Met zoeen avatar lijkt me dat ook zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:36 schreef cyberstalker het volgende:
Ik ga nu alvast verklappen dat ik het niet ga worden.
Geen democratie is iets anders dan een dictatuur.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:39 schreef descendent1 het volgende:
FOK is een dictatuur volgens Danny toch? Dus op zich zou TS wat dat betreft de ideale kandidaat zijn..
Ik ga het ook niet worden trouwens.![]()
Whatever puberale muggezifter!quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Geen democratie is iets anders dan een dictatuur.
"Wie nemen we dit keer uit de BeF reeks?!"quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:35 schreef maartena het volgende:
Er word vast nog hevig over gediscuzeurt in de crew fora!
ZEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGggquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:14 schreef ( het volgende:
Jaaa, ik weet 't ik weet 't ik weet 't.
Zeg op dan!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:14 schreef ijsmeis het volgende:
Jaaa, ik weet 't ik weet 't ik weet 't.
Het is.. RKGK Oh OKRKGOKRG .quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:16 schreef tonks het volgende:
[..]
ZEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGgg
Ik GRSGAG door een GRGSSJH TUnnelquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:17 schreef ( het volgende:
Mijn internet KGRGRG doet het niet zo GRGRJRKRKRK goed.
Waar zie jij bagger?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:22 schreef Scorpie het volgende:
er mag toch niet meer zoveel gebaggerd worden in KLB?![]()
Is dat een nieuwe methode om ervoor te zorgen dat de Mod haar op hun tanden krijgen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:39 schreef wunderbaum het volgende:
Ik heb vernomen dat de brievenselectie voltooid is en dat nu de beste kandidaten worden uitgenodigd om de kont van een FA te likken. Wie dat het beste kan, wordt mod op Fok![]()
Doe mij eens unblockenquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:41 schreef tonks het volgende:
Ga eerst maar eens op zoek naar een nieuwe f&f mod
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:51 schreef Rekkie het volgende:
ijsmeis....
Je kan het helemaal niet weten.... 3e sollicitatieronde pas, dan nog arbeidsvoorwaardengesprek. (leasebak, 14 maand, onkostenvergoeding, laptop e.d).
Ik moet mijn Lease-bak vandaag halen en mijn laptop en mobiele telefoon heb ik ook nog niet.....quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Moet m'n overuren nog declareren![]()
Als die ooit mod wordt treed ik af.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:27 schreef Rekkie het volgende:
*uch hnnggggg Mai....... hnggggnnngg *uch kull....... hngggg hemmmmm arrggghhh
True....truequote:Op vrijdag 15 september 2006 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als die ooit mod wordt treed ik af.
Ik hoorde dat jij niet wilde...quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:55 schreef Q. het volgende:
Ik.
jij wel danquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:44 schreef tonks het volgende:
Renesite thrilled en remzz kuinnen deze stroom van bagger helaas niet aan!
omdat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:44 schreef tonks het volgende:
Renesite thrilled en remzz kuinnen deze stroom van bagger helaas niet aan!
omdat je pub al te druk vond?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
omdat?
Ik kan keisnel slotjes zetten mang!
Tof gebbetje. hehe.quote:
omdat ik veel werk en ook school kreeg met 10 werkstukken in 8 weken.quote:
dat zou je niet eens mogen wordenquote:
Somaliëquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:45 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Whatever puberale muggezifter!
Gun mij mijn talkundige onjuistheden ff op de vroege ochtend ja!Ik heb immers mijn 3e kop koffie nog niet op. Een beetje begrip graag!
![]()
![]()
![]()
Hee; en dan nog wat: Noem mij eens een land dat geen democratie is; maar ook geen dictatuur is?
waar bemoei je je eigenlijk meequote:Op vrijdag 15 september 2006 18:54 schreef Blackletter het volgende:
[..]
dat zou je niet eens mogen worden![]()
Niet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee GAD dat was echt het makkelijkste forum
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:57 schreef MrSASO het volgende:
Krijgen de Mods trouwens betaald??
Zo ja, hoeveel??
ik reageer alleenquote:
Is dit een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:57 schreef MrSASO het volgende:
Zo ja, hoeveel??
Pepernoten en een muisvergoeding.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:57 schreef MrSASO het volgende:
Zo ja, hoeveel??
Euh ja.quote:
voor die pepernotenquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pepernoten en een muisvergoeding.
Jij moet niet zo grappenquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pepernoten en een muisvergoeding.
Ja.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:57 schreef MrSASO het volgende:
EUR 1000,- per maand plus onkostenvergoeding. Tevens 50% korting op de aanschaf van een "Mod PC" met belastingvoordeel, en gratis een "snel-slotje-zet" speciale muis.quote:Zo ja, hoeveel??
Stuur dan maar geen sollicitaties meer.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:00 schreef MrSASO het volgende:
Euh ja.
Wat is er zo vreemd aan, aan Mod zijn gaat veel tijd inzitten en als ik een Mod zou zijn zou ik toch minimaal 300 Euro per week willen krijgen voor mijn diensten.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:04 schreef MrSASO het volgende:
WAKE UP, die Danny maakt klauwen vol geld met deze website en hij betaald niemand wat geld.
ja, het blijft grappigquote:
Je lacht erom, maar ik vind het een kwalijke zaak dit.quote:
Dirktator is betrapt op poging tot omkoping voor het modschap en is daarom afgevallen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dirk. ben je al KLB mod?
Dan had je moeten solliciteren... dat kan niet meer, deadline is geweest.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:38 schreef 2609 het volgende:
ik wil wel hoe kan ik me aanmelden???
Dat zal ook niet gebeuren.quote:ik ben namelijk nog niet gevraagd??
ik denk dat er maat SOLliciatie goed genoeg isquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:19 schreef veldmuis het volgende:
iK HEB GESolliciteerd, ik weet niet of ik het ga worden maar dat gaan we zien, toch?.
Hoiquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:38 schreef 2609 het volgende:
ik wil wel hoe kan ik me aanmelden??? ik ben namelijk nog niet gevraagd??
Wij twee gaan zo tof zijn als mod!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:20 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Hoi
Krijg een terminale ziekte
Doei![]()
Ja, wat is dat nou, met SOL?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat er maat SOLliciatie goed genoeg is
Tong is ook niet blauw.... NEXTquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:21 schreef PDOA het volgende:
Ik natuurlijk.
Ik ben werkloos dus ik kan lekker de hele dag net zo kansloos als Tong80 rondhangen op FOK!.
Maak mij maar blauw dus. En vlug wat.
Nee klopt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:23 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dat is geen excuus!
Blauw past trouwens goed bij m'n avatar.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Blauwe ballen na het aftrekken tellen niet.
Jij kan niet blauw worden.quote:
ik durf te wedden dat als ik hem een paar rake klappen geef, hij zo blauw als een tientje isquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij kan niet blauw worden.
Boh gek hij was hendig kapotquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat als ik hem een paar rake klappen geef, hij zo blauw als een tientje is
Geboortedatum: 00-00-1978quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat als ik hem een paar rake klappen geef, hij zo blauw als een tientje is
maikuulquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geboortedatum: 00-00-1978
Ahja !
hehequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Rollerman
Pezu jij lult al net zo man
In mijn tijd hadden ze geen rollermannenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe
maas jij ook van de rollerman dan>?
Wat lul je boh gek!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee klopt.
Maar users die het forum niet kennen, hebben ze niks aan
Jij hebt écht geen affiniteit met dit forum he?quote:
Opzouten Tong80-kloon.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jij hebt écht geen affiniteit met dit forum he?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is een rollerman ?
Gast..... dat is een woonwagenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is een rollerman ?
:/ dan ist een Lollerwagen.quote:
Lollerman een woonwagenquote:
Neu heul nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lollerman een woonwagen
Damn je had een mod kunnen zijn
DAT BEN JE OOK!!!
Dit komt echt niet goed met dit topic zoquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:08 schreef PeZu het volgende:
maast er hier nog iemand vd rollerman?
Ik vroag oes Jannes eemquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:08 schreef PeZu het volgende:
maast er hier nog iemand vd rollerman?
Ga weg Satanquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:12 schreef maartena het volgende:
Ik denk dat je sowieso tot na het weekend zal moeten wachten.... op 11 september liep de sollicitatie van de V&A mods af, en als ze daar al 4 dagen over moeten bakkelijen zal het bij KLB ook wel een week duren.
mooiquote:
Waarom niet KLB lijkt me wel een fun subforum om te moddenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Ben ik ff blij dat ik het niet in mijn kop gehaald heb hier voor te solliciteren
Ze schieten zichzelf nog liever door de kop dan dat ze jou mod laten worden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom niet KLB lijkt me wel een fun subforum om te modden
Oei dat is een listige voorzetquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:20 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Ze schieten zichzelf nog liever door de kop dan dat ze jou mod laten worden.
Ja hequote:Op zaterdag 16 september 2006 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oei dat is een listige voorzet
been there, done that! didnt bought the FOK!shirt!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom niet KLB lijkt me wel een fun subforum om te modden
Hij zei niks foutquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ijsmeis. Als je het nog eens fout spelt krijg je een draai om je oren.
jump stuurt iedereen op hetzelfde moment een mailtje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:11 schreef Dirktator het volgende:
En het is nog stééds niet bekend??!!
rot op man jij bent een sukkel jij word nooit modquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:25 schreef brood_korst het volgende:
ik ben vet goed in blauw zijn![]()
maak mij maar blauw en gauw wat
En ik danquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:20 schreef 2609 het volgende:
[..]
rot op man jij bent een sukkel jij word nooit mod
Jij welquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:20 schreef 2609 het volgende:
[..]
rot op man jij bent een sukkel jij word nooit mod
Wanneer wordt het nu bekend gemaakt?quote:
asap, ofzo.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:24 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Wanneer wordt het nu bekend gemaakt?
quote:
Bwhehequote:Op zaterdag 16 september 2006 13:43 schreef Natalie het volgende:
't Is altijd wel opvallend om te zien hoe sommige mensen ineens vlijtig in KLB gaan posten als ze voor het moderatorschap gesolliciteerd hebben.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:43 schreef Natalie het volgende:
't Is altijd wel opvallend om te zien hoe sommige mensen ineens vlijtig in KLB gaan posten als ze voor het moderatorschap gesolliciteerd hebben.
ik ben gewoon consequent weggebleven daar sinds ik er ook weg benquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Grin.
Ja, en dan denken dat ons dat niet opvalt
Ja, maar dat is anders: jij het niet gesollicteerdquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben gewoon consequent weggebleven daar sinds ik er ook weg ben.
natalie.
das waarquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:42 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is anders: jij het niet gesollicteerd
Kuzzie
ik ben allang gevraagd hoor maar heb het toch maar afgewezen heb geen zin om er veel tijd aan te bestedenquote:
Nu niet meer, aangezien er al één nieuwe isquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Overigens staat er best een foute in de TT daar er twee nieuwe mods moeten komen.
Je hey, da's flauwquote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nu niet meer, aangezien er al één nieuwe is
En nu moet ik dat erg vinden dat jij dat vindt?quote:Op zondag 17 september 2006 14:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
jezus christus wat ben jij een arrogante etterbak geworden zeg.![]()
Wie? Afwachten!quote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wie wordt de nieuwe en wanneer wordt het bekend gemaakt?
nee, het was enkel een constatering. maar om dat te onderscheiden is dus al moeilijk voor je.quote:Op zondag 17 september 2006 17:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En nu moet ik dat erg vinden dat jij dat vindt?
Ik ben heul niet blonTquote:Op zondag 17 september 2006 20:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, het was enkel een constatering. maar om dat te onderscheiden is dus al moeilijk voor je.![]()
hebben ze je daarom tussen de blondjes in BH gezet?![]()
![]()
Nee ze rukken nog op de tietenfoto's morgen ochtend bij de koffie gaan ze pas kijken welke nou het lekkerste ruktquote:Op zondag 17 september 2006 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
En Zondagavond is niet echt een blauwmaak avond
Ja precies en als ze dan wakker worden, is het avond, en dat is wel de blauwmaak avondquote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee ze rukken nog op de tietenfoto's morgen ochtend bij de koffie gaan ze pas kijken welke nou het lekkerste rukt![]()
Ik constateer dat jij het vindt.... maar ik vraag enkel of ik er mee moet zitten.quote:Op zondag 17 september 2006 20:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, het was enkel een constatering. maar om dat te onderscheiden is dus al moeilijk voor je.![]()
hebben ze je daarom tussen de blondjes in BH gezet?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |