Dat zou wel kunnen, trouwens ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:02 schreef Bartoli het volgende:
Di Luca is ook blij dat ze gewonnen hebben zei die op de Rai dus dat schelden is misschien wat verkeerd opgevat. mss zat hij te roepen dat hij moest wachten omdat er breuken waren oid
anyway de komende dagen gelegenheid genoeg voor Danilo, als die het wil, om het roze te pakken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen, trouwens ja.
Nu je het zegt, leek er al een klein gaatje te vallen tussen hem en Gasparotto.
Dat lijkt me best wel een aardige etappe.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:10 schreef Gitanki het volgende:
[afbeelding]
Morgen... een paar rappe jongens (Di Luca?) vooruit?
Hij leek anders best boos te zijn. Zou vanwege gaatjes kunnen zijn, maar dat lijkt me toch niet een echt logische verklaring. Misschien even in het heetst van de strijd, maar na de finish tot het besef komen dat het waarschijnlijk niet zo heel veel uitmaakt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:02 schreef Bartoli het volgende:
Di Luca is ook blij dat ze gewonnen hebben zei die op de Rai dus dat schelden is misschien wat verkeerd opgevat. mss zat hij te roepen dat hij moest wachten omdat er breuken waren oid
ik mis dan nog team Lefevere, Team Aldag en team Riisquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:28 schreef Bartoli het volgende:
http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2007/classifiche/it/classifica.shtml?t=01&c=CLGEN
Discovery wordt op C4all Team Bruyneel genoemd omdat Wim van Rossum vindt dat ze de ethische code niet gerespecteerd hebben door toen der tijd Basso in de ploeg te nemen. zo noemt hij iedere ploeg die iemand in de ploeg heeft die verdacht is in een dopingzaak bij de naam vd manager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |