Precies !quote:Op maandag 18 september 2006 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze willen Jack nu naar voren brengen als iemand waar niemand tegen durft en veel ontzag voor heeft enzovoorts![]()
Hij veranderd nog hoor neem ik aan !quote:Op maandag 18 september 2006 21:17 schreef digispeed het volgende:
ik vind jack maar een zacht ei.
als dat de nieuwe badguy moet worden................
Jack is een nieuw soort bad guy: de metrocrimineel.quote:Op maandag 18 september 2006 21:17 schreef digispeed het volgende:
ik vind jack maar een zacht ei.
als dat de nieuwe badguy moet worden................
Mwhahahahaquote:Op maandag 18 september 2006 21:37 schreef JohnDDD het volgende:
Nick: "Ik dacht dat jij dood was."
Martine: "Hahaha. Bij lange na niet."
Nick: "Laat me gaan!"
Martine: "Ik prakkeseer er niet over...dit keer gaan je ballen er echt af, kereltje."
*Martine haalt mes tevoorschijn*
Nick: "Je bent gek...hartstikke gek...."
*Martine strijkt met mes langs kruis Nick*
*Nick barst in huilen uit*
trok je er een Bing-achtig gezicht bij?!quote:Op maandag 18 september 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
Dude... ik zat hem te knijpen... ik dacht... er kan elke moment een gezicht verschijnen in dat raam
Tuurlijk...ik moest huilenquote:Op maandag 18 september 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
trok je er een Bing-achtig gezicht bij?!![]()
En Nick begint per direct letterlijk en figuurlijk in zijn broek te zeiken hahaquote:Op maandag 18 september 2006 21:37 schreef JohnDDD het volgende:
Nick: "Ik dacht dat jij dood was."
Martine: "Hahaha. Bij lange na niet."
Nick: "Laat me gaan!"
Martine: "Ik prakkeseer er niet over...dit keer gaan je ballen er echt af, kereltje."
*Martine haalt mes tevoorschijn*
Nick: "Je bent gek...hartstikke gek...."
*Martine strijkt met mes langs kruis Nick*
*Nick barst in huilen uit*
LOLquote:Op maandag 18 september 2006 21:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Jack is een nieuw soort bad guy: de metrocrimineel.![]()
oh mijn god, ik mag toch hopen dat je beseft dat dit echt een hele foute opmerking is...quote:Op maandag 18 september 2006 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat is het mooie van het feit dat ze officieel 18+ zijn, maar er nog jonger uit zien![]()
Niezen, huilen, gapen, lachen... alles is hetzelfde bij hemquote:Op maandag 18 september 2006 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bing keek toch meer alsof hij moest niezen?! oh nee, gapen!!!
hihi ik moet al lachen bij 't idee aan dat stomme hoofdquote:Op maandag 18 september 2006 21:46 schreef Dizer het volgende:
Niezen, huilen, gapen, lachen... alles is hetzelfde bij hem![]()
Dat was leukquote:Op maandag 18 september 2006 21:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi ik moet al lachen bij 't idee aan dat stomme hoofd
zal er bijna nog 'n keer voor naar 'n film met hem gaan
alleen met jou natuurlijk, zodat jij steeds zo schattig kan zeggen: "hou nou óp met lachen"]
mja ik had meer lol om jou dan om die film... maar goed we dwalen af...quote:
Hij heeft weinig gezichtsuitdrukking !quote:Op maandag 18 september 2006 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niezen, huilen, gapen, lachen... alles is hetzelfde bij hem![]()
hij kijkt standaard of hij water ziet branden.....quote:Op maandag 18 september 2006 22:03 schreef Sander170 het volgende:
Als die boos is denk je misschien wel dat ie lacht![]()
Appie Baantjer??quote:Op maandag 18 september 2006 22:21 schreef Everett het volgende:
Ik heb van een niet nader te noemen en zeer onbetrouwbare bron vernomen dat het Appie is die Nick heeft ontvoerd.
Nee, niet Appie Baantjerquote:
oh.... in dat geval denk ík dat Fatima het heeft gedaan, samen met Mark de Moor....quote:Op maandag 18 september 2006 22:28 schreef Everett het volgende:
Nee, niet Appie Baantjer![]()
Appie Bosma, was een maatje van Mickey (in seizoen 1991).
O dat, ja dat is zijn neger look !quote:Op maandag 18 september 2006 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij kijkt standaard of hij water ziet branden.....
nou eerder een kruising tussenquote:
Als ik hem niet bewust had gemaakt was hij bijzonder fout geweest ja, ach ik ben op z'n tijd gewoon een beetje een provocateurquote:Op maandag 18 september 2006 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh mijn god, ik mag toch hopen dat je beseft dat dit echt een hele foute opmerking is...
beetje in de categorie Jody Bernal...
Helaas heb ik Doodeind nog niet gezien !quote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou eerder een kruising tussenen
![]()
behalve in Doodeind, toen werd er voor z'n ogen iemand soort van vermoord, en keek hij zo:![]()
sukkel
als je met dure woorden wil strooien, moet je natuurlijk wel weten hoe je ze schrijft...quote:Op maandag 18 september 2006 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als ik hem niet bewust had gemaakt was hij bijzonder fout geweest ja, ach ik ben op z'n tijd gewoon een beetje een provacateur![]()
neequote:Op maandag 18 september 2006 22:37 schreef Sander170 het volgende:
Helaas heb ik Doodeind nog niet gezien !
Is het een beetje een aanrader ?
Beantwoord aub mij eerst even wil jequote:Op maandag 18 september 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je met dure woorden wil strooien, moet je natuurlijk wel weten hoe je ze schrijft...
Verbeterd, ga je me nu voortaan op typfouten pakken als je niets beters kunt verzinnen?quote:Op maandag 18 september 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je met dure woorden wil strooien, moet je natuurlijk wel weten hoe je ze schrijft...
nou, het begint dus al met dat Bing - of all people - de hoofdrol blijkt te spelen [sorry, incrowd-grapje]quote:Op maandag 18 september 2006 22:51 schreef Sander170 het volgende:
Vertel effe in het kort wat er zo kut is aan die film ?
Bedanktquote:Op maandag 18 september 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, het begint dus al met dat Bing - of all people - de hoofdrol blijkt te spelen [sorry, incrowd-grapje]
nee 't is gewoon 't waardeloos verhaaltje met constant dezelfde special effects [mooi gemaakt hoor, maar op een gegeven moment niet echt verrassend meer], en echt eng is ie ook niet... op Bing na wordt er verder aardig gespeeld, met name door Anniek Pfeiffer (ofzo) en Mads Wittemans...
Laat ik het zo zeggen: met goed gezelschap kun je een leuk avondje hebben, vooral als het evalueren gaat beginnen, maar je moet er niet met grote verwachtingen heengaan...
nee, daar hebben hadden we Bupa voorquote:Op maandag 18 september 2006 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Verbeterd, ga je me nu voortaan op typfouten pakken als je niets beters kunt verzinnen?![]()
Negeren is ook een vak opzichquote:Op maandag 18 september 2006 23:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, daar hebben hadden we Bupa voor
over die eerste opmerking hoef ik volgens mij verder niks kwijt: mijn mening was al duidelijk en bovendien al off-topic genoeg. over die tweede: ik vind provoceren in soaptopics nooit zo nodig, maar doe wat je niet laten kan...
Hoe meer verschillende meningen hoe boeiender een topic, al is het weleens off topicquote:Op maandag 18 september 2006 23:00 schreef babette21 het volgende:
over die eerste opmerking hoef ik volgens mij verder niks kwijt: mijn mening was al duidelijk en bovendien al off-topic genoeg.
As alwaysquote:over die tweede: ik vind provoceren in soaptopics nooit zo nodig, maar doe wat je niet laten kan...
, als is het weleens off topicquote:Op maandag 18 september 2006 23:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe meer verschillende meningen hoe boeiender een topic, als is het weleens off topic![]()
[..]
As always![]()
bemoei je er niet mee jijquote:
Ik ben ook van de partij jaah !quote:Op maandag 18 september 2006 23:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee jij
HvB en ik houden er een hele boeiende en compleet wederzijdse "god wat ben jij soms irritant"-relatie op na
quote:Op maandag 18 september 2006 23:06 schreef babette21 het volgende:
HvB en ik houden er een hele boeiende en compleet wederzijdse "god wat ben jij soms irritant"-relatie op na
Mij waardeer je toch wel, eerlijk en recht door zee ben ikquote:Op maandag 18 september 2006 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, goed verwoord en ondanks dat (of juist dankzij dat) weet ik je bijzonder te waarderen in dit topic![]()
* Heer_van_Bartolhoven houdt namelijk wel van mensen met een uitgesproken mening de niet met de meute meelullen![]()
Ja hoor beste kerel, als ik de een waardeer wil het niet zeggen dat ik de ander minder waardeerquote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Mij waardeer je toch wel, eerlijk en recht door zee ben ik![]()
Weet ik, daarom vroeg ik het ook maar effe !quote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja hoor beste kerel, als ik de een waardeer wil het niet zeggen dat ik de ander minder waardeer![]()
Maarre laten we maar weer ontopic gaan![]()
LOL! Nou bedankt hoor!quote:Op maandag 18 september 2006 23:26 schreef Sander170 het volgende:
Weet ik, daarom vroeg ik het ook maar effe !
Ik waardeer jou ook hoor, ReSpeCt MeN![]()
Misschien dat er iemand caps heeft?quote:Op maandag 18 september 2006 23:31 schreef Shirley het volgende:
Ik zag ook een gezicht in dat raam hoor! Er stond gewoon iemand Janine te bespioneren.
Wat zou anders het nut van een zinloos shot van haar in een stoel wezen?quote:Op maandag 18 september 2006 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien dat er iemand caps heeft?
quote:Op maandag 18 september 2006 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat is het toppunt van spanning:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zat bij die scene niet op te letten, omdat ik hem te saai vond. Er is me dus ook geen gezicht oid opgevallen. Maar ik heb het op video (net pas gezien) dus ik kan het zo terugkijken.
Ah niet Appie Heijn dus...quote:Op maandag 18 september 2006 22:28 schreef Everett het volgende:
[..]
Nee, niet Appie Baantjer![]()
Appie Bosma, was een maatje van Mickey (in seizoen 1991).flauw
![]()
Mijn god wat is Charlie een dramaqueen zeg.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ze uit zich wel erg fake vind ik !quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ik zat bij die scene niet op te letten, omdat ik hem te saai vond. Er is me dus ook geen gezicht oid opgevallen. Maar ik heb het op video (net pas gezien) dus ik kan het zo terugkijken.![]()
[..]
Ah niet Appie Heijn dus...flauw
![]()
Mijn god wat is Charlie een dramaqueen zeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |