goedevandaagquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:21 schreef wolferl het volgende:
goedemorgen, bijna.
het begint erstige vormen aan te nemenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Vroeg Tijn weer om AANDACHT ????
Ik heb dat ff niet meegekregen. Wat waren zijn pogingen hiertoe?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het begint erstige vormen aan te nemen
Het zal nog ff duren, maar ook de bewoners moeten zich hier op den duur aan gaan storen
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
BB heeft voor Rik een verrassing achtergelaten in het washok
[afbeelding]
hopelijk gebruikt ie het ook![]()
hij ging (schreeuwend)even aan Janine trekken om naar de yoghurt van Monique te komen kijkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb dat ff niet meegekregen. Wat waren zijn pogingen hiertoe?
snap het ook niet, hij zit rustig te schaken. zal wel weer een looze opmerking van Scan zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb dat ff niet meegekregen. Wat waren zijn pogingen hiertoe?
Nou ja zeg, die spoort ook niet helemaal. Beetje te rochelen in iemand z'n yoghurt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij ging (schreeuwend)even aan Janine trekken om naar de yoghurt van Monique te komen kijken
de yoghurt waar hij even later iets in spuwde
Deze zit er niet bij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
BB heeft voor Rik een verrassing achtergelaten in het washok
[afbeelding]
hopelijk gebruikt ie het ook![]()
Spoelwormquote:
Beetje obsessed ofzo? Wie heeft dit topic geopend en de eerste post geplaatst dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:25 schreef natronic het volgende:
[..]
snap het ook niet, hij zit rustig te schaken. zal wel weer een looze opmerking van Scan zijn
Tijn is net als Roel, in de begin periode echt leuk om naar te kijken en hem als god te aanbidden, maar het effect gaat niet lang werken. Tijn vind ik ook minder intressant dan de eerste weken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het begint erstige vormen aan te nemen
Het zal nog ff duren, maar ook de bewoners moeten zich hier op den duur aan gaan storen
Marlies is echt heeel engquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Tijn is net als Roel, in de begin periode echt leuk om naar te kijken en hem als god te aanbidden, maar het effect gaat niet lang werken. Tijn vind ik ook minder intressant dan de eerste weken.
Mijn huidigde top:
1-Semih
2-E10
3-Sabrina
4-Micheline
5-Tijn
6-Monique
7-Rik
8-Marcia
9-Milica
10-Hilde
11-Janine
12-Egbert
13-Jeroen
99-Marlies
Ouwe dronke heks is het gewoon.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:31 schreef ruby het volgende:
Hilde zit zich te irriteren aan een gesprek wat elders gaande is.
allebei!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:34 schreef ruby het volgende:
Heeft Hilde te weinig drank gehad of te weinig gerookt?
Dat klopt dus ook nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:35 schreef ruby het volgende:
Een homo zal altijd naar z'n kind om blijven kijken, aldus Hilde.
Jeroenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Zitten er nog mensen in het huis waarvan de ouders niet gescheiden zijn eigenlijk?
Nou het hoeft niet altijd positief of negatief te zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
@ wolferl e10 op 2????? kom op he, kom je uit zwolle ofzo, of nog beter, Marcel???????
![]()
is dat niet een paling...quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou het hoeft niet altijd positief of negatief te zijn.
Ik waardeer E10's pogingen om Sabrina te wippen.
Ik weet niet, ik denk niet dat E10 er lang in blijft, maar zijn leugens en versierpogingen zijn gewoon leuk om naar te kijken.
En even over Marlies, ja die is inderdaad eng.
Ik ga haar Scholletje noemen, eng dun glibberige vis die overal bij kan.
echt he, je ziet altijd te duidelijk als ie wat op heeft, gaat ie totaal op een andere manier praten, gister ook alquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:42 schreef pullup het volgende:
Etienne heeft blijbaar weer wat drank op hij begint weer te blaten.
Ja, aan een stilstaande Hilde met blauw jurkje heb ik ook niet zo veel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:44 schreef pullup het volgende:
Regie !! Er is een discussie aan de gang. Mogen we de bijbehorende beelden ook zien![]()
Mee eens. Als je etienne interessant vind of niet op d elaatste plaats hebt dan ben je een racist en kom je uit Zwolle.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou het hoeft niet altijd positief of negatief te zijn.
Ik waardeer E10's pogingen om Sabrina te wippen.
Ik weet niet, ik denk niet dat E10 er lang in blijft, maar zijn leugens en versierpogingen zijn gewoon leuk om naar te kijken.
En even over Marlies, ja die is inderdaad eng.
Ik ga haar Scholletje noemen, eng dun glibberige vis die overal bij kan.
Nee Marlies is geen paling, janine is een paling.quote:
Hilde staat hier op Floris al zeker 5 minuten stil op stream 3quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:47 schreef Suikeroom het volgende:
BB is echt wanhopig bezig met de streams
Al uren zelfs.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hilde staat hier op Floris al zeker 5 minuten stil op stream 3![]()
Ze staat als stil sinds vanmiddagquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze staat als stil sinds vanmiddag
is ze dood?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De ouders van Rik en Tijn toch?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Zitten er nog mensen in het huis waarvan de ouders niet gescheiden zijn eigenlijk?
ze zoek hem zelf opquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:55 schreef ruby het volgende:
Tijn zit niet al te ver bij Monique vandaan.
Dan zal Rob binnenkort wel weer bij het huis staan krijsen.quote:
Krijgen we weer brieven.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan zal Rob binnenkort wel weer bij het huis staan krijsen.
Ik kijk wel mee, maar zie weinig postmogelijkheden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:03 schreef ruby het volgende:
Wat is het hier rustig overigens.....
Als ze de camera's dit keer maar niet wegdraaien zodra er "iets" gebeurt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Monique en Tijn kunnen het toch niet laten
[afbeelding]
Ik zag het ook, maar geen idee wat er stond.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:07 schreef wolferl het volgende:
Er verschijnt iets op scherm
Marlies pesten?quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kijk wel mee, maar zie weinig postmogelijkheden.
Het kabbelt wat voort zonder geroddel etc, beetje algemeen allemaal.
er stond: Sabrina waarschuwing! Gebruik je microfoon waar die voor bedoeld is!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag het ook, maar geen idee wat er stond.
Zoiets van: Sabrina, microfoon gebruiken waarvoor het bedoeld is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat de microfoons gebruikt moeten worden waar ze voor bedoeld zijn (hoorde in een lachende Tijn zeggen).quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft iemand al de brochure "solliciteren met een handicap" naar het huis op laten sturen??quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als het UWV die stream ziet ken ze meteen voor herkeuring komen![]()
Ik had dat plaatje dat ze op haar zij lag nodig voor een fake, maar was net te laatquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:12 schreef ruby het volgende:
Mo ligt ondertussen haar hoofd op Tijn z'n kruis.
Ik zie nu ook plaatjesmogelijkheden hoor Scan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had dat plaatje dat ze op haar zij lag nodig voor een fake, maar was net te laat![]()
ow jammer, had spannender kunnen zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:14 schreef T-lex het volgende:
Sabrina liep d'r microfoontje in het rond te slingeren alsof het een lasso was, toen ze langs de keuken liep....hoorde een hoog fluit geluidje daardoor volgens mij. dat zullen ze wel bedoeld hebben.
Ik heb wel een donkerbruin vermoden hoe die fake eruit gezien zou hebben.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had dat plaatje dat ze op haar zij lag nodig voor een fake, maar was net te laat![]()
Je ziet gewoon die vonk....quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:16 schreef T-lex het volgende:
Gelukkig zijn Tijn en Mo nog steeds "maatjes" (kijk ze is gelukkig zijn)...![]()
Het wordt wel watquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:18 schreef Bocaj het volgende:
Rob is alweer onderweg naar Aalsmeer met een brief Honkbalknuppel![]()
Jammer dat ik dat dan ook meteen voor me zie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Rik: "Bij mij komen ze meteen klaar als ik ga pijpen"
Marlies: "Dan kun je goed pijpen. Jij hebt ook zo'n grote mond. En jullie kunnen vast ook beter zuigen dan wij"
Talpa publiek!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:23 schreef versabommie het volgende:
OMFG, ze zitten te bespreken hoe ze deepthroaten en pijpen ...
te-ring...wat zijn dit voor bewoners?
keequote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Rik doet even voor bij Milica hoe je het beste diep kunt pijpen.
Rik: "Sommige jongens hebben een fijne lul, dan kun je alle kanten op."
Micheline vertelt even op welke manier zij het lekker vindt.
Milica: "Hoe doe jij het altijd mam?"
Hilde: "Diep en hard"
je en net daarvoor kon ze het niet zonder attributen. Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Janine geeft toe dat ze gevingerd heeft... zonder vibo. Nu kan ze er weer een paar weken tegen.
Nah ja, zolang dat ze van Hilde afblijft voor het oog van de camera's vindt ik alles best.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:31 schreef n1ek het volgende:
Janine kent het verschil tussen mannen en vrouwen niet ofzo?
"Ik heb het ook gedaan" Nou er zit nog wel een verschil tussen
Ik denk eerder een gangbang!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:32 schreef Sonique het volgende:
Ze gaan naar bed, dat wordt collectief masturberen...
Met muziek van Ad Visser.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:30 schreef Coos het volgende:
Het blijft wachten op de eerste simultane masturbeersessie.![]()
Ga je mond spoelen!!quote:
Muziek van Enigma ofzo... Past er wel lekker bij.quote:
Niet zo negatief Peter.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Als de kijkcijfers nu maar niet gestegen zijn
Anders is het volgende week weer 3 dagen Tijn - Monique
je hoort E10 zn zoveelste zeer "vriendschappelijke" zoen op het voorhoofd van Sabrina geven.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:36 schreef ruby het volgende:
E10 heeft het gevoel dat ie de laatste dagen veel closer is geworden met Sabrina.
Waaaaaaaat, hoor ik ze zoenen????
ze kon zo snel geen tandenstoker vinden dus is het behelpenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina ligt wel op een erg verdachte hoogte op Etienne trouwens
Waardeloze regie alleenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:39 schreef wolferl het volgende:
Of ze ligt in coma, of hij heeft haar bewust dronken gevoerd.
Maar ja ik hoor ze nu zoenen..Ieeeeeeek
zo wil ik ook wel liggen maar dan met iemand anders....quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina ligt wel op een erg verdachte hoogte op Etienne trouwens
met wie dan????quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zo wil ik ook wel liggen maar dan met iemand anders....![]()
Rik heeft echt een heul grotequote:Op zaterdag 16 september 2006 00:47 schreef Sonique het volgende:
Het grootste lul mysterie....
Tijn is de grootste lulquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:47 schreef Sonique het volgende:
Het grootste lul mysterie....
Nietus en Tijn heb ik nog niet mogen bewonderen, net als Semih en Eggbert.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn is de grootste lul
(geintje)
Hij is meer van het intieme, sure E10 je bent 19. Dit is je sexuele piekquote:
op talpa doet ie het primaquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Knap shit dat stream 3 het nu niet doet, waar altijd de close beelden zijn
ja wil je wel weten he...quote:
En Sabje niet alleenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:52 schreef versabommie het volgende:
Ligt onze kleine e10 eindelijk in het bed van sabbel, maken ze mentaal gehakt van hem
Op Talpa zie ik wederom een Hilde die op gaat staan.quote:
Ja en daarna: E-10, weet je wat het is? weet je wat het is?quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Monique: "Het is net met dat lullen van je. Op het ene moment komt er weer iets heel wijs uit... en daarna zeg je weer iets dat je denkt.... "
Ja op streams 3 is Hilde blijven steken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Te vaag bij stream 1 had Hilde andere kleren aan dan bij stream 3
Die in die blauwe jurk is haar tweelingzus.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Te vaag bij stream 1 had Hilde andere kleren aan dan bij stream 3
Even E10 roepen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand een hele grote lul in de mond van Micheline stoppen nu?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Die in die blauwe jurk is haar tweelingzus.
Verrassing van BB.
E10 in z'n geheel? Ja hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, past hij daar echt helemaal in?
E10 moet er ff een pincet bij pakken om het af te maken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Die meiden maken Etienne zo geil als boter.
Lol, maar de vraag is dan of ze daarmee genomen wil worden, ofdat ze iemand met een voorbinddildo wil nemen...quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Die meiden maken Etienne zo geil als boter.
Monique wil graag een keer met een voorbind dildo
*kijktquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, past hij daar echt helemaal in?
Hee, het is Monique, dus die wil anaal genomen worden!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lol, maar de vraag is dan of ze daarmee genomen wil worden, ofdat ze iemand met een voorbinddildo wil nemen...
Koop een vis in de viswinkel en begin te likkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina wil een keer iemand klaar beffen
Ach welnee, de zusjes zijn megateasers. Etienne zal dadelijk zijn eigen pinda moeten doppenquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:04 schreef natronic het volgende:
E10???? trio, kwartet,????????????
Tuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Ze vragen of Etienne nog wensen heeft op seksueel gebied. Hij heeft al triootjes gedaan, kwartetjes.... Hij heeft een keer met drie vrouwen gedaan... en een keer met een man erbij...
Jaaa, die zijn niet meer te stuiten dan!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:04 schreef Morwen het volgende:
Drank en muziek dat huis in. Hoerrrrrrenfeest![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina wil een keer iemand klaar beffen
Wie is het nouquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:05 schreef n1ek het volgende:
Monique: "ik zou nog wel is iemand willen klaarbeffen, zo dat is eruit"
Later zei ze dat ze iemand wil nemenquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lol, maar de vraag is dan of ze daarmee genomen wil worden, ofdat ze iemand met een voorbinddildo wil nemen...
Godsamme. Slim is ze niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:05 schreef n1ek het volgende:
Monique: "ik zou nog wel is iemand willen klaarbeffen, zo dat is eruit"
Dat is alvast voor Madame Tussaud.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Hilde kan wel goed standbeeld nadoen
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
JA, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag
Sinds begin deze week. Maar dat is zwaar off topic, Arcquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:09 schreef Arcee het volgende:
[..]Het Bananenlied
Of had je die al langer?
Wick.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Ik heb al zoveel gedaan op seksueel gebied, maar dat heeft allemaal te maken met de kinderboerderij. Dat kan ik niet vertellen op televisie"
Was niet helemaal een gelukkig grapje inderdaadquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een pedofiel op de kinderboerderij
![]()
Ja maar dat is niets van tijn toch?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was niet helemaal een gelukkig grapje inderdaad
Dat had er dit keer een keer niets mee te maken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar dat is niets van tijn toch?![]()
Ja he, daar lijkt het verdomd veel op. Zelfde niveau.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:15 schreef Sonique het volgende:
Echt, ik krijg spontane flashbacks van schoolreisjes op terschelling enzo....
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:15 schreef Sonique het volgende:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:15 schreef Sonique het volgende:
Ik wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:18 schreef El_Rolando het volgende:
Ik geloof er niks van.
Hij doet iets mysterieus dat ie ook thuis kan doen. Wissels verkeerd omzetten en zoquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben je conducteur scanman? Ik heb al een paar keer sex gehad in de trein...
Nee, dat niet. Maar ik begin er nu toch aan te denkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben je conducteur scanman? Ik heb al een paar keer sex gehad in de trein...
dan is Rik net als ikquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Seksueel gezien zijn Tijn en Rik wel ENORME tegenpolen volgens mij. Tijn vindt iets al snel not-done... terwijl Rik alles doet wat in zijn hoofd opkomt
Huh??? Wat ik thuis doe heeft niets met de NS te maken hoor. Dat is weer wat anders.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij doet iets mysterieus dat ie ook thuis kan doen. Wissels verkeerd omzetten en zo![]()
Trava???? Leg uitquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Erm nou als 'kenner' van de gayscene kan ik je vertellen dat Rick een nobody is in de scene...die is namelijk nog sterker op uiterlijk gebaseerd dan de heteroscene:)..vandaar misschien ook dat ie trava is:D
Hapquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh??? Wat ik thuis doe heeft niets met de NS te maken hoor. Dat is weer wat anders.
Ja, betrapt. Ik dacht dat je echt dacht dat datgene wat ik thuis doe ook voor de NS was.quote:
Ik dacht dat travestieten juist heel verzorgd waren, ik vind hem vies en onverzorgdquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Rick is travestiet in zijn vrije tijd of als hij uitgaat..zijn ook ergens pics van hem te zien
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, betrapt. Ik dacht dat je echt dacht dat datgene wat ik thuis doe ook voor de NS was.
Omdat ie anders niet goed ligt bij de mannen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Rick is travestiet in zijn vrije tijd of als hij uitgaat..zijn ook ergens pics van hem te zien
Ja ik vind hem ook onverzorgd..maar als trava komt er misschien een andere ik bij hem naar boven..kan even niet zo snel een pic van hem in zijn trava outfit vinden. Effe zoekuh.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik dacht dat travestieten juist heel verzorgd waren, ik vind hem vies en onverzorgd![]()
Jep, laten we maar stoppen, anders krijg ik weer een email.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dacht ik ookMaar sorry, dit is off topic
![]()
Rik was van de week de enige die boos werd op Hilde met haar schijnheilige bakkesquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Rick leuker als persoon dan Tijn. Rik denkt langer over dingen na, zoekt vaak een tussenweg, begrijpt veel dingen.
Bij Tijn is het meer zwart-wit en ik vind hem niet echt oprecht..oh hij vind bepaalde dingen zo erg (nomineren) maar loopt wel bijiedereeen langs om te zeggen wie hij weg wil hebben.
Ik snap de populariteit van Tijn echt niet..
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Daar zal je dan een vrouw voor moeten zijn, denk ikquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Rick leuker als persoon dan Tijn. Rik denkt langer over dingen na, zoekt vaak een tussenweg, begrijpt veel dingen.
Bij Tijn is het meer zwart-wit en ik vind hem niet echt oprecht..oh hij vind bepaalde dingen zo erg (nomineren) maar loopt wel bijiedereeen langs om te zeggen wie hij weg wil hebben.
Ik snap de populariteit van Tijn echt niet..
Dat zegt ie... maar hij zit vol poep.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar die Etienne heeft dus met de zwakkere dames al trio's en kwartetjes gedaan.
Ik geloof hem ook nogquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zegt ie... maar hij zit vol poep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |