quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:06 schreef freud het volgende:
In den beginne was er niets. Geen internet, forum of user, en Mod zag dat het goed was.
Op de eerste dag schiep Mod het internet, de routers, core switches, backbones en alle hardware. En Mod zag dat het goed was.
Op de tweede dag schiep Mod de parsers, webservers, scripting en de markup language. En hij zag dat het bugfree was. Op de derde dag schiep Mod de www, de .php google en de index, en google-de dat het goed was.
Op de vierde dag schiep Mod het forum, de topics en de smileys en zag dat hetwas.
Op de vijfde dag schiep Mod de ondertitel, sig en het icoontje in al zijn verscheidenheid en zag dat het goed was.
Op de zesde dag schiep Mod de roddel en beschuldigingen, de achterklap en de kliekjes, de images en de bans, de posts en de notes, de [SC]’s en de [Feedbacks]. En hij zag dat er gepost werd.
Op de zevende dag rustte Mod, want van al dat werk had hij dorst gekregen, en hij zag dat het Fok! was…
Aldus gezegd volgens de profreud User.
In den beginne was er niets. Geen internet, forum of user, en Mod zag dat het goed was.
Op de eerste dag schiep Mod het internet, de routers, core switches, backbones en alle hardware. En Mod zag dat het goed was.
Op de tweede dag schiep Mod de parsers, webservers, scripting en de markup language. En hij zag dat het bugfree was. Op de derde dag schiep Mod de www, de .php google en de index, en google-de dat het goed was.
Op de vierde dag schiep Mod het forum, de topics en de smileys en zag dat hetwas.
Op de vijfde dag schiep Mod de ondertitel, sig en het icoontje in al zijn verscheidenheid en zag dat het goed was.
Op de zesde dag schiep Mod de roddel en beschuldigingen, de achterklap en de kliekjes, de images en de bans, de posts en de notes, de [SC]’s en de [Feedbacks]. En hij zag dat er gepost werd.
Op de zevende dag rustte Mod, want van al dat werk had hij dorst gekregen, en hij zag dat het Fok! was…
Ik wil ook weekendquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef Yoni het volgende:
Mogggguh![]()
Is 't al weekend? *meeeeeer slapen wil*
Ik ga vandaag maar weer een poging wagen de klok vooruit te kijken.quote:
Ik wil ook slapenquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef Yoni het volgende:
Mogggguh![]()
Is 't al weekend? *meeeeeer slapen wil*
Zeg...hou je JehoFok geblaat ff voor jequote:Op vrijdag 15 september 2006 09:06 schreef freud het volgende:
Ik hou het om 14:00 of zo voor gezien. Dit keer zonder filesquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:43 schreef Yoni het volgende:
Ik ga vandaag maar weer een poging wagen de klok vooruit te kijken.
Gelukkig begint mijn weekend wel al om 15.15
Het is wel degelijk een religie, anders had er "Danny (Call me MOD)" gestaan...quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zeg...hou je JehoFok geblaat ff voor je
Ik ben al bekeerd
en haal die voet weg anders duw ik nog harder tegen de deur![]()
Oh nog vroeger! Luilekkerleven heb jij!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:52 schreef freud het volgende:
[..]
Ik hou het om 14:00 of zo voor gezien. Dit keer zonder files.
Ey! Ik heb gisteren van 7:15 - 17:15 gewerkt, dus ff eerder weg vandaag mag he? *SPANK*quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:55 schreef Yoni het volgende:
Oh nog vroeger! Luilekkerleven heb jij!
Naja ik hoef niks te doen de hele dag. Dus eigenlijk mag ook niet klagen (doe ik wel, want dit is best saai)
Okay okay okay het is al goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:01 schreef freud het volgende:
[..]
Ey! Ik heb gisteren van 7:15 - 17:15 gewerkt, dus ff eerder weg vandaag mag he? *SPANK*
Ennuh: net alsof ik degene ben die mensen uit hun slaap hou!
Nou ja, een beetje dan...
FreuD door de bochtquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:06 schreef freud het volgende:
Nee, ga niet mee. Moet een beetje op de kosten letten, en heb het huis aardig verwaarloosd deze week. Ook morgen nog even wat laatste dingen regelen met ex, zoals eigendom van de auto en ik heb nog haar handtekening nodig op papieren. Ander keertjequote:Op vrijdag 15 september 2006 10:04 schreef Yoni het volgende:
Okay okay okay het is al goedJe mag eerder naar huis
![]()
Ga je nog mee naar Ouwehands morgen?
En jij hield ons minder uit onze slaap dan Prupke.. da's waar, maar tochfreud en vrouwen op matrasjes, dat gaat gewoon niet goed
Ik post wel mee hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef Ynske het volgende:
moggeh allemaal, hier een beetjwe leven dat me de dag door gaat helpen?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:23 schreef Ynske het volgende:
gezelli
heb t thuiszitten echt gehad
maar goed zolang ik mijn broek niet zelf dicht kan doenzit ik nog wel ff thuis
en pijnloos zijn zou ook wel fijn en handig zijn
gister is mijn nichtje de hele dag hier geweest dat was wel fijn, maar o zo vermoeiendquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg. echt vermaken kun je je thuis dus ook niet. Sterkte!
ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben net terug van de tandarts. Met een verwijsbriefje voor de kaakchirurg vanwege m'n verstandskies. Zal een pijnlijke geschiedenis worden vrees ik.
heb je helemaal geen kiezen van jezelf meer?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik weet er alles van
ik leef nu al twee weken met alleen 6 voortanden, nu pas geneest het een beetje en raak ik gewend aan het kauwen met mijn voortanden. 2 oktober gaan ook die eruit en gaat de prothese erin.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:43 schreef freud het volgende:
Ik had de topictitel anders moeten maken zie ik [SC FOT] Ziliege FOTters verzamuluh!
Dan mag jij ook niet meeverzamelen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef Ynske het volgende:ben niet zielig.... alleen een beetje lastig
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef freud het volgende:
[..]
Dan mag jij ook niet meeverzamelen!![]()
Ben bang dat het verzamelen lastig wordt. Ik zie helemaal geen zielige mensjes hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef freud het volgende:
[..]
Dan mag jij ook niet meeverzamelen!![]()
Boven niet meer neequote:Op vrijdag 15 september 2006 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je helemaal geen kiezen van jezelf meer?
@yoni, hier staat de bak al klaar
Ik ben ook niet zielig, alleen een beetje een stomme doosquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]ben niet zielig.... alleen een beetje lastig
Heel gevaarlijke smiley bij mij! Nu tel je voor 2!quote:
ach ik heb 3,5 kg gips om mee te meppenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:55 schreef freud het volgende:
[..]
Heel gevaarlijke smiley bij mij! Nu tel je voor 2!
t is nu een hele stomme constructie van 2 stukken gips, met een drukverband eromheenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
is die rommel zo zwaar???
kunnen ze niet wat lichtgewicht gips uitvinden? geen wonder dat je arm spontaan in een Hitlergroet schiet wanneer het gips eraf gaat
Dat ziet er meer uit dat die kneus van Eigen Huis en Tuin aan het hobbien is geweestquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:29 schreef Puckzzz het volgende:dat ziet er idd niet uit als een keurig gipsje
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat ziet er meer uit dat die kneus van Eigen Huis en Tuin aan het hobbien is geweest![]()
"Gaan we nu effe een muurtje bouwen, oh nee het wordt toch een gipsarm."![]()
behoorlijk kennis van de BIJBEL zie ik proficiatquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:06 schreef freud het volgende:
Waar weddenschappen in de gipskamer al niet toe kunnen leiden...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:04 schreef Ynske het volgende:
[...]de grap is dat er een snede van ongeveer 4 cm gemaakt is bij mijn pols, moet je zien hoever ik in de zooi zit
enneh let niet op de brakheid en zooi
is niet in de gipskamer gedaan maar op de okquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:17 schreef freud het volgende:
[..]
Waar weddenschappen in de gipskamer al niet toe kunnen leiden...
Ban! Note! IP ban!quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:33 schreef Shadow47 het volgende:
Het is vrijdag... Wie werkt er nou op vrijdag!
Da's vragen om een ban hequote:Op vrijdag 15 september 2006 14:42 schreef freud het volgende:
[..]
Ban! Note! IP ban!ik werk dus op vrijdag...
werken wat is dat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag
Ik zie dat iedereen weer lekker aan het werk is
Nog fotografisch interessante aanvaringen gehad?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieMiddag allen ... Ben er weer...ff weggeweest.:-)
Woeiquote:
* Ynske doet mee weekendenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Woei
* PdeHoog heeft al twee weken weekend
Veel plezierquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:31 schreef An24 het volgende:
Ook weekend. Was op het werk alleen van fok geflikkerd. Zou dat nou komen![]()
Zo maar eens verjaardaghoppen...tot laters allen![]()
Have fun... Het bewerken is ook bij mij niet mijn favo activiteit...quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:54 schreef PdeHoog het volgende:
Veel plezierIk moet nog steeds gaan boodschappen doen en foto's bewerken van een bruiloft
* pea4fun gauw gaat checken waar dat lock dingetje zit :pquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:08 schreef Fixers het volgende:
Goed ik kom net thuis, zijn pa en ma ook net terug van een vakantietje in Duitsland. Mijn vader helemaal in paniek... Hij kon namelijk geen scherpstelveld meer selecteren op zijn D70. Daar is ie dus twee dagen over aan het panieken geweest, bang dat zijn camera kapot was nét na de garantie.![]()
Ik pak dat ding op..."Je moet 'm van [i]lock[/] halen.." Ik schuif dat ding om en voila hij werkt weer als een zonneteje. Ik had eigenlijk heel geheimzinnig moeten doen en 50 euro moeten vragen voor de 'repatie'....![]()
Das dat schuifje wat rechts naast je schermpje zit, onder dat navigatie knopje. Het is vreselijk onzinnig als je het mij vraagt ik kan zo niet echt bedenken waar het echt nuttig/handig voor is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun gauw gaat checken waar dat lock dingetje zit :p
Je weet nooit wanneer het mij overkomt
Werkelijk nog nooit gebruikt! Ik dacht toch dat ik alle knopjes zo onderhand wel door hadquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:19 schreef Fixers het volgende:
[..]
Das dat schuifje wat rechts naast je schermpje zit, onder dat navigatie knopje. Het is vreselijk onzinnig als je het mij vraagt ik kan zo niet echt bedenken waar het echt nuttig/handig voor is.
* Fixers is ooit hetzelfde al eens overkomen, alleen had ik er maar 10 minuten voor nodig om erachter te komen en op te lossen.
Blijdorp is nu dichtquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
LDtje gaat naar blijdorp hoi hoi hoi
![]()
Ik ga morgen naar Ouwehands Dierenparkquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
LDtje gaat naar blijdorp hoi hoi hoi
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Yupquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AaaaaaaaaaaaaaaaaaaahJe hebt werkpaarden en vrije paarden he
Zullen we hem binnenkort ritueel gaan verbranden danquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:11 schreef prupke het volgende:
Hmmm mijn computer doet wel heel raar nu... blauwe schermen en niet willen afsluiten ...
gokje dat mijn c schijf aardig naar de andere kant van het gras aan het solliciteren is
Is dat niet verschikkelijk handig als je bijvoorbeeld een HDR foto wilt maken? Zodat jeje focus kunt locken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:19 schreef Fixers het volgende:
[..]
Das dat schuifje wat rechts naast je schermpje zit, onder dat navigatie knopje. Het is vreselijk onzinnig als je het mij vraagt ik kan zo niet echt bedenken waar het echt nuttig/handig voor is.
Ik ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Ouwehands Dierenpark
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:09 schreef Shadow47 het volgende:
[..]
Is dat niet verschikkelijk handig als je bijvoorbeeld een HDR foto wilt maken? Zodat jeje focus kunt locken?
Niet sporten? welneeeeee....bestaat niet in mijn woordenboek. Geen hardlopen misschien...maar gewichten hoef je niet aan je teen te hangenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Da's balen, 4 weken niet mogen sporten.
Ik heb mezelf vanwege m'n schouder 2 weken rust voorgeschreven. Ook niet prettig.
Checkquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:19 schreef An24 het volgende:
* An24 An24 wenst P en Yoni veel plezier![]()
Dus na vier weken heb je gigantische spierballen in je armen en een 6-packquote:An gaat morgen haar trainingschema omgooien vanwege haar "verminking". Eens kijken of er nog getraind kan worden. Mag toch vier weekjes niet hardlopen![]()
Ik ga oooookquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Ouwehands Dierenpark
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckGaat vast wel lukken
[..]
Dus na vier weken heb je gigantische spierballen in je armen en een 6-pack![]()
Gooeiemorgen allemaal ...tsssssssssss ...tiswelheelvroeg!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:55 schreef freud het volgende:
[..]
Nog fotografisch interessante aanvaringen gehad?
Ik wil die van mij morgen gaan gebruiken. Het is trein-tram-busdag in België dus België/Luxemburg is dan een interesante plek om rond te crossen. Iemand zin in een spontane België-meet?quote:Op zaterdag 16 september 2006 07:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gooeiemorgen allemaal ...tsssssssssss ...tiswelheelvroeg!Wil die camera vandaag gebruiken, heb ideeen maar of dat wordt vandaag ....
Ik heb ff genoeg gereisd en zal hooguit een paar km ver van huis gaan. En denken aan het OV .... eg nie eg nie eg niequote:Op zaterdag 16 september 2006 10:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik wil die van mij morgen gaan gebruiken. Het is trein-tram-busdag in België dus België/Luxemburg is dan een interesante plek om rond te crossen. Iemand zin in een spontane België-meet?
Vergeet de jonge toekan niet in de broedkamer!quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
Blijdorp onveilig gaat makener zijn wat jonkies erbij geloof ik . dus de 70-300 moet mee
zonnetje schijnt. zonnekap + Pol-filter mee voor de zekerheid . A80 voor de Macrootjes en de leuke shots , 350 voor de rest . direct eens kijken of er nog wat met kleur te doen valt. m'n electronica voorbeeldje vile niet in goede aarde gezien de grote hoeveelheid overweldigende positieve reacties![]()
Blijdorp, moet en wil er ook nog heen. Al is het om weer ff dieren anders te zien dan de voorgaande keer, dus weer nieuwe uitdagingen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
Blijdorp onveilig gaat makener zijn wat jonkies erbij geloof ik . dus de 70-300 moet mee
zonnetje schijnt. zonnekap + Pol-filter mee voor de zekerheid . A80 voor de Macrootjes en de leuke shots , 350 voor de rest . direct eens kijken of er nog wat met kleur te doen valt. m'n electronica voorbeeldje vile niet in goede aarde gezien de grote hoeveelheid overweldigende positieve reacties![]()
Zitten fraaie en mooie foto's tussen, met op sommige heerlijke kleuren van gebouwen (waarom is hier toch veelal alles grijs?quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben me nu maar even bezig aan het houden met het schrijven van m'n reisverslag, op Travel, met veel foto's uiteraard[Reisverslag] Kroatië en Bosnië op de fiets.
Het was ook een reis van uitersten, fantastich mooi landschap aan de ene kant, verwoesting en ellende aan de andere kant.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zitten fraaie en mooie foto's tussen, met op sommige heerlijke kleuren van gebouwen (waarom is hier toch veelal alles grijs?). Maar met je verslag laat je ook de waanzin van de mens zien.
![]()
Inderdaad.... Ik heb ze er toch maar ener gezet. Een deel tenminste.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Showcasejes zijn altijd goed.
Dat is je dus goed gelukt op die manierquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het was ook een reis van uitersten, fantastich mooi landschap aan de ene kant, verwoesting en ellende aan de andere kant.
Uiteraard scheelt dat wel, maar doet niets af aan datgene wat ik schreefquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:35 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik moet er wel bij vermelden dat ik een deel van de regio al van een eerder bezoek kende, dat maakt 't allemaal wat makkelijker.
We hebben wat dingen overgeslagen waaronder de broedkamer en het oceanium. wel wat vlindertjes er op gezet .quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:34 schreef freud het volgende:
Vergeet de jonge toekan niet in de broedkamer!
Blijdorp verveelt nooitquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Blijdorp, moet en wil er ook nog heen. Al is het om weer ff dieren anders te zien dan de voorgaande keer, dus weer nieuwe uitdagingen.![]()
Veel plezier![]()
Ik ben er 1 keer geweest, heb natuurlijk mijn voorkeur qua dieren daar. Maar in totaliteit (ik zal wel verwend zijnquote:
<- van de week even op visite komt danquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik ben er 1 keer geweest, heb natuurlijk mijn voorkeur qua dieren daar. Maar in totaliteit (ik zal wel verwend zijn) is de Zoo in Emmen veel mooier en interessanter om te zien. Vind ik natuurlijk en komt, omdat ik op 300 mtr er van woon
![]()
![]()
Was die grote gele er nog?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
We hebben wat dingen overgeslagen waaronder de broedkamer en het oceanium. wel wat vlindertjes er op gezet .
Met het lekkere weer wel:quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zijn trouwens die Gorilla's nu buiten in Blijdorp?
Prachtiggggggggggggggg, vooral die onderste!!!quote:
Heb je pech, door omstandigheden enz enz enz ...zit ik bij Rotjeknor in de buurtquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:52 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
<- van de week even op visite komt dan![]()
wil naar zoo deze week![]()
De 70-300 IS hielp ook mee, maar ze zaten er wel erg mooi voor hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Prachtiggggggggggggggg, vooral die onderste!!!![]()
![]()
Plannen hier net gemaakt ... morgen naar Hilvarenbeek![]()
Hoop ze daar goed in beeld te krijgen
![]()
Tuurlijk, zoals dat ook met die van mij (28-300 IS USM mm)doetquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:49 schreef freud het volgende:
[..]
De 70-300 IS hielp ook mee, maar ze zaten er wel erg mooi voor hoor.
OOk goeieavond Xil en afsluiten is goedquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:07 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavondben weer terug van het werk.
duurde allemaal wat langer aangezien ik moest afsluiten.
Hallo daarquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OOk goeieavond Xil en afsluiten is goed![]()
![]()
klinkt goedquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:06 schreef freud het volgende:
Morgen skatejam in Delft. Ik ga waarschijnlijk wel even langs met de camera. Gaan er nog mensen mee?
PDJ die in mijn Provincie woont..quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, heb natuurlijk mijn voorkeur qua dieren daar. Maar in totaliteit (ik zal wel verwend zijn) is de Zoo in Emmen veel mooier en interessanter om te zien. Vind ik natuurlijk en komt, omdat ik op 300 mtr er van woon
![]()
![]()
hmmm ook nog wel zin in koffie,quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:56 schreef Lord Dreamer het volgende:
eerst koffie hoor. pfff moet ik nog werekn voor m'n mod zijn deze zaterdag avond.
wat vervelendquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Daarna maar over op de Champagne , die moest open voor m'n kleur inzending voor de wedstrijd.
Héél vervelend. Maar we offeren ons wel op. Voor een goede foto moet je wat over hebben, niet waar?quote:
Ik wil misschien wel eventjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:06 schreef freud het volgende:
Morgen skatejam in Delft. Ik ga waarschijnlijk wel even langs met de camera. Gaan er nog mensen mee?
Stil nouquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:37 schreef Yoni het volgende:
Ook weer thuisRhenen was leukkkkkk
En P heeft me getrakteerd op pannenkoeken
wanneer krijg ik voer van jou ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stil nouZo meteen moet ik de rest ook trakteren
Vreetzakquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:20 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wanneer krijg ik voer van jou ?
![]()
heb al weer honger![]()
Moet je ff een afspraak makenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:20 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wanneer krijg ik voer van jou ?
28 Oktoberquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:20 schreef PKfotografie het volgende:
Wanneer krijg ik voer van jou ?
![]()
heb al weer honger![]()
Nee joh....dan krijgen ze OOK voer van mijquote:
OOK ?? damn, stelletje gelukzoekersquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Nee joh....dan krijgen ze OOK voer van mij
hij kan gewoon lekker koken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
OOK ?? damn, stelletje gelukzoekers
die mag je hebben hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb alleen die brownies nog mogen proeven..
----------> Culinesse à gogoquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:33 schreef Phoenixx het volgende:
Ah! Dus jullie hebben verstand van koken / lekker eten?![]()
Mooi! Wat is het verschil tussen "soy sauce" en "black soy sauce" ??
Je bent eigenlijk best wel een appart figuur , weet je datquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
die mag je hebben hoor
zoete zooi is niks voor mij.
(alleen in drinken wil ik wel eens wat zoets kiezen)
(NEEE geen suiker in de koffie dat is een doodszonde)
Schop onder hol geeft, hoi ik ben modquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:34 schreef PKfotografie het volgende:
----------> Culinesse à gogo
geen idee dus
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk best wel een appart figuur , weet je dat
ik ben soms snellerquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Schop onder hol geeft, hoi ik ben mod![]()
ha , ik weet wat ik doequote:
Misschien ff googlenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:33 schreef Phoenixx het volgende:
Ah! Dus jullie hebben verstand van koken / lekker eten?![]()
Mooi! Wat is het verschil tussen "soy sauce" en "black soy sauce" ??
jij probeert soms een foto te maken, ik probeer soms mensen naar de juiste plaats te sturen (modden)quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ha , ik weet wat ik doe, ervaring. jij maakt gewoon coole foto's , ik mod deze tent wel
hmmm klinkt shit , wat is er aan de hand ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:42 schreef prupke het volgende:
Godver wat heb ik eenpaar klote dagen achter de rug zeg!!
stress met huilbuien en een maagzweer in de maak![]()
de meeste mensen die werken hebben een baas.quote:Op zondag 17 september 2006 00:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
hmmm klinkt shit , wat is er aan de hand ?
ohw .. sterkte denk ik.quote:Op zondag 17 september 2006 00:39 schreef prupke het volgende:
[..]
de meeste mensen die werken hebben een baas.
Nou ik heb er 2!!
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
PDJ die in mijn Provincie woont..![]()
Dat wordt dierentuinen PDJ.. Heb nu toch een Abo..![]()
Gezellieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 16 september 2006 20:41 schreef HMaster-II het volgende:
Oh ja ik was weer thuis...
Een dagje Ouwehands in Rhenen gedaan met -Marjo-, PdeHoog, Yoni en (een niet helemaal Fok Users).
Was erg gezellig vandaag..![]()
Veel plezier alvast PDJquote:Op zondag 17 september 2006 08:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal ... Met de ogen nog niet helemaal open zit ik hier al, en zou het liefst nu al weggaan naar het Safaripark![]()
Dank je P, zal wel lukken. FF wat eten en dan wegggggggggggg.quote:Op zondag 17 september 2006 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel plezier alvast PDJ
* PdeHoog is net ook wakker
Na een aanvaring met de buren vannachtFeestjes zijn best leuk, maar niet als je om half 3 probeert te slapen en ze staan een meter van je slaapkamerraam gezellig te kletsen en luidruchtig te zijn. En om 4 uur deden ze het nog even over
Ze waren ook niet echt blij toen ik om kwart voor drie met zo'n half slaperige kop kwam vertellen wat ik ervan vondquote:Op zondag 17 september 2006 09:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dank je P, zal wel lukken. FF wat eten en dan wegggggggggggg.
En die buren ..getssssssssssssssssssss, feesie is goed, maar zodra de duer opengaat ..stil zijn en afnokken.
![]()
Ikkequote:PS en overigens ...welk filter had je mij ook al weer aangeraden voor mijn 28-300 mm objectief??
Gelijk heb je als je er wat van zegt, feesie is leuk daarna kappen.quote:Op zondag 17 september 2006 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze waren ook niet echt blij toen ik om kwart voor drie met zo'n half slaperige kop kwam vertellen wat ik ervan vondVooral niet toen ik zei dat ze op moesten zouten naar binnen
[..]
IkkeWat voor filter bedoel je precies
Een UV-filter
Dan zou ik gaan voor een B&W
![]()
Dat gaat hem niet worden denk ikquote:Op zondag 17 september 2006 10:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Dus als bescherming van de lens, maar dan ook gelijk 1 die zonder teveel lichtsterkte kostend de luchten enz enz mooier laat worden.
Nee, dat wil ik eg niet!! Is UV dan een betere keuze? Vroegah heb ik filters gehad, maar ben er uit wat dat aan gaat.quote:Op zondag 17 september 2006 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden denk ikVoor luchtjes heb je een pola nodig en die vreet gelijk twee stoppen licht. Dat wil je echt niet denk ik.
UV is in feite bedoeld om UV-straling tegen te gaan. Met name van belang voor analoge fotografie en op wat grotere hoogte, maar tegenwoordig worden die filters hoofdzakelijk gebruikt ter bescherming van je objectief.quote:Op zondag 17 september 2006 10:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik eg niet!! Is UV dan een betere keuze? Vroegah heb ik filters gehad, maar ben er uit wat dat aan gaat.
* PdeHoog schuift koffie doorquote:Op zondag 17 september 2006 10:23 schreef Ymke het volgende:
W il wel koffie , ben al uren aan het werk
![]()
Werken op zondagquote:Op zondag 17 september 2006 10:30 schreef Ymke het volgende:
Drink eigenlijk alleen op mn werk koffie , thuis altijd thee . Moet weer aan het werk , het is druk en dat op een zondagochtend![]()
Prupke en BB zijn onderwegquote:Op zondag 17 september 2006 11:20 schreef freud het volgende:
Nog meer mensen die skatejam in delft op hun agenda hebben staan?
Een polafilter mag dan maximaal 2 stoppen licht kosten, voor het effect dat ie geeft heb ik dat graag over.quote:Op zondag 17 september 2006 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden denk ikVoor luchtjes heb je een pola nodig en die vreet gelijk twee stoppen licht. Dat wil je echt niet denk ik.
Tuurlijk, maar niet voor continue gebruik en het wordt ook wat kostbaar als je een pola als bescherming gaat gebruiken hequote:Op zondag 17 september 2006 11:40 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een polafilter mag dan maximaal 2 stoppen licht kosten, voor het effect dat ie geeft heb ik dat graag over.
12 uurquote:Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef Xilantof het volgende:
Hoe laat begint dat skate gebeuren dan?
Zeker, als de zon weg is gaat ie er bij mij ook af. De kosten van een polafilter hangen erg af van waar je 'm koopt. Als je 'm in Houten koopt bij de filterboer links in de hoek ben je voor een dikke 20 Euro klaar, als je normale formaten hebt tenminste. UV filters voor lensbescherming doe ik eigenlijk niet aan, de verhouding kosten van filter/kosten van lens liggen dan wat erg dicht bij elkaar.quote:Op zondag 17 september 2006 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet voor continue gebruik en het wordt ook wat kostbaar als je een pola als bescherming gaat gebruiken he![]()
Lees de rest van de posts dan ook even Ivoquote:Op zondag 17 september 2006 11:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zeker, als de zon weg is gaat ie er bij mij ook af.
Bij de lens van PDJ niet hoorquote:De kosten van een polafilter hangen erg af van waar je 'm koopt. Als je 'm in Houten koopt bij de filterboer links in de hoek ben je voor een dikke 20 Euro klaar, als je normale formaten hebt tenminste. UV filters voor lensbescherming doe ik eigenlijk niet aan, de verhouding kosten van filter/kosten van lens liggen dan wat erg dicht bij elkaar.
B&W =quote:Op zondag 17 september 2006 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
Bij de lens van PDJ niet hoorEn daar zou ik zelf denk ik voor de B&W-filters gaan. Het kost dan wel wat, maar dan heb je ook geen last meer van verstoringen e.d.
Quake 3, scheelt een hoop ritjes IKEA.quote:Op zondag 17 september 2006 12:06 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je zin hebt om alles kapot te gooien?
Nee , nooitquote:Op zondag 17 september 2006 12:06 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je zin hebt om alles kapot te gooien?
Dat nietquote:Op zondag 17 september 2006 12:06 schreef Ynske het volgende:
gaat nu alleen zo moeilijkquote:Op zondag 17 september 2006 12:06 schreef freud het volgende:
[..]
Quake 3, scheelt een hoop ritjes IKEA.
ik haat t zo ald ik mijn gevoel niet kwijt kan, t niet kan plaatsen en alleen maar kan janken als mensen vragen wat er isquote:En ja, ik ken het.
![]()
Bij jou ja...ik zit niet in de verplegingquote:Op zondag 17 september 2006 12:10 schreef Ymke het volgende:
Allemaal watjes hier
quote:Op zondag 17 september 2006 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat nietZonde van al mijn spullen
Ik heb wel van die dagen met koppijn. Dit is er eentje van
quote:Op zondag 17 september 2006 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij jou ja...ik zit niet in de verplegingIk heb hier geen voorraad watten hoor
hier wel aanwezig... en ze stinkenquote:
Dan is het geen probleemquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 12:16 schreef Ynske het volgende:mam heeft nog glaswerk wat naar de glasbak moet
latorz en danke omme ff te laten zeiken
Mwah ik was wel wat eerder wakker al. Eerst al om 10.00, maar dat vond ik te vroeg en vanaf 11.15 echt. Maar ben lekker blijven liggen doezelenquote:
Jij wel jaquote:Op zondag 17 september 2006 12:59 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mwah ik was wel wat eerder wakker al. Eerst al om 10.00, maar dat vond ik te vroeg en vanaf 11.15 echt. Maar ben lekker blijven liggen doezelen
lui mormel.. ik was gewoon om 10:00 uur uit bed...quote:Op zondag 17 september 2006 12:59 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mwah ik was wel wat eerder wakker al. Eerst al om 10.00, maar dat vond ik te vroeg en vanaf 11.15 echt. Maar ben lekker blijven liggen doezelen
Ik al om 09:00 uurquote:Op zondag 17 september 2006 13:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
lui mormel.. ik was gewoon om 10:00 uur uit bed...![]()
Arme jijquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Arme jijMaar jij was vast eerst een uur bezig met het overeind komen en aankleden
Dus dan is het toch 09:30
quote:
Alleen in de Feedback volgens mijquote:Op zondag 17 september 2006 14:20 schreef An24 het volgende:
![]()
Fok doet het weer zodanig goed bij me dat ik weer kan posten. Mijn voetje had geen zin in skate gebeuren...hopelijk kan ik volgende week weer lekker plaatjes schieten zonder mank te lopen![]()
Verder nog wat te beleven hier?
WAAAAt, zit oik niet goed? nou ja, kan weer fokken scheelt een hoopquote:Op zondag 17 september 2006 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen in de Feedback volgens mij
Kom je een keer langsquote:Op zondag 17 september 2006 14:27 schreef An24 het volgende:
[..]
WAAAAt, zit oik niet goed? nou ja, kan weer fokken scheelt een hoop![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 14:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kom je een keer langs![]()
![]()
![]()
Oh je bedoeld FOK.nl technisch![]()
![]()
Heb net wat nieuws ontdekt. "Banaan, grapefruit en kwark drank" © By An24quote:Op zondag 17 september 2006 14:46 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Tijd om boodschappen te gaan doenKijken of er nog iets ontbijt-technisch te scoren is bij de AH
Vage comboquote:Op zondag 17 september 2006 14:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb net wat nieuws ontdekt. "Banaan, grapefruit en kwark drank" © By An24![]()
Ja vergeten..quote:Op zondag 17 september 2006 14:46 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Tijd om boodschappen te gaan doenKijken of er nog iets ontbijt-technisch te scoren is bij de AH
@An: volgens mij is HM2 vergeten de emo-choco-zooi OF mee te nemen OF mee te geven aan mijEnneh...kijk ook ff in het begraafplaatsen-topic
Huh? Wat heb ik daar nou weer mee te maken?quote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vage comboIk heb gewoon liever een choco-milkshake
Of sinaasappel-kiwi-ananas-nogwat-smoothie-zooi met dank aan Yoni
![]()
Die zooi is lekker en nu weet ik dat het bestaat en ga ik het zo weer halenquote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Huh? Wat heb ik daar nou weer mee te maken?
Hey tis niet mijn schuld dat jij jezelf niet kunt bedwingen 't te kopen dan hoor. Chocola is ook lekker en ik weet dat het bestaat. En toch koop ik 't niet.quote:Op zondag 17 september 2006 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die zooi is lekker en nu weet ik dat het bestaat en ga ik het zo weer halenJouw schuld dat dit mij geld gaat kosten
Go Yoni, Go Yoniquote:Op zondag 17 september 2006 15:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hey tis niet mijn schuld dat jij jezelf niet kunt bedwingen 't te kopen dan hoor. Chocola is ook lekker en ik weet dat het bestaat. En toch koop ik 't niet.
![]()
Ja caloriën en ander gezond fruitmeukquote:Op zondag 17 september 2006 16:05 schreef Phoenixx het volgende:
Je moet smoothies ook gewoon zelf maken, P. Dan weet je precies wat erin zit
* PdeHoog is vrijgezelquote:Op zondag 17 september 2006 16:05 schreef Phoenixx het volgende:
Je moet smoothies ook gewoon zelf maken, P. Dan weet je precies wat erin zit
danmaak je er toch een voor mijquote:Op zondag 17 september 2006 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog] is vrijgezel[/me]
[me=PdeHoog is lui
Voor jou altijdquote:Op zondag 17 september 2006 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
danmaak je er toch een voor mijmet liefde
quote:
aaah schijntje tochquote:Ik heb trouwens wat nieuws op het wensenlijstje staanHet moet maar EUR 7700 kosten
600m F4 L
[afbeelding]
Zelfs dan niet hoorquote:Op zondag 17 september 2006 18:19 schreef Ynske het volgende:
aaah schijntje toch
als je de hoofdprijs van de postcodeloterij wint (en een lot hebt)
Wat maakt dat gewicht uit.. Je gebruikt toch wel een schouder of rugtas van een mede-meeter als statief..quote:Op zondag 17 september 2006 18:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zelfs dan niet hoorVolgens mij weegt dat ding best veel
2 keer hoeft niet...zie post hiernaquote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef Ymke het volgende:
Ik heb eigenlijk wel trek in een biertje
Of hoofdquote:Op zondag 17 september 2006 18:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat maakt dat gewicht uit.. Je gebruikt toch wel een schouder of rugtas van een mede-meeter als statief..![]()
Ik heb nog bavaria en grimbergen...voorkeur?quote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef Ymke het volgende:
Ik heb eigenlijk wel trek in een biertje
Ik ga eerst met de hond uit , moet daarvoor nog een stuk autorijden , kom later op de avond wel een grimbergen halenquote:Op zondag 17 september 2006 18:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb nog bavaria en grimbergen...voorkeur?
quote:Op zondag 17 september 2006 18:54 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ga eerst met de hond uit , moet daarvoor nog een stuk autorijden , kom later op de avond wel een grimbergen halen![]()
tof! ben wel benieuwd!quote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef freud het volgende:
Zooo, SkateJam gedaan. Was wel grappig. Zal wel even een apart topique openen want Prukpe en PKFotografie waren er ook.
fotos van mijn kant gaat nog wel even duren ..kan niet zo veel op de laptop.quote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef freud het volgende:
Zooo, SkateJam gedaan. Was wel grappig. Zal wel even een apart topique openen want Prukpe en PKFotografie waren er ook.
Ik hou hem te goed van jequote:
1 keertje heel vlug en kort...voel me er niet op mijn gemakquote:Op zondag 17 september 2006 20:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik hou hem te goed van je
btw , heb je nu al eens een begraafplaatst gefotografeerd ?
ja , ik begrijp je wel , maar het went echt . gewoon eens gaan doen , straks met al die vallende bladeren en mooi ochtendlichtquote:Op zondag 17 september 2006 20:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
1 keertje heel vlug en kort...voel me er niet op mijn gemakja zo'n militaire begraafplaats gaat nog wel, maar een echte...ik bedoel niet dat die militaire niet echt zijn...uhm...nou ja je snapt em wel.
Ennuh...dan zal ik helaas alle grimbergen zelf op moeten drinken![]()
ja, maar echt niet alleen hoor...brrrrrquote:Op zondag 17 september 2006 20:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
ja , ik begrijp je wel , maar het went echt . gewoon eens gaan doen , straks met al die vallende bladeren en mooi ochtendlicht![]()
Samen een keer gaan? Of deed je geen meeten meerquote:Op zondag 17 september 2006 20:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja, maar echt niet alleen hoor...brrrrr
Ow jawel hoor, vandaag nogquote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Samen een keer gaan? Of deed je geen meeten meer
Het fotograferen op begraafplaatsten moet je ook liggen (foute woordkeuze). Ik wil graag meer doen met fotografie zoals mijn voorbeeld Gerald Axelrod. Die maakt er kunstzinnige foto's op begraafplaatsen. Dat lijkt me waanzinnig leuk om te doen. Maar het vinden van echt mooie kunstwerken op een kerhof is in het noorden niet te doen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
1 keertje heel vlug en kort...voel me er niet op mijn gemakja zo'n militaire begraafplaats gaat nog wel, maar een echte...ik bedoel niet dat die militaire niet echt zijn...uhm...nou ja je snapt em wel.
Ennuh...dan zal ik helaas alle grimbergen zelf op moeten drinken![]()
Ja en dat moet maar eens afgelpen zijnquote:
Mijn schoonvader restaureerd rouwborden, en die woont ook in het noorden, dus er moeten wel mooie dingen te vinden zijn hoorquote:Op zondag 17 september 2006 20:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het fotograferen op begraafplaatsten moet je ook liggen (foute woordkeuze). Ik wil graag meer doen met fotografie zoals mijn voorbeeld Gerald Axelrod. Die maakt er kunstzinnige foto's op begraafplaatsen. Dat lijkt me waanzinnig leuk om te doen. Maar het vinden van echt mooie kunstwerken op een kerhof is in het noorden niet te doen.
Gisteren was m'n 2e militaire begraafplaats die ik heb bezocht... De eerste was Arlington in Washington. Maar wil graag meerdere bezoeken nu..
Precies , ik zeur bij voorbaat al , laat staan achterafquote:
Ik wil na de studiomeet nog ff naar Margraten en Ysselsteyn op en neerquote:Op zondag 17 september 2006 20:55 schreef HMaster-II het volgende:
Maar wil graag meerdere bezoeken nu..
Rouwborden?? Dat zijn toch de gewone stenen???quote:Op zondag 17 september 2006 20:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn schoonvader restaureerd rouwborden, en die woont ook in het noorden, dus er moeten wel mooie dingen te vinden zijn hoor
Ysselsteyn? dat is hier om de hoek, wat is daar te beleven?quote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil na de studiomeet nog ff naar Margraten en Ysselsteyn op en neerDenk dat we maar ff samen moeten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ysselsteynquote:Op zondag 17 september 2006 21:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ysselsteyn? dat is hier om de hoek, wat is daar te beleven?
dit soort meuk?quote:Op zondag 17 september 2006 21:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Rouwborden?? Dat zijn toch de gewone stenen???![]()
![]()
Ik bedoel echte standbeelden van engelen en dergelijke. Maar dat kennen die boeren in het noord'n nait..![]()
Ik denk dat ik meer oost en zuid europa in moet voor dergelijke beelden..
@Pee... TOP gaan we zeker doen..![]()
Nooit gewetenquote:Op zondag 17 september 2006 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ysselsteyn
Duits Militair Ereveld.
Nou...dan weet je waar je kunt beginnen met begraafplaatsen fotograferenquote:Op zondag 17 september 2006 21:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nooit gewetenis echt maar een klein stukkie van hier, nog geen 10 km
Ja maar dan zonder dat kitcherige glazuur beeldje.. Want die zijnquote:Op zondag 17 september 2006 21:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
dit soort meuk?
[afbeelding]
hier een dorpje verderop
Alleen als het stijlvolle kitsch isquote:
Ik denk dat ik het wel aandurf hoorquote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef Ymke het volgende:
[..]
Precies , ik zeur bij voorbaat al , laat staan achteraf![]()
Welnee, ik ben een tijd geleden hier in utr naar een begraafplaats geweest en daar liggen poolse zigeuners , prachtig die graven . de stenen helemaal bekrast met fotos van de dode (of hoe noem je dat , etsen? , honden beelden en auto replica'squote:Op zondag 17 september 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen als het stijlvolle kitsch is
Ik zal eens aan mijn moeder vragen welke begraafplaatsen echt de moeite zijn , pikken we er een uit tussen jou en mijn woonplaats in. Sleur ik je wel meequote:Op zondag 17 september 2006 21:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel aandurf hoor
* pea4fun is dapper
goed planquote:Op zondag 17 september 2006 21:25 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik zal eens aan mijn moeder vragen welke begraafplaatsen echt de moeite zijn , pikken we er een uit tussen jou en mijn woonplaats in. Sleur ik je wel mee
Mooi , dat staat , in de sneeuw is het ook mooiquote:Op zondag 17 september 2006 21:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
goed planmet iemand mee durf ik wel...denk ik
zou je denken? nou ja...ik laat me leiden...quote:Op zondag 17 september 2006 21:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Mooi , dat staat , in de sneeuw is het ook mooi![]()
En als je het eenmaal een keer gedaaan hebt , durf je het zelf ook wel
het wordt dus een "Pea4fun trekt de stoute schoenen aan en gaat begraafplaatsen fotograferen" micro-meetquote:Op zondag 17 september 2006 21:25 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik zal eens aan mijn moeder vragen welke begraafplaatsen echt de moeite zijn , pikken we er een uit tussen jou en mijn woonplaats in. Sleur ik je wel mee
Als de rijp op de velden staat? prima!quote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef Ymke het volgende:
De date staat , ik zal op mn werk eens kijken wanneer ik kan , Over een maandje of 2?
Okquote:Op zondag 17 september 2006 21:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als de rijp op de velden staat? prima!
Zodra je een datum en een plaats weet geef maar een gilquote:
Laat dat nou net mijn werkveld zijnquote:
Kun je beter nog 15 km verder naar het zuiden gaan... ik vind tenminste Henri-Chapelle mooier...quote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil na de studiomeet nog ff naar Margraten en Ysselsteyn op en neerDenk dat we maar ff samen moeten
Linkjequote:Op zondag 17 september 2006 22:13 schreef diedrick het volgende:
[..]
Kun je beter nog 15 km verder naar het zuiden gaan... ik vind tenminste Henri-Chapelle mooier...
Cognac iddquote:Op zondag 17 september 2006 22:13 schreef prupke het volgende:
geniet van je cognacje? (gokje) en film kijk ze
dit is ook een leuke... (nou ja, voor zover je het onderwerp leuk kunt noemen....)quote:Op zondag 17 september 2006 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Linkje
Never mind..... http://members.home.nl/pi(...)ie/henrichapelle.htm
Het is idd maar een half uurtje van Margraten verwijderd. Ik zet het op de lijst
OK P, thnx!!! IK zal eens kijken wat ik ga doen. ff nog puzzelen dus, want fraaiere luchten wil ik natuurlijk ook wel.quote:Op zondag 17 september 2006 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UV is in feite bedoeld om UV-straling tegen te gaan. Met name van belang voor analoge fotografie en op wat grotere hoogte, maar tegenwoordig worden die filters hoofdzakelijk gebruikt ter bescherming van je objectief.
Ik zal eerst eens kijken bij Konijnenberg en dan verde. Moet ook eerst zekerheid over de grootte hebben, maar die is geloof ik 72mm.quote:Op zondag 17 september 2006 11:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zeker, als de zon weg is gaat ie er bij mij ook af. De kosten van een polafilter hangen erg af van waar je 'm koopt. Als je 'm in Houten koopt bij de filterboer links in de hoek ben je voor een dikke 20 Euro klaar, als je normale formaten hebt tenminste. UV filters voor lensbescherming doe ik eigenlijk niet aan, de verhouding kosten van filter/kosten van lens liggen dan wat erg dicht bij elkaar.
Juist P!!!!!! B&W had ik vroegah ook en is nu dus ook mijn eerste keuze ...maar ze kosten wel wat denk ik.quote:Op zondag 17 september 2006 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lees de rest van de posts dan ook even IvoPDJ wilde hem als continue-bescherming op zijn objectief hebben zitten.
[..]
Bij de lens van PDJ niet hoorEn daar zou ik zelf denk ik voor de B&W-filters gaan. Het kost dan wel wat, maar dan heb je ook geen last meer van verstoringen e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |