lees de op eens kneus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:35 schreef Echo99 het volgende:
En nu?
ja ook zoiets.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:38 schreef Trance_X het volgende:
Of wijven die zichzelf 'een spontaan type' noemen..![]()
Er zijn wel lievige vrouwen hoor...quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja ook zoiets.![]()
of vrouwen die zeggen dat ze lief zijn.![]()
ik verzoek je vriendelijk te stoppen met het demoniseren van paris hilton.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ach, iemand die die barbie als avatar heeft staan is ook prettig gestoord...
Eens.... ze is al lelijk en een aandachtshoer!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik verzoek je vriendelijk te stoppen met het demoniseren van paris hilton.![]()
hehehehequote:Op vrijdag 15 september 2006 10:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eens.... ze is al lelijk en een aandachtshoer!
No need to!
Ik vind de "Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" een grotere dooddoener.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:39 schreef T1andonly het volgende:
Er zijn genoeg van die dooddoeners.
"Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg"
prettig gestoord is gewoon dat ze eigenlijk problemen met henzelf hebben en dat die er pas uitkomen als er een keer wat mis dreigt te gaan binnen een relatie.
dus als ik een topic in B&H open over paris dan ga je em sluiten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eens.... ze is al lelijk en een aandachtshoer!
No need to!
Dat roep jij niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:02 schreef Intxaurraga het volgende:
Als ik zo'n wadloper zie roep ik altijd: "JE BENT HILARISCH MET JE MUTS. ECHT HILARISCH. ZET DIE MUTS MAAR WAT VAKER OP. HET IS NAMELIJK HILARISCH. "
Dat roept zijn welgebekte alter egoquote:
Ja dat doe ik wel, omdat er al een centraal topic over haar bestaat.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dus als ik een topic in B&H open over paris dan ga je em sluiten.![]()
nou dat dacht ik niet dus.![]()
Theo Maasen (c)quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:11 schreef arneaux het volgende:
Je ergert je aan iemand en iemand is irritant. Je kan je niet aan iemand irriteren. Mensen die dat door de war halen, daar erger ik me aan.
Is dat zo? Wistik nie.quote:
O wacht ik zit hier in t forum voor mensen met een chromosoompje teveel. In dat geval; je hebt gelijk knul.quote:
scherpquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
O wacht ik zit hier in t forum voor mensen met een chromosoompje teveel. In dat geval; je hebt gelijk knul.
En dan ook nog "Nou ik ben niet preuts maar toen ik dit zag!"quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:21 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Dat zijn vaak ook de mensen die zeggen: "Ik kan met iedereen opschieten, maar als ze dit, dat, of zus en zo doen dan hebben ze aan mij een slechte."
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm, valt ook wel in de categorie van 'Ik ben vrijgezellig, wiejjjjj wii'.
* rilquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:22 schreef tonks het volgende:
[..]
En dan ook nog "Nou ik ben niet preuts maar toen ik dit zag!"
Jij zit vast op datingssites hequote:Op vrijdag 15 september 2006 10:34 schreef S1nn3rz het volgende:
wat kan ik me daar aan irriteren zeg.![]()
ja ik ben gewoon een beetje gek, gewoon prettig gestoord.![]()
gisteren was er ook weer zo'n biatch op tv die zichzelf scherp dacht te kunnen analyseren.
laat ze lekker oprotten.![]()
![]()
Een beetje hetzelfde idee dus als zeggen dat je homo's wel okay okay vindt, zolang ze maar niet aan je kont zitten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:21 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Dat zijn vaak ook de mensen die zeggen: "Ik kan met iedereen opschieten, maar als ze dit, dat, of zus en zo doen dan hebben ze aan mij een slechte."
![]()
neen, ik heb reeds een mooie prinses veroverd, daar heb ik geen datingsite (quote:
En claimen dat ze boven alle burgerlijke moraal staan en dan alsnog rondlopen in kleding. Wat een travestie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:54 schreef Komakie het volgende:
Mensen die zeggen dat ze zich nergens wat van aantrekken en dat ze gek zijn (prettig gestoord dus idd) zijn echt irritant ja
Ik hoop voor je dat ze niet teveel PH lijktquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
neen, ik heb reeds een mooie prinses veroverd, daar heb ik geen datingsite () voor nodig.
ze vindt Paris geen reet aan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze niet teveel PH lijkt
Ja godverdomme, die lui zijn het allerergste. Alsof het mij ene worst uitmaakt of hij/zij met mij op kan schieten of niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:21 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |