abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41839972
Het zou zo zijn dat Paul McCartney eind jaren zestig een ernstig auto ongeluk zou hebben gehad en zou zijn overleden. Om de Beatles bij elkaar te houden en de fans niet teleur te stellen zou er een stand-in zijn gevonden voor McCartney, iemand die zowel op hem lijkt én net zo klonk als het origineel.
Deze theorie berust op een aantal merkwaardige feiten en gebeurtenissen.
De hoes van "Sgt. Pepper" (maar even als linkje gedaan)

Op deze plaat staan de 4 beatles afgebeeld als 4 wassen beelden in het midden en 4 echte meer naar links.
De grond voor hun voeten ziet eruit als net omgegraven aarde met bloemen, zelfs een aantal bloemen in de vorm van een bas (Paul's instrument). Dit zou gemakkelijk kunnen worden geinterpreteerd als een graf.
Boven het wassen beeld van Paul staat een hand, dit komt erg vaak terug op verschillende afbeeldingen en zou in de Indiaanse cultuur de dood betekenen.
Bij de wassen beelden is Paul het langst, terwijl feitelijk alle Beatles evenlang waren behalve Ringo.

Op diezelfde cover, wanneer je horizontaal een spiegel tegen 'Lonely Hearts', op het drumstel, houdt, het woord 'Hearts' verandert in 'He die', met tussen die twee woorden een ruit, een dubbele pijl dus die naar boven richting McCartney en naar onder op het 'graf' wijst. Het "I ONEI" (links) zou slaan op 1+1+1, de drie overgebleven bandleden, of zo verklaren anderen I ONEI X zou 11/9 inhouden, 9 november, zijn veronderstelde sterfdag.

Op de achterkant van de hoes op de schouder van Paul de letters O.P.D. Dit zou de Engelse afkorting voor Officially Pronounced Dead zijn.
In nummer acht van de LP "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band" wordt de naam van een nieuwe zanger geintroduceerd "The one and only Billy Shears"
Aan het einde van de plaat (niet de CD dus). Staat in het gedeelte waar nooit muziek staat nog een extra groef, dit achterwaards gespeeld "Will Paul come back as Superman" zou laten horen.

Hier staan de 4 beatles afgebeeld, voorop John, in het wit, als God. Daarachter Ringo als de begrafenisondernemer, daarna Paul (op blote voeten) als de dode (sigaret rechts=>Paul was links). George achteraan als de doodgraver.
Slecht zichtbaar, maar de kever op de achtergrond links heeft als kenteken "28IF-LMW"=> Paul zou 28 zijn geweest IF hij niet zou zijn doodgegaan. LMW=> Linda McCartney Weeps.

Achterop de hoes:

De 8 puntjes voor het woord Beatles laten zich erg makkelijk als een 3 lezen.

In het liedje "i'm so tired" kan er een stukje achteruit worden afgespeeld en is te horen. "Paul is a dead man, miss him,... miss him"
vooruit en achteruit

Documentaire 'Who Buried Paul McCartney'|Bekijk

WikiPedia: 'Paul Is Dead'

*************************************************************************************************************************
Ik vond het wel weer eens tijd voor het 2e deel van dit intressante onderwerp.....
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_41840480
Blijft grappig
Nu met transparante user-icon!
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:14:57 #3
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_41840532
ok als het zo is... how care's ? nu nog dan he
pi_41840638
En wáárom zouden ze dit ook al weer op de hoes zetten in een cryptische vorm als ze niet willen dat er iemand achter komt?
pi_41840710
bijna 40 jaar oud en nog steeds dit gelul
Evolution is a process too slow to save my soul
pi_41842720
Is wel nog een mooie consipracy theorie.. hats off to you
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 22:26:41 #7
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_41847937
Ik heb nog steeds mn twijfels.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_41862671
Hier is een link naar de documentaire Who Burried Paul McCartney:

http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=zmbcxCsHEbGcZtHjIembB&refered=czwhLsHEbGcZtHnSopBfqB
pi_41867651
Staat ook in de OP
  maandag 18 september 2006 @ 04:55:51 #10
106570 hardcorehooligans
No one likes us, but we don&am
pi_41911214
ach ja mischien is paul dood. en was William billy Shears Campbell de oplossing. maar het blijft een raar verhaal dat ze dat in hun muziek stopte. want was paul dan William billy Shears Campbell. http://www.youtube.com/watch?v=p8uYtm4r3Tc
they not gonna get us
pi_41912841
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 19:10 schreef satecl het volgende:
Staat ook in de OP
Daar staat een link naar de website, maar niet naar een plek waar je de documentaire kunt bekijken, of wel?
  maandag 18 september 2006 @ 17:24:10 #12
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41924745
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:26 schreef LeisureSuitLarry het volgende:

[..]

Daar staat een link naar de website, maar niet naar een plek waar je de documentaire kunt bekijken, of wel?
, ernaast, maakt niet uit...

zijn er nog mensen die links hebben naar .wav files waar je stukkies achtestevoren hoort...zodat er andere tekst komt....
pi_41924856
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:24 schreef satecl het volgende:

[..]

, ernaast, maakt niet uit...

zijn er nog mensen die links hebben naar .wav files waar je stukkies achtestevoren hoort...zodat er andere tekst komt....
Lol, niet gezien
  dinsdag 19 september 2006 @ 17:49:43 #14
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41956729
quote:
Op maandag 18 september 2006 04:55 schreef hardcorehooligans het volgende:
ach ja mischien is paul dood. en was William billy Shears Campbell de oplossing. maar het blijft een raar verhaal dat ze dat in hun muziek stopte. want was paul dan William billy Shears Campbell. http://www.youtube.com/watch?v=p8uYtm4r3Tc
Dit is ook een redelijk bewijs waarvan je weer denkt: ...........ja....
pi_41982316
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door NorthernStar op 20-09-2006 14:14:45 ]
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 14:16:22 #16
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41982501
Opgeschoond en waarschuwing voor arexes en ook in het algemeen: andere users voor gek verklaren is not done en kan genoeg zijn voor een ban.
  Forum Admin woensdag 20 september 2006 @ 15:40:39 #17
35723 crew  GGMM
pi_41985133
ongelofelijk vergezocht, dan geloof ik nog eerder dat 2pac nog leeft.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:45:43 #18
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_42051900
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:56 schreef satecl het volgende:
Boven het wassen beeld van Paul staat een hand, dit komt erg vaak terug op verschillende afbeeldingen en zou in de Indiaanse cultuur de dood betekenen.
Die hand is van Stephen Crane, een schrijver die een verhaal heeft geschreven over 4 mannen in een boot, waarvan er 1 doodgaat. De andere 3 doen dan net alsof hij er nog steeds is...
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2006 @ 18:25:48 #19
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_42052939
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:45 schreef Rasing het volgende:

[..]

Die hand is van Stephen Crane, een schrijver die een verhaal heeft geschreven over 4 mannen in een boot, waarvan er 1 doodgaat. De andere 3 doen dan net alsof hij er nog steeds is...
Ah verdacht!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')