Ik heb 'm even opnieuw afgespeeld en ja ze trekt een slipper aan.quote:
OK, nu benik het zoooooooo zat jeuh!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:54 schreef Verida het volgende:
[..]
maar wat stem jij, slipper aantrekken of kleed rechtleggen
Hopelijk maandag meer uitsluitsel over deze bijzondere mysterie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, nu benik het zoooooooo zat jeuh!
hier:
hier trapt ze het kleed onder de bank
[afbeelding]
1 stap ervoor...slipper aan
[afbeelding]
nog iets eerder..duidelijk zolen al VOOR ze het kleed aantrapte!
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, nu benik het zoooooooo zat jeuh!
hier:
hier trapt ze het kleed onder de bank
[afbeelding]
1 stap ervoor...slipper aan
[afbeelding]
nog iets eerder..duidelijk zolen al VOOR ze het kleed aantrapte!
[afbeelding]
![]()
![]()
ja lach maar, heb die dikke zeekoe nu 5 keer achter elkaar dat kleedje onder de bank moeten laten trappenquote:
als het UWV die stream ziet ken ze meteen voor herkeuring komenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja lach maar, heb die dikke zeekoe nu 5 keer achter elkaar dat kleedje onder de bank moeten laten trappen![]()
tis net een tamahilde, nu eens kijken wat er gebeurt als ik ze een dag of 20 geen aandacht geef![]()
ze heeft iig een goede traptechniekquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als het UWV die stream ziet ken ze meteen voor herkeuring komen![]()
We hebben mazzel dat stream 3 het niet doetquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:08 schreef natronic het volgende:
je zult de kameraman wezen die de badkamer nu moet filmen
Ja wel toch? Zoals elke avond?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef D.Rose het volgende:
van de tv-uitzending komt geen herhaling?
Hoezo? die doet het hier gewoon heur:quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben mazzel dat stream 3 het niet doet
voetbah is wel belangrijk jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:13 schreef Verida het volgende:
was vorige week vrijdagavond ook niet ik denk ivm de wedstrijden
Ze was samen met Etienne ontzettend tevreden over hoe ze het nominatie gesprek met Marcia haden gevoerd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:15 schreef ruby het volgende:
Hilde moet plassen. Ze begint te kirren.
Let op mijn worden: BB is keihard dit jaar. En dat mede dankzij Hilde.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze was samen met Etienne ontzettend tevreden over hoe ze het nominatie gesprek met Marcia haden gevoerd.
Hilde mompelde iets van: "Heerlijk we pakken ze een voor een"
gvd...zit ik met die eikel opgescheept!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben mazzel dat stream 3 het niet doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |