Wat deed je daar en vertel?quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoi, ging iets niet helemaal goed vannacht.
had een personeelsdag in Utrecht, en we zaten op een terras met 20 man, en ik had eerst Innepin aan de lijn, en daarna drukte ik ergens verkeerd.quote:
Nou ok danquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
had een personeelsdag in Utrecht, en we zaten op een terras met 20 man, en ik had eerst Innepin aan de lijn, en daarna drukte ik ergens verkeerd.
Innepin is nog wel op komen dagen.
Sorry voor de verwarring.
Ach ga toch aan je kont likken schurfthondquote:
kan ik nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ach ga toch aan je kont likken schurfthond
quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ach ga toch aan je kont likken schurfthond
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:
Whehe, die is tof.quote:
Van Biogardequote:Op zaterdag 16 september 2006 15:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan?.
.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Wie gaa(n)t die smiley nadoen in dat andere topic?
Jij en bi0?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Wie gaa(n)t die smiley nadoen in dat andere topic?
Gaat het er echt zo heftig aan toe?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Na de 29ste hebben we nieuw fotomateriaal.
Heb je de foto's in de OP niet bekeken?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gaat het er echt zo heftig aan toe?
Ik heb geen idee. Ik maak het nooit bewust mee en hoor alles de volgende dag.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gaat het er echt zo heftig aan toe?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik maak het nooit bewust mee en hoor alles de volgende dag.
Ja, moet dat?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je de foto's in de OP niet bekeken?
[..]
Dat bedoel ik dus, dat had ik al gedaanquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik maar niet kijken.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat had ik al gedaan.
Wij doen nooit enge dingen op meets, koffie drinken, naast elkaar zitten en af en toe knuffelen, echt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:37 schreef Chowi het volgende:
Jullie jagen me weheg.
gelukkig kan ik edittenquote:
En ik neem altijd zelfgebakken koekjes mee. Chocolate-chip.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wij doen nooit enge dingen op meets, koffie drinken, naast elkaar zitten en af en toe knuffelen, echt.
met poedersuikerquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En ik neem altijd zelfgebakken koekjes mee. Chocolate-chip.
[..]
Sfeerverpester.quote:
Lik mn harige ballenquote:
quote:
Alleen doordeweeksquote:
Zeker, wat is jouw hobby dan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen een eigen hobby.
Jij bent heulmaal niet tofquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:30 schreef Q. het volgende:
Tof, ik kom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |