op de slotdag ja, maar dat mocht niet van de protour mensen, maar ze horen niet meer bij de protour, dus wie weet...quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:56 schreef -skippybal- het volgende:
Ze wouden dit jaar al een klimtijdrit er in proppen, dus wie weet volgend jaar wel....
Savoldelliquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:41 schreef HassieBassie het volgende:
Een afdaaltijdrit zou wel erg vet zijnVooral om geld te winnen; mijn geld staat dan vast op Vinokourov
![]()
Ja maar we hebben het hier over een afdaling héquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:35 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je volgt de ronde van Spanje niet? Ach, hoe lager de odds voor Vino, hoe beter
Ja. Bovenop de berg 6 seconden voor, onderaan meer dan een minuut en de Vuelta was voor hemquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja maar we hebben het hier over een afdaling hé
Dat was niet echt een technische afdaling. In het (korte) technische deel won Valverde 10 seconden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:47 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja. Bovenop de berg 6 seconden voor, onderaan meer dan een minuut en de Vuelta was voor hem![]()
Als ja , wat natuurlijk nooit gaat gebeuren. Die is dan z'n vorm uit het Bakenland en Wallonië waarschijnlijk dan al weer kwijt en gaat waarschijnlijk liever in Catalonië rijdenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:20 schreef Bartoli het volgende:
Sammy Sanchez als die mee zou doen won de tijdrit dan![]()
Dat is waar waarschijnlijk sturen ze weer een team met jonge basken naar Italie. Mayo en Zubeldia gaat immers niet meer want die laatste vertrekt bij de ploeg. En Mayo tsja die zal ook wel moeten opkrassenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als ja , wat natuurlijk nooit gaat gebeuren. Die is dan z'n vorm uit het Bakenland en Wallonië waarschijnlijk dan al weer kwijt en gaat waarschijnlijk liever in Catalonië rijden![]()
Maar ze hebben voor volgens jaar al wel die leuke Azanza van Kaiku gehaaldquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat is waar waarschijnlijk sturen ze weer een team met jonge basken naar Italie. Mayo en Zubeldia gaat immers niet meer want die laatste vertrekt bij de ploeg. En Mayo tsja die zal ook wel moeten opkrassen![]()
jup en een jonge beloftevolle bask Benat Inxaustiquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar ze hebben voor volgens jaar al wel die leuke Azanza van Kaiku gehaald![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:50 schreef Gitanki het volgende:
en wellicht wel weer een of andere idiote rit: een waterfiets etappe? of een afdaaltijdrit?
En iddquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:56 schreef -skippybal- het volgende:
Ze wouden dit jaar al een klimtijdrit er in proppen, dus wie weet volgend jaar wel....
Italiaans vlakquote:Op zondag 3 december 2006 15:43 schreef icebliss het volgende:
Weinig 'echte' sprint etappes, of niet? Vooral in de eerste week al heel veel heuvels enzo.
mooie ronde, veel klimmen, veel chrono km en ook bergop, wat voer voor de sprinters en wat overgangsritten. Kortom de mooiste van alle rondesquote:
Da's al ee jaar of 10 standaard.quote:Op zondag 3 december 2006 19:34 schreef 4-elements het volgende:
En wederom heeft de Giro een mooier parcours dan de Tour
* inkopper over Discovery maaktquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:36 schreef Ericr het volgende:
Benieuwd of Basso potten kan breken nu hij weg is bij Riis.
ja finish in verona zal vooralsnog niet gaan lukken. centen kwestie denk ik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:22 schreef zjroentje het volgende:
Dus toch de finish in Milaan?
Tja daar is toch iets misgegaan met de aanvoer dit jaar, hoop voor Basso dat Bruyneel wat nieuwe aanvoerroutes kan vinden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
* inkopper over Discovery maakt
Klimtijdrit, 13km bergopquote:Op woensdag 6 december 2006 11:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een individuele tijdrit van 13 km? Raar, vind ik.
Dat vind ik altijd wel mooi aan de Giroquote:Op zondag 3 december 2006 15:43 schreef icebliss het volgende:
Vooral in de eerste week al heel veel heuvels enzo.
de Vuelta gaat dat nu ook doenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel mooi aan de Giro.
Ik vind de Vuelta echt slap volgend jaar. Niet echt geweldige bergritten en slechts één rit boven de 200kmquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Vuelta gaat dat nu ook doen
Is er al een Vuelta-topic?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vind de Vuelta echt slap volgend jaar. Niet echt geweldige bergritten en slechts één rit boven de 200km![]()
Nee. Lijkt me ook niet echt handig om dat nu al te openen voor die paar reacties. En tegen de tijd dat 'ie weer nodig ben je 'm dan alweer kwijt met die brakke searchquote:
Voor degene de het Romandië topique niet lezenquote:Beste Skippybakl,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Onze commentator ter plaatse is RenaatSchotte. De eerste twee weken krijgt het als co-commentator Hans DeClercq naast zich, de laatste week zal dat Karl Vannieuwkerke zijn.
Veel kijkgenot.
Vriendelijke Groeten
Els Jacxsens
Eindredacteur
SporzaTel: 02/741.30.95
Fax: 02/733.92.40
quote:Saunier Duval
Riccardo Riccò
Iban Mayo
Gilberto Simoni
Rubens Bertogliati
Raivas Belohvosciks