That will do.quote:
Wietsquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ik kom en ik neem Wiets mee op een railrunner
Goedemorgen Dingiequote:Op zondag 17 september 2006 12:10 schreef purplerose het volgende:
Goeiemorgen!
Owja, kan iemand DeWaasheid en Hrun bij de misschieners zetten
Morge guitarist!!!quote:
Hmmm, kan leuk worden als je ook zo bent op de mietquote:Op zondag 17 september 2006 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gedaan dingie!
Uw mod tot service
Geen probleem..quote:Op zondag 17 september 2006 12:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hmmm, kan leuk worden als je ook zo bent op de miet
Thx beeb!![]()
En dan daar is er geen kut aan.quote:
Trouwens dinsdag of donderdag nog in the waterhole?quote:
Lijkt me goed planquote:Op zondag 17 september 2006 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen probleem..
Moet ik alvast een hokje reserveren in de wc's ?
Nu Wiets komt wel jaquote:Op zondag 17 september 2006 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En dan daar is er geen kut aan.
Zeg HW kwam jij ook nog?
Jij en ik moeten even met elkaar sprekenquote:Op zondag 17 september 2006 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu Wiets komt wel ja.
Nee, denk niet dat ik er zal zijn in the Waterhole.
Waarom is hier nog geen reactie op?quote:Op zondag 17 september 2006 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik heb een nieuwe gestrikt! Die *slapen blijft bij mij* Puh
Lisszle
quote:Op zondag 17 september 2006 13:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom is hier nog geen reactie op?
Omdat het een mooie dame is en daar vallen fokkers niet op?quote:Op zondag 17 september 2006 13:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Omdat iedereen er min of meer al vanuit ging dat D_A wel ergens een vrijwillige PUB-er móest gaan vinden, mits fatsoenlijke dreigementen en spierballentaal?quote:Op zondag 17 september 2006 13:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
hehehehehehequote:Op zondag 17 september 2006 13:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat iedereen er min of meer al vanuit ging dat D_A wel ergens een vrijwillige PUB-er móest gaan vinden, mits fatsoenlijke dreigementen en spierballentaal?
Dan moet je je MSN maar aanzetten.quote:Op zondag 17 september 2006 13:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Jij en ik moeten even met elkaar spreken
Ik werd vannacht om half 5 wakkergebeld, omdat jij iets gezegd zou hebben. Vul zelf maar de rest in
Ja nee?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:30 schreef Q. het volgende:
Ja nee, ik kom niet!
quote:Op zondag 17 september 2006 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik heb een nieuwe gestrikt! Die *slapen blijft bij mij* Puh
Lisszle
Spierballenquote:Op zondag 17 september 2006 13:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat iedereen er min of meer al vanuit ging dat D_A wel ergens een vrijwillige PUB-er móest gaan vinden, mits fatsoenlijke dreigementen en spierballentaal?
En bedanktquote:
Topic killerquote:Op zondag 17 september 2006 14:26 schreef moemoe het volgende:
Hoi hoi liefjes!
Zo meteen naar Breda Barst, Infadels.
ech welquote:Op zondag 17 september 2006 20:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Goed topic.
Sorrie liefjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |