Gasparotto zelf:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij leek anders best boos te zijn. Zou vanwege gaatjes kunnen zijn, maar dat lijkt me toch niet een echt logische verklaring. Misschien even in het heetst van de strijd, maar na de finish tot het besef komen dat het waarschijnlijk niet zo heel veel uitmaakt.
Di Luca:quote:"It was great for the team. I am in great condition and it [going over the line first] was planned by the team," said Gasparotto after winning the day.
quote:Di Luca seemed to be shouting 'Dove vai?' ('Where are you going?') to Gasparotto as he kept on the front over the line. After the finish he was questioned.
"I was not upset, it is important that we as a team win," said Di Luca, who wore the Maglia Rosa in 2005. "It was great test for the team. ... I am not upset."
He, jammer, ze rijden toch net een ander parkoers als ik vorig jaar in de Ronde van Sardinië heb gefietst.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:55 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
^ Vandaag dus![]()
Gaat er een groepje met namen als bijvoorbeeld een Bettini, Ricco, Di Luca, Nocentini, Mazzanti, Rebbelin vandaar en halen ze het of gaan we gewoon voor de eerste massaspurt?
Zelf denk ik dat sowieso Hushovd en Petacchi dit moeten kunnen overleven zodat CA, Milram en iets als de water- een zeepvrinden het zaakje weer bij elkaar halen.
En dan hoop ik uiteraard op Alejet![]()
Hushovd lijkt er nog niet helemaal klaar voor, maar het is natuurlijk wel een karaktermensquote:Op zondag 13 mei 2007 12:55 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
^ Vandaag dus![]()
Gaat er een groepje met namen als bijvoorbeeld een Bettini, Ricco, Di Luca, Nocentini, Mazzanti, Rebbelin vandaar en halen ze het of gaan we gewoon voor de eerste massaspurt?
Zelf denk ik dat sowieso Hushovd en Petacchi dit moeten kunnen overleven zodat CA, Milram en iets als de water- een zeepvrinden het zaakje weer bij elkaar halen.
En dan hoop ik uiteraard op Alejet![]()
quote:Crédit Agricole was quite happy to make the top ten, but they did it without having sprinter Thor Hushovd with them. Hushovd came off on the first climb, and rode in four minutes down. "My legs weren't good enough for that speed," the Norwegian explained. "I'm just missing the rhythm of the competition after one month without racing. I finished the time trial with Christophe Kern but I'm not worried. It's only a restart. I'll see how far I can go in the Giro and my hopes of winning a stage are intact."
??? Kijk je soms op de Belg ofzo???quote:Op zondag 13 mei 2007 16:49 schreef Zwansen het volgende:
Een sterke mens.
Hij heeft ze allemaal naar de vaantjes gereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |