Dat dacht ik vroeger ook.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Fok is toch een sociaal leven?
Oh god, we raken haar kwijt! Iemand, doe iets grappigs!quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
let je nu wel op dat je niet 4 uur lang op de plee gaar zit te wezen?![]()
Ja, en het was 1 uur of anderhalf uur.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
let je nu wel op dat je niet 4 uur lang op de plee gaar zit te wezen?![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:43 schreef Biogarde het volgende:
Staan twee Marokkanen bij de kassa..
Het staat dan ook verkeerd in de Wiki...quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan een mod de OP aanpassen? De namen van de lijstjes staan achter elkaar i.p.v. onder elkaar.
ja boeind tyft op met je eddyquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:15 schreef purplerose het volgende:
Tering eddie Vedder is een Puike kerel![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je 't wel goed doen hè!quote:
Die underlined users stonden als 1 naam in het origineel..quote:
Check de edithistory. Je had alleen het eerste rijtje gedaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die underlined users stonden als 1 naam in het origineel..
Wat deed je daar en vertel?quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoi, ging iets niet helemaal goed vannacht.
had een personeelsdag in Utrecht, en we zaten op een terras met 20 man, en ik had eerst Innepin aan de lijn, en daarna drukte ik ergens verkeerd.quote:
Nou ok danquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
had een personeelsdag in Utrecht, en we zaten op een terras met 20 man, en ik had eerst Innepin aan de lijn, en daarna drukte ik ergens verkeerd.
Innepin is nog wel op komen dagen.
Sorry voor de verwarring.
Ach ga toch aan je kont likken schurfthondquote:
kan ik nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ach ga toch aan je kont likken schurfthond
quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ach ga toch aan je kont likken schurfthond
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:
Whehe, die is tof.quote:
Van Biogardequote:Op zaterdag 16 september 2006 15:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan?.
.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Wie gaa(n)t die smiley nadoen in dat andere topic?
Jij en bi0?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Wie gaa(n)t die smiley nadoen in dat andere topic?
Gaat het er echt zo heftig aan toe?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Na de 29ste hebben we nieuw fotomateriaal.
Heb je de foto's in de OP niet bekeken?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gaat het er echt zo heftig aan toe?
Ik heb geen idee. Ik maak het nooit bewust mee en hoor alles de volgende dag.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gaat het er echt zo heftig aan toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |