ow jammer, had spannender kunnen zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:14 schreef T-lex het volgende:
Sabrina liep d'r microfoontje in het rond te slingeren alsof het een lasso was, toen ze langs de keuken liep....hoorde een hoog fluit geluidje daardoor volgens mij. dat zullen ze wel bedoeld hebben.
Ik heb wel een donkerbruin vermoden hoe die fake eruit gezien zou hebben.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had dat plaatje dat ze op haar zij lag nodig voor een fake, maar was net te laat![]()
Je ziet gewoon die vonk....quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:16 schreef T-lex het volgende:
Gelukkig zijn Tijn en Mo nog steeds "maatjes" (kijk ze is gelukkig zijn)...![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:18 schreef Bocaj het volgende:
Rob is alweer onderweg naar Aalsmeer met een brief Honkbalknuppel![]()
Jammer dat ik dat dan ook meteen voor me zie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Rik: "Bij mij komen ze meteen klaar als ik ga pijpen"
Marlies: "Dan kun je goed pijpen. Jij hebt ook zo'n grote mond. En jullie kunnen vast ook beter zuigen dan wij"
Talpa publiek!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:23 schreef versabommie het volgende:
OMFG, ze zitten te bespreken hoe ze deepthroaten en pijpen ...
te-ring...wat zijn dit voor bewoners?
keequote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Rik doet even voor bij Milica hoe je het beste diep kunt pijpen.
Rik: "Sommige jongens hebben een fijne lul, dan kun je alle kanten op."
Micheline vertelt even op welke manier zij het lekker vindt.
Milica: "Hoe doe jij het altijd mam?"
Hilde: "Diep en hard"
je en net daarvoor kon ze het niet zonder attributen. Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Janine geeft toe dat ze gevingerd heeft... zonder vibo. Nu kan ze er weer een paar weken tegen.
Nah ja, zolang dat ze van Hilde afblijft voor het oog van de camera's vindt ik alles best.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:31 schreef n1ek het volgende:
Janine kent het verschil tussen mannen en vrouwen niet ofzo?
"Ik heb het ook gedaan" Nou er zit nog wel een verschil tussen
Ik denk eerder een gangbang!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:32 schreef Sonique het volgende:
Ze gaan naar bed, dat wordt collectief masturberen...
Met muziek van Ad Visser.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:30 schreef Coos het volgende:
Het blijft wachten op de eerste simultane masturbeersessie.![]()
Ga je mond spoelen!!quote:
Muziek van Enigma ofzo... Past er wel lekker bij.quote:
Niet zo negatief Peter.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Als de kijkcijfers nu maar niet gestegen zijn
Anders is het volgende week weer 3 dagen Tijn - Monique
je hoort E10 zn zoveelste zeer "vriendschappelijke" zoen op het voorhoofd van Sabrina geven.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:36 schreef ruby het volgende:
E10 heeft het gevoel dat ie de laatste dagen veel closer is geworden met Sabrina.
Waaaaaaaat, hoor ik ze zoenen????
ze kon zo snel geen tandenstoker vinden dus is het behelpenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina ligt wel op een erg verdachte hoogte op Etienne trouwens
Waardeloze regie alleenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:39 schreef wolferl het volgende:
Of ze ligt in coma, of hij heeft haar bewust dronken gevoerd.
Maar ja ik hoor ze nu zoenen..Ieeeeeeek
zo wil ik ook wel liggen maar dan met iemand anders....quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina ligt wel op een erg verdachte hoogte op Etienne trouwens
met wie dan????quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zo wil ik ook wel liggen maar dan met iemand anders....![]()
Rik heeft echt een heul grotequote:Op zaterdag 16 september 2006 00:47 schreef Sonique het volgende:
Het grootste lul mysterie....
Tijn is de grootste lulquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:47 schreef Sonique het volgende:
Het grootste lul mysterie....
Nietus en Tijn heb ik nog niet mogen bewonderen, net als Semih en Eggbert.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn is de grootste lul
(geintje)
Hij is meer van het intieme, sure E10 je bent 19. Dit is je sexuele piekquote:
op talpa doet ie het primaquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Knap shit dat stream 3 het nu niet doet, waar altijd de close beelden zijn
ja wil je wel weten he...quote:
En Sabje niet alleenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:52 schreef versabommie het volgende:
Ligt onze kleine e10 eindelijk in het bed van sabbel, maken ze mentaal gehakt van hem
Op Talpa zie ik wederom een Hilde die op gaat staan.quote:
Ja en daarna: E-10, weet je wat het is? weet je wat het is?quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Monique: "Het is net met dat lullen van je. Op het ene moment komt er weer iets heel wijs uit... en daarna zeg je weer iets dat je denkt.... "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |