En daar waar Boogerd in de tijdritten tijd verloor zal Dekker in de tijdritten tijd winnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef thijsdetweede het volgende:
Pas in Briancon heb je een beetje idee hoe je om je heen kan kijken. En zelfs dan (als, als...) is knechten voor Menchov een prima manier om mee te doen voor de witte trui. Dan moet je toch vaak 10-15 eindigen, precies wat Boogerd afgelopen jaar deed.
Van Gerdemann kan ik me een fraaie ritzege in de Tour de Suisse herinneren, maar verder heeft Dekker wel al een indrukwekkendere staat van dienst, idd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:10 schreef Venga het volgende:
Contador is een naam die op de Fuentes-lijst stond en die zijn in principe uitgesloten van rijden in de Tour dus wss geen Contador deze Tour.
Gerdemann heeft ook nog maar weinig laten zien in het hooggebergte, was vorig jaar meesterknecht van Ullrich in de Ronde van Zwitserland. Had specifiek gepiekt naar die ronde om daar in dienst te rijden maar schat hem zeker niet hoger in dan Dekker.
Die heeft al dingen laten zien in laatste km's van WK en klassiekers als Amstel en Luik die maar weinig jongeren laten zien.
Mocht hij echt voor de witte trui gaan dan verwacht ik met name Brajkovic als grootste concurrent
Euskaltel gaat inderdaad met Igor Anton naar de Tour. Erg benieuwd wat hij - tussen al die toppers - kan klaarspelen in het hooggebergte.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens is die Anton misschien ook nog wel een kandidaat als ze daarmee naar de Tour trekken bij Euskaltel. Of als Valv.Piti straks nog hangt misschien ook wel Luis Leon Sanchez bij Caisse ...
Nou na, hij wilde hem zelf vorig jaar ook al rijden. En tsja... zo ruim zitten we ook niet in de klassementsrenners.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat is weer zo typisch Nederlands hé, Dekker zou nu al naar de Tour moeten want dat is de enige koers die het publiek kent. Laat die jongen toch eens rustig groeien. Het is niet omdat hij nu al een karig bezette rittenkoers als Romandië wint dat hij klaar voor de Tour zou zijn hé. Laat hem dit jaar nog maar een paar zo'n koersen rijden (Zwitserland, Duitsland) en stuur hem dan volgend jaar maar eerst eens naar de Giro als 'kopman' ...
Een flinke onderschatting van het Nederlandse wielrennen. Dekker is absoluut samen met Gesink het grootste talent, maar dit zijn zeker niet de enige Nederlanders waar we de komende jaren op moeten teren .quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach ja, zonder Dekker hebben we erg weinig wielertoekomst, dus we moeten maar van hem houden.
noway dat ik quick step ga aanmoedigenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel veel ronderenners, weinig eendagstalent, zo'n Dekker zie ik echt geen (of nauwelijks) klassiekers winnen. In LBL kan hij inderdaad nog groeien. Nog enkele jaren en hij zit bij het eerste groepje om dan geklopt te worden door een Di Luca of Rebellin, tegen dan waarschijnlijk Cunego of Ricco.
Bij de Belgen is het eigenlijk omgekeerd, misschien moeten we samensmelten, zijn we samen een complete wielernatie.
Zeker niet doen.. Volgend jaar misschien maar niet eerder. Misschien zou hij wel ronde van spanje kunnen rijden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:46 schreef Coelho het volgende:
Robert Gesink nog mee om wat ervaring op te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |