Who died and made you god mod.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:08 schreef BMH het volgende:
De live feed
WE GAAN HIER DUS NIET ALLES COPY PASTEN VAN DIE SITE!! ENKEL REACTIES OP DE FEEDS ZIJN ACCEPTABEL!
Nee er is geen update omdat er nog mensen aan het binnen komen zijn...quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Koentje3 het volgende:
Erm, er is geen livefeed meer? Alles is down![]()
Je weet dat je niet moet refreshen, he?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Who died and made you god mod.
FoK! gaat sneller als die site, copy/pasten dus!
Nopequote:Op vrijdag 15 september 2006 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
zijn er nou ook ergens beelden van te zien of niet
Mag ik er dan niet kritisch over zijn? Het moet juist mooi en aantrekkelijk zijn, mensen kijken ook naar het doosje dat in de schappen ligt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nope
En chanty je hebt ook wel een beetje gelijk, maar komop het is maar boxart. Ookal wordt die game verpakt in dvd box van Suger Lee Hooper verkocht haal ik hem nog
![]()
Hoezo stoppen met constant F5'en.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:19 schreef Chanty87 het volgende:
Zitten zeker een stel debielen alsnog constant op Eurogamer te F5'en... Het gaat automatisch hoor
bedoeld.quote:Still sod all happening. Lanyard commentary: elegant, simple, nice font, while the strap bears the "Wii Play Together" slogan. Decent clip mechanism. 7/10
OMDAT EUROGAMER VANZELF REFRESHT.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hoezo stoppen met constant F5'en.Straks moeten we allemaal nog eens even stoppen met roken en nagelbijten. KAN IE!?!?!?!?
en door F5-en de site weer verder vertraagd wordt door nimwitsquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
OMDAT EUROGAMER VANZELF REFRESHT.
"sod all" is Engelse slang voor niks, en lanyard is zo`n stom ding waaraan je je mobieltje om je nek kan hangen ofzo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:25 schreef MaZz_ het volgende:
Hahahaha brilliant weerIk heb geen idee wat ie met die
[..]
bedoeld.
Gimme some news Nintendo bastard! =)
woooosaaahhh :pquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
OMDAT EUROGAMER VANZELF REFRESHT.
Dankjequote:Op vrijdag 15 september 2006 13:28 schreef seto het volgende:
[..]
"sod all" is Engelse slang voor niks, en lanyard is zo`n stom ding waaraan je je mobieltje om je nek kan hangen ofzo.
Één woord: Ri-ant!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:31 schreef Cubewoods het volgende:
http://press.nintendo.com/wiipreview/
guest - nintendo
Log in
Dan zal ik het vast verklappen. 219 euro, 24 november.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
Grmblll...schiet eens op, ik moet over 20 minuten een overleg in.
coolquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:31 schreef Cubewoods het volgende:
http://press.nintendo.com/wiipreview/
guest - nintendo
Log in
Ik geloof jequote:Op vrijdag 15 september 2006 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zal ik het vast verklappen. 219 euro, 24 november.
zullen ook zat mensen fok.games f5'enquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:44 schreef koentje.k het volgende:
Fok! wordt ook langzamer...
13:42.25 -
Fan request #1: "Totty commentary". Well, there are lots of women in Wii t-shirts. There is nothing yet to rival Germany's magnificent pink-dress DS creature.
Beroemde Engelse tennisser (net als Henman)quote:
ook een tennisser toch?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:52 schreef MaZz_ het volgende:
Idd wordt zeker langzaam.. zorgen wij voor (H)... Goooo Nindendo addicts!
There's a danger it might actually start soon (H)
Btw, wie is Greg Rusedski ?
Ik kom niet eens op de sitequote:Op vrijdag 15 september 2006 13:56 schreef Koentje3 het volgende:
heerlijk hoe snel dat eurogamer gaat![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67637 ... ik heb zelf ook alleen tekstquote:
Goed dat ze het zeggen, die moet ik nog steeds eens downloadenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:57 schreef Chanty87 het volgende:
I Don't Feel Like Dancing is playing. Gerhard Florin from EA has a quote up: apparently Wii is ace!
ja wtf is dat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:15 schreef febster het volgende:
"In the very near future we'll be launching another console that will go even further in making games accessible and fun for everyone."
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:15 schreef febster het volgende:
"In the very near future we'll be launching another console that will go even further in making games accessible and fun for everyone."
De Wii, me dunkt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:15 schreef febster het volgende:
Beetje rare manier van aankondigen maar goed... IGN spreekt Eurogamer ook de hele tijd tegen, en andersom... en die 5e stap waar Iwata het nu over heeft zal dan ook wel de Wii zijn, terwijl die eigenlijk in stap 4 al naar voren kwamquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Wii natuurlijk FebsterZe hebben het nu over de DS en gaan zo beginnen met de Wii
Betalen voor een gratis browser, beetje vreemd... Sowieso, wie gaat er nu internetten op een console terwijl het (bij wijze van) op je telefoon nog makkelijker gaatquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:26 schreef speknek het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat je voor de weather dinges ook moet betalen, zoals Opera..
Coolquote:Calendar, househould bulletin board and family message centre for organising family scheduling, he says. Leave post-its for your friends and family. Or Tom Nook.
Komt dat nog of was dat hetquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:53 schreef RaymanNL het volgende:
alleen releasedate roiverder geen nieuws
![]()
Maakt weinig uit. Sinterklaas is alleen Nederland (toch?) en de console is de eerste dag toch wel direct uitverkocht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:55 schreef MilaNL het volgende:
Na Sinterklaas....
Dit is echt de eerste keer dat ik zeg: DOM van nintendo. Echt dom.
Right een gehele europese launch een paar dagen eerder maken voor een Nederlands feest?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:55 schreef MilaNL het volgende:
Na Sinterklaas....
Dit is echt de eerste keer dat ik zeg: DOM van nintendo. Echt dom.
Echt niet. Ik heb het helemaal gehad met Nintendo. Al 20 jaar lang komt Europa op de laatste plaats, té vaak zijn we genaaid. Ze steken die Wii maar in hun reet, ik haal TP wel voor m'n Cube en ik schaf geen Wii aan voordat ie voor een fatsoenlijke prijs in de winkels ligt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:56 schreef Vrieskist het volgende:
Jammer, 250 euro. Naja we kopen hem toch wel h`e ...
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb het helemaal gehad met Nintendo. Al 20 jaar lang komt Europa op de laatste plaats, té vaak zijn we genaaid. Ze steken die Wii maar in hun reet, ik haal TP wel voor m'n Cube en ik schaf geen Wii aan voordat ie voor een fatsoenlijke prijs in de winkels ligt.![]()
Volgens sommigen komt Zelda niet eens uit voor de Gamecube in Europa..quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb het helemaal gehad met Nintendo. Al 20 jaar lang komt Europa op de laatste plaats, té vaak zijn we genaaid. Ze steken die Wii maar in hun reet, ik haal TP wel voor m'n Cube en ik schaf geen Wii aan voordat ie voor een fatsoenlijke prijs in de winkels ligt.![]()
Ik denk het persoonlijk zelf ook niet. Import em wel uit Amerika laterquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:01 schreef Roi het volgende:
[..]
Volgens sommigen komt Zelda niet eens uit voor de Gamecube in Europa..
Ja sorry hoor, maar dit vind ik echt niet normaal. Nintendo heeft dit kutgeintje te vaak geflikt in die 15+ jaar dat ik hun verdomme trouw ben gebleven.quote:
TP komt niet voor cuuuubequote:Op vrijdag 15 september 2006 14:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Idd en die week na Japan is ook toch niet zo ergquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:03 schreef McGilles het volgende:
Wat boeit die paar euro goedkoper/duurder nou uit, uurtje meer of minder werken kan ook geen kwaad toch?
Bron? En dit is echt geen aanval. Ik ben het gewoon helemaal zat.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
TP komt niet voor cuuuube
en mmarsu had ook zo'n aanval na de E3.
Rustig maar chantyquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Bron? En dit is echt geen aanval. Ik ben het gewoon helemaal zat.![]()
Controller zal compleet 60 euro kosten ja, maar voor veel MP spellen heb je alleen de remote nodig ( dit heb ik al zo'n 4/5 x gezegd in dit topic maar ach ).quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:06 schreef Kill_em_all het volgende:
haha wat een tyfuslijers bij nintendo.
De wii word een betaalbare familie console.
Wii: 250 euro
Controller: 60 euro(word leuk als je met je hele familie erop wil gamen
Software: 60 euro (dacht dat de wii zo goedkoop was om voor te ontwikkelen)
Launch: laat
Je vergeet geen kleurenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:06 schreef Kill_em_all het volgende:
haha wat een tyfuslijers bij nintendo.
De wii word een betaalbare familie console.
Wii: 250 euro
Controller: 60 euro(word leuk als je met je hele familie erop wil gamen
Software: 60 euro (dacht dat de wii zo goedkoop was om voor te ontwikkelen)
Launch: laat
Ubisoft kennende word hun software ook wel goedkoopquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Controller zal compleet 60 euro kosten ja, maar voor veel MP spellen heb je alleen de remote nodig ( dit heb ik al zo'n 4/5 x gezegd in dit topic maar ach ).
Nintendo software zal 49,99 kosten.
Met Nintendo leren leven? Ha! Na 15 jaar trouw te zijn gebleven flikken ze dit weer, ze kunnen het gewoon vergeten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rustig maar chantyJe moet gewoon met NIntendo leren leven
![]()
.....?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:12 schreef Roi het volgende:
De Wii is Nintendo's laatste console.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |