paul Buentello @ Strikeforce F.C.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:42:21 #104
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_42477764
Hoe leuk het ook is naar Sak te kijken, kun je Smirnovas beter de rechtmatige halve-finalist noemen; Sakuraba was gewoon KO.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:11:16 #105
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42481554
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hoe leuk het ook is naar Sak te kijken, kun je Smirnovas beter de rechtmatige halve-finalist noemen; Sakuraba was gewoon KO.
100% mee eens, ik was in shock toen ik dat gevecht zag (of liever gezegd, toen Saku KO was en het gevecht even gestopt werd om ze te verplaatsen en het weer verder ging)
  zondag 8 oktober 2006 @ 17:23:04 #106
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_42483881
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:11 schreef RenzoBrad het volgende:

[..]

100% mee eens, ik was in shock toen ik dat gevecht zag (of liever gezegd, toen Saku KO was en het gevecht even gestopt werd om ze te verplaatsen en het weer verder ging)
Ben je inmiddels van de schok bekomen
bb_koning.hyves.nl
  zondag 8 oktober 2006 @ 19:49:34 #107
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42488763
Sinds een paar dagen zit ik niet meer lijkbleek achter de computer, heb ik geen trillende handen meer en zweet ik niet meer zoveel
pi_42536934
De K1 hero's kampioenen zijn bekend! Wat een uitslagen!
Helaas nog niet op youtube te zien.

Vandaag is trouwens het gevecht tussen Tito en Shamrock, ik hoop weer dat Shamrock wint maar ben bang dat hij toch tekort komt. Live te zien op UFC.com voor maar 6 dollar. Alleen jammer dat het midden in de nacht is ofzo.
AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:39:10 #109
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42536996
Ik wil dit topic toch maar even in de AT hebben.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:51:06 #110
106955 BB_Koning
pi_42537319
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:49 schreef RenzoBrad het volgende:
Sinds een paar dagen zit ik niet meer lijkbleek achter de computer, heb ik geen trillende handen meer en zweet ik niet meer zoveel
Ik zou zeggen check Manhoef-Oyama, genoeg schokkends gebeurt daarin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:37:46 #111
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42538775
shamrock oritz

hoop dat deze partij ditmaal de volle 3x5 minuten duurt... waardoor ken dusdanig veel letsel oploopt waardoor hij nooit meer een entree in de ring kan maken..

echter.. na een jaartje eruit te zijn geweest besluit ken om toch nog eens een match te doen.. tegen bas rutten ofzo.. waarna bas eindelijk revanche kan nemen en ken submit met een leglock of ko slaat

mjam...
pi_42539830
@BB-koning: volgens mij bedoel je iemand anders. dat staat op de k1 website, ik heb de wedstrijden nog niet gezien. het is niet oyama iig misschien Akiyama.
tenminste, als je het over de heros toernooi van gisteren heb.
AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:29:20 #113
106955 BB_Koning
pi_42559992
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 13:13 schreef MaxPowers het volgende:
@BB-koning: volgens mij bedoel je iemand anders. dat staat op de k1 website, ik heb de wedstrijden nog niet gezien. het is niet oyama iig misschien Akiyama.
tenminste, als je het over de heros toernooi van gisteren heb.
Ja, ok, die dan, ik zag t staan op Sherdog, maar aanegzien al di enamen op elkaar lijken, was ik de naam vergeten toen ik hier een berichtje wilde plaatsen en ging dus af op t berichtje van Renzo

bb_koning.hyves.nl
  woensdag 11 oktober 2006 @ 19:14:16 #114
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42585901
Over K1 Hero's 7:
SPOILER
Over Tito Ortiz vs. Ken Shamrock 3:
SPOILER
Volgende week zaterdag Pride Real Deal. Dat wordt lekker op zondag genieten van de PPV (die zal in de nacht van za op zo online worden gezet, wordt namelijk vrijwel direct in de USA uitgezonden). Sowieso leuke tijden voor ons MMA fans deze laatste paar maanden. Net Hero's en UFC fightnight achter de rug, volgende week Pride Real Deal, in november Ortiz vs. Liddell 2, 30 december de volgende UFC en de dag daarna, op oudejaarsdag Pride Shockwave (met meestal een supercard). En dan heb ik het nog niets eens over Pride Bushido gehad en alle andere events met grote namen....
  donderdag 12 oktober 2006 @ 00:32:58 #115
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42597643
tito-shamrock
SPOILER
pi_42598825
He ik weet niet of dit onderwerp al aan bod is gekomen, maar ik zit net critical countdown te kijken en wel Overeem tegen Nogueira (ofzoiets), maar ik vind het een vreemde stop. Maar ik zie Overeem ook niet echt kwaad of protesteren tegen de beslissing van de scheids. Weet iemand of hij het terecht vond dat het gevecht gestopt werd?

is there any controversy, or is it just me?
pi_42598986
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:28 schreef arjanus het volgende:
He ik weet niet of dit onderwerp al aan bod is gekomen, maar ik zit net critical countdown te kijken en wel Overeem tegen Nogueira (ofzoiets), maar ik vind het een vreemde stop. Maar ik zie Overeem ook niet echt kwaad of protesteren tegen de beslissing van de scheids. Weet iemand of hij het terecht vond dat het gevecht gestopt werd?

Ik ben er al achter, de handdoek werd in de ring gegooid...no controversy, jammer want hij stond dik voor
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:01:21 #118
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42604267
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:36 schreef arjanus het volgende:

[..]

Ik ben er al achter, de handdoek werd in de ring gegooid...no controversy, jammer want hij stond dik voor
Had dus ook te maken met zijn nek blessure (vandaar al die tape in / rond zijn nek). Zijn corner wilde geen risico nemen toen hij ineens een keer goed geraakt werd door Rogerio. En geef ze daar geen ongelijk in, safety first
Anders was er een grote kans geweest dat hij maanden nodig had om te herstellen.

Had ik trouwens al de line-up van TOo Hot Too Handle van 12 november in Rotterdam hier vermeld?
Zitten een paar hele aardige namen tussen, een mix van Muay Thai en MMA. Check http://216.246.16.38/~ththroot/ahoy_nl/lineup.php
O.a.:
Alistair Overeem - Gilbert Yvel
Alexander Emelianenko - Fabricio Werdum
Rodney Faverus - Murilo "Ninja" Rua
Verder Tyrone Spong tegen Joeri Mes (Muay Thai)

Ben vorig jaar naar Bushido Europe geweest (ook in R'dam), vond het toen wat tegenvallen dat ik de duurste kaarten had maar eigenlijk een shitplek had op die hoofdtribune. Kon de ring niet supergoed zien en had net zo goed een goedkoop kaartje voor de zijkant kunnen kopen. Daarnaast zat ik me te ergeren aan het NL publiek. Toen Fedor opkwam (om aan te kondigen dat ie vanwege z'n duim niet ging vechten) werd er nauwelijks geklapt ofzo. En bij de Amerikanen (Coleman en Randleman) was het alleen maar gefluit... (oke, randleman had wel iets beters mogen laten zien maar toch...)

Zie het toch liever op TV denk ik... alleen 't zal nog wel even wachten zijn voordat het op TV komt. Hmmm... mischien toch maar een goedkoop kaartje kopen?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:15:11 #119
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42604603
ik weiger pertinent om te betalen voor een semi pride evenement met het lompe publiek der nederlanders...

gadverdamme.. ik moet er niet aan dneken..

en daarnaast vind ik de line up niet spetterend.
pi_42604770
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:28 schreef arjanus het volgende:

Was door zijn nekblessure idd. Geloof dat het zo was, hij wou niet vechten vanwege de blessure, maar Pride kon zo snel niemand meer vinden als replacement. Toen hebben ze hem zo'n beetje op hun knieën gesmeekt of hij toch please wou, vandaar dat hij toch vocht maar geen risico nam.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:31:28 #121
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42606767
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:15 schreef Dacide het volgende:
ik weiger pertinent om te betalen voor een semi pride evenement met het lompe publiek der nederlanders...

gadverdamme.. ik moet er niet aan dneken..

en daarnaast vind ik de line up niet spetterend.
Ja oke Dacide.... maar toch, de vier gevechten die ik noemde zijn wel de moeite waard, maar idd 't publiek is zo lomp. Weet nog van vorig jaar, hoor ik een man vlak bij me zeggen: " 't schijnt dat de sterkste van de wereld ook komt, iemand uit Rusland ofzo!" Ik zo: "totally n00b, das Fedor, maar die komt helemaal niet vanwege een blessure"
  donderdag 12 oktober 2006 @ 13:15:34 #122
106955 BB_Koning
pi_42608003
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:01 schreef RenzoBrad het volgende:

Rodney Faverus - Murilo "Ninja" Rua
Volgens mij was Ninja de vervanger van Mousasi en daarna werd Cyborg de vervanger van Ninja of heb ik het verkeerd? Zoiets las ik op mixfight.nl

bb_koning.hyves.nl
  donderdag 12 oktober 2006 @ 14:52:26 #123
106955 BB_Koning
pi_42610669
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:15:10 #124
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42611372
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 13:15 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Volgens mij was Ninja de vervanger van Mousasi en daarna werd Cyborg de vervanger van Ninja of heb ik het verkeerd? Zoiets las ik op mixfight.nl

Vreemde knakker, die Cyborg. Allemaal tattoo's, nagellak en piercings enz. Ik ken 'm van een andere bond, ben de naam even vergeten. Wel een spectaculaire vechter. Zeer offensief.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_42619508
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:15 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Vreemde knakker, die Cyborg. Allemaal tattoo's, nagellak en piercings enz. Ik ken 'm van een andere bond, ben de naam even vergeten. Wel een spectaculaire vechter. Zeer offensief.
Cage Rage. Je moet dat gevecht tussen hem en Manhoef eens kijken. Echt ongelooflijk spectaculair einde:

http://www.youtube.com/watch?v=b4oI8lu-H3E

Edit: Ik heb het zelf ook net nog 's gekeken, en het mooiste vind ik zelf nog het feit dat en vooral hoe de verliezer nog doorvecht nadat de scheids het gevecht heeft gestopt. Op puur instinct wat hammerfists, maar zo zacht dat je er niet eens een kleuter KO mee krijgt, zo leeg was z'n gastank!

[ Bericht 10% gewijzigd door Dr_Strangelove op 12-10-2006 20:27:02 ]
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')