Als je alcohol gaat drinken als je moe bent wordt je juist nog moeier.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm hmmm....
Wijn will do the trick.
Ja, en een pijpje crack en je hoeft je niet eens meer om dingen als 'wakker zijn' druk te maken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Lijntje pep en je bent weer helemaal wakker.
Crack is teringzooi.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, en een pijpje crack en je hoeft je niet eens meer om dingen als 'wakker zijn' druk te maken..
Ja, speed is wel een verrijking voor je lichaam! [14.gif]quote:
Speed is voor paupers. Cocaine is de sjit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, speed is wel een verrijking voor je lichaam! [14.gif]
Ja, maar dat is zo duur joh. 40 euro een gram tegenover 5 euro een gram. Keuze snel gemaakt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Speed is voor paupers. Cocaine is de sjit.![]()
en we zijn weer terug bij peodersuikerquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Speed is voor paupers. Cocaine is de sjit.![]()
True.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, speed is wel een verrijking voor je lichaam! [14.gif]
Ik doe het op bier.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maarja, voor op een feest af en toe maakt het niet uit.
We gaan richting kerstdagen, dus het mag.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
en we zijn weer terug bij peodersuiker
Je weet dat alcohol ook een hardrug is?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik doe het op bier.
Sta je wel iedere 10 minuten een praatje te maken met de toiletjuffrouw, maar dan heb je ook niks!
Die bierbuik van de kerstman komt ook niet van de melk en koekjes.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We gaan richting kerstdagen, dus het mag.
Als goed is wel.. tenzij ik niet in staat ben om te lopen of iets vanwege mijn gewrichtenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deze keer kom je echt he doosje.
en grammetje of wat van wat?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zal trouwens een grammetje of wat meenemen
Zo enthousiast en plichtsgetrouw!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou waar mot je bij.
Alleen wiet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en grammetje of wat van wat?
Ik voel me verbonden met julliequote:
Jij ookquote:
Leukiequote:Op zaterdag 16 september 2006 23:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ik kom en ik neem Wiets mee op een railrunner
Ik hoop het, lijkt me leuk je te zienquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als goed is wel.. tenzij ik niet in staat ben om te lopen of iets vanwege mijn gewrichten![]()
maargoed.. dat is dus altijd korte termijn planning en kan dus kort van te voren pas zien of ik echt kan .. maar wil wel graag
Ik neem de bong meequote:
Gezellig.quote:
Dacht ik ook jaquote:
Zeg waarom ben je niet op irc?quote:
Ik zit ff een filmpje te kijkenquote:Op zondag 17 september 2006 01:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg waarom ben je niet op irc?
Ah dan gaat k lekke rnaar bedjequote:Op zondag 17 september 2006 01:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zit ff een filmpje te kijken![]()
Ben er straks weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |