abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41838022

Let is snow!

Oh the weather outside is frightful,
But the fire is so delightful,
And since we've no place to go,
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

It doesn't show signs of Pauseping,
And I've bought some corn for popping,
The lights are turned way down low,

When we finally kiss goodnight,
How I'll hate going out in the storm!
But if you'll really hold me tight,
All the way home I'll be warm.

The fire is slowly dying,
And, my dear, we're still good-bying,
But as long as you love me so,

Hier verder

[ Bericht 33% gewijzigd door Sight_key op 15-09-2006 18:30:18 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_41838129
Pfffff............wordt me het weekend wel zeg

Morgen hele dag rolstoeldansen en zondag doe ik mee aan Leontiensladiesride!

Weekend vol beweging dus
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_41838179
Hele dag rolstoeldansen

Ga je dat volhouden ????

Maar je doet veel aan hand-biken dus je zult wel genoeg conditie hebben of niet soms? Als je bergen op en af kunt gaan met biken ook.

Wat is leontiensladiesreis?

Wat een naam
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_41838254
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:55 schreef Sight_key het volgende:
Hele dag rolstoeldansen

Ga je dat volhouden ????

Maar je doet veel aan hand-biken dus je zult wel genoeg conditie hebben of niet soms? Als je bergen op en af kunt gaan met biken ook.
Ik ben inderdaad wel wat gewend ja en mijn conditie is ook wel optimaal, maar twee dagen achter elkaar intensief bezig zijn zal weer wel betekenen dat ik volgende week plat lig
pi_41838313
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad wel wat gewend ja en mijn conditie is ook wel optimaal, maar twee dagen achter elkaar intensief bezig zijn zal weer wel betekenen dat ik volgende week plat lig
Volgens mij ben je een bikkel

Ik lig ook vaker plat nog, af en toe moet ik neerploffen gewoon. Helemaal uitgeput. Maar het is niet meer dat ik maanden op de bank lig zoals een paar jaar geleden vaker het geval was. Een paar jaar geleden stond ik op en ging ik meteen op de bank liggen.

Bij de kapper had de kapper een energy-middel om energy mee te krijgen. Beter en krachtiger dan red-bull en gezond voor lichaam en geest, red-bull is dus niet zo gezond. Heb een kaartje gekregen met de informatie en website erover. Zal straks eens gaan kijken daar.

Kapper vroeg me of ik wilde meewerken met uitbreiden van het netwerk van dat middel, kon ik geld mee verdienen. Netwerk-marketing. Hij wilde dat ik meedeed met dat product verspreiden.
pi_41838456
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:59 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een bikkel

Ik lig ook vaker plat nog, af en toe moet ik neerploffen gewoon. Helemaal uitgeput. Maar het is niet meer dat ik maanden op de bank lig zoals een paar jaar geleden vaker het geval was. Een paar jaar geleden stond ik op en ging ik meteen op de bank liggen.

Bij de kapper had de kapper een energy-middel om energy mee te krijgen. Beter en krachtiger dan red-bull en gezond voor lichaam en geest, red-bull is dus niet zo gezond. Heb een kaartje gekregen met de informatie en website erover. Zal straks eens gaan kijken daar.

Kapper vroeg me of ik wilde meewerken met uitbreiden van het netwerk van dat middel, kon ik geld mee verdienen. Netwerk-marketing. Hij wilde dat ik meedeed met dat product verspreiden.
Ik ben niet zo voor al die pepmiddeltjes.
Als je gezond eet en leeft heb je die niet nodig en mocht het een keertje wel nodig zijn pak ik liever natuurlijke produkten.
pi_41838657
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ik ben niet zo voor al die pepmiddeltjes.
Als je gezond eet en leeft heb je die niet nodig en mocht het een keertje wel nodig zijn pak ik liever natuurlijke produkten.
Volgens mij is dat product natuurlijk. Die kapper verkoopt ook voedings-supplementen die natuurlijk zijn. Hij is een gezondheids-freak ook. Zal straks eens dat kaartje zoeken.

Maar inderdaad heb je genoeg andere manieren.

Zo heb ik havermout meegenomen om 's morgens havermout-pap mee te maken, havermout-pap is al goed voor meer energie en zo kun je veel meer gezonde dingen eten.

Spinazie ook

Vind jij centrum vitamine pillen dus ook niet okey? Ik bedoel, vind je dat het wat toevoegd?

Om net die extra balans te krijgen bedoel ik dus.

Of is uitgebalanceerd eten al voldoende met genoeg groentes en fruit?

En actimel, wat vind je van actimel? Dat drankje van danone dat wetenschappelijk bewezen is dat het de darm-flora gezond houdt.

Is het onzin of niet? Ik twijfel soms nog.
pi_41838961
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:09 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Volgens mij is dat product natuurlijk. Die kapper verkoopt ook voedings-supplementen die natuurlijk zijn. Hij is een gezondheids-freak ook. Zal straks eens dat kaartje zoeken.

Maar inderdaad heb je genoeg andere manieren.

Zo heb ik havermout meegenomen om 's morgens havermout-pap mee te maken, havermout-pap is al goed voor meer energie en zo kun je veel meer gezonde dingen eten.

Spinazie ook

Vind jij centrum vitamine pillen dus ook niet okey? Ik bedoel, vind je dat het wat toevoegd?

Om net die extra balans te krijgen bedoel ik dus.

Of is uitgebalanceerd eten al voldoende met genoeg groentes en fruit?

En actimel, wat vind je van actimel? Dat drankje van danone dat wetenschappelijk bewezen is dat het de darm-flora gezond houdt.

Is het onzin of niet? Ik twijfel soms nog.
Ik gebruik in iedergeval geen extra vitamine pillen maar het kan best zo zijn dat andere mensen het wel nodig hebben door bijv. een storing in hun lichaam.
Voor mij is uitgebalanceerd voedsel inderdaad voldoende.

En actimel heb ik ook nog nooit op maar als ik anderen moet geloven heeft het wel effect ja.
pi_41839196
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ik gebruik in iedergeval geen extra vitamine pillen maar het kan best zo zijn dat andere mensen het wel nodig hebben door bijv. een storing in hun lichaam.
Voor mij is uitgebalanceerd voedsel inderdaad voldoende.

En actimel heb ik ook nog nooit op maar als ik anderen moet geloven heeft het wel effect ja.
Okey

Actimel blijf ik dus innemen ook als het helpt, wilde het ff checken dus ook of het helpt weer. Ze hebben gelijk dat een gezond lichaam begint bij de darmen en maag

Centrum ga ik ook weer innemen.

Ik gebruik ook blue band boter die gezond is voor de hersens. Blue band "idee" heet die boter. Wat calcium is voor de botten, dat is die boter voor de hersens.

En aangezien ik hersens belangrijker vindt dan botten op dit moment, eet ik die boter

Melk drink ik weinig. Meer calcium gebruiken is nodig hier ook. Mijn botten zijn ook belangrijk. Mijn hele llichaam is belangrijk.
pi_41839827
Ik kijk af en toe in de glazenbol van afstand en ik zie de regen-boog erin

Ik zie kleuren en een regenboog

Mooi ding. Zo helder als crystal, zeker als het licht erin schijnt

Nu ben ik heel rustig in kleine fragementen met mijn hoofd aan het bewegen om die regenboog en die circel te zien bewegen en steeds veranderd de vorm dus

Ik kan het niet goed uitleggen maar die aankoop is het waard.

Volgende maand de grote versie van 44,95 euro kopen. En dan vragen of ze hele grote hebben van 400 euro ofzo.

In die winkel waar ik was vandaag vroeg een vrouw of ze een totem-paal verkopen

Die winkel is geweldig

Mooiste winkel van mijn woonplaats

Ik zei de vorige keer van :"Ik wil alles kopen wat jullie hebben".

Ze hebben ook verschillende soorten en maten dromenvangers liggen, daar wil ik ook best een van hebben. Maar die koop ik een andere keer. Een dromenvanger ga ik zeker kopen en boven mijn bed hangen nog
pi_41839914
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:51 schreef Sight_key het volgende:
Ik kijk af en toe in de glazenbol van afstand en ik zie de regen-boog erin

Ik zie kleuren en een regenboog

Mooi ding. Zo helder als crystal, zeker als het licht erin schijnt
Tip:
Spoel hem af met koud stromend water en leg hem op een zachte donkere ondergrond.
Je zult er verbaast van staan wat je dan allemaal te zien krijgt
pi_41839950
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Tip:
Spoel hem af met koud stromend water en leg hem op een zachte donkere ondergrond.
Je zult er verbaast van staan wat je dan allemaal te zien krijgt
Bedankt voor de tip

Tips zijn altijd welkom

Dat ga ik dus zeker doen ook nog

Ik had hem vandaag schoon gemaakt met blue wonder

Maar volgens mij werkt water beter. Ik maak mijn edelstenen ook altijd met stromend water schoon. Dat blue wonder middel zitten misschien chemische stoffen in die negatief kunnen werken?

De ondergrond op de standaard van die glazen-bol is ook zacht. Een soort vilt-achtige stof. In ieder geval is het een zachte stof dus niet op het hout.

Sowieso staat die glazenbol hier mooi

Maar ik geloof dus ook in de kracht ervan
pi_41840093
Ondergrond waar hij nu op ligt is een rode dus

Kun je alle kleuren ondergrond gebruiken?
pi_41840129
Ik zag net 2 fel gekleurde ogen naar mij kijken

Echt trip ogen

Ogen met alle kleuren van de regenboog
pi_41840146
Even NEOS sigaar roken buiten
pi_41840190
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:53 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Pfffff............wordt me het weekend wel zeg

Morgen hele dag rolstoeldansen en zondag doe ik mee aan Leontiensladiesride!

Weekend vol beweging dus
Heej daar doen mijn zusje en mijn moeder ook aan mee

En SK, ik zie ook vaak sneeuw in mijn kristallen bol:

(grapje hoor )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41840262
Ga je kijken Metro?
Zien we elkaar misschien wel
pi_41840279
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:59 schreef Sight_key het volgende:
Ondergrond waar hij nu op ligt is een rode dus

Kun je alle kleuren ondergrond gebruiken?
In principe kun je alle kleuren gebruiken ja maar ik ga altijd voor zwart
pi_41840647
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

In principe kun je alle kleuren gebruiken ja maar ik ga altijd voor zwart
Wat zie jij dan bij een zwarte ondergrond en waarom is zwart beter?

Of wil je dat niet zeggen?

Anders hoef ik alleen te weten waarom zwarte ondergrond beter is en dan hoef ik niet te weten wat je ziet allemaal.

Metro Een wonder-bol Een magic wonder-bol.

Straks klimaat veranderen met die bol

Krachten uitoefenen terwijl ik de wereld doe inbeelden in die bol Dan hou ik mijn handen boven die bol en ga ik alles beter maken, het hele klimaat beter maken en nog meer Ga ik voor God spelen Met een bol Doe ik net alsof ik God ben

Maar ik wil de grootste crystallen bol hebben die bestaat

Magician at work
pi_41840765
Even over Gilette en Wilkingson.

Geef mij maar Wilkingson nu.

Die mesjes scheren echt een paar graden gladder. Ik had me net even geschoren met die nieuwe mesjes en dat nieuwe apparaat van wilkingson en het is een wereld van verschil.

Echt gladder

Als ik me scheer dan wil ik een glad gezicht, gladder dan glad.

Straks ook als ik mijn kop ga kaal scheren
pi_41840948
Moeten jullie eens even voor de gein op msn kijken.

Daar staat een link over wat de Paus verdiend en dat is dus 0 euro.

En daar beweren ze dat Bill Gates slechts 400,000 per jaar verdiend

Steekt hij de rest van de winst in het bedrijf of verspreiden ze leugens?
pi_41840964
Nu muziek

The superman lovers - Starlight

pi_41842299
Lady Dana nu

Hardcore

Volgens mij ben ik een Anti Christ

Maar ik moet nog ontdekken hoe wij ontstaan zijn

Nu hakkuh!!!!

Het denken door midden hakkuh!!!!
pi_41842432

Begin wel moe te worden ondertussen

Straks slapen

Maar eerst hakkuHh!!!!!

pi_41842437
Ik gebruik gewoon zwart omdat dat mijn lievelingskleur is
pi_41842502
Okey

Lekker donker dus ook

Zwart is zeker mooi. Ik vind de duisternis ook mooi. Ik zie alleen de echt duidelijke visioenen in de duisterenis. En aangezien de duisternis zwart is, is zwart mooi

Dus wie weet schakel ik ook over van rood op zwart nog

Vanavond neem ik misschien de glazen bol mee naar de zolder

Kijken of ik wat zie. Kaarsen branden en kijken erin Beetje met de handen bewegen en samen zweren

pi_41842927
Je weet ook dat je je glazen bol nooit in het felle zonlicht mag zetten he?
pi_41843003
Ik ben aan het programmeren in de realiteit dus ook. Strategisch voorwerpen plaatsen. Ik leg het later uit. En het is geen neurose Ik ben strategisch bezig bij alles wat ik doe
pi_41843049
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Je weet ook dat je je glazen bol nooit in het felle zonlicht mag zetten he?
Wist ik niet

Bedankt weer voor de tip

Met zulke tips kan ik wat mee

Maar ik weet van mezelf ook een klein beetje dat je zoiets binnen moet doen. Maar voor de zekerheid knoop ik het nu in mijn oren Het risico was zeker aanwezig dat ik met dat ding in het zonlicht ging staan om de regenboog te zien. En nu heb jij dat risico weg gehaald

Bedankt daarvoor

pi_41843136
Lilith Wicca

De heldin hier

pi_41843203
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:35 schreef Sight_key het volgende:
Lilith Wicca

De helding hier

pi_41843219
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

pi_41843268
Kreeg net een bericht binnen Litlith

Ik moet een anker leggen over jou geboorte

Dat ga ik dus doen als je het niet erg vind. Een anker leggen over jou geboorte. Ik zal geen persoonlijke informatie schrijven hier. Als je wilt kan het ook via mail. En als je het niet wilt dan schrijf ik het helemaal niet op.

Ik kreeg duidelijk binnen dat jij een anker nodig hebt van mij.

Om te helpen of iets dergelijks

Ik kreeg net informatie binnen maar ik denk dat het beter via email kan gebeuren. Niet alles hoeft via fok. Of jij moet er geen problemen mee hebben natuurlijk.

Een anker om jou te laten vliegen en lopen kreeg ik binnen.
pi_41843342
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:39 schreef Sight_key het volgende:
Kreeg net een bericht binnen Litlith

Ik moet een anker leggen over jou geboorte

Dat ga ik dus doen als je het niet erg vind. Een anker leggen over jou geboorte. Ik zal geen persoonlijke informatie schrijven hier. Als je wilt kan het ook via mail. En als je het niet wilt dan schrijf ik het helemaal niet op.

Ik kreeg duidelijk binnen dat jij een anker nodig hebt van mij.

Om te helpen of iets dergelijks
Nou, ik ben erg benieuwt, post maar, als het echt persoonlijk is doe je het maar via mail
pi_41843425
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Nou, ik ben erg benieuwt, post maar, als het echt persoonlijk is doe je het maar via mail
Kan ff duren.

Lilith heeft een handicap kreeg ik binnen, en een handicap is dan gemaakt om op te heffen.

Ik zal alleen technische gegevens schrijven. Ik wil geen valse hoop scheppen. Ik voel me nu ook zenuwachtig een beetje eerlijk gezegd

Omdat ik moet presteren lijkt het wel.

Maar die prestatie-drang werk ik weg.

En het is geen drang.

Ik zal richting jou proberen te gaan en sowieso probeer ik te gaan richting alle "mankementen".

Wat jij hebt is dus geen mankement maar het heeft een functie en reden.

Ik ben nog lang niet helder genoeg dus, ik ben net begonnen ermee.
pi_41843467
Je hebt structuur nodig hoor ik vaker. Structuur in je lichaam. Waarschijnlijk is de structuur en de opbouw in je lichaam niet in orde.

Diabetes komt binnen ook.

Maar zo hangt alles samen met elkaar. De ene ziekte hangt samen met de andere ziekte en zo hangt alles samen.

Wil je echt alles oplossen dan moet je echt tot de wortel gaan, en dat heeft dus tijd nodig.
pi_41843546
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:45 schreef Sight_key het volgende:
Je hebt structuur nodig hoor ik vaker. Structuur in je lichaam.

Diabetes komt binnen ook.

Maar zo hangt alles samen met elkaar. De ene ziekte hangt samen met de andere ziekte en zo hangt alles samen.

Wil je echt alles oplossen dan moet je echt tot de wortel gaan, en dat heeft dus tijd nodig.
Klopt helemaal
pi_41843587
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Klopt helemaal
Ik ga straks door

Komt wel goed

Ik wil alles oplossen dus. Omdat ik iets wil bijdragen aan de wetenschap.

Als ik iets kan doen, dan zet ik me meer dan 100 procent in.
pi_41843620
Polio komt binnen nu. Polio als ziekte.

Kan zijn dat jij geen polio hebt, maar het heeft ermee te maken. Zoals alles ermee te maken heeft.
pi_41843621
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:44 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Kan ff duren.

Lilith heeft een handicap kreeg ik binnen, en een handicap is dan gemaakt om op te heffen.

Ik zal alleen technische gegevens schrijven. Ik wil geen valse hoop scheppen. Ik voel me nu ook zenuwachtig een beetje eerlijk gezegd

Omdat ik moet presteren lijkt het wel.

Maar die prestatie-drang werk ik weg.

En het is geen drang.

Ik zal richting jou proberen te gaan en sowieso probeer ik te gaan richting alle "mankementen".

Wat jij hebt is dus geen mankement maar het heeft een functie en reden.

Ik ben nog lang niet helder genoeg dus, ik ben net begonnen ermee.
Ook dit is me aleens meer verteld
pi_41843695
Help me lopen krijg ik binnen.

Zei jij dat Lilith?

Ik kreeg binnen.

" Help me lopen".

Kan ook zijn dat iemand anders dat zei
pi_41843734
Even sigaret roken

Ik wil even zeggen dat je niet 100 procent moet vertrouwen op mij. Ik weet alleen dat ik informatie uit de lucht kan halen. Ook over blindheid. Ik weet ook van mezelf dat ik veel ambities heb. En dat is alle "ziektes" opheffen.

Ik zal pas rusten als alles in orde is
pi_41843758
Kreeg net binnen

" Je bent een engel".

Ik ben een gevallen engel
pi_41843992
Kreeg binnen...

"Geef me jou benen, ik wil lopen zoals jou".

Ik krijg dat dus binnen . En dan weet ik even niet wat ik ermee moet. Maar ik gebruik die informatie dus wel.

Het liefst geef ik licht aan de benen van mensen die niet kunnen lopen, het liefst geef ik die mensen magische krachten.

Zo ben ik dus
pi_41844015
Even sigaar roken en nieuw biertje pakken.

Ik wil mensen helpen dus

Ik wil alle mensen helpen.

Afhelpen van waar ze mee zitten. Als mensen problemen hebben dan wil ik die problemen oplossen. Maakt niet uit wie het is.

Gevallen engel.

Ik ben in mei 2000 gevallen. Op koninginnedag. Toen begon het verzet tegen de kerk. In Eindhoven.
pi_41844151
" kom wat dichterbij nu "

En dat doe ik ook.

De zieke botten voelen en genezen als het ff kan.

En nogmaals zeg ik van, het is een experiment. Ik ben aan het experimenteren. De wetenschap zoals nu doe dat te weinig. Vooral op het gebied zoals het hier gaat.

Misschien zet ik wel de trance-reis cd op en ga ik proberen om tot lilith te komen

Dan geef ik haar via de trance-reis gezonde benen en botten. Via de trance lukt veel.
pi_41844182
" Ik voel me...."

En dan stopt het.

Ik voel me benen niet?
pi_41844193
Juist

En als je je benen niet voelt moet er gevoel inkomen

Gewoon gevoel krijgen in je benen zodat je op kunt staan. Je hele benen tot leven krijgen.
pi_41844211
Kan zijn dat ik foutieve informatie doorkrijg soms, en dan is dat even zo.
pi_41844276
Ik leg zo een anker over benen die niet kunnen bewegen

Gevoelloosheid in de benen. Verlamdheid. Hoe je het in leven kunt krijgen ook

Hoe krijg je iets in leven dat dood is?
pi_41844288
Door te stimuleren krijg ik binnen. Door veel te stimuleren

Blijven stimuleren, impulsen blijven geven.

Zenuw-impulsen?
pi_41844308
X-kwadranten ook
pi_41844319
" Je doet het goed"

Maar nog lang niet zoals het zijn moet

Pizza Taco wordt besteld

Stimuleren dus

Stimulans

pi_41844385
X-tonen nu.

X-kwadranten en X-tonen.

Maar of dat met verlamdheid te maken heeft

Ik moet getallen binnen krijgen en dat komt nog wel

Die getallen komen nog wel. De zenuwen beter maken ook
pi_41844411
Ik vroeg even..." Hoe kan ik Lilith genezen".

En als antwoord tijdens een anker....

" Door haar te geven wat ze nodig heeft".

Beweging.

Beweging in de benen ook. Misschien moet ik zelf gaan dansen op muziek

En dan aan Litlith denken zodat ze spontaan opspringt uit de rolsoel.

Dansen ga ik sowieso nog doen
pi_41844476
Nu genoeg

Ik leg nog wel ankers. Ook over blindheid. En veel meer

Nu even rusten

Wel aanwezig blijven.

Ik ga het niet verder uitleggen nu, ik ga me concentreren

Vanavond trance reis maken weer, en dan ga ik richting lilith

Dat ga ik doen, via mijn lichaam richting haar lichaam zodat onze 2 lichamen samen smelten.

En dan doe ik mijn best om 1 te worden met haar. Onze geest en ons lichaam samen als 1.

Als ze dat niet erg vindt, maar ik doe het toch

Voor Lilith
pi_41844612
Lijkt net alsof ik gesprekken voer met Lilith nu

Maar ik kan ook spoken zien.

Ze zegt nu dat ik alles mag schrijven. Maar ik doe het niet :

Mocht ik haar vanavond tegen komen dan is het ons avondje

En ik laat me dus echt gaan. Ik hou me niet in. Die beentjes moeten de lucht in
pi_41844643
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:20 schreef Sight_key het volgende:
Nu genoeg

Ik leg nog wel ankers. Ook over blindheid. En veel meer

Nu even rusten

Wel aanwezig blijven.

Ik ga het niet verder uitleggen nu, ik ga me concentreren

Vanavond trance reis maken weer, en dan ga ik richting lilith

Dat ga ik doen, via mijn lichaam richting haar lichaam zodat onze 2 lichamen samen smelten.

En dan doe ik mijn best om 1 te worden met haar. Onze geest en ons lichaam samen als 1.

Als ze dat niet erg vindt, maar ik doe het toch

Voor Lilith
Ik wacht af wat er gaat gebeuren
pi_41844691
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ik wacht af wat er gaat gebeuren
Ik sluit mijn buis aan op jou. In trance maak ik een buis, en die sluit ik aan op jou lichaam.

Anders moet ik andere trance-cd's vinden.

Ik denk dat ik me moet aansluiten op jou lichaam dus. Met alles dat ik heb. Zodat we samen 1 worden

Ik ga het dus vanavond proberen.

Ik weet dat je Lilith heet hier, en dat is al genoeg. Je echte naam komt vanzelf naar voren als dat nodig is.

Ik beloof nogmaas niets, ik doe mijn best.

Kan zijn dat er erotische gevoelens bij komen

Dat heb ik dus vaker bij trance. Dan word je geil.
pi_41845144
Ik ga even tv kijken

En daarna in trance

Tot morgen

In trance vragen ze me wat ik wil dus.
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:25:26 #61
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41846344
zo topic zit al bijna weer vol
goed bezig droompje
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_41848012
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Ik sluit mijn buis aan op jou. In trance maak ik een buis, en die sluit ik aan op jou lichaam.

Anders moet ik andere trance-cd's vinden.

Ik denk dat ik me moet aansluiten op jou lichaam dus. Met alles dat ik heb. Zodat we samen 1 worden

Ik ga het dus vanavond proberen.

Ik weet dat je Lilith heet hier, en dat is al genoeg. Je echte naam komt vanzelf naar voren als dat nodig is.

Ik beloof nogmaas niets, ik doe mijn best.

Kan zijn dat er erotische gevoelens bij komen

Dat heb ik dus vaker bij trance. Dan word je geil.
Zeg S_k gedraag je !
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:42:13 #63
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41848363
ik ben geil
stay frosty
pi_41848618
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben geil
  Moderator vrijdag 15 september 2006 @ 23:31:21 #65
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41849954
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Zeg S_k gedraag je !
Ha ha berg je maar lillith
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator vrijdag 15 september 2006 @ 23:31:37 #66
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41849963
Oh hallo allemaal
pi_41855557
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Zeg S_k gedraag je !
Was maar een grapje

Ik moet het zakelijk houden Het beste is om het zakelijk te houden dus. Dat over die geilheid is dus echt geschreven zonder na te denken

Ik kreeg toen ik opstond binnen iets.

"Splisting van de neutronen en electronen en symptomen".

Nu eerst ff koffie en carvan cevitan citroen

Goede morgen allemaal

Ik ga studeren over spieren en spier-weefsel nog.

Trouwens Lilith, ik heb een nicht die ook in een rolstoel zit maar zij heeft reuma. Die nicht is hier ook geregristeerd ooit omdat ze even hallo wilde zeggen tegen mij.
pi_41855638
Eerst maar eens bijkomen.

Net tijdens een anker kwam 666 binnen.

666.

Nu echt koffie

Ben gaar nog.

pi_41855952
Even buiten gezeten met koffie en muziek Om wakker te worden dus ook Lekker de juiste opzwepende muziek erbij, koffie en sigaret en dan proberen wakker te worden.

Post-natrale depressie. De overgangsfase van het kind naar de moeder

Die informatie kan fout zijn ik ben pas bezig, ik heb nog zoveel te bestuderen over het vinden van informatie. Maar ik doe alles rustig aan dus. Dat anker leggen dat is okey, maar ik wil meer doen hiermee. Ik wil alles weten hierover. Alle soorten technieken te weten komen.

Als ik informatie verschaf dan kan dat foutieve informatie zijn, tevens kan het zijn dat die informatie allang bekend is. Ik probeer bij problemen te zoeken naar de oplossing. En dan kan het zijn dat er foute informatie naar voren komt omdat de informatie via het systeem nog niet juist bij mij binnen komt, ik moet me nog op de juiste manier verbinden aan het systeem waar alle informatie in verscholen zit

Ziekten en problemen hebben een reden en een doel en een oplossing. Ieder probleem kent een oplossing. Maar dat heb ik al vaker gezegd.

Zal vandaag de hele meditatie-cd gaan luisteren als ik eraan toe kom. Ik zet me dus nergens toe, ik doe wat ik doe en ik pak aan hoe het komt. Lekker bezig zijn en niet mezelf verplichtingen opleggen.

De symptomen moet ik kennen kreeg ik ook door. De pijn signalen moet ik kennen en alle signalen van een ziekte of probleem. De symptomen kennen en vervolgens.....de symptomen aanpakken.

Paranormaal genezer hier Maar het is wetenschappelijk ook.

Nu weer naar buiten

Heb zin in bitter lemon Zometeen even naar de winkel om een hele tas frisdrank te halen. Ik wil ook stoppen met alcohol. Bitter lemon en tonic is veel lekkerder. En zo heb je veel meer soorten frisdrank die lekker smaken. Bier smaakt altijd hetzelfde.

Ik heb zin erin

Ik ga dus veel lezen over meditatie ook. Alles lezen erover en alle muziek erover te pakken krijgen en nog meer.

Meditatie is okey ole ole!!!!

pi_41856002
Ben weer naar buiten

Even lekker ontspannen. Ik ga nog een hang-mat kopen volgend jaar. Nu hang ik dus ook op 2 stoelen helemaal. Maar zo'n hangmat lijkt me geweldig Lekker luieren en alsnog bezig zijn. Luilekkerland

Tot straks
pi_41856323
Net even buiten gezeten weer, en ik moet niet richting god gaan dus, god moet ik niet aan denken. Ik sta alleen ervoor, samen met mensen. Ik moet zelf het probleem oplossen dus. Kreeg zelfs door dat god een vijand is op een gegeven moment

Nu even scheren

Met wilkingson voortaan dus, die mesjes zijn veel beter

Wilkingson heeft het gewonnen hier. Het is wilkingson nu

3 keer zo glad scheren

En axe aftershave
pi_41856552
Zo deze jongen is glad geschoren, en dan is glad echt glad

Wilkingson

Geweldig product. Dit scheermoment heb ik gemist Echt glad. Als een biljartbal.

Wie weet dat ik ooit mijn hoofd als een biljart-bal ga scheren Ik stond ooit op het punt dat te doen, ik had de schaar en de scheermesjes al in de hand, maar mijn ma begon panisch te reageren Die dacht dat ik er voor Jan Lul bij ging lopen en dat ik manisch was

Eerst 15 kilo afvallen maar ook dat afvallen heeft geen haast, komt vanzelf nog wel. Als ik 69 kilo weeg dan ga ik het hoofd kaal scheren

69 kilo wil ik wegen, omdat het een mooi getal is

69,69 kilogram

Dat sporten komt vanzelf wel nog Alles op z'n tijd

Eerst afrekenen met de rest van alles
pi_41856740
Ook goeiemorgen allemaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_41856851
Goede morgen Nokwanda

Lekker geslapen

Ik wel Meteen in slaap gevallen en in 1 keer doorgeslapen
pi_41856924
Volgende tekst kwam ik tegen toen ik een plaatje van lucifer aan het zoeken was via google. Over mijn "ziekte" dus.

Being bipolar is like having Jesus and Lucifer inside. I want to have one and not the other but no matter how hard I try the two remain within me. So I strive to bring them together for tea. Somehow this describes stability for me: both have agreed to sit for tea and the weather clears. No longer does a brilliant day or a black night exist. We sit at sunset/sunrise, in a place of neither heat nor frigid cold. And I find it easy to sit by Jesus, for he speaks of dazzling realities where my wildest imaginings give way to mysteries untold, a land of unparalleled beauty. And my spirits soar and I begin to shake with the googles of ideas filling my mind and boiling through my veins. But then I look across the table and an ache begins in my chest, I grow nauseated, and my limbs become jelly-like. How can I come to terms with that horrible pain? The fallen son of paradise evokes in me a strange mix of compassion and dread. Ice threatens to fill my veins and I grow numb. And I wish Lucifer and Jesus would stop playing tug-of-war inside me. The tea party splits apart and the cycles of depression and mania begin again. For I am still human and no matter how much I desire the realms of spirit, I am destined to struggle with the particular chemical environment which governs my flesh.

pi_41856980
Ben nu aan het dansen op deze stoel

Muziek

Dansen
pi_41857367
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 10:47 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen Nokwanda

Lekker geslapen

Ik wel Meteen in slaap gevallen en in 1 keer doorgeslapen
Twee nachten in een.
Wel laat. Het vrijwilligersfeestje liep wat uit. Was leuk. Maar lag er laat op.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41857601
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Twee nachten in een.
Wel laat. Het vrijwilligersfeestje liep wat uit. Was leuk. Maar lag er laat op.

Veel gezopen

pi_41857616
Ben even naar buiten, ik begin hyper te worden

Hyper Hyper

Even buiten rusten dus. Anders vlieg ik door alles heen straks Ben ik straks in het jaar 9090 beland en daar ben ik nog niet klaar voor
pi_41857863
Rust weer. Rust rust rust
pi_41857942
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:25 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Veel gezopen

nee hoor. Een borreltje en verder alleen bitter lemon.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41857963
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

nee hoor. Een borreltje en verder alleen bitter lemon.

Verstandig Van alcohol kun je alleen maar gekke dingen gaan doen, en dan is gek dus echt gek en ziek gek. Zonder alcohol kun je daarbij ook gek genoeg zijn, nog gekker dan met alcohol.

Gewoon van nature gek in de kop zijn
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:45:00 #83
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41857993
mogge allemaal
stay frosty
pi_41858013
Good morning Barra

Linkin Park - In the end.

Staat op nu
pi_41858083
Hoe heeft Barra geslapen trouwens?

Ik ben altijd nieuwsgierig hoe mensen geslapen hebben

Ik ben dus meteen in slaap gevallen En dat is geweldig !!!! Als vrijgezel dus niet, maar als je wilt slapen dan is het fijn dat je meteen kunt slapen. En niet dat je uren ligt te draaien en woelen.
pi_41860549
Zo, mijn bier-voorraad is binnen nu

Net toen ik aan het pinnen was keerde de politie om, ze maakten een vette slip en waren bezig alsof ze op een race-circuit bezig waren

Moest lachen daarom Het was dus geen alarm ofzo, gewoon voor de gein deden ze dat

Politie was ook aan het lachen van plezier in die auto. Zoiets moet kunnen ook
pi_41863056
Oi! Dromenvanger! Waarom heb je een nieuwe account gemaakt?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator zaterdag 16 september 2006 @ 15:29:04 #88
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41863288
hallo allemaal
pi_41863583
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oi! Dromenvanger! Waarom heb je een nieuwe account gemaakt?
Hallo

Omdat dromenvanger niet meer zoveel terzake doet. Ik wil deze gebruiken nu. Het gaat me om het zicht en het inzicht en het overzicht dus, als er meer soorten zicht zijn dan zie ik die straks ook wel langs komen

De sleutel tot zicht en de sleutel tot inzicht. De sleutel tot zicht bedoel ik mee dat de ogen meer gaan waarnemen, dat de ogen duidelijker gaan zien ook, optimaal zicht met de ogen. Inzicht bedoel ik de puzzel oplossen mee. De complete puzzel oplossen Dus dan is deze naam gewoon beter en meer toepasselijk

Dromen zijn leuk en aardig, maar de realiteit is ook belangrijk

In de realiteit kun je genoeg leuke dingen doen ook

Hoe is het met je
pi_41863603
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:29 schreef senesta het volgende:
hallo allemaal
Hallo

Alles okey?
pi_41863992
Tina Turner

Geweldige muziek

Ik zit aan het biertje weer

Ik ben een atheist

Ik geloof in geen enkele god.

Ik mag ook niet meer naar de kerk Nooit meer mag ik naar de kerk. En ook zal ik kerstmis gaan overslaan nog. Geen kerstboom meer in huis, niets meer. Geen paas-ei geen kerst-krans. Niets niets niets. Mijn hond zeikt de volgende keer tegen jezus aan Dan ga ik mijn hond africhten om op straat tegen die kruizen van jezus te pissen

En de kerk mag me best uit de gemeenschap stoten. Graag zelfs. Dat ze me uit de administratie halen daar. Ik zal dat zelf nog gaan doen.

Helemaal geen connectie meer met die idioten.

god

religie

En dan maakt het niet uit welke religie. Het is 1 grote pot nat.

Het zorgt alleen maar voor ellende

Daarom moet er een tijd komen dat geen enkel mens meer gelovig is Voor een aantal van die idioten zal het moeilijk zijn om alleen maar op zichzelf te bouwen, maar dat leren ze vanzelf wel. Geen vertrouwen of bouwen meer op god, je bouwt als mens op je eigen kunnen, je bent zelf sterk en gaat niet meer bidden, je pakt je eigen problemen aan of je roept je medemens in om jou te helpen, je gaat naar je medemens als je problemen hebt, je gaat naar je soorgenoot en niet naar een idioot

En dat gaat gebeuren nog

Dat is ook 1 van mijn missies namelijk. Alle moskeeën en kerken met de grond gelijk walsen. Voor ieders bestwil. Voor de islamieten en voor de christenen.

De mensheid draagt dan 1 naambordje met zich mee. En dat is mens. Je bent dan een mens, en verder houdt het op

[ Bericht 21% gewijzigd door Sight_key op 16-09-2006 16:13:06 ]
pi_41864096
Zo, opgelucht

Moest er ff uit

Duivels of niet ???

Valt wel mee. Ik ben 100 procent mens
pi_41864137
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:43 schreef Sight_key het volgende:

Hoe is het met je
Druk, moe en verder prima, en met u?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41864373
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Druk, moe en verder prima, en met u?
Je

Ik ben pas 29 Ik ben pas 29 en voel me 18 Liever voel ik me 17. Bij 18 word je volwassen verklaard En ik wil niet volwassen verklaard worden

Maar U was maar een grapje natuurlijk Ik wil dus nooit met U aangesproken worden, en zeker niet als U met een hoofdletter geschreven is

Met mij alles okey Lekker rustig Problemen zijn ver opgelost, de ellende is achter de rug bijna. De laatste loodjes wegen het lichtst

Antwoorden die zelf naar voren komen.

Zoals net. Ik vroeg van..." Hoe raak ik verlost van alle goden".

Antwoord was..." Door het te laten ontploffen". Het complete gedachtengoed laten ontploffen over god. Laten exploderen en nog meer. Moet ik te lang oppompen voordat het ontploft, dan prik ik gewoon met een naald in dat gedachtengoed van gelovigen zodra de ballon helemaal opgepompt is.

Zal het voorbij zijn eindelijk

Ieder mens moet nuchter en helder worden. En gelovigen zijn niet nuchter en helder dus. Is er ook maar 1 persoon met een fout beeld over de zaak, dan is dat een virus

En dan raakt iedereen en alles besmet. Religies zijn een groot virus
pi_41864469
Over god enzo, dat is echt vreemd allemaal. Erg vreemd.

Kreeg binnen dat ze me een kopje kleiner willen maken, maar dat lukt niemand Zelfs al krijg ik duizenden goden op mijn dak en miljoenen christenen en moslims, dan nog ben ik niet te verslaan There is no stopping what cannot be stopped, no killing what cannot be killed. Ultieme jager ben ik

Mind-control en laten bevriezen van de vijand. De vijand stil laten staan.

X-men
pi_41864519
Ik ga even rusten

Ik moet vechten nog, vechten tegen het gedachten-goed over god. Ik voel het virus van die gelovigen gewoon in het geheel zitten.

Iedere gelovige die nog steeds gelooft is een besmetting op helderheid.
pi_41864905
Ik zat even buiten zaken in het grote geheel te stoppen

" Gelovigen geloven niet meer in god, niemand geloofd meer in god, god wordt vergeten, er is geen geloof meer in god, god zal niet meer bestaan, god wordt vergeten, mensen gaan in zichzelf geloven en plaatsen zichzelf in het middelpunt van het bestaan, mensen kloppen bij zichzelf aan bij problemen, desnoods bij anderen, bij andere mensen dus, en niet bij god".

Een soort hypnose toepassen dus

Het is voor ieders bestwil. Het woord god mag straks geen enkele keer meer vallen.

En dat is de bedoeling dus.

allah of christus of andere goden, die moeten allemaal verdwijnen nog. Ze moeten in het niets oplossen.

Straks moeten christenen wakker worden en niet meer beseffen dat ze in christus geloven, ze moeten het vergeten, en dat geldt dus ook voor de moslims. En voor de rest.

Gedachten-goed formateren dus

En niet omdat ik god ben, maar omdat ik verlost wil zijn. Verlost van god.

En zo zullen schizofrenie patienten en manisch depressieve mensen ook gezonder worden en vooral meer helder

Imagine there's no Heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today

Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace

You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world

You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:03:31 #98
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_41864945
De mussen vallen dood van het dak, en jullie hebben het over een witte kerst
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_41864971

Naar buiten weer. Ik ga snel herhalen van die woorden dat god niet bestaat. Proberen om een beetje te programmeren daarboven. Tot mensen doordringen dat god niet bestaat. En wie weet wis ik god wel helemaal uit het systeem.

Nuchterheid en helderheid

En geen leugens of fabels
pi_41864997
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:03 schreef mazaru het volgende:
De mussen vallen dood van het dak, en jullie hebben het over een witte kerst
Ik wil winter-vorst !!!!!

Ik wil winter-vorst!!!

Daarom opende ik dat topic op die manier. Ik wil kou

Ik wil het koud hebben

Ik wil dat het buiten zo koud is, dat mijn hersens bevriezen
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:14:11 #101
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_41865150
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:05 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Ik wil winter-vorst !!!!!

Ik wil winter-vorst!!!

Daarom opende ik dat topic op die manier. Ik wil kou

Ik wil het koud hebben

Ik wil dat het buiten zo koud is, dat mijn hersens bevriezen
Ik ben die warmte ook meer dan zat
Maar eerst de herfst hoor, heerlijke plensbuien, en dan lekker naar het getik op de ramen luisteren onder het genot van een lekker bakkie thee.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_41865268
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:14 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik ben die warmte ook meer dan zat
Maar eerst de herfst hoor, heerlijke plensbuien, en dan lekker naar het getik op de ramen luisteren onder het genot van een lekker bakkie thee.

Zolang het maar niet zo warm blijft als nu. Lekker 4 seizoenen zoals het hoort. En als het ff kan weer terug gaan naar het verleden.

Erg koude winters, en erg natte herfsten. En dan de lente die zacht is. En een zomer die niet extreem is

En inderdaad, de regen op het raam en dan lekker thee, chocolade melk of wijn. In de zomer bier en in de winter wijn hier

Ik zat even buiten, dan beeld ik me een zwaard in en ga ik vechten tegen goden, dan maak ik goden kapot. Dan ga ik alle beeltenissen slopen die op goden lijken

Met de juiste muziek oorlog voeren daarboven.

Alles afmaken dat staat voor god of goden.

Alles afmaken

Tot zo

Ik verheug me ook op de herfst

En daarna de winter

En dan weer de lente en dan weer de zomer
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:54:46 #103
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41865883
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:48 schreef Sight_key het volgende:
Hoe heeft Barra geslapen trouwens?

Ik ben altijd nieuwsgierig hoe mensen geslapen hebben

Ik ben dus meteen in slaap gevallen En dat is geweldig !!!! Als vrijgezel dus niet, maar als je wilt slapen dan is het fijn dat je meteen kunt slapen. En niet dat je uren ligt te draaien en woelen.
als een blok
stay frosty
pi_41866852
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 16:30 schreef Sight_key het volgende:

Maar U was maar een grapje natuurlijk
uiteraard
quote:
Ik wil dus nooit met U aangesproken worden, en zeker niet als U met een hoofdletter geschreven is
Gelukkig was het nog met een kleine letter .
pi_41868583
haaaaaai
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41870686
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

als een blok

Zo hoort dat ook
pi_41870719
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

uiteraard
Gelukkig Ik schrok al
quote:
Gelukkig was het nog met een kleine letter .
u met een kleine letter kan nog net, maar u is fout. u doet me denken aan god.

pi_41870729
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 19:46 schreef Metro2005 het volgende:
haaaaaai
Hallo

Ik heb buiten geslapen even

Toen ik wakker werd dacht ik van

Waar ben ik en hoe laat is het
pi_41870821
Tijd voor laatste halve liter brand.

Tina Turner - Steamy windows

pi_41870984
Yippieeeej Kajeeeeeh Toetanchamon

Toetanchamon
pi_41871021
Even sigaar roken buiten

Tonight it's party time
pi_41871410
over op de sigaren sight_key?
pi_41871680
Sigaren inderdaad

Lekker sigaar roken

Sigaretten

Ik doe een 5 jaren-plan zoals John Candy.

Na de sigaretten eerst 5 jaar sigaren, daarna 5 jaar pijp en dan kauw-tabak en dan 5 jaar nicotine gum
pi_41872028
Nu ineens geen sigaretten meer joh?
Niet meer lekker of op uitgekeken?
pi_41873503
ik ga slapen
pi_41873845
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:53 schreef Metro2005 het volgende:
ik ga slapen
Truste
pi_41874459
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Truste
thnx
pi_41880910
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:04 schreef Metro2005 het volgende:
Nu ineens geen sigaretten meer joh?
Niet meer lekker of op uitgekeken?
Op uitgekeken

Sigaren hebben een krachtigere smaak

Nu koffie

Goede morgen

Vandaag een rustig dagje
pi_41881157
Ik ben buiten aan het dansen

Goede muziek en dansen

Let's dance!!!!!

Yieeeehaaaaaaah

Tot zo

Vandaag wordt het feesten!!!!! In de toekomst alleen nog maar feesten Dan is het bestaan 1 groot feest
  Moderator zondag 17 september 2006 @ 09:38:46 #120
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41881234
Goedemorgen Sight_key
pi_41881355
Goede morgen Senesta

Dromenvanger blijft even in bed liggen Die heeft een mooi postaantal waar ook 69 inzit.

Wilde net mijn ondertitel veranderen in.."god is almost dead".

Maar zoals het vaak is, je mag nooit te vroeg juichen

Hoe gaat het met je? Alles okey met jou en je gezin?

Een dromenvanger ga ik nog kopen ooit, heb dat pas geleden gezegd, heb mooie dromenvangers zien liggen in mijn favourite winkel.

Ik ga zo weer naar buiten en dan loop ik af en toe naar binnen weer Chemical brothers zometeen luisteren buiten. Af en toe de vissen voeren en zo kom ik de dag wel door. Een ankertje leggen op z'n tijd en dan kan ik hier verder mijn ei kwijt

De film ghandi wil ik zien. Pas geleden was die film op rtl. Maar toen niet gekeken. Gaat over een man die ook tegen het geloof is volgens mij, was erg geliefd bij nazi's. Niet dat ik neo-nazi ben. Maar goed. Ik wil me verder verdiepen in Hitler en zijn visies. Zonder te zeggen dat de joden aan het gas moeten uiteraard. Andere toevoegingen doen en geen moord en doodslag.
  Moderator zondag 17 september 2006 @ 09:54:51 #122
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41881375
quote:
Op zondag 17 september 2006 09:53 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen Senesta

Dromenvanger blijft even in bed liggen Die heeft een mooi postaantal waar ook 69 inzit.

Wilde net mijn ondertitel veranderen in.."god is almost dead".

Maar zoals het vaak is, je mag nooit te vroeg juichen

Hoe gaat het met je? Alles okey met jou en je gezin?

Een dromenvanger ga ik nog kopen ooit, heb dat pas geleden gezegd, heb mooie dromenvangers zien liggen in mijn favourite winkel.
Ja hoor, alles gaat goed hier.
We beginnen eindelijk weer een beetje in een ritme te komen na de vakantie.
Ik moet inderdaad ook eens kijken voor een dromenvanger.
Mijn schoonzusje heeft een hele mooie, met een indianenhoofd erdoorheen, echt mooi.
pi_41881392
quote:
Op zondag 17 september 2006 09:54 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja hoor, alles gaat goed hier.
We beginnen eindelijk weer een beetje in een ritme te komen na de vakantie.
Ik moet inderdaad ook eens kijken voor een dromenvanger.
Mijn schoonzusje heeft een hele mooie, met een indianenhoofd erdoorheen, echt mooi.
Dromenvangers heb je in alle soorten en maten

Ik wilde al een kopen maar die beviel me niet, ik zag een mooiere met een beter web erin gevlochten en die was me iets te duur want ik had die crystallen bol al.

Fijn dat je in het ritme zit weer

Ritme en regelmaat kan prettig zijn

Ik sta de laatste tijd steeds vaker om klokslag 0800 op En dat doet dus goed Voor de structuur ook.
pi_41881406
Hoor net dat ze een aanslag op het vaticaan willen plegen. Omdat de paus dus domme uitspraken heeft gedaan over de islam

Zo zie je maar weer, je kunt beter van het hele geloof afstappen.

Ze zijn daar te dom om uit hun ogen te kijken en na te denken voordat ze de mond open doen. Ze veroorzaken alleen maar oorlog en geweld
  Moderator zondag 17 september 2006 @ 10:02:41 #125
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41881454
quote:
Op zondag 17 september 2006 09:58 schreef Sight_key het volgende:
Hoor net dat ze een aanslag op het vaticaan willen plegen. Omdat de paus dus domme uitspraken heeft gedaan over de islam

Zo zie je maar weer, je kunt beter van het hele geloof afstappen.

Ze zijn daar te dom om uit hun ogen te kijken en na te denken voordat ze de mond open doen. Ze veroorzaken alleen maar oorlog en geweld
Tja ik snap niet dat mensen die in een hogere god geloven zichzelf dan verheven genoeg voelen om over leven en dood te mogen beslissen.
pi_41881529
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:02 schreef senesta het volgende:

[..]

Tja ik snap niet dat mensen die in een hogere god geloven zichzelf dan verheven genoeg voelen om over leven en dood te mogen beslissen.
Inderdaad. Ik ga daar straks verder op terugkomen

Dat hele geloof eens analyseren. Hoe hypocriet ze dus ook zijn.

Maar je hebt gelijk

Eigenlijk moet er een orgaan komen die het christelijke geloof doet verbieden Dat het bij wet verboden wordt. Bij wet verbieden om de veiligheid te handhaven, en de rest van het geloof dus ook bij wet verbieden. Geen vrijheid van godsdienst meer. Het enige geloof dat nog is toegestaan is geloof in jezelf. god wordt dan buiten spel gezet

Schaakmat komt god te staan, de illusie dus. De illusie van god komt schaakmat te staan. Want ik twijfel sterk of hij ooit bestaan heeft.

Hoe het universum is ontstaan ga ik daarna uitzoeken. Ik denk dat het uit zichzelf is ontstaan dus Zonder ingreep van god.
pi_41881782
Ik ga dus echt de politiek in nog, de wereld-politiek, en dan ga ik wetten invoeren dus. Ik ga ook de wet invoeren waarbij je niet meer in god mag geloven. En dan zal ik meteen onderwijs geven over het niet bestaan van god. Ik zal educatie en folders gaan verspreiden dat god niet bestaat. Mensen uit hun illusie helpen.

Dat is ook een ambitie van mij. Zowel de islam als het christendom dus. Jehova ook. Alles dat niet in orde is moet verdwijnen. Het liefst in 2006. Opruimen van alles dus. Opschonen ook. Ik wil vaart maken en daarom ben ik zoveel bezig ermee. En ook dansen op zijn tijd Dansen en zingen en springen Feesten ook. Feesten feesten feesten. En een beetje formateren en opbouwen. Een beetje van ditte en een beetje van datte

Een helder gedachtengoed kweken van de mensheid.

Ik heb veel meer ambities nog.

Maar god wegwerken is het belangrijkste op dit moment. En dan is het niet god die ik wegwerk maar de illusie van het bestaan van god. god is in leven geroepen door mensen met wanen. Dus dan moet je de waan weghalen van alle mensen die in die waan leven nog.

Vanzelf zal het beter zijn hier. Vanzelf zal meer vrede zijn en vanzelf zullen mensen eigen verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen bestaan. Mensen zullen bij zichzelf aankloppen en niet bij een denkbeeldig vriendje die god heet.

Het gezamelijke gedachtengoed zal helder worden en de waarheid zal eerder aan het daglicht komen.

En deze post is een deja vus

Misschien hoef ik niet eens de wereld-wijde politiek in, dat het schrijven staat voor formateren, ik formateer gewoon de illusie dat god bestaat. Ik formateer alle zieke gedachtes gewoon

En dat doe ik niet omdat ik god ben, ik ben een mens van vlees en bloed. 100 procent mens en dat is 1010101001 maal beter dan god zijn.

Dat ik vaker dacht dat ik god was dat was ook een waan, maar daar staat manisch depressiviteit dus voor. Je krijgt wanen, en die wanen krijg je omdat het geloof bestaat. Daarom mag ik niet meer geloven en naar de kerk gaan. Nooit meer mag ik naar de kerk en geloven in god.

Schizofrenie en manisch depressiviteit moet ook verdwijnen, ook die mensen met een zieke illusie dat ze god zijn moet weg. Voor het algemene belang en het algemene heldere gedachtengoed.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sight_key op 17-09-2006 10:36:32 ]
pi_41881879
Ik zal dus ook het hardnekkige geloof moeten analyseren, mensen die zo hardnekkig in de waan zitten, dat ze echt schreeuwen over allah en christus. Wat die mensen bezielt dus ook. En hoe die waan ontstaan is ook. Die waan is ontstaan door de bijbel en de koran, die waan is ontstaan doordat het al vroeg begonnen is met het verspreiden ervan. Als iets bestaat dan hebben mensen al snel de neiging om het te gaan geloven.

En nu even muziek luisteren

Tot zo
  Moderator zondag 17 september 2006 @ 10:40:45 #129
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41881900
Tot zo
pi_41882016
Ben er weer

Weet je waar ik wel in geloof?

In het gezamelijke gedachtengoed, en dan is het vanzelf zo dat iedere afwijkende gedachte over god een besmetting vormt op het geheel. Dat zoveel christenen geloven wilt zeggen dat ik besmet raak ermee. Ook de islam dus.

Het geloof vormt een besmetting op het geheel en daarom moet het geloof uit het systeem. En dat gebeurt ook nog, het liefst zoals ik zei in 2006.

Magie is wat anders natuurlijk. Magie sla ik niet af. Ik wil best fantasie in leven blazen zonder dat ik een besmetting vorm.

Ik denk dat ik gewoon het gedachtengoed ga aanpakken. Inbreken dus in het gedachtengoed en alles wegwerken dat niet klopt. Ik zei het gisteren al, ik zorg gewoon dat mensen god vergeten. Door alles eruit te halen.

Ik ben ziek geworden door de islam en het christendom, dat heeft mij ziek gemaakt vanaf het begin dat ik besta. Ik ben altijd besmet geweest door een virus omdat het geheel niet in orde was.

En nu is het zaak om de "macht" terug te pakken

En dan is het een vrije wereld, daarom zet ik macht tussen aanhalingstekens

Dan is het een vrije en heldere wereld. En een wereld die gezond is.

Nu zet ik even de duivels op de drum op

Kijken of die muziek nog wat kan doen voor mij
pi_41882034
Sympathy for the devil staat op

Best lekker nummer

(M. Jagger/K. Richards)

Please allow me to introduce myself
I'm a man of wealth and taste
I've been around for a long, long years
Stole many a man's soul and faith

And I was 'round when Jesus Christ
Had his moment of doubt and pain
Made damn sure that Pilate
Washed his hands and sealed his fate

Pleased to meet you
Hope you guess my name
But what's puzzling you
Is the nature of my game

I stuck around St. Petersburg
When I saw it was a time for a change
Killed the czar and his ministers
Anastasia screamed in vain

I rode a tank
Held a general's rank
When the blitzkrieg raged
And the bodies stank

Pleased to meet you
Hope you guess my name, oh yeah
Ah, what's puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah
(woo woo, woo woo)

I watched with glee
While your kings and queens
Fought for ten decades
For the gods they made
(woo woo, woo woo)

I shouted out,
"Who killed the Kennedys?"
When after all
It was you and me
(who who, who who)

Let me please introduce myself
I'm a man of wealth and taste
And I laid traps for troubadours
Who get killed before they reached Bombay
(woo woo, who who)

Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
(who who)
But what's puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah, get down, baby
(who who, who who)

Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
But what's confusing you
Is just the nature of my game
(woo woo, who who)

Just as every cop is a criminal
And all the sinners saints
As heads is tails
Just call me Lucifer
'Cause I'm in need of some restraint
(who who, who who)

So if you meet me
Have some courtesy
Have some sympathy, and some taste
(woo woo)
Use all your well-learned politesse
Or I'll lay your soul to waste, um yeah
(woo woo, woo woo)

Pleased to meet you
Hope you guessed my name, um yeah
(who who)
But what's puzzling you
Is the nature of my game, um mean it, get down
(woo woo, woo woo)

Woo, who
Oh yeah, get on down
Oh yeah
Oh yeah!
(woo woo)

Tell me baby, what's my name
Tell me honey, can ya guess my name
Tell me baby, what's my name
I tell you one time, you're to blame

Oh, who
woo, woo
Woo, who
Woo, woo
Woo, who, who
Woo, who, who
Oh, yeah

What's my name
Tell me, baby, what's my name
Tell me, sweetie, what's my name

Woo, who, who
Woo, who, who
Woo, who, who
Woo, who, who
Woo, who, who
Woo, who, who
Oh, yeah
Woo woo
Woo woo

pi_41882148
Ondekoza - Monochrome II

The devil's on the drumms album.

Leipe muziek Kijken of deze muziek mijn gedachtes verder kunnen programmeren tot iets beters en systematisch. Ben nog lang niet klaar Ik ga de wereld veroveren

Ik moet me bezig houden met hyper-chonder. Kreeg dat binnen met een anker.

Misschien kan ik met deze muziek het gedachten-goed van de christenen gaan aanpakken

Voor ieders bestwil, dus ook voor het bestwil van de paus. Inloggen bij de paus in zijn hoofd en alles formateren dat niet deugt. De paus gezond maken En dan mag hij zijn witte petje afnemen en zijn witte kleren uitdoen. Mag hij voortaan in zwarte kleren rondlopen als een echte duivel

Sigaar erbij

Blitz-krieg gaat van start. Een snelle oorlog voeren. Een hele snelle oorlog voeren

Nogmaals moet in 2006 alles zijn afgerond

Het opschonen moet klaar zijn, daarna kan vanaf 2007 worden opgebouwd

Eerst het vuile werk opknappen een beetje, maar het is geen vuil werk, het is mooi werk. Vuilheid is ook van nut, zonder vuiligheid kan iets niet schoon worden. Alle ziektes en problemen zijn van nut omdat het anders nooit kan kloppen, het moet eerst niet kloppen voordat het straks wel kan kloppen Je kunt niet eerst iets kloppends krijgen zonder dat het niet kloppend is geweest.

Die mooie tegenstellingen ook. Het een kan niet zonder het ander

Straks kan dat dus wel. Straks kan het wel schoon zijn zonder vuiligheid. Maar nu is vuiligheid nodig om te komen tot schoonheid in het systeem

[ Bericht 11% gewijzigd door Sight_key op 17-09-2006 11:05:46 ]
pi_41882471
De Paus wilt gezegend worden en doet niet mee, hij gaat nog liever dood dan dat hij meedoet. Dan gaat hij naar de hemel, maar ik zei tegen hem dat er geen hemel bestaat. Voor hem wel zei hij. Ik zei van, voor niemand bestaat een hemel. Het gaat om het leven hier.

De hemel bestaat niet, als nu dat eens geloofd gaat worden door alle christenen, dat de hemel niet bestaat dus.

Maar daar zorg ik wel voor. Ik ga zorgen dat de paus atheist gaat zijn

Ik zoek hem zo op

Ik kan zo contact leggen met hem

En dan hoort hij de waarheid wel

Hij doet toch niet mee hoor ik, hij gaat nog liever dood

Maar hij gaat niet dood, hij gaat meedoen. De paus gaat praten over het niet bestaan van god. De paus gaat toespraken houden waarin hij verklaard dat god nooit bestaan heeft. De paus gaat de christenen uit hun illusie helpen. Anders hypnotiseer ik hem wel. Maar hij doet het uit vrije wil straks

Zonder dat ik geweld ga gebruiken dus.

De paus is de beste persoon die kan spreken richting de christenen. Dan geloven ze eerder dat god niet bestaat.

Vandaag ook beetje bij beetje alle nummers van mijn harde schijf halen die over god gaan. God is a dj moet weg en alles moet weg over god. Anders is mijn pc ook besmet. Heb nog teveel muziek erop staan die gaat over god

Maar die nummers die gooi ik dus in de prullenbak
pi_41882566
Nu relaxen

Niet teveel inspanning anders krijg ik stress

De islam heb ik trouwens minder moeite mee op dit moment. Alleen dat ze tijden geen voedsel eten vind ik een mindere gedachte. Ongezond leefpatroon dus. De ramadan moet weg. Ook omdat het geheel dan minder functioneert.

Maar de islam moet ik me verder in verdiepen nog.

De islam klinkt beter

Nu even naar buiten

Rusten en hangen, die hangmat moet ik echt nog kopen. Lekker in de hangmat liggen met muziek
  zondag 17 september 2006 @ 11:40:25 #135
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41883001
Mogge allemaal
  Moderator zondag 17 september 2006 @ 11:48:32 #136
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41883188
Goedemorgen Metro, hoe gaat het met jou?
pi_41883227
Goede morgen metro

Lekker geslapen

Ik was even bezig weer. Ik doe vaker dansen dus ook om de spanning eraf te halen, even dansen om alle spanning weg te werken. Broodnodig is dat dansen.

De Paus wilt gezegend worden omdat hij zich dan beter voelt. Ik denk dan van, waarom heb je zo'n zegen nodig in godsnaam. Slaat echt nergens op. Ik heb toch ook geen zegen nodig? Ik heb geen zegen nodig en wil geen zegen en voel me nog steeds optimaal vaker.

Placebo effect is zo'n zege. En al die christenen die een hosti nemen dus ook. Ze denken dat het helpt en ondertussen is het een placebo effect.

De paus wilt gezegend worden omdat hij zich dan goed voelt, hij wilt gezegend worden door god omdat hij zich dan beter voelt. Hoe het verder zit kom ik nog wel achter

Even dansen buiten weer, alle spanning wegdansen. Ik zal ook atheistische muziek gaan zoeken om te luisteren nog

Tijd om te rusten weer

De paus werkt me op de wekker en dat mag niet Die man moet zijn apenpakje in de hens steken en normaal doen. Neemt hij een vrouw en gaat hij eens rampe tampen. Schrijft hij zich in bij een relatie-bureau voor bejaarden en gaat hij de schade inhalen

Net zoals de rest van de priesters en pastoren.

Kan zijn dat ze bang zijn om het hele leven tot zich te nemen, maar dan stappen ze maar over die angst heen.

Leven zullen ze, leven als gezonde heldere en nuchtere mensen
pi_41883271
Ik had het net even met mijn moeder over dat god niet bestaat en dan zegt ze van.."Pas maar op wat je zegt".

Ook mijn moeder denkt nog dat je gestraft wordt als je fout praat over god.

Onzin is dat dus, onzin onzin onzin. god heeft niet te straffen en kan niet straffen. En kan hij straffen dan haal ik dat weg bij hem. Niemand mag straffen en zeker god niet

Maar nogmaals, god kan niet straffen dus. Het geloof heeft angst ingeboezemd en het geloof heeft die illusie gelanceerd over god en dat je god moet aanbidden en nog meer van die zeik.

Mensen bang maken en hersen spoelen dus ook.

Nu naar buiten dansen

Lekkere muziek zoeken, ik denk dat ik op de chemical brothers ga dansen zometeen
  zondag 17 september 2006 @ 11:56:00 #139
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41883349
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:48 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen Metro, hoe gaat het met jou?
Prima, kom net uit bed rollen was nogal moe van gister maar gaat uitstekend
Met jou ook alles goed?

en SK heej, alles goed??
pi_41883563
Met mij is alles goed

Alleen moet ik nog het gebed opheffen van de christenen. Een eigen gebed lanceren, het gebed van de duivel.

Zul je zien dat alle kerken afbranden

Inclusief het vaticaan

En dat is dus de bedoeling. Het moet in de hens vliegen of het moet oplossen in het niets. Alles moet weg van de kerk, alle bijbels moeten in de hens. Of ze moeten oplossen in het niets.

Het christelijke geloof moet failliet gaan. En dat pak ik op mijn eigen manier aan.

Ook alle gebouwen van de jehova moeten in de fik nog.

En dat doe ik dus voor het algemene belang en om mezelf te bevrijden van al die ellende

Ik heb de juiste muziek opstaan buiten, en dat helpt dus ook goed mee.

Ik ga bidden op mijn eigen manier

En zeker niet in de naam van de vader en de zoon en nog meer van dat geneuzel.

Mijn gebed zal krachtiger zijn
pi_41883669
Ik ga even naar mijn oma toe

Even opruimen daar en een beetje schoon maken
  zondag 17 september 2006 @ 12:11:17 #142
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41883726
doei SK
pi_41887055
Wat vinden jullie dat ik moet doen.

Mensen die tegen me ingaan en proberen uit te lachen dus.

Moet ik tegen die mensen ingaan of negeren?

Nog vaak genoeg kom ik mensen tegen die mij proberen de les te lezen, de admins en modjes grijpen amper in, moet ik dus zelf ingrijpen of moet ik me koest houden?

Ben weer terug trouwens
pi_41887327
Ik ga vaker een topic-report plaatsen, en dan hopen dat er wat mee gedaan wordt. Ik laat de admins ingrijpen en de modjes. Dat is hun "werk" hier. Zij zijn de personen die in de gaten moeten houden dat mensen zich gedragen tegenover elkaar.

Dat mensen elkaar niet uit de kast lokken en dat mensen niet blijven trollen en ga zo door.

Veels te vaak wordt er helemaal niets aan gedaan.
pi_41888409
Het lijkt soms oorlog te zijn op fok!. Mensen die tegen mij ingaan en dan moet ik weer terug vechten en ondertussen blijven ze maar afvuren op mij

En dan ben ik zo dat ik nooit over me heen laat lopen. Merendeel van de users is niet zo, die zijn zelfs niet vijandig als ik eens iets idioots schrijf.

Maar net weer een user die met zijn pillen aankwam zetten. Dat heb ik nu al zo vaak gehoord

Alsof me dat nog wat doet

Maar waarom reageer ik dan nog erop?

Ik moet negeren maar het is gewoon zo dat negeren moeilijk is omdat ik voor mezelf wil opkomen hier. Vandaar vecht ik atlijd terug
  Moderator zondag 17 september 2006 @ 14:36:56 #146
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41888847
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:23 schreef Sight_key het volgende:
Het lijkt soms oorlog te zijn op fok!. Mensen die tegen mij ingaan en dan moet ik weer terug vechten en ondertussen blijven ze maar afvuren op mij

En dan ben ik zo dat ik nooit over me heen laat lopen. Merendeel van de users is niet zo, die zijn zelfs niet vijandig als ik eens iets idioots schrijf.

Maar net weer een user die met zijn pillen aankwam zetten. Dat heb ik nu al zo vaak gehoord

Alsof me dat nog wat doet

Maar waarom reageer ik dan nog erop?

Ik moet negeren maar het is gewoon zo dat negeren moeilijk is omdat ik voor mezelf wil opkomen hier. Vandaar vecht ik atlijd terug
Ik snap best dat het niet makkelijk is Sight_key, maar eigenlijk zegt het gewoon meer over hen dan over jou.
Het is erg makkelijk om achter je computertje een oordeel te spuien over anderen.
Een hoop mensen geven zich ook niet bloot op internet, denken drie keer na voor ze iets posten, en de dingen waarvan ze denken dat het niet goed opgevat word posten ze al helemaal niet.
Jij bent hoe je bent, en je bent wie je bent, en je durft te posten wat er in je opkomt.
Er is absoluut niets waarover jij je moet verdedigen
  zondag 17 september 2006 @ 14:39:57 #147
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41888905
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:45 schreef Sight_key het volgende:
Wat vinden jullie dat ik moet doen.

Mensen die tegen me ingaan en proberen uit te lachen dus.

Moet ik tegen die mensen ingaan of negeren?

Nog vaak genoeg kom ik mensen tegen die mij proberen de les te lezen, de admins en modjes grijpen amper in, moet ik dus zelf ingrijpen of moet ik me koest houden?

Ben weer terug trouwens
Wees de wijste: negeer ze gewoon
  zondag 17 september 2006 @ 14:43:12 #148
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41888992
Ik moet morgen echt zeer dringen boodschappen doen zit aan mijn laatste kop koffie die ik kan maken (koffie is op ) , zit aan mijn laatste paar boterhammen en vanavond heb ik nog precies 1 maaltijd
pi_41889491
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:36 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik snap best dat het niet makkelijk is Sight_key, maar eigenlijk zegt het gewoon meer over hen dan over jou.
Het is erg makkelijk om achter je computertje een oordeel te spuien over anderen.
Een hoop mensen geven zich ook niet bloot op internet, denken drie keer na voor ze iets posten, en de dingen waarvan ze denken dat het niet goed opgevat word posten ze al helemaal niet.
Jij bent hoe je bent, en je bent wie je bent, en je durft te posten wat er in je opkomt.
Er is absoluut niets waarover jij je moet verdedigen
Danke

Ik hou me dus zelden in met posten, ook genoeg mensen die mijn manier van posten waarderen gelukkig

Maar goed, negeren zoals metro dat zegt ook.

En vooral blijven doorgaan.

Heb nu een biertje gepakt

Ontspannen even. Ben sowieso ontspannen maar het zijn soms die users die jou beoordelen ook wat jij zegt, users die achter hun pc een oordeel vellen. Mensen die internet zien als vrijbrief om zich te misdragen.
pi_41889519
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:43 schreef Metro2005 het volgende:
Ik moet morgen echt zeer dringen boodschappen doen zit aan mijn laatste kop koffie die ik kan maken (koffie is op ) , zit aan mijn laatste paar boterhammen en vanavond heb ik nog precies 1 maaltijd
Owjeeee...dat wordt ff doorbijten

Of op een stokje bijten

Maar je hebt gelukkig nog 1 maaltijd

Als het mogelijk was zou ik wat doormailen, een biertje en een pizza of wat dan ook.

In de toekomst is dat wel mogelijk

In de toekomst kun je alles downloaden op een gratis website 24 uur per dag, 7 dagen per week. Dat moet de toekomst zijn

Nooit meer de deur uit of betalen voor je boodschappen
  zondag 17 september 2006 @ 15:00:54 #151
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41889533
Nou als je een biertje wilt mailen daar heb ik wel trek in
pi_41889563
Ik moet eerst zien uit te vinden hoe je bier omzet in software

Het bier moet eerst ingescanned worden op de juiste manier

Het bier moet omgezet worden in software en vervolgens moet het uitgepakt worden tot een product weer

Ik zeg wel dat ik dat moet uitvinden, het kan ook Wubbo Okkels zijn of iemand anders, maar ooit moet iemand zoiets uitvinden
  zondag 17 september 2006 @ 15:02:38 #153
158521 Dharma_Finkelstein
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41889581
Hey, ik ben nieuw bij Truth. Nou ja niet helemaal nieuw. Ik heb een nieuwe user aangemaakt omdat ik het gezeur zat was. En deze past wat beter bij Truth.
pi_41889607
Je echte naam wil je niet zeggen zeker?
  zondag 17 september 2006 @ 15:04:15 #155
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41889626
Hoi Dharma
pi_41889654
Hallo trouwens

Ik mis analyzing_barb trouwens ook hier. Die is ineens weg gegaan.
pi_41889727
Kijk uit je aura lekt komt me trouwens bekend voor

Een andere user heeft die ook als ondertitel Of ben jij dat

Wie is Dharma_Finkelstein precies? Een historische figuur?
  zondag 17 september 2006 @ 15:08:40 #158
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41889750
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:03 schreef Sight_key het volgende:
Je echte naam wil je niet zeggen zeker?
Vertel ik ooit nog wel.
pi_41889768
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:08 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:

[..]

Vertel ik ooit nog wel.
Okey

Doe maar rustig aan

Niets moet, alles mag. Vooral in een vrije wereld Hoewel de wereld vaak in veel opzichten helemaal zo vrij niet is

Maar ook dat moet de bevolking gaan nastreven

Verzet voeren dus. De bevolking moet opstaan voor hun rechten

Ik had het dan wel over verbieden van godsdienst maar ook dat is fout. Hoewel religies ook vaak onderdrukken van mensen, mensen bang maken en zeggen dat ze niet in een andere god mogen geloven. Mensen zeggen dat ze naar de hel gaan als ze niet geloven.

Dus ik ben zo slecht nog niet als ik beweer dat een verbod op religies ingevoerd moet worden. Om mensen te bevrijden ervan.

Ultieme vrijheid nastreven is mijn doel

Ultieme vrijheid In het hoofd, in de maatschappij, in de hele wereld en in het hele universum
  zondag 17 september 2006 @ 15:13:04 #160
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41889879
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:07 schreef Sight_key het volgende:
Kijk uit je aura lekt komt me trouwens bekend voor

Een andere user heeft die ook als ondertitel Of ben jij dat

Wie is Dharma_Finkelstein precies? Een historische figuur?
Dharma van Dharma & Greg.Zweefteef was al bezet.

En sorry... je aura lekt klinkt heel erg lullig. Maar dat ben ik niet.
Ik heb een andere "stoere" nickname. Deze past meer bij het persoon wat ik minder laat zien aan de niet gelovigen...
pi_41889917
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:13 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:

[..]

Dharma van Dharma & Greg.Zweefteef was al bezet.

En sorry... je aura lekt klinkt heel erg lullig. Maar dat ben ik niet.
Ik heb een andere "stoere" nickname. Deze past meer bij het persoon wat ik minder laat zien aan de niet gelovigen...
Dharma & Greg is een leuke serie

Ben jij gelovig of ben je niet gelovig?

Je aura kan toch ook lekken Is helemaal niet lullig. Een aura kan lekken als er gaten inzitten.

Hoewel je die gaten weer kunt opvullen. Je aura helen. Daar zijn ook cd's voor gemaakt, om een gezond aura te krijgen. Die cd ga ik nog aanschaffen een keer. Zelfde maker als de trance-cd die ik heb
pi_41889973
Ik ben dus tegen religies. Eerder tegen religies dan tegen god. De religie ben ik fel op tegen dus.

De huidige religies bevallen me niet.

De religies misbruiken god misschien ook. Mocht er een god bestaan dan misbruiken religies god en doen ze foute zaken in de naam van god. Zoals mensen ook vaker moorden in de naam van god. Dan verkracht je god, mocht god bestaan. Verkrachten is dan overdreven misschien, maar zo kom ik wel eens uit de hoek. Omdat ik vaak geen blad voor de mond neem.
  zondag 17 september 2006 @ 15:19:53 #163
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41890084
Ik geloof niet in god maar in andere spirituele zaken.
  zondag 17 september 2006 @ 15:26:38 #164
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41890187
Ik ben zo weer terug. Even een brood kopen.
pi_41890212
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:19 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
Ik geloof niet in god maar in andere spirituele zaken.
Okey

Dan zitten we redelijk op gelijk niveau

Ik geloof in magie en de kracht van magie

Mensen die zelf voor god spelen maar 100 procent mens zijn

Mensen die eigen werelden scheppen en ga zo door
pi_41890222
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:26 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
Ik ben zo weer terug. Even een brood kopen.
Tot zo

Is de bakker open nog

Woon je echt in L.A?
  zondag 17 september 2006 @ 15:28:46 #167
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41890245
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:27 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Tot zo

Is de bakker open nog

Woon je echt in L.A?
Bij ons wel... een soort weekend bakker...
pi_41890345
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:28 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:

[..]

Bij ons wel... een soort weekend bakker...
Handig

Hier in Heerlen ligt wel een tankstation waar ze brood verkopen en van alles en nog meer. Een soort supermarkt die op zondag open is

Eigenlijk moet het iedere zondag koopzondag zijn. Weg met die katholieke rustdag
pi_41891291
Zo

Even met de hond gelopen
pi_41891390
En nu ontspannen met muziek

The matrix als film

Er zijn mensen die echt veels te serieus bezig zijn met die film. Okey er zit een kern van waarheid in, maar er zijn mensen die echt doen alsof die film de complete oplossing in zich heeft. De makers van die film weten dus echt niet hoe de waarheid is.

Het is fictie en dus slaat het niet op hoe het echt is. Het is maar een film.

Slaat niet op jou signature metro. Maar op mensen die echt heel erg de plank misslaan als ze bezig zijn met die film.

En dan zijn die mensen ook nog moeilijk bezig met hun visie te laten zien. Als mensen ook maar 1 keer moeilijk bezig zijn met hun visie zodat een kind het niet begrijpt, dan is het al te complex.

Simpelheid siert de mens

De oplossing moet simpel gebracht worden. En daar falen veel mensen in. Veel mensen zijn te warrig en complex bezig.

Wil je een probleem oplossen dan moet je simpel blijven, en wil je de waarheid aan het daglicht krijgen dan moet je ook simpel te werk gaan
pi_41891550
Even naar buiten

Ik ga schrijven nog. Ik ben niet eens begonnen met script-schrijven. Ik wil films schrijven dus. Films die 101001010 maal beter zijn dan the matrix en lord of the rings

Films die wel de spijker op de kop slaan The matrix is dus ook zwaar overgewaardeerd. Sean Connery vond die film een belediging voor hollywood, net zoals hij lord of the rings een belediging vond. Heeft hij best gelijk in

Ik schrijf hier dus ook mijn film

Ik schrijf hier mijn film. Mijn leven. De film waar ik in leef ook wel.

En zo leven we allemaal in onze film, en is het 1 grote film maar ook kleine films. Ieder mens heeft zijn eigen "kleine" film waar hij of zij hoofdrolspeler of speelster in is, en ondertussen is er die grote film om die kleine films heen

In principe is ook ieder mens een bekende Nederlander of bekende wereld-burger

Ieder mens is bekend
pi_41893661

Iedereen zondag aan het vieren?

Of zijn we allemaal naar de kerk

Ik zit buiten met muziek dus

Ik ben mijn troon veilig aan het stellen. Ik moet ook kinderen krijgen nog. Maar dat is voor later. Ik heb mijn troon in te nemen. En dan niet de troon van Nederland maar de troon van de wereld. Ik ben de macht aan het terug pakken op mijn dooie gemak. Maar ik wil zeker 12 kinderen krijgen met mijn toekomstige vrouw.

De oranjes houden Nederland, ik krijg de troon van de wereld.

En dan ga ik samen werken met de oranjes
  zondag 17 september 2006 @ 17:38:10 #173
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41894221
Zo ik ben weer terug. Het brood was warm dat ik het mee kreeg. Ik kwam weer thuis met veel te veel lekker eten. Handig zo'n markt in de buurt.
Daarna nog even een lekker kriekje gedronken in de kroeg.
pi_41894528
Kriek is lekker

Ik ga even koffie zetten nu

En even pyjama aantrekken

Even mezelf gemakkelijk maken

Ben over 10 minuten terug.

Mijn egyptische pyjama aandoen en dan nederlandstalige muziek
pi_41894685
Pyjama is aan

Ik moet nog harder verzet voeren, zoals de verzetstrijders in de tijd van Hitler.

Verzet moet gevoerd worden

Vrijheid

Ik ga ff rusten

Tijd om te rusten

Teveel spanning nog

Altijd die spanning

Komt wel goed

De spanning zit in het systeem, de spanning zit erin. Maar ik ga niet op de bank liggen. Ik ga spanning wegwerken weer. Totdat het ontspanning is.

Koffie

Of niet?
  zondag 17 september 2006 @ 17:56:47 #176
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41894811
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:53 schreef Sight_key het volgende:
Pyjama is aan

Ik moet nog harder verzet voeren, zoals de verzetstrijders in de tijd van Hitler.

Verzet moet gevoerd worden

Vrijheid

Ik ga ff rusten

Tijd om te rusten

Teveel spanning nog

Altijd die spanning

Komt wel goed

De spanning zit in het systeem, de spanning zit erin. Maar ik ga niet op de bank liggen. Ik ga spanning wegwerken weer. Totdat het ontspanning is.

Koffie

Of niet?
Kopje thee.
Is mischien een beter idee.
pi_41894819
Toch maar koffie

Ik ben verzets-strijder dus

En ik moet verzet voeren. De spanning zorgt voor verzet, de spanning die ik ervaar zorgt voor verzet. En door verzet te voeren gaat de spanning weg Spanning boven spanning zorgt voor ontspanning
pi_41894845
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:56 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:

[..]

Kopje thee.
Is mischien een beter idee.
Inderdaad

Doe ik ook. Ontspannende thee. Koffie heb ik geen zin in ook. Water wordt gekookt voor thee

Of toch koffie? Om even wakker te worden, ik ben moe dus

Heb het idee dat het 22:00 is nu.
  zondag 17 september 2006 @ 18:00:22 #179
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41894956
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:57 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Inderdaad

Doe ik ook. Ontspannende thee. Koffie heb ik geen zin in ook. Water wordt gekookt voor thee

Of toch koffie? Om even wakker te worden, ik ben moe dus

Heb het idee dat het 22:00 is nu.
Bij teveel spanningen is thee toch echt beter...
pi_41894999
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:00 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:

[..]

Bij teveel spanningen is thee toch echt beter...
Thee gepakt

Danke voor het advies
pi_41895174
Eerst nog 1 amstel

Ik heb zin in ontspanning

Alles ontspannen

Overal de spanning weg

Iedereen zweven
pi_41895383
Als er 10 spanning is, dan moet er -10 ontspanning komen

Alles richting de 0.

De 0

De perfecte circel

De 0 als perfecte circel, en de 1 als mensheid
  zondag 17 september 2006 @ 18:12:21 #183
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_41895386
hoi
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_41895406
Heeeee displission

Alles okey

?
  zondag 17 september 2006 @ 18:14:12 #185
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41895454
Hey, Displission
pi_41895491
Ik ben even buiten over het gras lopen met blote voeten

Koningin Beatrix

Prins Claus

Willem Alexander

Maxima

pi_41895508
Even over het groene gras lopen met blote voeten, even het "heilige" gras voelen

Daarna nog 1 amstel en dan thee

Nog 2 amstel dus Nee nog 3, wel kleine flesjes . Het heilige bier

Amstel bier!!!!!!!!!!!!!!

Amstel!!!!

Want de beste brouwers brouwen het!!!

En de beste drinkers drinken het!!!!

Amstel bier!!!!

Amstel!!!!
  zondag 17 september 2006 @ 18:20:56 #188
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41895655
Is andersom niet een beter idee.. eerst de thee dan het bier?
  zondag 17 september 2006 @ 18:22:32 #189
91333 displission
pi_41895706
ja dat wel ..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 17 september 2006 @ 18:23:39 #190
91333 displission
pi_41895740
hoi dharma..relaxed toch?
  zondag 17 september 2006 @ 18:25:32 #191
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41895801
hey displission,
Nog een leuk weekend gehad? Ik heb nu ook eindelijk weekend.
pi_41895863
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:20 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
Is andersom niet een beter idee.. eerst de thee dan het bier?
Feestje vieren

Een droom-feest

Ik heb zin in ontspanning

Echte ontspanning
pi_41895915
Weet je wat het is

Wapen-stilstand

Alle wapens worden neergelegd

Peache bro'.

Er is een tijd van oorlog en er is een tijd van vrede

En de tijd van vrede gaat eeuwig duren straks

Rest in peace
  zondag 17 september 2006 @ 18:30:51 #194
91333 displission
pi_41895946
een goed feest..

lekker voor je..morgen moet ik weer aan de bak..voorzover het nu kan ben ik nog ff aan het nagenieten van gisteren..en doe ik het ff stilletjes hier over..achter mijn schermpje..schermpjes moet ik zeggen..
pi_41895991
Heb je zin om aan de bak te gaan?

Achter het scherm feesten is ook okey
  zondag 17 september 2006 @ 18:33:32 #196
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41896019
Ik begin weer op woensdag ochtend, ik heb een heerlijk lang weekend.
  zondag 17 september 2006 @ 18:34:01 #197
91333 displission
pi_41896041
ach ja..ja best wel..uitdagingen he..dat en het geld wat het opleverd..het netjes meespelen in de maatschappij..alle illussies die erbij komen..het feit dat het ook best een hobbie en een goede therapie kan zijn..jah..
pi_41896043
Displission

Jij zei me ooit dat alle wapens gaan oplossen in het niets

En dat is waarheid

Predator zoals mensen als jij en ik gaan dat doen

Mijn doel is alle wapens in het niets te laten oplossen
pi_41896066
Goede therapie in de zin van. Jezelf inhouden tegen agressieve mensen?

Werken wil ik omdat ik dan met mensen in contact kom
  zondag 17 september 2006 @ 18:36:00 #200
91333 displission
pi_41896090
laten we er ons doel van maken ...
  zondag 17 september 2006 @ 18:36:36 #201
91333 displission
pi_41896106
ik wil er namelijk best met meer mensen mee trainen om in the matrix te duiken en dat te doen..
pi_41896110
Is goed

Onze missie

Freek de jonge - leven na de dood

Maar laten wij alle wapens wegwerken
pi_41896138
Ik doe dat hier met schrijven. Ik schrijf hier de wapens weg

Ik ga niet extra werk doen.

Ik schrijf hier alles spontaan op.

En omdat ik hier alles spontaan doe opschrijven, werk ik vanzelf alle wapens weg

En door hier spontaan te schrijven, duik ik ook het systeem in. En dan noem ik het niet the matrix. Ik noem het een systeem zonder het een naam te geven.

Het systeem dus. The matrix is maar een naam En namen zeggen niet alles.
  zondag 17 september 2006 @ 18:39:33 #204
91333 displission
pi_41896183
waar beginnen we? met een magische spreuk..k we leggen een verbinding/connectie met de toekomst..vind je 21 dec 2012 een goede datum? ik bedoel het zou ergens rond die tijd moeten gebeuren he..? Nou de magische spreuk is: ||delete all weapons||

gekoppeld aan een backdoor programma..

hmm.. kijken of er wat te merken is..
  zondag 17 september 2006 @ 18:42:16 #205
91333 displission
pi_41896262
ik ben heel ff wat uitprinten dus ik ben heel ff niet hier..
  zondag 17 september 2006 @ 18:42:58 #206
91333 displission
pi_41896285
ff een rapport van de situatie..
pi_41896376
Heeft weinig zin volgens mij

Je moet doorgaan in het nu.

Je moet nu doorgaan en niet zeggen dat 2019 dit krijgt of dat krijgt.

Nu moet je handelen en actie ondernemen.
pi_41896400
Even eten maken
  zondag 17 september 2006 @ 18:54:50 #209
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41896631
pff macaroni met bamisaus is toch minder lekker

mja bij gebrek aan macronisaus ...
  zondag 17 september 2006 @ 19:28:18 #210
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41897706
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:54 schreef Metro2005 het volgende:
pff macaroni met bamisaus is toch minder lekker

mja bij gebrek aan macronisaus ...
Volgende keer bij het boodschappen doen moet je wat van die kleine blikjes tomatenprut meenemen. Kost echt helemaal niks. In ieder geval minder dan bami saus. Italiaanse kruiden, beetje chilli en paprika poeder erdoor en eventjes alles aanbakken in de koekenpan (inclusief de macaroni). E.v.t. gehakt...

[ Bericht 3% gewijzigd door Dharma_Finkelstein op 17-09-2006 19:34:48 ]
  zondag 17 september 2006 @ 19:37:05 #211
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41897955
ja ik weet het , maar alles is op hier
  maandag 18 september 2006 @ 07:37:59 #212
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41911653
Goede morgen iedereen
pi_41911666
Goeiemorgen lief alterego van jezelf
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41911765
mogguh....
Veel bij te lezen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_41911994
zo.... klaar met bijlezen
pi_41912195
Goede morgen

Koffie!!!!

1 kopje koffie!!!!!

Even bijkomen helemaal
  maandag 18 september 2006 @ 08:49:41 #217
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41912261
mogge
  maandag 18 september 2006 @ 09:10:10 #218
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41912573
mogge
stay frosty
  maandag 18 september 2006 @ 09:13:08 #219
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41912622
2e kop koffie op nu en nee nog steeds niet helemaal wakker

en mijn autoradio wil mijn usb pen / mp3 speler niet meer lezen na een firmwareflash gister
Heb er nu weer een nieuwere firmware op gezet dus hoop dat het werkt
  maandag 18 september 2006 @ 09:23:15 #220
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41912789
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
2e kop koffie op nu en nee nog steeds niet helemaal wakker

en mijn autoradio wil mijn usb pen / mp3 speler niet meer lezen na een firmwareflash gister
Heb er nu weer een nieuwere firmware op gezet dus hoop dat het werkt
waarom zou je gaan flashen naar oudere firmware?
stay frosty
pi_41912908
Ik ga voor de 3e kop koffie

Speed!!! Give me some caffee

Show me the coffee!!! Show me the coffee!!!

maandag 18 september 2006 @ 09:32:32 #222
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41912930
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

waarom zou je gaan flashen naar oudere firmware?
amerikaanse firmware = geen volumebeperking
was overigens dezelfde versie firmware als ik erop had staan dus ging niet achteruit.
Maar nu dus 1 versie hoger erop gezet
pi_41913117
2e pot koffie gaat gezet worden. Even de administratie bijhouden.

820 Verse frisse power mind energy
700 nieuwe verse pot koffie
a) 610 een liter water
a) 620 drie grote scheppen koffie
a) 630 een koffie filter

Eigenlijk moeten de stroomkosten nog geboekt worden

Dus ik moet meer precies zijn.

Denk dat ik binnenkort de macro-economie boeken ga bekijken, macro, micro en meso. Eerst kijken of er zaken veranderd zijn in de tussentijd.

Koffie is klaar.

[ Bericht 17% gewijzigd door Sight_key op 18-09-2006 09:51:59 ]
pi_41913317
Even buiten met muziek

Was net weer even aan het dansen buiten

Dansen om alles los te gooien. Door het dansen gaat ook het hoofd los en alles daarboven

Tot zo

Sigaar roken ook
pi_41913341
Morge allemaal
  maandag 18 september 2006 @ 10:04:23 #226
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41913434
mogge lilith

Ik ga even een nieuwe kop koffie halen
pi_41913474
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:58 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal
Good morning!!!!!

pi_41913486
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:04 schreef Metro2005 het volgende:

Ik ga even een nieuwe kop koffie halen
Koffie!!!!!!

pi_41913768
Zo, ik ga bij de politie werken

Ik wil geheim agent worden dus

Of publiek agent. Het hoeft niet eens geheim te zijn. Maar ik wil ook voor het programma gaan werken. Updates doorvoeren dus ook. Zoals vannacht dus. Ik was in mijn slaap verbonden aan een computer

Wie weet word ik free-lance agent

Ga ik infiltreren dus Ga ik under-cover en nog meer

Ga ik infiltreren bij de al-queda via mijn dromen

Ik ben dus publiek agent omdat ik hier alles schrijf Ik hou geen informatie achter als ik informatie heb

Film the matrix ben ik het ook net als Sean Connery niet mee eens, wie weet zijn die agenten helemaal zo slecht nog niet in die film. Dat ze een mooi vlot programma willen zien dus ook. En binnen het programma is er dan voldoende vrijheid

Sean Connery als voormalig geheim agent weet waar hij over praat Die weigerd zelfs nieuwe films te maken door films als the matrix en lord of the rings. Hij begrijpt net als mij die films niet zo goed.

Maar nogmaals zeg ik van, het moet vrijheid zijn En ultieme mogelijkheden op aarde en buiten de aarde

Even naar buiten weer

Secret agent 016 heet ik nu. Welk nummer het echt is moet ik nog achterhalen.

Het kan ook secret agent h4 zijn.

Of public agent h4

[ Bericht 14% gewijzigd door Sight_key op 18-09-2006 10:30:33 ]
pi_41914002
Tina turner - Goldeneye

See reflections on the water
More than darkness in the depths
See him surface and never a shadow
On the wind I feel his breath

Goldeneye, I found his weakness
Goldeneye, hell do what I please
Goldeneye, no time for sweetness
But a bitter kiss will bring him to his knees

Youll never know how I watched you from the shadows as a child
Youll never know how it feels to be the one whos left behind
Youll never know the days and the nights, the tears, the tears Ive cried
But now my time has come and time, time is not on your side

See him move through smoke and mirrors
Feel his presence in the crowd
Other girls they gather around him
If I had him I wouldnt let him out

Goldeneye, not lace or leather
Golden chain take him to the spot
Goldeneye, Ill show him forever
It will take forever to see what Ive got

Youll never know how I watched you from the shadows as a child
Youll never know how it feels to get so close and be denied
Its a gold and honey trap Ive got for you tonight
Revenge is a kiss this time I wont miss
Now Ive got you in my sight

With a goldeneye
Golden, goldeneye
With a goldeneye, goldeneye
  maandag 18 september 2006 @ 10:41:14 #231
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41914052
Net lekker boodschappen gedaan. Ik krijg vanavond gasten. Ze krijgen toch lekker te eten.
Kipfilet gemarineerd in knoflook, wijn, tijm, rode ui en citroen en daarbij krieltjes in schil met rozemarijn en sla. Damn ik krijg nu al honger.
pi_41914092

Fantasie slaat op hol Maar ik word dus 's nachts echt verbonden aan een computer
pi_41914098
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:41 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
Net lekker boodschappen gedaan. Ik krijg vanavond gasten. Ze krijgen toch lekker te eten.
Kipfilet gemarineerd in knoflook, wijn, tijm, rode ui en citroen en daarbij krieltjes in schil met rozemarijn en sla. Damn ik krijg nu al honger.
Jammie...
pi_41914099
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:41 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
Goede gast-vrouw

Klinkt ook lekker
  maandag 18 september 2006 @ 10:44:19 #235
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41914113
Goeiemorgen mensen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_41914163
Goede morgen Marietje !!!!!
  maandag 18 september 2006 @ 10:48:40 #237
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41914206
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:43 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Goede gast-vrouw

Ik hou gewoon van lekker koken maar voor 2 mensen ( op dit momeent 3 ) vind ik het vaak te veel werk. Ik zorg graag goed voor m'n gasten.
Ik heb sinds een paar dagen een goede kennis in huis. Die heeft een knipperlicht relatie. Maar nu is ie het echt zat. Nou ja we zien het wel. Word de logeerkamer tenminste gebruikt.
pi_41914346
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:48 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:

[..]

Ik hou gewoon van lekker koken maar voor 2 mensen ( op dit momeent 3 ) vind ik het vaak te veel werk. Ik zorg graag goed voor m'n gasten.
Ik heb sinds een paar dagen een goede kennis in huis. Die heeft een knipperlicht relatie. Maar nu is ie het echt zat. Nou ja we zien het wel. Word de logeerkamer tenminste gebruikt.
Ik zorg ook graag voor de gasten. Het liefst heb ik getapt bier altijd in huis en m&m's en nog meer Een complete bar met alle soorten drank en een lopend buffet en nog meer van die luxe Luxe Hoe meer luxe des te beter

Gasten moet je goed behandelen en in de watten leggen

Ooit als ik geld heb ga ik een huis bouwen met groot gasten-verblijf

Gasten ontvangen en dan een internet-cafe in huis en nog meer. Een internet-cafe en een echt cafe

Eerst maar eens zorgen voor dat geld, maar dat komt nog wel. Heb verstand genoeg daarvoor, een eigen groot bedrijf. Mijn hulpverlener zei dat nog, genoeg manisch depressieve mensen die een groot bedrijf uit de grond strampen met een miljoenen-opbrengst, alleen worden ze daarna depressief en gaan ze failliet.

Maar ik word niet meer depressief Ik vecht tegen de depressie.

Maar zoals ik ooit al zei Ik zie mezelf straks als rijkste van de wereld door het leven gaan. Dat hoeft niet vandaag, dat kan ook morgen Of over een tijdje. Eeuwig leven en ik ben pas 29
pi_41914431
Is je gast zat of is hij die relatie zat?

Zat door de alcohol of zat op een andere manier
pi_41914463
Gewoon doorgaan en dan komt het vanzelf wel goed

Af en toe verbonden worden aan een computer en updates krijgen en ga zo door Als ik 's nachts verbonden wordt aan een computer, dan is dat echt zo. Dan krijg ik dus echt een update binnen Ik voel me dan ook meer helder en beter. Alsof er echt ergens iets is dat mij doet updaten En dat is een fijne gedachte

En nog die update in de vorm van medicatie maar dat is straks niet meer nodig. In de toekomst word je via computers geupdate als mens zijnde. Worden schizofrenie patienten aan een computer gekoppeld en halen ze de zieke gedachtes eruit via een scan Je krijgt dan een virus-scan op je hersens Veel beter en effectiever dan medicatie en tevens gezonder

Ik ben dus niet schizofreen maar manisch depressief. Hoewel ik nu niet manisch ben en ook niet depressief. Dus ik ben nu gezond

Wie weet dat straks die computer waar ik aan verbonden wordt de algemene computer gaat worden. Dat straks alle mensen een update krijgen en een scan. Via hun dromen of via het waken.

Maar dat weet ik nog niet. In ieder geval zullen alle virussen eruit gaan en ook alle zieke gedachtes

Omdat het complete systeem gezond moet zijn

Dat is gewoon belangrijk ook. Het hele systeem moet gezonder zijn dan de gezondste vis

Iedere afwijking moet eruit ook.

Wie weet dat ik nog die computer ga aanpassen en verbeteren, die computer rechtlijnig maken dus ook. Als ik verbonden ben de volgende keer, dan zal ik proberen die computer sneller te maken. The main terminal ook wel volgens mij.

De algemene computer die het systeem in leven houdt

[ Bericht 13% gewijzigd door Sight_key op 18-09-2006 11:07:14 ]
pi_41914858
Ik wil geen valse hoop scheppen, maar de inhaalslag van de techniek komt eraan

En Lilith kan dan lopen binnen 10 jaar of nog sneller.

Ik hoef me niet aan haar te verbinden, straks gaan computers al het werk opknappen volgens mij.

Het is een toekomst-visie die ik heb. Computers gaan straks al het werk nog doen voor ons

Chips. Er komen nieuwe computer-chips op de markt straks.

Vannacht toen ik verbonden was aan de computer was het een gigantische chip dus

En met computers kun je echt mega veel

Computer love

Ik ga ff sigaretten kopen en energy-drank en dan ga ik even mezelf verder updaten met energy-drank.

Red-bull en bullit en menthol sigaretten en straks is het super snel allemaal

Snel, zuiver, schoon en genezen

Tot zo

Barcley sigaretten misschien, of een ander merk. En menthol van florint

En nog wat meer. Carpe diem water misschien wel. Dat drankje van einstein hebben ze niet meer. Maar dan ga ik wel naar de albert heyn daarvoor.

Nu even weg

Lang leven het programma en het systeem
  maandag 18 september 2006 @ 11:52:13 #242
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41915703
mijn brood is beschimmeld
pi_41915812
teveel en te hard gaat het hier af en toe, zeg maar.....
hoofd kan geen letters meer opnemen wor moe van
ben in klaagstemming sorry
pi_41915935
Moet je iets sneller worden met lezen

Gewoon red-bull drinken zoals ik dat ook doe

Heb me dus ook red-bull gepakt nu

En nog meer energy drank

Energy

Ik ga vliegen van de red-bull straks. Heb maar 4 blikjes gekocht maar ik wil meer en meer. 4 blikken red-bull en 4 bullit
pi_41915957
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:52 schreef Metro2005 het volgende:
mijn brood is beschimmeld
Gewoon de schimmel weghalen met je computer

Voer je een opdracht in.

" # Refresh bread "

Zo gaat het straks zijn. " # produce beer" # Produce whiskey.

Produce nice steak.

Weg met de slachterijen

Geen enkel dier wordt straks meer geslacht. Wil je straks een biefstuk dan gaat dat via de computer

Dat is pas verantwoord vlees eten
pi_41916061
Claudia Mitchell mag zich de eerste half-robot ter wereld noemen. Het is doctor Todd Kuiken gelukt haar arm na te bootsen. Mitchell verloor haar arm in een motor ongeluk twee jaar geleden. De uitvinding gebruikt de zenuwen in haar schouder om het signaal vanuit haar hersenen om te zetten in de juiste beweging.

pi_41916534

Je houdt het gewoon niet voor mogelijk, maar na 1,5 week is mijn kat terug !!!

Vanacht werd Aiden, de jongste wakker.. janken janken... uiteindelijk nam O hem mee naar beneden legt hem in de box (waar hij het blijkbaar wel gezellig vondt) en O gaat zelf een sigaret roken in de tuin.
Hoort hij opeens een boel gemiauw op straat.. heel zielig.... en herkenbaar ! gemiauw (zo mauwde onze kat altijd als hij de kinderen of ons zag maar neit bij ons kon komen doordat of hij of wij op het balkon waren met de deur dicht) ... liep onze Sabbat over de straat te miauwen en rond te dwarrelen.

Zoals het er uit zag zocht hij zijn huis maar wist hij neit welke woning/tun het was ??

De weg terug heeft hij dus blijkbaar toch gevonden

Eenmaal binnen is hij al mauwend het hele huis door gelopen, hij is even bij de kinderen op bed komen kijken, al spinnend en rollend bij mij op bed... en vervolgens heeft hij een bak water en een bakje brokjes aangevallen.

Hij is helemaal ok'e, geen gescheurde oortjes of ander letsel... alles lijkt goed.
Wel wat afgevallen, maar dat zit er zo weer aan.

Jeetje.... het knorrebeest is weer terug !!!!

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_41916559
voor de volledigheid: Hij was dus nog nooit eerder buiten geweest en we zijn pas verhuisd.

Stoere vent !!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_41916806
Katten zijn slim

Gelukkig is hij weer terug

Katten hebben een overlevings-instinct. Zo zijn er ook honden die de hele wereld overgaan. Ooit een verhaal van een hond gehoord die gewoon heel amerika in zijn eentje had doorkruisd. En na een paar jaar was hij weer terug bij het baasje.

Zo ongeveer ging dat verhaal maar ik weet het niet zeker, foto-grafisch geheugen is nog niet aanwezig

Geweldig dat je kat weer terug is!!! Een pluim voor hem!!! En dan verdiend hij ook een bak brokjes en nog meer

En inderdaad stoere kat!!!

Die verdiend een foto in het helden-magazine

Volgende keer dat hij naar buiten gaat zal hij nog beter opletten waarschijnlijk En zo wordt de kat misschien steeds stoerder en slimmer Ook gevaar uit de weg gaan maar dat heeft hij nu al weten te doen. Hij is heelhuids terug gekomen dus hij weet hoe hij gevaar moet vermijden En hoe hij niet onder een auto moet komen en nog meer.
pi_41916919
jippie en de jee voor de kat van mir!

@S_K red bull helpt niet...... grrrrr
pi_41917005
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:40 schreef draculettetje het volgende:

@S_K red bull helpt niet...... grrrrr
Dan moet je beter leren uitrusten

Niets moet natuurlijk maar je zal mogen leren slapen, om dan maar even mogen te gebruiken inplaats van moeten Moeten als woord heb ik een hekel aan, zelfs sterven moet niet.

Maar goed, uitrusten is een kunst dus Goed slapen is belangrijk. Het hele slaap-proces goed doorstaan zodat je de dag erna kwik en lebendig klaar bent voor een verse nieuwe dag vol uitdagingen. En dan heb je energy nodig die niet leeg raakt. De batterij die constant vol is :

Ik gebruik nu red-bull nog, maar soms vlieg ik dus echt door het huis heen

Maar slapen is dus echt wel okey En dan is het zo dat je voor het slapen gewoon "moet" zorgen dat je gedachtes afgeschakeld zijn. Zodat de gedachtes tijdens het slapen niet doorgaan, de gedachtes moet stoppen dus, zodat het een heilzame slaap wordt

Ik ga even roken Een rust-moment inlassen dus Ik vlieg soms. Ik ga straks echt nog vliegen

De dag gaat snel voorbij hier 07:45 was ik wakker en het gaat te snel voor woorden soms

En gaat de dag snel voorbij, dan is dat alleen maar voordelig. Nog 1010110010101 dagen te gaan tot de macht miljarden.
  maandag 18 september 2006 @ 12:49:04 #252
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41917176
heeeeeej mirage goed nieuws zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeli
pi_41917471
Bowlen heb ik weer zin in

300 gooien

Even havermout pap eten
  maandag 18 september 2006 @ 13:12:59 #254
Kijk uit.. je aura lekt
pi_41917730
Ben weer ff weg...
Eventjes de tijd voor mezelf nemen.
Mediteren, misschien nog ff een middagdutje en daarna lekker in bad.
Kan ik mooi m'n nieuwe badolie uittesten.
pi_41917904
Veel plezier

Ik moet straks even weg en ik denk dat ik ga bowlen vanmiddag dus. Lekker met een biertje proberen strikes te gooien

Is voor mij dus echt een uitje

Het echte stappen komt later aan bod nog

http://www.nrgBOOST.nl

Mijn kapper had dat als advies voor mij

Er komt een tijd dan word ik weer een party-animal

Dan gaat het feest pas echt losbarsten
  maandag 18 september 2006 @ 13:40:32 #256
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41918417
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:27 schreef Mirage het volgende:
voor de volledigheid: Hij was dus nog nooit eerder buiten geweest en we zijn pas verhuisd.

Stoere vent !!
a real tiger
stay frosty
  maandag 18 september 2006 @ 14:01:10 #257
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41918990
  maandag 18 september 2006 @ 14:09:36 #258
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41919231
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:27 schreef Mirage het volgende:

Stoere vent !!
wat een heldhaftig kattenbeest

fijn voor jullie dat hij er weer is!
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_41919909
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:26 schreef Mirage het volgende:

Je houdt het gewoon niet voor mogelijk, maar na 1,5 week is mijn kat terug !!!

Vanacht werd Aiden, de jongste wakker.. janken janken... uiteindelijk nam O hem mee naar beneden legt hem in de box (waar hij het blijkbaar wel gezellig vondt) en O gaat zelf een sigaret roken in de tuin.
Hoort hij opeens een boel gemiauw op straat.. heel zielig.... en herkenbaar ! gemiauw (zo mauwde onze kat altijd als hij de kinderen of ons zag maar neit bij ons kon komen doordat of hij of wij op het balkon waren met de deur dicht) ... liep onze Sabbat over de straat te miauwen en rond te dwarrelen.

Zoals het er uit zag zocht hij zijn huis maar wist hij neit welke woning/tun het was ??

De weg terug heeft hij dus blijkbaar toch gevonden

Eenmaal binnen is hij al mauwend het hele huis door gelopen, hij is even bij de kinderen op bed komen kijken, al spinnend en rollend bij mij op bed... en vervolgens heeft hij een bak water en een bakje brokjes aangevallen.

Hij is helemaal ok'e, geen gescheurde oortjes of ander letsel... alles lijkt goed.
Wel wat afgevallen, maar dat zit er zo weer aan.

Jeetje.... het knorrebeest is weer terug !!!!

Trouwens niks voor Aiden zoals ik had begrepen.
Kwam nu wel heel goed uit achteraf gezien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41926253
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Trouwens niks voor Aiden zoals ik had begrepen.
Kwam nu wel heel goed uit achteraf gezien.
precies !!

Wij keken elkaar ook al aan van " wat een timing "
Sir Winston Churchill
pi_41926587
Zo ben wezen bowlen

160 is mijn nieuwe persoonlijke record. Laatste game zei ik al van..." Dit wordt een mooie afsluiter". En dus 160.

Niet slecht voor een beginner
pi_41927049
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:29 schreef Mirage het volgende:

[..]

precies !!

Wij keken elkaar ook al aan van " wat een timing "
hihi... hond ook weer blij dat vriendje terug is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41927756
Biertjes staan koud

Hele dag bezig geweest dus tijd voor een pilsje

Muziek zometeen erbij En dan rond 2100 op de bank gaan liggen

Morgen verse dag
pi_41927977
Ik heb een mooie tekst gevonden om in mijn fotoboek te zetten

Inspiration Words of Wisdom

~Mother Teresa~

People are often unreasonable, illogical, and self-centered.
Forgive them anyway.

If you are kind, people may accuse you of selfish, ulterior motives.
Be kind anyway.

If you are successful, you will win some false friends and some true enemies.
Succeed anyway.

If you are honest and frank, people may cheat you.
Be honest and frank anyway.

What you spend years building, someone could destroy overnight.
Build anyway.

If you find serenity and happiness, they may be jealous.
Be happy anyway.

The good you do today, people will often forget tomorrow.
Do good anyway.

Give the world the best you have, and it may never be enough.
Give the world the best you've got anyway.

You see, in the final analysis, it is between you and God.
It was never between you and them anyway.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sight_key op 18-09-2006 19:35:01 ]
  maandag 18 september 2006 @ 22:58:30 #265
91333 displission
pi_41936226
das idd goed nieuws Mirage.. beteeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..

must have been :

goedeavond iedereen trouwens
  dinsdag 19 september 2006 @ 05:27:24 #266
91333 displission
pi_41941960
* displission wenst iedereen een leuke dag toe..

ik zeg maar vast goedemorgen en goedemiddag, ja, nee, ja, ja, ja, nee, nee, nee en ja.
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:38:19 #267
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41942913
Goedemorgen displission :
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:41:45 #268
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41942950
Is het iemand wel eens opgevallen wat een klere herrie het eigenlijk altijd is in een stad. Autoverkeer op de achtergrond, vliegtuigen ed.

Was vanmorgen even koffie in de tuin aan het drinken maar ik ergerde me echt rot aan het ontzettend irritante achtergrond geluid. Echt een constant suizen en ruisen en brommen terwijl het verder doodstil was.

Meer mensen hier last van?
pi_41943101
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:41 schreef Metro2005 het volgende:
Is het iemand wel eens opgevallen wat een klere herrie het eigenlijk altijd is in een stad. Autoverkeer op de achtergrond, vliegtuigen ed.

Was vanmorgen even koffie in de tuin aan het drinken maar ik ergerde me echt rot aan het ontzettend irritante achtergrond geluid. Echt een constant suizen en ruisen en brommen terwijl het verder doodstil was.

Meer mensen hier last van?
Zelfs midden in de nacht op in het solse gat of om 6 uur 's ochtends op de hoge veluwe.

Daarom krijg ik de slappe lach van mensen die dan zeggen dat ze gaan luisteren naar de stilte.
Zit je daar stil te wezen, komt er ineens een vliegtuig over of hoor je in de verte een auto of motor rijden.

In Nederland is geen stilte. Er is zelfs geen enkele plek waar je kunt luisteren naar alleen maar de vogels.

Ooit verdwaald in een natuurgebied in Swaziland. EW was 4 toen.
Daar moest je luisteren naar de natuur om je heen om je richting te bepalen. Om te horen aan welke kant je moest blijven om de krokodillenpoel en de nijlpaarden te vermijden en waar de troep wrattenzwijntjes de struiken uit zou komen of dat het alleen maar een paar parelhoenders waren.
En eenmaal flink verdwaald kon je tenminste van veraf horen of en een auto aankwam zodat je op het geluid naar de weg kon komen

Sindsdien kan ik in Nederland echt nergens zoiets vinden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:59:58 #270
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41943213
mogge...

zou maandag weer op gesprek moeten... laatste gesprek...

allen vragen ze nu of ik een loonstrookje meeneem
en heb me salaris natuurlijk naar boven afgerond
stay frosty
pi_41943326
Goede morgen

Ik vind die achtergrondgeluiden niet storend Ik stoor me sowieso minder vaak aan zaken, enige waar ik me vaker stoor dat is op fok!. Jezelf af kunnen sluiten is prettig. Kun je jezelf afsluiten dan merk je achtergrond geluiden niet eens en dan is het vanzelf stil te noemen Dan kan een vliegtuig overvliegen en het is nog stil in je hoofd

Eerst ff koffie drinken
pi_41943432
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge...

zou maandag weer op gesprek moeten... laatste gesprek...

allen vragen ze nu of ik een loonstrookje meeneem
en heb me salaris natuurlijk naar boven afgerond
Dat doet iedereen en daar gaan ze ook best van uit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:19:16 #273
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41943461
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

maar iik heb behoorlijk afgerond!:P
stay frosty
pi_41943525
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Niet iedereen

Ik zou dus mijn echte oude salaris laten zien en dan zeggen dat ik meer wil verdienen. Ben veels te eerlijk om op te lichten bij een nieuwe werkgever. Sowieso word ik zenuwachtig als ik lieg.

Zonder te oordelen over barra uiteraard

Gewoon om te vermelden dat niet iedereen zo is zoals jij dat beweert. Als je zegt iedereen dan is er altijd een uitzondering op de regel en waarschijnlijk wel meer uitzonderingen

Het woord iedereen is sowieso nooit geldig volgens mij. Er is altijd wel 1 persoon van de populatie die anders handeld.

[ Bericht 16% gewijzigd door Sight_key op 19-09-2006 09:38:51 ]
pi_41943903
Morge allemaal
pi_41943947
Goede morgen Lilith

Ik heb red-bull gepakt

Even geen koffie meer

Lekker weer hier in het zuiden van Limburg
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:02:04 #277
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41944143
lekker weer?? hier regent het
pi_41944226
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:02 schreef Metro2005 het volgende:
Hier ook

Maar goed dat ik zelf een zonnig humeur heb vandaag
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:27:55 #279
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41944631
ik heb vandaag alleen maar domme klanten aan de lijn het is echt heel verschrikkelijk vandaag.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:35:03 #280
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41944778
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:27 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb vandaag alleen maar domme klanten aan de lijn het is echt heel verschrikkelijk vandaag.
stay frosty
pi_41944869
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:02 schreef Metro2005 het volgende:
Toen ik het bericht schreef was het zonnig en blauw, ondertussen begint de bewolking te komen

Dit is ondertussen het 4e blikje red-bull

Nog 4 blikjes bullit en ik ga nieuwe kopen

Meteen alcohol-vrij kopen straks

Zit weer buiten vaker, ik denk dat ik getallen ga opschrijven weer

The system-bot ben ik soms. Een robot

Ben nog altijd bezig om mijn denken te automatiseren

Alles automatiseren in mijn hoofd Zodat het lekker vanzelf gaat ook

Had het gisteren met mijn pa erover, eigenlijk is iedere sport een automatisme. Als je bezig bent met sporten dan ben je ook bezig met een bepaald automatisme. Maakt niet uit welke sport. Er zit altijd techniek achter.
pi_41944949
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Maar goed dat ik zelf een zonnig humeur heb vandaag

Een zonnig humeur doet wonderen

Ik ga ook ff aan mijn humeur sleutelen verder Ik ben ook zonnig maar nog lang niet zonnig genoeg. Er zit nog enig pessisme in, maar niet veel meer Ik voel nog dat er een beetje pessimisme inzit. Dat moet er helemaal uit
pi_41945575
Ben nu een solar-system 3D screensaver aan het downloaden

En Deutsche schlager muziek aan het luisteren

"Aus böhmen kommt die music "

Loko Loko, alles loko, samba samba, super super. Loko loko, alles loko, samba samba. Super party.

Moderator dinsdag 19 september 2006 @ 11:14:09 #284
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41945654
Hallo Allemaal,

Hoe gaat het hier met iedereen?
Het heeft hier vanmorgen geregent maar het is ondertussen al weer een poosje droog.
Samara was vanmorgen met neefje en broer op de foto op de peuterspeelzaal, maar wat een draak van een fotograaf, samara wilde helemaal niet.
Hij liep helemaal een beetje te katten: "zeg prinses, wil je nou eindelijk even voor één seconde deze kant op kijken ", alsof dat helpt bij kindjes van 2/3.
En vanmiddag moet ze nog een keer alleen
pi_41945657
Die 3D screensaver ga ik nog kopen, dit is een test-versie van maar 1 minuut

Ziet er super spacy uit, alsof je helemaal in de ruimte zit
pi_41946250
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 11:14 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,

Hoe gaat het hier met iedereen?
Het heeft hier vanmorgen geregent maar het is ondertussen al weer een poosje droog.
Samara was vanmorgen met neefje en broer op de foto op de peuterspeelzaal, maar wat een draak van een fotograaf, samara wilde helemaal niet.
Hij liep helemaal een beetje te katten: "zeg prinses, wil je nou eindelijk even voor één seconde deze kant op kijken ", alsof dat helpt bij kindjes van 2/3.
En vanmiddag moet ze nog een keer alleen
Hier alles voor 90 procent okey, die laatste 10 procent komt nog wel

Sommige mensen hebben zo te zien het foute beroep uitgekozen Die fotograaf dus Laat je kind de middel-vinger opsteken, dat zal die fotograaf leren

Ik ga zo ff wat zoeken om te doen, pendelen of de glazen bol. Anders lezen in het boek over de 12e planeet. Even geen internet want ik weet niets meer te zeggen of te schrijven dus moet ik wat nieuws verzinnen.

Of gewoon buiten in de zon liggen, de zon schijnt af en toe. Lekker bruin bakken

Lekker ontspannen kan ook geen kwaad
pi_41947050
Het is dus geen 100 procent hier, ik merk dat er nog storingen zijn hier en daar, maar het is bij lange na niet meer zoals vroeger Een vooruitgang van meer dan 2000 procent of zelfs nog meer is al bewerkstelligd. Een vooruitgang die gewoon groot is dus, vergeleken met de rest van mij leven.

Maar er kan nog zoveel verbeterd worden in mijn denken en voelen en bewustzijn dus. Er komt geen einde aan als ik ga verbeteren van mezelf.

Daarom zeg ik van, het is geen 100 procent. En dan is 100 procent slechts een cijfer. Ik wil me meer dan 100 procent voelen. En werken naar die 100 procent gaat in stappen van 2000 procent. 2000 procent beter voelen en nog steeds geen 100 procent hebben.

Toch maar eens dat middel gaan kopen dat mijn kapper had geadviseerd

Bedoeld voor mensen die veel stappen en ook red-bull drinken. Om het lichaam te herstellen.

Nu weer weg

Juiste muziek opzetten dus
pi_41947168
Ik heb als ondertitel " I am with the system".

Wilde eerst toevoegen van..." And the system is with me".

Maar dat is nog niet waar, dan moeten eerst alle religies weg en alle mensen moeten helder worden dus. Logisch ook. Het moet logisch en helder worden. Dan pas zal het systeem met mij zijn. Met mij en met vele anderen dus. Iedere besmetting is geldig op ieder mens. Zoals ik vaak zei, 1 kanker patient besmet het hele geheel qua gezondheid, en dan niet om die kanker-patient schuld in de schoenen te schuiven. Het is gewoon de ziekte die erin zit dus.

En dan gaat dat alleen over de mensen binnen het systeem, daarnaast zullen veel meer zaken nog steeds niet logisch zijn. Zwarte gaten bijvoorbeeld, ook zoiets. Volgens mij staat dat niet voor juiste zaken of wel soms?

Maar dat weet ik niet.

Het is nog steeds overleven in het systeem. Mede omdat er miljarden mensen zijn met een fout perspectief. Dat is een besmetting op het geheel. Alleen de religies dus al. En daarnaast speelt veel meer mee. Ziektes in het hoofd spelen mee.

Gisteren toen ik voor mijn 2 wekelijkse update moest had ik het er al over. Dat het denken in de toekomst met een computer wordt opgeschoond tot een mooi iets.

Alle virussen uit het denken en voelen. En dan komt vanzelf ook vrijheid.

Ben dus echt niet zo'n agent van the matrix

Ik vind alleen dat het denken en voelen virus-vrij moet zijn. En ook vliegen ben ik voorstander van.

En dat komt straks nog wel. Ik vestig mijn hoop op computers

Nu weer naar buiten
pi_41948327
Anker gelegd

Huidige systeem moet gekraakt worden zodat er geen systeem meer over blijft.

Ik vroeg even hoe leven blijft ontstaan zonder systeem, maar dat komt later. Het huidige systeem met alle cellen moet verdwijnen, het is complex en zorgt voor opsluiting.

Als ik wil vliegen moet het hele systeem gekraakt worden schijnbaar.

Sowieso het kleine systeem waar ik in leef. En zo heeft ieder mens zijn eigen systeempje waar hij of zij in leeft.
pi_41949945
Een anker gelegd weer.

" Where is God". Vroeg ik uit mezelf.

God is away, God is almost dead. You are almost free

God has never cared about you.

Krijg dan iets engels binnen dus.

Don't worry.

Don't worry cause everything will be fine.

Over vernietigen van het universum, de huidige structuur moet kapot. Het moet helemaal kapot. De kleine cellen moeten weg. Het moet ruim en groot worden.

En dan is dat een kwestie van doorschrijven Miljoenen mensen die schrijven en puzzelen En ieder breekt zijn eigen stuk af. En samen wordt alles afgebroken

Einstein had het voorspeld. Het universum gaat eraan

[ Bericht 17% gewijzigd door Sight_key op 19-09-2006 13:52:13 ]
pi_41950151
Nu even buiten zitten

Net even op de bank gehangen en ik ga verder

Let's break into the system met z'n allen!!!!

Henny Huisman.

Met z'n allen, met z'n allen. Met z'n allen zeggen wij "FUCK YOU!!!!".

Ik ga mijn eigen wereld aanpakken, mijn eigen hoofd en hetgeen dat om mijn hoofd zit, de omgeving dus. Ik ga voor mezelf mijn omgeving aanpakken. Dat is het enige dat ik moet doen nu. Mijn eigen omgeving veranderen. Ik ga niet in andermans omgeving werken, ik werk in mijn eigen omgeving. Wie weet heeft dat invloed op het geheel, ik denk het wel. Maar ik hou me alleen bezig met mijn eigen zaken.

Ik heb mijn eigen zaken en jullie hebben eigen zaken. En zo heeft iedereen eigen zaken
  dinsdag 19 september 2006 @ 13:55:46 #292
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41950199
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:27 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ook.. en klanten waarbij mijn collega zo aardig was geweest om allerlei scripts te bouwen om aan het werk te krijgen.. en die is er niet, en nu werkt het niet meer
pi_41951534
Filmpje met kat en honden, nogal wat katten-liefhebbers hier, dus vandaar.
http://www.tubepicks.com/2006/09/18/everyone-loves-the-cat

(Kheb em zelf helaas nog niet gezien, kan tegenwoordig niet meer zoveel op m'n werk-pc )
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41952468
hihi... ik begon gewoon te spinnen toen ik zag wat die hond deed.
anticipatie met de kat......zucht
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41956387
Zal straks het filmpje even kijken

Net even geslapen

Heerlijk geslapen

System value 3589 moet weg Systeem waarde Meer waardes binnen gekregen. En dan pas ik dat toe op mijn eigen bestaan dus.

Ik laat iedereen met rust Ik ga alleen toepassen wat voor mij van toepassing is.
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:27:41 #296
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41959505
wat een lief filmpje zeg
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:23:47 #297
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41963619
Nog heeeeel even muziek op hier : Epica - run for a fall , Feint, The Phantom Agony en consign to oblivion

wat een SUPER nummers

Net nog even aan het lichaam gedacht -> weer even met de gewichten bezig geweest
Straks naar bed toe en morgen weer een dag.
pi_41974081
mogguh
pi_41974107
Goede morgen

Eerst maar eens koffie

pi_41974485
allo
pi_41974504

Hee Mirage.....
Wat geweldig dat de kat weer terug is!!!

En hoe gaat het ondertussen met jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')