Let maar op, die tekende een nieuw contract bij Euskaltelquote:
Heeft 'ie al gedaan. Heeft wel salaris in moeten leveren....quote:Op maandag 18 september 2006 13:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Let maar op, die tekende een nieuw contract bij Euskaltel![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 10:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Over Le Grand Depart is al heel wat bekend eigenlijk
[afbeelding]
De proloog , op en rond Buckingham Palace (daar gaan we naartoe)![]()
[afbeelding]
En de eerste rit , door het mooie Kent :
[afbeelding]
De ploegenvoorstelling doen ze zelfs op Trafalgar Square de vrijdag![]()
Dat dacht ik ook, maar op het kaartje staan alleen maar 3 colletjes 4e categorie, dus het zal wel wer weinig selectief worden.quote:Op maandag 18 september 2006 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]zuid Engeland, best mooi omgeving, volgens mij kan daar een mooi glooiend parcours uit komen.
Idd. Heb me dit jaar in Valkenburg ook goed geamuzeerd.quote:Op maandag 18 september 2006 11:12 schreef jorienvdherik het volgende:
maar toch wel weer elke dag kijken komende zomer
quote:De 93ste Ronde van Frankrijk telt zes
bergritten (één meer dan dit jaar),twee
individuele tijdritten en opnieuw geen
ploegentijdrit.Het peloton rijdt met de
klok mee en doet eerst de Alpen aan.
De zevende etappe is de eerste bergrit,
de achtste rit is de eerste met de meet
bergop.De negende etappe is de zwaarste
van de drie Alpenritten,met de Iseran
en de Galibier.In de Pyreneeën wordt de
zestiende etappe de zwaarste:218 km met
de finish bovenop de Aubisque.
De 13de etappe is de eerste individuele
tijdrit,over 54 kilometer.De tweede is
op de voorlaatste dag en kan met zijn
55 km nog aardig wat verschuivingen in
het algemeen klassement teweegbrengen.
Dat wordt dus op maandag tour kijkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:42 schreef Bruce117 het volgende:
07/7 proloog Londen,8 km
08/7 rit 1:Londen-Canterbury,203 km
09/7 rit 2:Duinkerken-Gent,167 km
10/7 rit 3:Waregem-Compiegne,236 km
Ja, die lijkt mij ook leuk!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:36 schreef Gitanki het volgende:
Aubisque als finish, tof!
Ik zie je punt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk doen met de Port de Bal�s? Ik weet toch wel voor zo'n 99% zeker dat ��n kant daarvan een geitenpad/MTB route is....
Ik ga dit weekend maar eens beginnen met lobbyen voor de Aubisquequote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Schitterend. Dat wordt volgend jaar naar de voorstelling en start in Londen, terug via Canterbury (rit 1) , en dan achtereenvolgens de start in Duinkerke, aankomst in Gent, én de start in Waregem in een straal van minder dan een uurtje rijden rond mijn huis, en dan nog op het einde hetjaarlijkse weekendje Parijs ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |