Ik zie hem wel, moet je miss ff de nieuwe flash installerenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:52 schreef Tammymara het volgende:
Lama, dat lukt dus niet, die foto plaatsen.In elk geval, het zijn minuscuul kleine balonnetjes en er staat niks in.
Je zit aan het begin van de moeilijke periode, het moment dat ze het haar ouders ging vertellen... Ik moest plots mijn knuffelbeer pakken omdat de spanning teveel voor mij werd... De afwijzing van haar vader... de rest moet je zelf maar zien, arme laura...quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:01 schreef Nosh het volgende:
Ik ben nu bij het punt waar de dokter malle toespelingen maakt over Laura's maandelijkse periode! De vuillak!
Ben ik al ver? Ik kan niet wachten tot ik bij de verplichte lesbo-scene kom!
Haar clitoris wordt uitgewoond?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:05 schreef Rosbief het volgende:
Ik ben nu in de episode beland waar haar clitoris wordt uitgewoond met behulp van een staafmixer, dat zal haar leren de slet!
Hoe kan je nou zwanger worden door een spandoekquote:Op zondag 17 september 2006 15:07 schreef Sjakie01 het volgende:
Whehe akelige snol.
Ik ken ook een wijf die op haar 15 zwanger werd. Toen hebben we 's nachts een spandoek voor haar huis opgehangen met de tekst:
Floortje, ook al ben je nog zo'n loeder, binnenkort ben jij een fijne tienermoeder!![]()
Zo, toen wisten haar ouders er ook direct van.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 15:07 schreef Sjakie01 het volgende:
Whehe akelige snol.
Ik ken ook een wijf die op haar 15 zwanger werd. Toen hebben we 's nachts een spandoek voor haar huis opgehangen met de tekst:
Floortje, ook al ben je nog zo'n loeder, binnenkort ben jij een fijne tienermoeder!![]()
Zo, toen wisten haar ouders er ook direct van.![]()
Printen maar!quote:Op zondag 17 september 2006 15:21 schreef Syytön het volgende:
Is deze roman ook in gedrukte versie verkrijgbaar?
Komt omdat zij bomvol met wat anders zatquote:Op zondag 17 september 2006 15:12 schreef Nonnel het volgende:
Lang verhaal, maar wel bomvol met emotie!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:34 schreef BobbyB het volgende:
Typisch voorbeeld van eigen schuld, dikke bult op je buik
De slet!
Ik geef die jongen groot gelijk!
Maar het einde was wel abrupt, denk dat er nog een vervolg komt waarin ze wordt gegangbanged door 5 grote boze negers en dan is het aan ons om te raden welke van de 5 nu de vader wordt!
En natuurlijk komt er ook nog een spin-off met dat (ex-)vriendje van d'r en zijn nieuwe vriendinnetje, want hij is natuurlijk ook niet te vertrouwen.
'ach maak dat je weg komt, miss ongelukske'quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha die teksten!
Die waren behoorlijk 'baas in eigen buik'. Dat zie ik bij die moeder niet echt terug.quote:Op zondag 17 september 2006 22:10 schreef pingu_ het volgende:
Tering, die moeder is echt zo'n dolle mina feminist.
Waarschijnlijk heb je geen Flashplayer geïnstalleerdquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:54 schreef classpc het volgende:
Ik wil hem wel als pdf, maar de link daarnaar doet het dus niet
En hoe werkt dat trouwens? Ik zie alleen maar lege ballonnetjes waar ik niets uit op kan maken
ben jij toevallig een keer hard op je achterhoofd gevallen?quote:Op zondag 17 september 2006 15:09 schreef rashudo het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zwanger worden door een spandoek![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |