dit is wat ik nog steeds heb:quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:02 schreef puntoortje het volgende:
mijn S3 doet het al weer een poosje gewoon, ipv mijn hak en plak beeldjes
volgens mij is egbert in zijn eentje aan het schakenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit is wat ik nog steeds heb:
[afbeelding]
Ikke ook alleen bij mij is ze iets kleiner en dikker.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit is wat ik nog steeds heb:
[afbeelding]
Heb net giros besteld via thuisbezorgd voor hier in ngein....quote:
aan het worden?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marlies is toch wel de vrouwelijke Jeroen aan het worden. In gesprek met Hilde en Micheline... ''Jaaa juist'' ''ja goh, jaja ja''
dan heeft ze bij jou al gegeten ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ikke ook alleen bij mij is ze iets kleiner en dikker.![]()
zit je nou in NG of in Utrecht?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb net giros besteld via thuisbezorgd voor hier in ngein....
niet te vreten die meuk!![]()
dat weet ie zelf niet eens joh....maar hoort dit niet in SC...quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zit je nou in NG of in Utrecht?
en weer kijk ik naar je tekst, dan naar je ava...naar je tekst ....quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:11 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Met speciale saus van Semi.
heb ik ook nog ff gewoond, wat een dooie boel is het daar toch, terwijl het zo groot is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:11 schreef versabommie het volgende:
Nieuwegien sabientje!
zo ietsquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ikke ook alleen bij mij is ze iets kleiner en dikker.![]()
je zette me aan het denken...ik rekte hem uit en zie .....quote:
neuh denk het niet scan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:17 schreef scanman01 het volgende:
Allemaal weer aan het eten.
Staat er nog iets te gebeuren vanavond? Feestje ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |