En daar waar Boogerd in de tijdritten tijd verloor zal Dekker in de tijdritten tijd winnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef thijsdetweede het volgende:
Pas in Briancon heb je een beetje idee hoe je om je heen kan kijken. En zelfs dan (als, als...) is knechten voor Menchov een prima manier om mee te doen voor de witte trui. Dan moet je toch vaak 10-15 eindigen, precies wat Boogerd afgelopen jaar deed.
Van Gerdemann kan ik me een fraaie ritzege in de Tour de Suisse herinneren, maar verder heeft Dekker wel al een indrukwekkendere staat van dienst, idd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:10 schreef Venga het volgende:
Contador is een naam die op de Fuentes-lijst stond en die zijn in principe uitgesloten van rijden in de Tour dus wss geen Contador deze Tour.
Gerdemann heeft ook nog maar weinig laten zien in het hooggebergte, was vorig jaar meesterknecht van Ullrich in de Ronde van Zwitserland. Had specifiek gepiekt naar die ronde om daar in dienst te rijden maar schat hem zeker niet hoger in dan Dekker.
Die heeft al dingen laten zien in laatste km's van WK en klassiekers als Amstel en Luik die maar weinig jongeren laten zien.
Mocht hij echt voor de witte trui gaan dan verwacht ik met name Brajkovic als grootste concurrent
Euskaltel gaat inderdaad met Igor Anton naar de Tour. Erg benieuwd wat hij - tussen al die toppers - kan klaarspelen in het hooggebergte.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens is die Anton misschien ook nog wel een kandidaat als ze daarmee naar de Tour trekken bij Euskaltel. Of als Valv.Piti straks nog hangt misschien ook wel Luis Leon Sanchez bij Caisse ...
Nou na, hij wilde hem zelf vorig jaar ook al rijden. En tsja... zo ruim zitten we ook niet in de klassementsrenners.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat is weer zo typisch Nederlands hé, Dekker zou nu al naar de Tour moeten want dat is de enige koers die het publiek kent. Laat die jongen toch eens rustig groeien. Het is niet omdat hij nu al een karig bezette rittenkoers als Romandië wint dat hij klaar voor de Tour zou zijn hé. Laat hem dit jaar nog maar een paar zo'n koersen rijden (Zwitserland, Duitsland) en stuur hem dan volgend jaar maar eerst eens naar de Giro als 'kopman' ...
Een flinke onderschatting van het Nederlandse wielrennen. Dekker is absoluut samen met Gesink het grootste talent, maar dit zijn zeker niet de enige Nederlanders waar we de komende jaren op moeten teren .quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach ja, zonder Dekker hebben we erg weinig wielertoekomst, dus we moeten maar van hem houden.
noway dat ik quick step ga aanmoedigenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel veel ronderenners, weinig eendagstalent, zo'n Dekker zie ik echt geen (of nauwelijks) klassiekers winnen. In LBL kan hij inderdaad nog groeien. Nog enkele jaren en hij zit bij het eerste groepje om dan geklopt te worden door een Di Luca of Rebellin, tegen dan waarschijnlijk Cunego of Ricco.
Bij de Belgen is het eigenlijk omgekeerd, misschien moeten we samensmelten, zijn we samen een complete wielernatie.
Zeker niet doen.. Volgend jaar misschien maar niet eerder. Misschien zou hij wel ronde van spanje kunnen rijden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:46 schreef Coelho het volgende:
Robert Gesink nog mee om wat ervaring op te doen?
Mooie oranje bril....quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:48 schreef Jodelaar het volgende:
Ik verwacht een zelfde Boogerd als vorig jaar. Verder gaat Rasmussen weer voor de bolletjes. Freire groen. Menchov zakt er weer doorheen waardoor boogerd kopman wordt. Dekker zie ik tog echt wel meedoen voor het wit. Samen met misschien weening. Ik heb er weer zin an.
Supporteren voor een ploeg bij het wielrennen is sowieso kansloos...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:50 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
noway dat ik quick step ga aanmoedigen
Gerdemann, Possoni (staat op voor selectie geloof ik?), Anton (ook nog niet ouder dan 25 tog?), Thomas, Brajkovic en contador (maar die staat natuurlijk wel op fuentes lijst). Fothen en Cunego zijn dit jaar zeker te oud?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:10 schreef Venga het volgende:
Contador is een naam die op de Fuentes-lijst stond en die zijn in principe uitgesloten van rijden in de Tour dus wss geen Contador deze Tour.
Gerdemann heeft ook nog maar weinig laten zien in het hooggebergte, was vorig jaar meesterknecht van Ullrich in de Ronde van Zwitserland. Had specifiek gepiekt naar die ronde om daar in dienst te rijden maar schat hem zeker niet hoger in dan Dekker.
Die heeft al dingen laten zien in laatste km's van WK en klassiekers als Amstel en Luik die maar weinig jongeren laten zien.
Mocht hij echt voor de witte trui gaan dan verwacht ik met name Brajkovic als grootste concurrent
Wat heeft Possoni gepresteerd de laatste 1.5 jaar dat 'ie een kanshebber op Wit zou zijn?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:56 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Gerdemann, Possoni (staat op voor selectie geloof ik?), Anton (ook nog niet ouder dan 25 tog?), Thomas, Brajkovic en contador (maar die staat natuurlijk wel op fuentes lijst). Fothen en Cunego zijn dit jaar zeker te oud?
Ik zeg niet dat hij het gaat doen, maar zou kunnen. Hij heeft het wel in zich denk. Hij reed ook al kilometers op kop in WP en LBL. Ik volg hem al tijdje en piekt op TDFquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat heeft Possoni gepresteerd de laatste 1.5 jaar?
Possoni? Waarom zou die een kanshebber zijn? Fothen en Cunego zijn idd te oud, en die laatste doet sowieso niet mee. Ook Kohl lijkt me een goede kanshebber voor het wit dit jaar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:56 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Gerdemann, Possoni (staat op voor selectie geloof ik?), Anton (ook nog niet ouder dan 25 tog?), Thomas, Brajkovic en contador (maar die staat natuurlijk wel op fuentes lijst). Fothen en Cunego zijn dit jaar zeker te oud?
Kohl die vergeet ik nog. Terwijl het een oostenrijker isquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:05 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Possoni? Waarom zou die een kanshebber zijn? Fothen en Cunego zijn idd te oud, en die laatste doet sowieso niet mee. Ook Kohl lijkt me een goede kanshebber voor het wit dit jaar.
Weening heeft bergop niets laten zien. Wanneer er zo'n 70 tot 80 man in het peleton rijdt op een cole hangt hij achteraan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:48 schreef Jodelaar het volgende:
Dekker zie ik tog echt wel meedoen voor het wit. Samen met misschien weening.
Weening alweer ouder dan 25? Hij boekt inderdaad weinig progressie maar tog zou hij er nog kunnen komen. Gassert en Eltink heb ik ook nog niet opgegevenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef Venga het volgende:
[..]
Weening heeft bergop niets laten zien. Wanneer er zo'n 70 tot 80 man in het peleton rijdt op een cole hangt hij achteraan.
Onze toekomstige Tour-winnaar van 2008 heeft de laatste jaren te weinig progressie geboekt. Kan een redelijke knecht worden voor Dekker en Gesink, meer zit er niet in voor hem.
Is bovendien te oud om mee te doen voor de witte trui.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:34 schreef Biggs. het volgende:
We weten toch allemaal dat het winnen van die trui slechts een formaliteit zal worden voor Clement.![]()
Nou ja, we dachten ook dat Traksel of Wielinga of zelfs engels het wel zou maken, dus ik ben nu liever iets te sceptisch.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:28 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Een flinke onderschatting van het Nederlandse wielrennen. Dekker is absoluut samen met Gesink het grootste talent, maar dit zijn zeker niet de enige Nederlanders waar we de komende jaren op moeten teren .
Ik denk dat je met dát argument de criticasters de mond wel kan snoeren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de Belgen is het eigenlijk omgekeerd, misschien moeten we samensmelten, zijn we samen een complete wielernatie.
Clement, was dat die ene met die flitsende demarrage in Romandië?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:34 schreef Biggs. het volgende:
Al dat gespeculeer over de witte trui![]()
We weten toch allemaal dat het winnen van die trui slechts een formaliteit zal worden voor Clement.![]()
Freire gaat niet voor groen, alleen voor etappezeges.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:48 schreef Jodelaar het volgende:
Ik verwacht een zelfde Boogerd als vorig jaar. Verder gaat Rasmussen weer voor de bolletjes. Freire groen. Menchov zakt er weer doorheen waardoor boogerd kopman wordt. Dekker zie ik tog echt wel meedoen voor het wit. Samen met misschien weening. Ik heb er weer zin an.
Meer zin heb ik in de Ronde van Duitsland. Ze gaan over mijn vaste trainingsparcour de Riedbergpass
![]()
(als ik in oostenrijk ben uiteraard). En volgende dag gaan ze ook nog over de Oberjoch. Ik zal er staan, zit er dan tog in de buurt.
Klopt. Heeft dit jaar een nekwervel gebroken in de GP Chiaso.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Clement, was dat die ene met die flitsende demarrage in Romandië?
Ah. Flitsend was trouwens sarcastisch bedoeld, hij ging sluw weg langs de andere kant van de weg en had een maximum voorsprong van 72 cm, tot er een Quickstepper kwam helpen, samen haalden ze ruim 2 meter. Ruim!quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Klopt. Heeft dit jaar een nekwervel gebroken in de GP Chiaso.
Welnee, niet overdrijven, het was zeker 720 cmquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah. Flitsend was trouwens sarcastisch bedoeld, hij ging sluw weg langs de andere kant van de weg en had een maximum voorsprong van 72 cm, tot er een Quickstepper kwam helpen, samen haalden ze ruim 2 meter. Ruim!
Dat het sarcastisch was had ik ook wel door.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah. Flitsend was trouwens sarcastisch bedoeld, hij ging sluw weg langs de andere kant van de weg en had een maximum voorsprong van 72 cm, tot er een Quickstepper kwam helpen, samen haalden ze ruim 2 meter. Ruim!
Trakselquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, we dachten ook dat Traksel of Wielinga of zelfs engels het wel zou maken, dus ik ben nu liever iets te sceptisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |