quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:06 schreef freud het volgende:
In den beginne was er niets. Geen internet, forum of user, en Mod zag dat het goed was.
Op de eerste dag schiep Mod het internet, de routers, core switches, backbones en alle hardware. En Mod zag dat het goed was.
Op de tweede dag schiep Mod de parsers, webservers, scripting en de markup language. En hij zag dat het bugfree was. Op de derde dag schiep Mod de www, de .php google en de index, en google-de dat het goed was.
Op de vierde dag schiep Mod het forum, de topics en de smileys en zag dat hetwas.
Op de vijfde dag schiep Mod de ondertitel, sig en het icoontje in al zijn verscheidenheid en zag dat het goed was.
Op de zesde dag schiep Mod de roddel en beschuldigingen, de achterklap en de kliekjes, de images en de bans, de posts en de notes, de [SC]’s en de [Feedbacks]. En hij zag dat er gepost werd.
Op de zevende dag rustte Mod, want van al dat werk had hij dorst gekregen, en hij zag dat het Fok! was…
Aldus gezegd volgens de profreud User.
In den beginne was er niets. Geen internet, forum of user, en Mod zag dat het goed was.
Op de eerste dag schiep Mod het internet, de routers, core switches, backbones en alle hardware. En Mod zag dat het goed was.
Op de tweede dag schiep Mod de parsers, webservers, scripting en de markup language. En hij zag dat het bugfree was. Op de derde dag schiep Mod de www, de .php google en de index, en google-de dat het goed was.
Op de vierde dag schiep Mod het forum, de topics en de smileys en zag dat hetwas.
Op de vijfde dag schiep Mod de ondertitel, sig en het icoontje in al zijn verscheidenheid en zag dat het goed was.
Op de zesde dag schiep Mod de roddel en beschuldigingen, de achterklap en de kliekjes, de images en de bans, de posts en de notes, de [SC]’s en de [Feedbacks]. En hij zag dat er gepost werd.
Op de zevende dag rustte Mod, want van al dat werk had hij dorst gekregen, en hij zag dat het Fok! was…
Ik wil ook weekendquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef Yoni het volgende:
Mogggguh![]()
Is 't al weekend? *meeeeeer slapen wil*
Ik ga vandaag maar weer een poging wagen de klok vooruit te kijken.quote:
Ik wil ook slapenquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef Yoni het volgende:
Mogggguh![]()
Is 't al weekend? *meeeeeer slapen wil*
Zeg...hou je JehoFok geblaat ff voor jequote:Op vrijdag 15 september 2006 09:06 schreef freud het volgende:
Ik hou het om 14:00 of zo voor gezien. Dit keer zonder filesquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:43 schreef Yoni het volgende:
Ik ga vandaag maar weer een poging wagen de klok vooruit te kijken.
Gelukkig begint mijn weekend wel al om 15.15
Het is wel degelijk een religie, anders had er "Danny (Call me MOD)" gestaan...quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zeg...hou je JehoFok geblaat ff voor je
Ik ben al bekeerd
en haal die voet weg anders duw ik nog harder tegen de deur![]()
Oh nog vroeger! Luilekkerleven heb jij!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:52 schreef freud het volgende:
[..]
Ik hou het om 14:00 of zo voor gezien. Dit keer zonder files.
Ey! Ik heb gisteren van 7:15 - 17:15 gewerkt, dus ff eerder weg vandaag mag he? *SPANK*quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:55 schreef Yoni het volgende:
Oh nog vroeger! Luilekkerleven heb jij!
Naja ik hoef niks te doen de hele dag. Dus eigenlijk mag ook niet klagen (doe ik wel, want dit is best saai)
Okay okay okay het is al goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:01 schreef freud het volgende:
[..]
Ey! Ik heb gisteren van 7:15 - 17:15 gewerkt, dus ff eerder weg vandaag mag he? *SPANK*
Ennuh: net alsof ik degene ben die mensen uit hun slaap hou!
Nou ja, een beetje dan...
FreuD door de bochtquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:06 schreef freud het volgende:
Nee, ga niet mee. Moet een beetje op de kosten letten, en heb het huis aardig verwaarloosd deze week. Ook morgen nog even wat laatste dingen regelen met ex, zoals eigendom van de auto en ik heb nog haar handtekening nodig op papieren. Ander keertjequote:Op vrijdag 15 september 2006 10:04 schreef Yoni het volgende:
Okay okay okay het is al goedJe mag eerder naar huis
![]()
Ga je nog mee naar Ouwehands morgen?
En jij hield ons minder uit onze slaap dan Prupke.. da's waar, maar tochfreud en vrouwen op matrasjes, dat gaat gewoon niet goed
Ik post wel mee hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef Ynske het volgende:
moggeh allemaal, hier een beetjwe leven dat me de dag door gaat helpen?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:23 schreef Ynske het volgende:
gezelli
heb t thuiszitten echt gehad
maar goed zolang ik mijn broek niet zelf dicht kan doenzit ik nog wel ff thuis
en pijnloos zijn zou ook wel fijn en handig zijn
gister is mijn nichtje de hele dag hier geweest dat was wel fijn, maar o zo vermoeiendquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg. echt vermaken kun je je thuis dus ook niet. Sterkte!
ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben net terug van de tandarts. Met een verwijsbriefje voor de kaakchirurg vanwege m'n verstandskies. Zal een pijnlijke geschiedenis worden vrees ik.
heb je helemaal geen kiezen van jezelf meer?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik weet er alles van
ik leef nu al twee weken met alleen 6 voortanden, nu pas geneest het een beetje en raak ik gewend aan het kauwen met mijn voortanden. 2 oktober gaan ook die eruit en gaat de prothese erin.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:43 schreef freud het volgende:
Ik had de topictitel anders moeten maken zie ik [SC FOT] Ziliege FOTters verzamuluh!
Dan mag jij ook niet meeverzamelen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef Ynske het volgende:ben niet zielig.... alleen een beetje lastig
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef freud het volgende:
[..]
Dan mag jij ook niet meeverzamelen!![]()
Ben bang dat het verzamelen lastig wordt. Ik zie helemaal geen zielige mensjes hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef freud het volgende:
[..]
Dan mag jij ook niet meeverzamelen!![]()
Boven niet meer neequote:Op vrijdag 15 september 2006 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je helemaal geen kiezen van jezelf meer?
@yoni, hier staat de bak al klaar
Ik ben ook niet zielig, alleen een beetje een stomme doosquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]ben niet zielig.... alleen een beetje lastig
Heel gevaarlijke smiley bij mij! Nu tel je voor 2!quote:
ach ik heb 3,5 kg gips om mee te meppenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:55 schreef freud het volgende:
[..]
Heel gevaarlijke smiley bij mij! Nu tel je voor 2!
t is nu een hele stomme constructie van 2 stukken gips, met een drukverband eromheenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
is die rommel zo zwaar???
kunnen ze niet wat lichtgewicht gips uitvinden? geen wonder dat je arm spontaan in een Hitlergroet schiet wanneer het gips eraf gaat
Dat ziet er meer uit dat die kneus van Eigen Huis en Tuin aan het hobbien is geweestquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:29 schreef Puckzzz het volgende:dat ziet er idd niet uit als een keurig gipsje
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat ziet er meer uit dat die kneus van Eigen Huis en Tuin aan het hobbien is geweest![]()
"Gaan we nu effe een muurtje bouwen, oh nee het wordt toch een gipsarm."![]()
behoorlijk kennis van de BIJBEL zie ik proficiatquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:06 schreef freud het volgende:
Waar weddenschappen in de gipskamer al niet toe kunnen leiden...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:04 schreef Ynske het volgende:
[...]de grap is dat er een snede van ongeveer 4 cm gemaakt is bij mijn pols, moet je zien hoever ik in de zooi zit
enneh let niet op de brakheid en zooi
is niet in de gipskamer gedaan maar op de okquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:17 schreef freud het volgende:
[..]
Waar weddenschappen in de gipskamer al niet toe kunnen leiden...
Ban! Note! IP ban!quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:33 schreef Shadow47 het volgende:
Het is vrijdag... Wie werkt er nou op vrijdag!
Da's vragen om een ban hequote:Op vrijdag 15 september 2006 14:42 schreef freud het volgende:
[..]
Ban! Note! IP ban!ik werk dus op vrijdag...
werken wat is dat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag
Ik zie dat iedereen weer lekker aan het werk is
Nog fotografisch interessante aanvaringen gehad?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieMiddag allen ... Ben er weer...ff weggeweest.:-)
Woeiquote:
* Ynske doet mee weekendenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Woei
* PdeHoog heeft al twee weken weekend
Veel plezierquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:31 schreef An24 het volgende:
Ook weekend. Was op het werk alleen van fok geflikkerd. Zou dat nou komen![]()
Zo maar eens verjaardaghoppen...tot laters allen![]()
Have fun... Het bewerken is ook bij mij niet mijn favo activiteit...quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:54 schreef PdeHoog het volgende:
Veel plezierIk moet nog steeds gaan boodschappen doen en foto's bewerken van een bruiloft
* pea4fun gauw gaat checken waar dat lock dingetje zit :pquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:08 schreef Fixers het volgende:
Goed ik kom net thuis, zijn pa en ma ook net terug van een vakantietje in Duitsland. Mijn vader helemaal in paniek... Hij kon namelijk geen scherpstelveld meer selecteren op zijn D70. Daar is ie dus twee dagen over aan het panieken geweest, bang dat zijn camera kapot was nét na de garantie.![]()
Ik pak dat ding op..."Je moet 'm van [i]lock[/] halen.." Ik schuif dat ding om en voila hij werkt weer als een zonneteje. Ik had eigenlijk heel geheimzinnig moeten doen en 50 euro moeten vragen voor de 'repatie'....![]()
Das dat schuifje wat rechts naast je schermpje zit, onder dat navigatie knopje. Het is vreselijk onzinnig als je het mij vraagt ik kan zo niet echt bedenken waar het echt nuttig/handig voor is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun gauw gaat checken waar dat lock dingetje zit :p
Je weet nooit wanneer het mij overkomt
Werkelijk nog nooit gebruikt! Ik dacht toch dat ik alle knopjes zo onderhand wel door hadquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:19 schreef Fixers het volgende:
[..]
Das dat schuifje wat rechts naast je schermpje zit, onder dat navigatie knopje. Het is vreselijk onzinnig als je het mij vraagt ik kan zo niet echt bedenken waar het echt nuttig/handig voor is.
* Fixers is ooit hetzelfde al eens overkomen, alleen had ik er maar 10 minuten voor nodig om erachter te komen en op te lossen.
Blijdorp is nu dichtquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
LDtje gaat naar blijdorp hoi hoi hoi
![]()
Ik ga morgen naar Ouwehands Dierenparkquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
LDtje gaat naar blijdorp hoi hoi hoi
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |