Ik denk het wel.quote:
En ik maak maar een stomme opmerking die nergens op slaat.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:16 schreef kukeleku het volgende:
[..]
hee...ben ook maar een amateur hoor
Ja, en ze wil hem niet uitlenen aan Marlies heb ik begrepenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb het een paar dagen niet gevolgd, maar heeft Janine d'r dildo al gebruikt?
Ik heb zo langzamerhand geen zin meer om te kijkenquote:
quote:
die had ze aan rik geleend...nu heeft ze ook jeuk!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb het een paar dagen niet gevolgd, maar heeft Janine d'r dildo al gebruikt?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die had ze aan rik geleend...nu heeft ze ook jeuk!!
[..]
[..]
er gebeurt niet echt veel...ze zitten nu te eten....niet erg smakelijk...dus wacht maar ffquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
![]()
Is het de moeite waard om de streams op te starten of is het zonde van m'n tijd?
daaromquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:19 schreef bbfakir het volgende:
[..]
En ik maak maar een stomme opmerking die nergens op slaat.
wahahahahahahahaquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zette me aan het denken...ik rekte hem uit en zie .....
[afbeelding]
MILICA!![]()
ik hoop dat die rik snel wat oploopt op 1 van die wazige feesten waar ie laatst over aan het vertellen wasquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Hoezeer ik ook om Rik moet lachen omdat die zo'n ongegeneerde boer is, hij is wel vaak enorm goor!
in de breedtequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:25 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hilde mag nog een broodje, ze moet er nog van groeien.
tsss... lees nou eens goed wat je geschreven hebt...quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik hoop dat die rik snel wat oploopt op 1 van die wazige feesten waar ie laatst over aan het vertellen was![]()
jij hoopt dat ie aids krijgt?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik hoop dat die rik snel wat oploopt op 1 van die wazige feesten waar ie laatst over aan het vertellen was![]()
ok ik zal het nuanceren, ik hoop dat ie iig snel vertrokken is uit dat huis, die gozer voegt gewoon niks toe behalve dan dat ie af en toe een kam door iemand anders zn haar haalt. Over die aids opmerking, dr is toch niemand die hem dwingt om daarnaartoe te gaanquote:
one last wafer-thin mint, just onequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:25 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hilde mag nog een broodje, ze moet er nog van groeien.
zondequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
![]()
Is het de moeite waard om de streams op te starten of is het zonde van m'n tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |