Ik ben het for once met je eensquote:
Het is niet vernieuwend, dat zeg ik toch? Als (ex-)grafisch vormgever zeg ik dat het er gewoon goedkoop uitziet, klaar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:56 schreef MMaRsu het volgende:
Maar de art is goed? Waarom dan niet gebruiken
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het is niet vernieuwend, dat zeg ik toch? Als (ex-)grafisch vormgever zeg ik dat het er gewoon goedkoop uitziet, klaar.
It has endedquote:Security are clamping down on reporting devices of all kind, so we may be shut down. Fingers crossed.
Nu moeten de boxarts ineens vernieuwend zijn..serieusquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het is niet vernieuwend, dat zeg ik toch? Als (ex-)grafisch vormgever zeg ik dat het er gewoon goedkoop uitziet, klaar.
Duurt nog wel een uurquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:08 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom moet ik nou zo even wegHOnden uitlaten
![]()
Fuck die honden bernie, die kunnen over een uur ook wel poepen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:08 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom moet ik nou zo even wegHOnden uitlaten
![]()
Dat ligt eraan over welke standaard je het hebt. WPA maakt bijv. deel uit van 802.11i, maar met de term 'WiFi' wordt meestal de 802.11 standaard aangeduid, waar geen beveiliging in is gedefinieerd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef D.A.A.F. het volgende:
Zit dat niet allemaal in de IEEE overeenkomst voor gestandaardiseerde wifi? Dus wifi = automatisch ook WEP, WPA,etc.etc.
mogen ze nou niet live updaten?quote:Nintendo's adamant about not using laptops, mobiles, Wi-Fi or Bluetooth devices, so we may get cut short. Didn't happen at E3, mind. Can't stop the signal.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:11 schreef Cubewoods het volgende:
Gaan ze wat spannend vertellen O:?
Nou, poepen is belangrijk hoor!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fuck die honden bernie, die kunnen over een uur ook wel poepen!
idd, en in tegenstelling tot NIntendogs, kunnen deze honden wel doodquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, poepen is belangrijk hoor!
En ze kunnen je huis onderpoepenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, en in tegenstelling tot NIntendogs, kunnen deze honden wel dood![]()
Het zijn de honden van me zusquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nu moeten de boxarts ineens vernieuwend zijn..serieus![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jezus zeg, je mag hier echt niks negatiefs zeggen![]()
Je hebt helemaal gelijk chantyquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ze mochten op z'n minst wel nieuwe art maken, ja. Dit is gewoon te simpel en stijlloos. De boxart van OoT vond ik tenminste stijlvol. En waarom zou ik niet kritisch mogen zijn over boxart? Zulk soort dingen vallen mij gewoon op, vooral vanwege het feit dat ik zelf grafisch vormgeven heb gedaan en veel met Photoshop werk.
Gaat nog gewoon door hoor!quote:Nintendo UK boss David Yanton's taking his place in the audience. Nintendo UK staff make up about a third of the row behind me.
Who died and made you god mod.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:08 schreef BMH het volgende:
De live feed
WE GAAN HIER DUS NIET ALLES COPY PASTEN VAN DIE SITE!! ENKEL REACTIES OP DE FEEDS ZIJN ACCEPTABEL!
Nee er is geen update omdat er nog mensen aan het binnen komen zijn...quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Koentje3 het volgende:
Erm, er is geen livefeed meer? Alles is down![]()
Je weet dat je niet moet refreshen, he?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Who died and made you god mod.
FoK! gaat sneller als die site, copy/pasten dus!
Nopequote:Op vrijdag 15 september 2006 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
zijn er nou ook ergens beelden van te zien of niet
Mag ik er dan niet kritisch over zijn? Het moet juist mooi en aantrekkelijk zijn, mensen kijken ook naar het doosje dat in de schappen ligt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nope
En chanty je hebt ook wel een beetje gelijk, maar komop het is maar boxart. Ookal wordt die game verpakt in dvd box van Suger Lee Hooper verkocht haal ik hem nog
![]()
Hoezo stoppen met constant F5'en.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:19 schreef Chanty87 het volgende:
Zitten zeker een stel debielen alsnog constant op Eurogamer te F5'en... Het gaat automatisch hoor
bedoeld.quote:Still sod all happening. Lanyard commentary: elegant, simple, nice font, while the strap bears the "Wii Play Together" slogan. Decent clip mechanism. 7/10
OMDAT EUROGAMER VANZELF REFRESHT.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hoezo stoppen met constant F5'en.Straks moeten we allemaal nog eens even stoppen met roken en nagelbijten. KAN IE!?!?!?!?
en door F5-en de site weer verder vertraagd wordt door nimwitsquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
OMDAT EUROGAMER VANZELF REFRESHT.
"sod all" is Engelse slang voor niks, en lanyard is zo`n stom ding waaraan je je mobieltje om je nek kan hangen ofzo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:25 schreef MaZz_ het volgende:
Hahahaha brilliant weerIk heb geen idee wat ie met die
[..]
bedoeld.
Gimme some news Nintendo bastard! =)
woooosaaahhh :pquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
OMDAT EUROGAMER VANZELF REFRESHT.
Dankjequote:Op vrijdag 15 september 2006 13:28 schreef seto het volgende:
[..]
"sod all" is Engelse slang voor niks, en lanyard is zo`n stom ding waaraan je je mobieltje om je nek kan hangen ofzo.
Één woord: Ri-ant!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:31 schreef Cubewoods het volgende:
http://press.nintendo.com/wiipreview/
guest - nintendo
Log in
Dan zal ik het vast verklappen. 219 euro, 24 november.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
Grmblll...schiet eens op, ik moet over 20 minuten een overleg in.
coolquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:31 schreef Cubewoods het volgende:
http://press.nintendo.com/wiipreview/
guest - nintendo
Log in
Ik geloof jequote:Op vrijdag 15 september 2006 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zal ik het vast verklappen. 219 euro, 24 november.
zullen ook zat mensen fok.games f5'enquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:44 schreef koentje.k het volgende:
Fok! wordt ook langzamer...
13:42.25 -
Fan request #1: "Totty commentary". Well, there are lots of women in Wii t-shirts. There is nothing yet to rival Germany's magnificent pink-dress DS creature.
Beroemde Engelse tennisser (net als Henman)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |