Die hou je inderdaad niet bij in je Golf GTI'tjequote:Op vrijdag 15 september 2006 14:52 schreef Minisuisse het volgende:
Die dingen trekken dan idd behoorlijk snel op
op een wat??quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:00 schreef Muk het volgende:
ik heb een tijdje bij daf gewerkt, en de rondweg om de fabriek heen heeft wel wat weg van een sercuit... alleen bij 90 km/h klapt ie in de begrenzer, en je moet meer schakelen en dat gaat langzamer dan met een normale auto. je kan er wel bizar lomp mee driften, omdat er geen gewicht boven de achterwielen zit en die wielen 4-500 pk moeten wegduwen en een dikke 2000 Nm.
ow en als je er écht zin in hebt kan je altijd nog de sper op de achterwielen zetten, dan heb je een kart van vijf ton
door het korte toerenberijk, de traagheid van een lompe turbo en de begrenzer kan je niet echt hard optrekken of rijden, maar je kan er een bult lol mee hebben dat wil je niet weten
dat hangt er van af... wil je je koppeling daarna weg gooien...quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heeft iemand harde cijfers?
0 - 80 in ..?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:00 schreef Muk het volgende:
ik heb een tijdje bij daf gewerkt, en de rondweg om de fabriek heen heeft wel wat weg van een sercuit... alleen bij 90 km/h klapt ie in de begrenzer, en je moet meer schakelen en dat gaat langzamer dan met een normale auto. je kan er wel bizar lomp mee driften, omdat er geen gewicht boven de achterwielen zit en die wielen 4-500 pk moeten wegduwen en een dikke 2000 Nm.
ow en als je er écht zin in hebt kan je altijd nog de sper op de achterwielen zetten, dan heb je een kart van vijf ton
door het korte toerenberijk, de traagheid van een lompe turbo en de begrenzer kan je niet echt hard optrekken of rijden, maar je kan er een bult lol mee hebben dat wil je niet weten
valt mee, je voelt je vrij onschendbaar in zo'n bak. je bent wel aan het scheuren, maar je zit in een apart geveerde cabine, op een luchtgeveerde stoel, geen gevoel in je stuur en remmen, en 2 of 3 meter boven het asfalt... enige moment dat je beseft waar je mee bezig bent is als je in je achteruitkijkspiegel kijkt en je ziet je achterwielen dwars staan en naar grip happenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:04 schreef Robin__ het volgende:
[..]
![]()
Wel lef.. zo'n trekker dwars gooien voor een bocht![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:09 schreef Muk het volgende:
[..]
valt mee, je voelt je vrij onschendbaar in zo'n bak. je bent wel aan het scheuren, maar je zit in een apart geveerde cabine, op een luchtgeveerde stoel, geen gevoel in je stuur en remmen, en 2 of 3 meter boven het asfalt... enige moment dat je beseft waar je mee bezig bent is als je in je achteruitkijkspiegel kijkt en je ziet je achterwielen dwars staan en naar grip happen
volgens mij bedoeld hij biscuit...quote:
Het is een keer gebeurt met zo'n nep-vrachtwagen die je met BE mag besturen. Maar dat kwam omdat er geen oplegger aanzat, terwijl dat wel moetquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:29 schreef hamkaastosti het volgende:
en als je heel hard remt ineens. kukel je dan voorover?![]()
![]()
om alle twijfels weg te nemen, ik bedoelde BANAAN.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:30 schreef robert-dirksen het volgende:
ik zie een keer sercuit, en surkuit
ik neem aan dat je circuit bedoelt ?
Dan moet 'ie toch een behoorlijk sterke kooi hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is een keer gebeurt met zo'n nep-vrachtwagen die je met BE mag besturen. Maar dat kwam omdat er geen oplegger aanzat, terwijl dat wel moet
Er is trouwens ook zo'n Fransman die gewicht op z'n voorbumper heeft, en een soort ringen om de vrachtwagen zodat hij koprollen kan maken![]()
Ik wist niet dat een vrachtwagen ook een achteruitkijkspiegel hadquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:09 schreef Muk het volgende:
[..]
valt mee, je voelt je vrij onschendbaar in zo'n bak. je bent wel aan het scheuren, maar je zit in een apart geveerde cabine, op een luchtgeveerde stoel, geen gevoel in je stuur en remmen, en 2 of 3 meter boven het asfalt... enige moment dat je beseft waar je mee bezig bent is als je in je achteruitkijkspiegel kijkt en je ziet je achterwielen dwars staan en naar grip happen
Tegenwoordig toch alles met cameraquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een vrachtwagen ook een achteruitkijkspiegel had![]()
Achteruitkijk spiegel (wat alle spiegels op een auto doen.. nouja niet allemaal bij trucks) is wat anders als binnenspiegel hequote:Op vrijdag 15 september 2006 15:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een vrachtwagen ook een achteruitkijkspiegel had![]()
Hahah jij bent grappigquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:55 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Die hou je inderdaad niet bij in je Golf GTI'tje
Preciesquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:58 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch alles met camera![]()
sprinten over een bepaalde afstand (200 meter of zo) en dan staan er 3 paaltjes op de finish. de eerste moet je omgooien, de laatste twee moeten blijven staanquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:04 schreef Robin__ het volgende:
go and stop?
Sprinten en daarna noodstop?? of heel iets anders
Moet jij eens opletten, ik merk dat een Golf GTI vooral de type 2 verschrikkelijk onderschat word.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:55 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Die hou je inderdaad niet bij in je Golf GTI'tje
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is ooit een gast geweest die op een syrkwii (laat mij ook ff) een Wheelie met een truck heeft gemaakt van 400 meter
Aan het eind ging die truck wel op zn kant op zich, maar dat maakt verder niet uit. Iemand die daar een filmpje van heeft?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:44 schreef eer-ik het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5011242709647512354&q=truck+drift
kijk ze gaan bij 1:20![]()
Die bedoelde ik iddquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Patrick Bourny. Heeft naast zijn wheely truck ook een koproltruck.
Een combinatie van beide denk ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:15 schreef Robin__ het volgende:
die wheelytruck.. gewoon veel gewicht achterin? of ook echt wel serieuse power?
zowel de wheelietruck als de koproltruck hebben een aardig voorraadje kwik aan boord op tactische plekkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:15 schreef Robin__ het volgende:
die wheelytruck.. gewoon veel gewicht achterin? of ook echt wel serieuse power?
Hint:quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:15 schreef Robin__ het volgende:
die wheelytruck.. gewoon veel gewicht achterin? of ook echt wel serieuse power?
Kwik dan ook echt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zowel de wheelietruck als de koproltruck hebben een aardig voorraadje kwik aan boord op tactische plekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |