Bron: http://www.wanderleisilva.com.br/noticias_semana_ing.aspquote:Wanderlei: “ Rogério would be a fair option…”
Those who thought Wanderlei Silva would be upsetting after his loss to Mirko Cro Cop last PRIDE. Was totally surprised with the champion´ disposition at FURY FC´ back stage.
“Fighting is like that, who does not choose adversaries are disposed to win or loss. I was really physically prepared to this fight and training really hard. Perhaps I under estimate my adversary. The fact is that Mirko made the right moves. And in a combat like that against a dangerous opponent. There is no second chance”.
Assumed the middle weight champion. That after a quick vacation throughout northeast Brazil Natal and Bahia is already planning to go back to hard training. The reason is a possible fight at PRIDE GP December 31st. When most likely will put his belt available. Asked about who he would think will be his next adversary - Arona, Minotauro or Belfort. Wanderlei was right to the point. “In my opinion for his great performance with Shogun, I think Rogério Minotauro will be my next opponent. He is doing very well lately. I don’t know what PRIDE organizers are planning. However I think Minotauro would be a fair choice. Victor is also a very good fighter, as a matter of fact. He won me four year ago .
On the other hand he is not coming from a good sequence of fights. Consequently I don’t see interest from the PRIDE on him at this time. I also already fight with Arona. But in my opinion I think Rogério will be the next.” Concluded Wanderlei Silva.
quote:PRIDE Bushido 13 fights announced so far:
Nobuhiro Obiya (Japan) vs Luiz Firmino (Brazil)
Ikuhisa Minowa (Japan) vs Mike Burton (USA)
Murilo Bustamente (Brazil) vs Yoon Dong Sik (Korea)
Shinya Aoki (Japan) vs Gilbert Melendez (USA)
Bushido Welterweight Grand Prix Semi-Final Matches:
Denis Kang (USA) vs Akihiro Gono (Japan)
Paulo Filho (Brazil) vs Kazuo Misaki (Japan)
PRIDE Lightweight Championship Fight:
Takanori Gomi (Japan) vs Marcus Aurelio (USA)
Ziet er goed uit! Trouwens, morgen is K-1 Hero's 7 (MW & LHW GP Finals) met in bold de MW GP semi's.quote:
Oftewel, Manhoef zal imo zeker deze GP winnen. Wordt tijd dat hij daarna voor Pride uitkomt!quote:--------------------fightcard--------------------
Melvin Manhoef vs. Shungo OyamaOnze landgenoot zal deze Jap heel hard KO slaan.
Caol Uno vs. Ivan Menjivar
J.Z. Calvan vs. Rani Yahya
Ken Kaneko vs. Hideo Tokoro
Tokimitsu Ishizawa vs. Carlos Newton
Don Frye vs. Min Soo Kim
Antonio Silva vs. Kaysinov Georgy
Yoshihiro Akiyama vs. Kestutis Smirnovas <-- vervanger van Sakuraba, andere MW semi final)
Kazuyuki Miyata vs. Ian James Schaffa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100% mee eens, ik was in shock toen ik dat gevecht zag (of liever gezegd, toen Saku KO was en het gevecht even gestopt werd om ze te verplaatsen en het weer verder ging)quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hoe leuk het ook is naar Sak te kijken, kun je Smirnovas beter de rechtmatige halve-finalist noemen; Sakuraba was gewoon KO.
Ben je inmiddels van de schok bekomenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:11 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
100% mee eens, ik was in shock toen ik dat gevecht zag (of liever gezegd, toen Saku KO was en het gevecht even gestopt werd om ze te verplaatsen en het weer verder ging)![]()
Ik zou zeggen check Manhoef-Oyama, genoeg schokkends gebeurt daarinquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:49 schreef RenzoBrad het volgende:
Sinds een paar dagen zit ik niet meer lijkbleek achter de computer, heb ik geen trillende handen meer en zweet ik niet meer zoveel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
Ja, ok, die dan, ik zag t staan op Sherdog, maar aanegzien al di enamen op elkaar lijken, was ik de naam vergeten toen ik hier een berichtje wilde plaatsen en ging dus af op t berichtje van Renzoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:13 schreef MaxPowers het volgende:
@BB-koning: volgens mij bedoel je iemand anders. dat staat op de k1 website, ik heb de wedstrijden nog niet gezien. het is niet oyama iig misschien Akiyama.
tenminste, als je het over de heros toernooi van gisteren heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Tito Ortiz vs. Ken Shamrock 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week zaterdag Pride Real Deal. Dat wordt lekker op zondag genieten van de PPV (die zal in de nacht van za op zo online worden gezet, wordt namelijk vrijwel direct in de USA uitgezonden). Sowieso leuke tijden voor ons MMA fans deze laatste paar maanden. Net Hero's en UFC fightnight achter de rug, volgende week Pride Real Deal, in november Ortiz vs. Liddell 2, 30 december de volgende UFC en de dag daarna, op oudejaarsdag Pride Shockwave (met meestal een supercard). En dan heb ik het nog niets eens over Pride Bushido gehaden alle andere events met grote namen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er al achter, de handdoek werd in de ring gegooid...no controversy, jammer want hij stond dik voorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:28 schreef arjanus het volgende:
He ik weet niet of dit onderwerp al aan bod is gekomen, maar ik zit net critical countdown te kijken en wel Overeem tegen Nogueira (ofzoiets), maar ik vind het een vreemde stop. Maar ik zie Overeem ook niet echt kwaad of protesteren tegen de beslissing van de scheids. Weet iemand of hij het terecht vond dat het gevecht gestopt werd?
is there any controversy, or is it just me?
Had dus ook te maken met zijn nek blessure (vandaar al die tape in / rond zijn nek). Zijn corner wilde geen risico nemen toen hij ineens een keer goed geraakt werd door Rogerio. En geef ze daar geen ongelijk in, safety firstquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:36 schreef arjanus het volgende:
[..]
Ik ben er al achter, de handdoek werd in de ring gegooid...no controversy, jammer want hij stond dik voor
Was door zijn nekblessure idd. Geloof dat het zo was, hij wou niet vechten vanwege de blessure, maar Pride kon zo snel niemand meer vinden als replacement. Toen hebben ze hem zo'n beetje op hun knieën gesmeekt of hij toch please wou, vandaar dat hij toch vocht maar geen risico nam.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:28 schreef arjanus het volgende:
He ik weet niet of dit onderwerp al aan bod is gekomen, maar ik zit net critical countdown te kijken en wel Overeem tegen Nogueira (ofzoiets), maar ik vind het een vreemde stop. Maar ik zie Overeem ook niet echt kwaad of protesteren tegen de beslissing van de scheids. Weet iemand of hij het terecht vond dat het gevecht gestopt werd?
is there any controversy, or is it just me?
Ja oke Dacide....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:15 schreef Dacide het volgende:
ik weiger pertinent om te betalen voor een semi pride evenement met het lompe publiek der nederlanders...
gadverdamme.. ik moet er niet aan dneken..
en daarnaast vind ik de line up niet spetterend.
Volgens mij was Ninja de vervanger van Mousasi en daarna werd Cyborg de vervanger van Ninja of heb ik het verkeerd? Zoiets las ik op mixfight.nlquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:01 schreef RenzoBrad het volgende:
Rodney Faverus - Murilo "Ninja" Rua
Vreemde knakker, die Cyborg. Allemaal tattoo's, nagellak en piercings enz. Ik ken 'm van een andere bond, ben de naam even vergeten. Wel een spectaculaire vechter. Zeer offensief.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Volgens mij was Ninja de vervanger van Mousasi en daarna werd Cyborg de vervanger van Ninja of heb ik het verkeerd? Zoiets las ik op mixfight.nl![]()
Cage Rage. Je moet dat gevecht tussen hem en Manhoef eens kijken. Echt ongelooflijk spectaculair einde:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:15 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Vreemde knakker, die Cyborg. Allemaal tattoo's, nagellak en piercings enz. Ik ken 'm van een andere bond, ben de naam even vergeten. Wel een spectaculaire vechter. Zeer offensief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |