Op Televisie...*snik*quote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef Miss-V het volgende:
Sylvia moest met een psycholoog praten![]()
Laag vetpercentage, tja.quote:Op maandag 18 september 2006 22:32 schreef Aventura het volgende:
Ja ik ook, ik vind Marcia zo dof overkomen. Levenloos, aangezien ze niet zo gezond bleek kan ze beter eerst aan haar lijf werken.
Misschien niet echt slim om het topic te gaan lezen als je het nog niet hebt gezienquote:Op maandag 18 september 2006 22:39 schreef Syytön het volgende:
Oh bah, en nu lees ik wie er uitgaat.
Ja, en ook een heel lage suikerspiegel zeiden ze... Ik vraag me echt af hoe erg ze zichzelf uithongertquote:Op maandag 18 september 2006 22:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
Laag vetpercentage, tja.
Maar ik vond haar er niet slecht uitzien verder.
Vond ook wel dat ze die meiden echt af zaten te beulen. Snap niet waar dat voor nodig was, maar het zal wel aan mij liggen.
(Vraag me af hoe het vetpercentage van die superdunne meiden is die tegenwoordig op de catwalk lopen. Kan ook niet veel zijn. Wat dat betreft is het wellicht goed dat ze willen dat het op peil is.)
Zag over dat laatste ook nog iets op tv laatst.quote:Op maandag 18 september 2006 22:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, en ook een heel lage suikerspiegel zeiden ze... Ik vraag me echt af hoe erg ze zichzelf uithongert11% is echt veel te laag voor een gezonde vrouw van midden de 20. Ik las vandaag toevallig een artikel over een modeshow die een tiental modellen weigerde omdat ze te mager waren.
[POLL] Spanje legt 'gebruik' magere mannequins aan banden.quote:Op maandag 18 september 2006 22:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, en ook een heel lage suikerspiegel zeiden ze... Ik vraag me echt af hoe erg ze zichzelf uithongert11% is echt veel te laag voor een gezonde vrouw van midden de 20. Ik las vandaag toevallig een artikel over een modeshow die een tiental modellen weigerde omdat ze te mager waren.
Op teletekst pagina ... (even kwijt) staat dat Madrid meiden weert die een BMI lager dan 18 hebben.quote:Op maandag 18 september 2006 22:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
Laag vetpercentage, tja.
Maar ik vond haar er niet slecht uitzien verder.
Vond ook wel dat ze die meiden echt af zaten te beulen. Snap niet waar dat voor nodig was, maar het zal wel aan mij liggen.
(Vraag me af hoe het vetpercentage van die superdunne meiden is die tegenwoordig op de catwalk lopen. Kan ook niet veel zijn. Wat dat betreft is het wellicht goed dat ze willen dat het op peil is.)
Nou ja, je kunt ook simpel geen aanleg hebben.quote:Op maandag 18 september 2006 22:46 schreef _Arual_ het volgende:
De helft van de topmodellen is aan de drugs, de andere helft aan de alcohol, en dan gaan ze gillen als iemand na gedane arbeid (volgens mij dacht ze niet dat ze doorging) een roseetje neemt. Ik vond het gewoon humor.
En hoe krijg je het voor mekaar om een vetpercentage van elf procent te hebben? Zeker als je je bedenkt dat het niet van het sporten kan komen. Dan eet je toch niet?
Een ster? Zodra ze dr mond open trekt klinkt ze als een domme bimbo en tussen de shoots door ziet ze er uit als een domme bimbo...quote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Er is maar 1 ster in deze show en dat is Sylvia. Ook al gaat misschien Sanne winnen want die maakt mooie foto's en zag er supermooi uit op haar shoot..Sylvia is DE ster.
Daar heb ik ook aan gedacht inderdaad.. Dat Sylvia misschien gewoon is ingehuurd. Laten we eerlijk zijn: ANTM is mede populair door the drama and the bitches.. En Nederlandse meisjes zijn misschien over het algemeen wat terughoudender/nuchterder...quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja maar ik bedoel meer te zeggen dat Sylvia de show een beetje maakt.
Overigens denk ik dat Sylvia misschien een molletje is. Dit denk ik omdat ze echt megaveel fotosessies voor HNTM heeft gedaan en zo hysterisch dat kan toch niet?
Ik vind haar bloedmooi en soms heeft ze naast haar dramagedoe enorm veel droge humor....hoe ze dat glas meteen wegschoof:)
Annika, mooi meisje hoor, maar gewoon te onzeker. Charmaine is denk ik de volgende die gaat, ik vind haar soms een beetje naar overkomen ook al is ze gewoon niet zo..dat is gewoon haar uitstraling. Vind dat de meiden wel beter gecoached mogen worden als ze gefotografeerd worden. Zoals een Annika die absoluut niet weet dat ze zelf mag improviseren..als men dat nou had gezegd dan was haar foto misschien wel leuker
Ik vind dat er veel leuke vlotte meiden inzitten... vind alleen Charmaine een beetje hard overkomen, al denk ik dat zij dat echt niet doorheeft of zo bedoelt.
Natuurlijk is ze mede daarom gekozen. Maar zulke typjes bestaan echt wel hoor. Gewoon goed casten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:01 schreef LoveProfusion het volgende:
jups bedoel Sylvia is de enige die voor trouble zorgt. Ze had al megaveel foto's gedaan en dat uit 1000den meisjes precies zo'n dramaqueen word gekozen is wel toevallig..
Ze gooien achter elkaar alle brunettes eruit. Was me ook al opgevallen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:40 schreef Ripley het volgende:
Wel opvallend ook dat de 3 meisjes die het meest op elkaar leken en het minst een eigen signatuur hadden als eerste 3 vertrokken zijn.
Smaken verschillen, ik kan Yfke met geen mogelijkheid als bloedmooi bestempelen. Haar gezicht leent zich blijkbaar gewoon goed voor modellenwerk. Als ik dr zo zou tegenkomen zou ik niet echt onder de indruk zijn. Maar ja, dat schijnt juist de kwaliteit van een model te zijn. Het moet juist op de foto goed werken, en dat is bij haar wel zo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:12 schreef Annikaaatje het volgende:
Die presentatie van Yfke daar wen ik ook maar niet aan...Bloedmooi maar praat nogal 'raar'.....waardoor het enorm ingestudeerd overkomt....
"Anders" gaan eten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:11 schreef Crush65 het volgende:
Zou het? ze moest toch ook meer gaan eten of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |