Precies !quote:Op maandag 18 september 2006 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze willen Jack nu naar voren brengen als iemand waar niemand tegen durft en veel ontzag voor heeft enzovoorts![]()
Hij veranderd nog hoor neem ik aan !quote:Op maandag 18 september 2006 21:17 schreef digispeed het volgende:
ik vind jack maar een zacht ei.
als dat de nieuwe badguy moet worden................
Jack is een nieuw soort bad guy: de metrocrimineel.quote:Op maandag 18 september 2006 21:17 schreef digispeed het volgende:
ik vind jack maar een zacht ei.
als dat de nieuwe badguy moet worden................
Mwhahahahaquote:Op maandag 18 september 2006 21:37 schreef JohnDDD het volgende:
Nick: "Ik dacht dat jij dood was."
Martine: "Hahaha. Bij lange na niet."
Nick: "Laat me gaan!"
Martine: "Ik prakkeseer er niet over...dit keer gaan je ballen er echt af, kereltje."
*Martine haalt mes tevoorschijn*
Nick: "Je bent gek...hartstikke gek...."
*Martine strijkt met mes langs kruis Nick*
*Nick barst in huilen uit*
trok je er een Bing-achtig gezicht bij?!quote:Op maandag 18 september 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
Dude... ik zat hem te knijpen... ik dacht... er kan elke moment een gezicht verschijnen in dat raam
Tuurlijk...ik moest huilenquote:Op maandag 18 september 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
trok je er een Bing-achtig gezicht bij?!![]()
En Nick begint per direct letterlijk en figuurlijk in zijn broek te zeiken hahaquote:Op maandag 18 september 2006 21:37 schreef JohnDDD het volgende:
Nick: "Ik dacht dat jij dood was."
Martine: "Hahaha. Bij lange na niet."
Nick: "Laat me gaan!"
Martine: "Ik prakkeseer er niet over...dit keer gaan je ballen er echt af, kereltje."
*Martine haalt mes tevoorschijn*
Nick: "Je bent gek...hartstikke gek...."
*Martine strijkt met mes langs kruis Nick*
*Nick barst in huilen uit*
LOLquote:Op maandag 18 september 2006 21:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Jack is een nieuw soort bad guy: de metrocrimineel.![]()
oh mijn god, ik mag toch hopen dat je beseft dat dit echt een hele foute opmerking is...quote:Op maandag 18 september 2006 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat is het mooie van het feit dat ze officieel 18+ zijn, maar er nog jonger uit zien![]()
Niezen, huilen, gapen, lachen... alles is hetzelfde bij hemquote:Op maandag 18 september 2006 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bing keek toch meer alsof hij moest niezen?! oh nee, gapen!!!
hihi ik moet al lachen bij 't idee aan dat stomme hoofdquote:Op maandag 18 september 2006 21:46 schreef Dizer het volgende:
Niezen, huilen, gapen, lachen... alles is hetzelfde bij hem![]()
Dat was leukquote:Op maandag 18 september 2006 21:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi ik moet al lachen bij 't idee aan dat stomme hoofd
zal er bijna nog 'n keer voor naar 'n film met hem gaan
alleen met jou natuurlijk, zodat jij steeds zo schattig kan zeggen: "hou nou óp met lachen"]
mja ik had meer lol om jou dan om die film... maar goed we dwalen af...quote:
Hij heeft weinig gezichtsuitdrukking !quote:Op maandag 18 september 2006 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niezen, huilen, gapen, lachen... alles is hetzelfde bij hem![]()
hij kijkt standaard of hij water ziet branden.....quote:Op maandag 18 september 2006 22:03 schreef Sander170 het volgende:
Als die boos is denk je misschien wel dat ie lacht![]()
Appie Baantjer??quote:Op maandag 18 september 2006 22:21 schreef Everett het volgende:
Ik heb van een niet nader te noemen en zeer onbetrouwbare bron vernomen dat het Appie is die Nick heeft ontvoerd.
Nee, niet Appie Baantjerquote:
oh.... in dat geval denk ík dat Fatima het heeft gedaan, samen met Mark de Moor....quote:Op maandag 18 september 2006 22:28 schreef Everett het volgende:
Nee, niet Appie Baantjer![]()
Appie Bosma, was een maatje van Mickey (in seizoen 1991).
O dat, ja dat is zijn neger look !quote:Op maandag 18 september 2006 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij kijkt standaard of hij water ziet branden.....
nou eerder een kruising tussenquote:
Als ik hem niet bewust had gemaakt was hij bijzonder fout geweest ja, ach ik ben op z'n tijd gewoon een beetje een provocateurquote:Op maandag 18 september 2006 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh mijn god, ik mag toch hopen dat je beseft dat dit echt een hele foute opmerking is...
beetje in de categorie Jody Bernal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |