300quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:19 schreef Schlumberger het volgende:
Ik vraag me af hoeveel TVP's je nodig hebt om een topic vol te krijgen met alleen maar terugvindposts?
Spot ik daar een verkapte tvpquote:Op zondag 17 september 2006 17:42 schreef PAA-053 het volgende:
ergasegvssaaawwwwwwfdgnn,/.hjhhhh
morgen extra vroeg op om de update te lezenquote:
Als er een lijst komt met die hard fans die het verhaal vanaf day one volgen dan kan die wel ergens in de OP komen te staanquote:Op zondag 17 september 2006 21:57 schreef angel008 het volgende:
[..]
morgen extra vroeg op om de update te lezen![]()
toch ben ik benieuwd hoelang het gaat duren tot we echt 300 tvp's gaan krijgen
kunnne we de die hard fokkers niet ff in de op toevoegen die het verhaal vanaf ''day one'' volgen ?
Hoi.quote:Op zondag 17 september 2006 23:10 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Als er een lijst komt met die hard fans die het verhaal vanaf day one volgen dan kan die wel ergens in de OP komen te staan
Daar is al eerder een discussie over geweest.quote:Op maandag 18 september 2006 08:22 schreef De_Hertog het volgende:
Wat een verhaal... Ik snap alleen niet waarom iemand tijdens die meeting het had over 'indianenverhalen -> in diane?' als diane een fictieve naam is. Maar aan de andere kant, als het verzonnen zou zijn, is het wel een erg goed, creatief, en grappig verhaal, dus het kan me weinig schelen
Ah ok. Ik vond 6 topics doorlezen op maandagochtend wat te veel van het goede, zeker als het belangrijkste gewoon in de OP staat.quote:Op maandag 18 september 2006 09:04 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Daar is al eerder een discussie over geweest.
VD zei toen dat Diana in het echt best wel Diane (of iets wat daar op lijkt) kon heten of dat haar naam niet eens gewijzigd is.
Hetzelfde geld voor Sjaak, die zou net zo goed Jack of Jaques kunnen heten.
FU,quote:Op maandag 18 september 2006 10:25 schreef vogeItjesdans het volgende:
Ja inderdaad, schiet nou is op VD
jammer dat je zo graag de hoofdrol wil opeisenquote:Op maandag 18 september 2006 10:33 schreef vogeItjesdans het volgende:
Wees blij dat ik het enige discussiepuntje was in 4 topics vol tvp's
Hé, je vergeet mijn polls!quote:Op maandag 18 september 2006 10:33 schreef vogeItjesdans het volgende:
Wees blij dat ik het enige discussiepuntje was in 4 topics vol tvp's
Ach, als je het al vanaf het begin volgt, valt dat leeswerk best tegen.quote:Op maandag 18 september 2006 11:07 schreef Svensational het volgende:
Leuk verhaal, wel veel leeswerk!
Ja, ik zie deze topicreeks nu pas, en die OP was best grootquote:Op maandag 18 september 2006 11:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, als je het al vanaf het begin volgt, valt dat leeswerk best tegen.Vooral omdat hij nu nog maar 1 keer per week een update geeft en vervolgens zegt dat hij gaat lunchen... en dan weer een week wegblijft.
![]()
Die week is nog niet zo erg, maar dan moet VD niet zeggen dat hij na de lunch terug is.....En dan een week wegblijven.quote:Op maandag 18 september 2006 11:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, als je het al vanaf het begin volgt, valt dat leeswerk best tegen.Vooral omdat hij nu nog maar 1 keer per week een update geeft en vervolgens zegt dat hij gaat lunchen... en dan weer een week wegblijft.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |