Met zoeen avatar lijkt me dat ook zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:36 schreef cyberstalker het volgende:
Ik ga nu alvast verklappen dat ik het niet ga worden.
Geen democratie is iets anders dan een dictatuur.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:39 schreef descendent1 het volgende:
FOK is een dictatuur volgens Danny toch? Dus op zich zou TS wat dat betreft de ideale kandidaat zijn..
Ik ga het ook niet worden trouwens.![]()
Whatever puberale muggezifter!quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Geen democratie is iets anders dan een dictatuur.
"Wie nemen we dit keer uit de BeF reeks?!"quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:35 schreef maartena het volgende:
Er word vast nog hevig over gediscuzeurt in de crew fora!
ZEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGggquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:14 schreef ( het volgende:
Jaaa, ik weet 't ik weet 't ik weet 't.
Zeg op dan!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:14 schreef ijsmeis het volgende:
Jaaa, ik weet 't ik weet 't ik weet 't.
Het is.. RKGK Oh OKRKGOKRG .quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:16 schreef tonks het volgende:
[..]
ZEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGgg
Ik GRSGAG door een GRGSSJH TUnnelquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:17 schreef ( het volgende:
Mijn internet KGRGRG doet het niet zo GRGRJRKRKRK goed.
Waar zie jij bagger?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:22 schreef Scorpie het volgende:
er mag toch niet meer zoveel gebaggerd worden in KLB?![]()
Is dat een nieuwe methode om ervoor te zorgen dat de Mod haar op hun tanden krijgen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:39 schreef wunderbaum het volgende:
Ik heb vernomen dat de brievenselectie voltooid is en dat nu de beste kandidaten worden uitgenodigd om de kont van een FA te likken. Wie dat het beste kan, wordt mod op Fok![]()
Doe mij eens unblockenquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:41 schreef tonks het volgende:
Ga eerst maar eens op zoek naar een nieuwe f&f mod
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:51 schreef Rekkie het volgende:
ijsmeis....
Je kan het helemaal niet weten.... 3e sollicitatieronde pas, dan nog arbeidsvoorwaardengesprek. (leasebak, 14 maand, onkostenvergoeding, laptop e.d).
Ik moet mijn Lease-bak vandaag halen en mijn laptop en mobiele telefoon heb ik ook nog niet.....quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Moet m'n overuren nog declareren![]()
Als die ooit mod wordt treed ik af.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:27 schreef Rekkie het volgende:
*uch hnnggggg Mai....... hnggggnnngg *uch kull....... hngggg hemmmmm arrggghhh
True....truequote:Op vrijdag 15 september 2006 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als die ooit mod wordt treed ik af.
Ik hoorde dat jij niet wilde...quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:55 schreef Q. het volgende:
Ik.
jij wel danquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:44 schreef tonks het volgende:
Renesite thrilled en remzz kuinnen deze stroom van bagger helaas niet aan!
omdat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:44 schreef tonks het volgende:
Renesite thrilled en remzz kuinnen deze stroom van bagger helaas niet aan!
omdat je pub al te druk vond?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
omdat?
Ik kan keisnel slotjes zetten mang!
Tof gebbetje. hehe.quote:
omdat ik veel werk en ook school kreeg met 10 werkstukken in 8 weken.quote:
dat zou je niet eens mogen wordenquote:
Somaliëquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:45 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Whatever puberale muggezifter!
Gun mij mijn talkundige onjuistheden ff op de vroege ochtend ja!Ik heb immers mijn 3e kop koffie nog niet op. Een beetje begrip graag!
![]()
![]()
![]()
Hee; en dan nog wat: Noem mij eens een land dat geen democratie is; maar ook geen dictatuur is?
waar bemoei je je eigenlijk meequote:Op vrijdag 15 september 2006 18:54 schreef Blackletter het volgende:
[..]
dat zou je niet eens mogen worden![]()
Niet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee GAD dat was echt het makkelijkste forum
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:57 schreef MrSASO het volgende:
Krijgen de Mods trouwens betaald??
Zo ja, hoeveel??
ik reageer alleenquote:
Is dit een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:57 schreef MrSASO het volgende:
Zo ja, hoeveel??
Pepernoten en een muisvergoeding.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:57 schreef MrSASO het volgende:
Zo ja, hoeveel??
Euh ja.quote:
voor die pepernotenquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pepernoten en een muisvergoeding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |