Ik ben inderdaad wel wat gewend ja en mijn conditie is ook wel optimaal, maar twee dagen achter elkaar intensief bezig zijn zal weer wel betekenen dat ik volgende week plat ligquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:55 schreef Sight_key het volgende:
Hele dag rolstoeldansen
Ga je dat volhouden ????
Maar je doet veel aan hand-biken dus je zult wel genoeg conditie hebben of niet soms? Als je bergen op en af kunt gaan met biken ook.
Volgens mij ben je een bikkelquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel wat gewend ja en mijn conditie is ook wel optimaal, maar twee dagen achter elkaar intensief bezig zijn zal weer wel betekenen dat ik volgende week plat lig![]()
Ik ben niet zo voor al die pepmiddeltjes.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:59 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een bikkel
Ik lig ook vaker plat nog, af en toe moet ik neerploffen gewoon. Helemaal uitgeput. Maar het is niet meer dat ik maanden op de bank lig zoals een paar jaar geleden vaker het geval was. Een paar jaar geleden stond ik op en ging ik meteen op de bank liggen.
Bij de kapper had de kapper een energy-middel om energy mee te krijgen. Beter en krachtiger dan red-bull en gezond voor lichaam en geest, red-bull is dus niet zo gezond. Heb een kaartje gekregen met de informatie en website erover. Zal straks eens gaan kijken daar.
Kapper vroeg me of ik wilde meewerken met uitbreiden van het netwerk van dat middel, kon ik geld mee verdienen. Netwerk-marketing. Hij wilde dat ik meedeed met dat product verspreiden.
Volgens mij is dat product natuurlijk. Die kapper verkoopt ook voedings-supplementen die natuurlijk zijn. Hij is een gezondheids-freak ook. Zal straks eens dat kaartje zoeken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor al die pepmiddeltjes.
Als je gezond eet en leeft heb je die niet nodig en mocht het een keertje wel nodig zijn pak ik liever natuurlijke produkten.
Ik gebruik in iedergeval geen extra vitamine pillen maar het kan best zo zijn dat andere mensen het wel nodig hebben door bijv. een storing in hun lichaam.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:09 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Volgens mij is dat product natuurlijk. Die kapper verkoopt ook voedings-supplementen die natuurlijk zijn. Hij is een gezondheids-freak ook. Zal straks eens dat kaartje zoeken.
Maar inderdaad heb je genoeg andere manieren.
Zo heb ik havermout meegenomen om 's morgens havermout-pap mee te maken, havermout-pap is al goed voor meer energie en zo kun je veel meer gezonde dingen eten.
Spinazie ook![]()
Vind jij centrum vitamine pillen dus ook niet okey? Ik bedoel, vind je dat het wat toevoegd?
Om net die extra balans te krijgen bedoel ik dus.
Of is uitgebalanceerd eten al voldoende met genoeg groentes en fruit?
En actimel, wat vind je van actimel? Dat drankje van danone dat wetenschappelijk bewezen is dat het de darm-flora gezond houdt.
Is het onzin of niet? Ik twijfel soms nog.
Okeyquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik gebruik in iedergeval geen extra vitamine pillen maar het kan best zo zijn dat andere mensen het wel nodig hebben door bijv. een storing in hun lichaam.
Voor mij is uitgebalanceerd voedsel inderdaad voldoende.
En actimel heb ik ook nog nooit op maar als ik anderen moet geloven heeft het wel effect ja.
Tip:quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:51 schreef Sight_key het volgende:
Ik kijk af en toe in de glazenbol van afstand en ik zie de regen-boog erin
Ik zie kleuren en een regenboog
Mooi ding. Zo helder als crystal, zeker als het licht erin schijnt
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Tip:
Spoel hem af met koud stromend water en leg hem op een zachte donkere ondergrond.
Je zult er verbaast van staan wat je dan allemaal te zien krijgt![]()
Heej daar doen mijn zusje en mijn moeder ook aan meequote:Op vrijdag 15 september 2006 16:53 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Pfffff............wordt me het weekend wel zeg![]()
Morgen hele dag rolstoeldansen en zondag doe ik mee aan Leontiensladiesride!
Weekend vol beweging dus![]()
In principe kun je alle kleuren gebruiken ja maar ik ga altijd voor zwartquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:59 schreef Sight_key het volgende:
Ondergrond waar hij nu op ligt is een rode dus
Kun je alle kleuren ondergrond gebruiken?
Wat zie jij dan bij een zwarte ondergrond en waarom is zwart beter?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
In principe kun je alle kleuren gebruiken ja maar ik ga altijd voor zwart![]()
Wist ik nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Je weet ook dat je je glazen bol nooit in het felle zonlicht mag zetten he?
Nou, ik ben erg benieuwt, post maar, als het echt persoonlijk is doe je het maar via mailquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:39 schreef Sight_key het volgende:
Kreeg net een bericht binnen Litlith
Ik moet een anker leggen over jou geboorte
Dat ga ik dus doen als je het niet erg vind. Een anker leggen over jou geboorte. Ik zal geen persoonlijke informatie schrijven hier. Als je wilt kan het ook via mail. En als je het niet wilt dan schrijf ik het helemaal niet op.
Ik kreeg duidelijk binnen dat jij een anker nodig hebt van mij.
Om te helpen of iets dergelijks
Kan ff duren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nou, ik ben erg benieuwt, post maar, als het echt persoonlijk is doe je het maar via mail![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:45 schreef Sight_key het volgende:
Je hebt structuur nodig hoor ik vaker. Structuur in je lichaam.
Diabetes komt binnen ook.
Maar zo hangt alles samen met elkaar. De ene ziekte hangt samen met de andere ziekte en zo hangt alles samen.
Wil je echt alles oplossen dan moet je echt tot de wortel gaan, en dat heeft dus tijd nodig.
Ik ga straks doorquote:
Ook dit is me aleens meer verteldquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:44 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Kan ff duren.
Lilith heeft een handicap kreeg ik binnen, en een handicap is dan gemaakt om op te heffen.
Ik zal alleen technische gegevens schrijven. Ik wil geen valse hoop scheppen. Ik voel me nu ook zenuwachtig een beetje eerlijk gezegd![]()
Omdat ik moet presteren lijkt het wel.
Maar die prestatie-drang werk ik weg.
En het is geen drang.
Ik zal richting jou proberen te gaan en sowieso probeer ik te gaan richting alle "mankementen".
Wat jij hebt is dus geen mankement maar het heeft een functie en reden.
Ik ben nog lang niet helder genoeg dus, ik ben net begonnen ermee.
Ik wacht af wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:20 schreef Sight_key het volgende:
Nu genoeg
Ik leg nog wel ankers. Ook over blindheid. En veel meer
Nu even rusten
Wel aanwezig blijven.
Ik ga het niet verder uitleggen nu, ik ga me concentreren
Vanavond trance reis maken weer, en dan ga ik richting lilith
Dat ga ik doen, via mijn lichaam richting haar lichaam zodat onze 2 lichamen samen smelten.
En dan doe ik mijn best om 1 te worden met haar. Onze geest en ons lichaam samen als 1.
Als ze dat niet erg vindt, maar ik doe het toch![]()
Voor Lilith
Ik sluit mijn buis aan op jou. In trance maak ik een buis, en die sluit ik aan op jou lichaam.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik wacht af wat er gaat gebeuren![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik sluit mijn buis aan op jou. In trance maak ik een buis, en die sluit ik aan op jou lichaam.
Anders moet ik andere trance-cd's vinden.
Ik denk dat ik me moet aansluiten op jou lichaam dus. Met alles dat ik heb. Zodat we samen 1 worden
Ik ga het dus vanavond proberen.
Ik weet dat je Lilith heet hier, en dat is al genoeg. Je echte naam komt vanzelf naar voren als dat nodig is.
Ik beloof nogmaas niets, ik doe mijn best.
Kan zijn dat er erotische gevoelens bij komen
Dat heb ik dus vaker bij trance. Dan word je geil.
Ha ha berg je maar lillithquote:
Was maar een grapjequote:
Twee nachten in een.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:47 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen Nokwanda
Lekker geslapen
Ik welMeteen in slaap gevallen en in 1 keer doorgeslapen
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Twee nachten in een.
Wel laat. Het vrijwilligersfeestje liep wat uit. Was leuk. Maar lag er laat op.
nee hoor. Een borreltje en verder alleen bitter lemon.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee hoor. Een borreltje en verder alleen bitter lemon.
Halloquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oi! Dromenvanger! Waarom heb je een nieuwe account gemaakt?![]()
Halloquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:29 schreef senesta het volgende:
hallo allemaal
Druk, moe en verder prima, en met u?quote:
Jequote:Op zaterdag 16 september 2006 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Druk, moe en verder prima, en met u?![]()
Ik wil winter-vorst !!!!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:03 schreef mazaru het volgende:
De mussen vallen dood van het dak, en jullie hebben het over een witte kerst
Ik ben die warmte ook meer dan zatquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:05 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik wil winter-vorst !!!!!
Ik wil winter-vorst!!!
Daarom opende ik dat topic op die manier. Ik wil kou
Ik wil het koud hebben
Ik wil dat het buiten zo koud is, dat mijn hersens bevriezen
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben die warmte ook meer dan zat
Maar eerst de herfst hoor, heerlijke plensbuien, en dan lekker naar het getik op de ramen luisteren onder het genot van een lekker bakkie thee.
als een blokquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:48 schreef Sight_key het volgende:
Hoe heeft Barra geslapen trouwens?
Ik ben altijd nieuwsgierig hoe mensen geslapen hebben
Ik ben dus meteen in slaap gevallenEn dat is geweldig !!!! Als vrijgezel dus niet, maar als je wilt slapen dan is het fijn dat je meteen kunt slapen. En niet dat je uren ligt te draaien en woelen.
uiteraardquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:30 schreef Sight_key het volgende:
Maar U was maar een grapje natuurlijk![]()
Gelukkig was het nog met een kleine letterquote:Ik wil dus nooit met U aangesproken worden, en zeker niet als U met een hoofdletter geschreven is
quote:
Gelukkigquote:
u met een kleine letter kan nog net, maar u is fout. u doet me denken aan god.quote:Gelukkig was het nog met een kleine letter.
Halloquote:
quote:
Op uitgekekenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:04 schreef Metro2005 het volgende:
Nu ineens geen sigaretten meer joh?
Niet meer lekker of op uitgekeken?
Ja hoor, alles gaat goed hier.quote:Op zondag 17 september 2006 09:53 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen Senesta
Dromenvanger blijft even in bed liggenDie heeft een mooi postaantal waar ook 69 inzit.
Wilde net mijn ondertitel veranderen in.."god is almost dead".![]()
Maar zoals het vaak is, je mag nooit te vroeg juichen![]()
Hoe gaat het met je? Alles okey met jou en je gezin?
Een dromenvanger ga ik nog kopen ooit, heb dat pas geleden gezegd, heb mooie dromenvangers zien liggen in mijn favourite winkel.
Dromenvangers heb je in alle soorten en matenquote:Op zondag 17 september 2006 09:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hoor, alles gaat goed hier.
We beginnen eindelijk weer een beetje in een ritme te komen na de vakantie.
Ik moet inderdaad ook eens kijken voor een dromenvanger.
Mijn schoonzusje heeft een hele mooie, met een indianenhoofd erdoorheen, echt mooi.
Tja ik snap niet dat mensen die in een hogere god geloven zichzelf dan verheven genoeg voelen om over leven en dood te mogen beslissen.quote:Op zondag 17 september 2006 09:58 schreef Sight_key het volgende:
Hoor net dat ze een aanslag op het vaticaan willen plegen. Omdat de paus dus domme uitspraken heeft gedaan over de islam
Zo zie je maar weer, je kunt beter van het hele geloof afstappen.
Ze zijn daar te dom om uit hun ogen te kijken en na te denken voordat ze de mond open doen. Ze veroorzaken alleen maar oorlog en geweld
Inderdaad. Ik ga daar straks verder op terugkomenquote:Op zondag 17 september 2006 10:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja ik snap niet dat mensen die in een hogere god geloven zichzelf dan verheven genoeg voelen om over leven en dood te mogen beslissen.
Prima, kom net uit bed rollenquote:Op zondag 17 september 2006 11:48 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen Metro, hoe gaat het met jou?
Ik snap best dat het niet makkelijk is Sight_key, maar eigenlijk zegt het gewoon meer over hen dan over jou.quote:Op zondag 17 september 2006 14:23 schreef Sight_key het volgende:
Het lijkt soms oorlog te zijn op fok!. Mensen die tegen mij ingaan en dan moet ik weer terug vechten en ondertussen blijven ze maar afvuren op mij
En dan ben ik zo dat ik nooit over me heen laat lopen. Merendeel van de users is niet zo, die zijn zelfs niet vijandig als ik eens iets idioots schrijf.
Maar net weer een user die met zijn pillen aankwam zetten. Dat heb ik nu al zo vaak gehoord
Alsof me dat nog wat doet
Maar waarom reageer ik dan nog erop?
Ik moet negeren maar het is gewoon zo dat negeren moeilijk is omdat ik voor mezelf wil opkomen hier. Vandaar vecht ik atlijd terug
Wees de wijste: negeer ze gewoonquote:Op zondag 17 september 2006 13:45 schreef Sight_key het volgende:
Wat vinden jullie dat ik moet doen.
Mensen die tegen me ingaan en proberen uit te lachen dus.
Moet ik tegen die mensen ingaan of negeren?
Nog vaak genoeg kom ik mensen tegen die mij proberen de les te lezen, de admins en modjes grijpen amper in, moet ik dus zelf ingrijpen of moet ik me koest houden?
Ben weer terug trouwens
Dankequote:Op zondag 17 september 2006 14:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik snap best dat het niet makkelijk is Sight_key, maar eigenlijk zegt het gewoon meer over hen dan over jou.
Het is erg makkelijk om achter je computertje een oordeel te spuien over anderen.
Een hoop mensen geven zich ook niet bloot op internet, denken drie keer na voor ze iets posten, en de dingen waarvan ze denken dat het niet goed opgevat word posten ze al helemaal niet.
Jij bent hoe je bent, en je bent wie je bent, en je durft te posten wat er in je opkomt.
Er is absoluut niets waarover jij je moet verdedigen![]()
Owjeeee...dat wordt ff doorbijtenquote:Op zondag 17 september 2006 14:43 schreef Metro2005 het volgende:
Ik moet morgen echt zeer dringen boodschappen doenzit aan mijn laatste kop koffie die ik kan maken (koffie is op
) , zit aan mijn laatste paar boterhammen en vanavond heb ik nog precies 1 maaltijd
![]()
Vertel ik ooit nog wel.quote:Op zondag 17 september 2006 15:03 schreef Sight_key het volgende:
Je echte naam wil je niet zeggen zeker?
Okeyquote:Op zondag 17 september 2006 15:08 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
[..]
Vertel ik ooit nog wel.
Dharma van Dharma & Greg.Zweefteef was al bezet.quote:Op zondag 17 september 2006 15:07 schreef Sight_key het volgende:
Kijk uit je aura lekt komt me trouwens bekend voor
Een andere user heeft die ook als ondertitelOf ben jij dat
Wie is Dharma_Finkelstein precies? Een historische figuur?
Dharma & Greg is een leuke seriequote:Op zondag 17 september 2006 15:13 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
[..]
Dharma van Dharma & Greg.Zweefteef was al bezet.
En sorry... je aura lekt klinkt heel erg lullig. Maar dat ben ik niet.
Ik heb een andere "stoere"nickname. Deze past meer bij het persoon wat ik minder laat zien aan de niet gelovigen...
Okeyquote:Op zondag 17 september 2006 15:19 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
Ik geloof niet in god maar in andere spirituele zaken.
Tot zoquote:Op zondag 17 september 2006 15:26 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
Ik ben zo weer terug. Even een brood kopen.![]()
Bij ons wel... een soort weekend bakker...quote:Op zondag 17 september 2006 15:27 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Tot zo
Is de bakker open nog
Woon je echt in L.A?
Handigquote:Op zondag 17 september 2006 15:28 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
[..]
Bij ons wel... een soort weekend bakker...![]()
Kopje thee.quote:Op zondag 17 september 2006 17:53 schreef Sight_key het volgende:
Pyjama is aan
Ik moet nog harder verzet voeren, zoals de verzetstrijders in de tijd van Hitler.
Verzet moet gevoerd worden![]()
Vrijheid
Ik ga ff rusten
Tijd om te rusten
Teveel spanning nog
Altijd die spanning
Komt wel goed
De spanning zit in het systeem, de spanning zit erin. Maar ik ga niet op de bank liggen. Ik ga spanning wegwerken weer. Totdat het ontspanning is.
Koffie
Of niet?
Inderdaadquote:Op zondag 17 september 2006 17:56 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
[..]
Kopje thee.
Is mischien een beter idee.![]()
Bij teveel spanningen is thee toch echt beter...quote:Op zondag 17 september 2006 17:57 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Inderdaad
Doe ik ook. Ontspannende thee. Koffie heb ik geen zin in ook. Water wordt gekookt voor thee
Of toch koffie? Om even wakker te worden, ik ben moe dus
Heb het idee dat het 22:00 is nu.
Thee gepaktquote:Op zondag 17 september 2006 18:00 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
[..]
Bij teveel spanningen is thee toch echt beter...
Feestje vierenquote:Op zondag 17 september 2006 18:20 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
Is andersom niet een beter idee.. eerst de thee dan het bier?
Volgende keer bij het boodschappen doen moet je wat van die kleine blikjes tomatenprut meenemen. Kost echt helemaal niks. In ieder geval minder dan bami saus. Italiaanse kruiden, beetje chilli en paprika poeder erdoor en eventjes alles aanbakken in de koekenpan (inclusief de macaroni). E.v.t. gehakt...quote:Op zondag 17 september 2006 18:54 schreef Metro2005 het volgende:
pff macaroni met bamisaus is toch minder lekker![]()
mja bij gebrek aan macronisaus ...
waarom zou je gaan flashen naar oudere firmware?quote:Op maandag 18 september 2006 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
2e kop koffie op nu en nee nog steeds niet helemaal wakker![]()
en mijn autoradio wil mijn usb pen / mp3 speler niet meer lezen na een firmwareflash gister![]()
Heb er nu weer een nieuwere firmware op gezet dus hoop dat het werkt![]()
amerikaanse firmware = geen volumebeperkingquote:Op maandag 18 september 2006 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom zou je gaan flashen naar oudere firmware?
Good morning!!!!!quote:
Koffie!!!!!!quote:Op maandag 18 september 2006 10:04 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ga even een nieuwe kop koffie halen
Jammie...quote:Op maandag 18 september 2006 10:41 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
Net lekker boodschappen gedaan. Ik krijg vanavond gasten. Ze krijgen toch lekker te eten.
Kipfilet gemarineerd in knoflook, wijn, tijm, rode ui en citroen en daarbij krieltjes in schil met rozemarijn en sla. Damn ik krijg nu al honger.![]()
Goede gast-vrouwquote:Op maandag 18 september 2006 10:41 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
Net lekker boodschappen gedaan. Ik krijg vanavond gasten. Ze krijgen toch lekker te eten.
Kipfilet gemarineerd in knoflook, wijn, tijm, rode ui en citroen en daarbij krieltjes in schil met rozemarijn en sla. Damn ik krijg nu al honger.![]()
Ik hou gewoon van lekker koken maar voor 2 mensen ( op dit momeent 3 ) vind ik het vaak te veel werk. Ik zorg graag goed voor m'n gasten.quote:
Ik zorg ook graag voor de gasten. Het liefst heb ik getapt bier altijd in huis en m&m's en nog meerquote:Op maandag 18 september 2006 10:48 schreef Dharma_Finkelstein het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van lekker koken maar voor 2 mensen ( op dit momeent 3 ) vind ik het vaak te veel werk. Ik zorg graag goed voor m'n gasten.
Ik heb sinds een paar dagen een goede kennis in huis. Die heeft een knipperlicht relatie. Maar nu is ie het echt zat.Nou ja we zien het wel. Word de logeerkamer tenminste gebruikt.
Gewoon de schimmel weghalen met je computerquote:
Dan moet je beter leren uitrustenquote:Op maandag 18 september 2006 12:40 schreef draculettetje het volgende:
@S_K red bull helpt niet...... grrrrr
quote:Op maandag 18 september 2006 12:27 schreef Mirage het volgende:
voor de volledigheid: Hij was dus nog nooit eerder buiten geweest en we zijn pas verhuisd.
Stoere vent !!
wat een heldhaftig kattenbeestquote:Op maandag 18 september 2006 12:27 schreef Mirage het volgende:
voor de volledigheid: Hij was dus nog nooit eerder buiten geweest en we zijn pas verhuisd.
Stoere vent !!
quote:Op maandag 18 september 2006 12:26 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je houdt het gewoon niet voor mogelijk, maar na 1,5 week is mijn kat terug !!!
Vanacht werd Aiden, de jongste wakker.. janken janken... uiteindelijk nam O hem mee naar beneden legt hem in de box (waar hij het blijkbaar wel gezellig vondt) en O gaat zelf een sigaret roken in de tuin.
Hoort hij opeens een boel gemiauw op straat.. heel zielig.... en herkenbaar ! gemiauw (zo mauwde onze kat altijd als hij de kinderen of ons zag maar neit bij ons kon komen doordat of hij of wij op het balkon waren met de deur dicht) ... liep onze Sabbat over de straat te miauwen en rond te dwarrelen.
Zoals het er uit zag zocht hij zijn huis maar wist hij neit welke woning/tun het was ??
De weg terug heeft hij dus blijkbaar toch gevonden![]()
![]()
Eenmaal binnen is hij al mauwend het hele huis door gelopen, hij is even bij de kinderen op bed komen kijken, al spinnend en rollend bij mij op bed... en vervolgens heeft hij een bak water en een bakje brokjes aangevallen.![]()
Hij is helemaal ok'e, geen gescheurde oortjes of ander letsel... alles lijkt goed.
Wel wat afgevallen, maar dat zit er zo weer aan.
Jeetje.... het knorrebeest is weer terug !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
precies !!quote:Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Trouwens niks voor Aiden zoals ik had begrepen.
Kwam nu wel heel goed uit achteraf gezien.
hihi... hond ook weer blij dat vriendje terug isquote:Op maandag 18 september 2006 18:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
precies !!
Wij keken elkaar ook al aan van " wat een timing"
Zelfs midden in de nacht op in het solse gat of om 6 uur 's ochtends op de hoge veluwe.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:41 schreef Metro2005 het volgende:
Is het iemand wel eens opgevallen wat een klere herrie het eigenlijk altijd is in een stad. Autoverkeer op de achtergrond, vliegtuigen ed.
Was vanmorgen even koffie in de tuin aan het drinken maar ik ergerde me echt rot aan het ontzettend irritante achtergrond geluid. Echt een constant suizen en ruisen en brommen terwijl het verder doodstil was.
Meer mensen hier last van?
Dat doet iedereen en daar gaan ze ook best van uitquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge...
zou maandag weer op gesprek moeten... laatste gesprek...
allen vragen ze nu of ik een loonstrookje meeneem![]()
en heb me salaris natuurlijk naar boven afgerond
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doet iedereen en daar gaan ze ook best van uit
Niet iedereenquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doet iedereen en daar gaan ze ook best van uit
Hier ookquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:27 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb vandaag alleen maar domme klanten aan de lijnhet is echt heel verschrikkelijk vandaag.
Toen ik het bericht schreef was het zonnig en blauw, ondertussen begint de bewolking te komenquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maar goed dat ik zelf een zonnig humeur heb vandaag![]()
Hier alles voor 90 procent okey, die laatste 10 procent komt nog welquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:14 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,
Hoe gaat het hier met iedereen?
Het heeft hier vanmorgen geregent maar het is ondertussen al weer een poosje droog.
Samara was vanmorgen met neefje en broer op de foto op de peuterspeelzaal, maar wat een draak van een fotograaf, samara wilde helemaal niet.
Hij liep helemaal een beetje te katten: "zeg prinses, wil je nou eindelijk even voor één seconde deze kant op kijken", alsof dat helpt bij kindjes van 2/3.
En vanmiddag moet ze nog een keer alleen![]()
Ik ook.. en klanten waarbij mijn collega zo aardig was geweest om allerlei scripts te bouwen om aan het werk te krijgen.. en die is er niet, en nu werkt het niet meerquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:27 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb vandaag alleen maar domme klanten aan de lijnhet is echt heel verschrikkelijk vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |