Mijn topic bedoel je ?quote:Op maandag 18 september 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik check mannen aan mijn behoeftes en die zijn precies zoals ze moeten zijnIk voel me trouwens nogal vereerd dat je mij bij komt lurken
![]()
![]()
Dus ik ben de generaal en Bloes de soldaatquote:Op maandag 18 september 2006 04:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooi Russisch gezegde: "Als je met een generaal oud wil worden moet je met een soldaat trouwen"
![]()
Jups, ik was bezig dingen te lezen.quote:Op maandag 18 september 2006 04:53 schreef Stereotomy het volgende:
Sebasser checkin in
Ik ben de generaal!quote:Op maandag 18 september 2006 04:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus ik ben de generaal en Bloes de soldaat![]()
Via de registeren pagina.quote:Op maandag 18 september 2006 04:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel, hoe ben *jij* op Fok! gekomen?
Liefje, ik verbaas me zelden, ik verwonder me slechts en ik moet pissenquote:Op maandag 18 september 2006 04:56 schreef Sebasser het volgende:
Wat is er morwen, verbaasd dat ik er ben?
Ja, dat ken ik.quote:Op maandag 18 september 2006 04:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Liefje, ik verbaas me zelden, ik verwonder me slechts en ik moet pissen![]()
Nee, want als je daar zit, dan zit je al op fok.quote:Op maandag 18 september 2006 04:57 schreef Generaal_doenormaal het volgende:
[..]
Via de registeren pagina.
Alle kleuren van de regenboog, ik ben een My Little Ponyquote:
Nee, ik ga naar bed. Nu echt. Moet afstuderen.quote:Op maandag 18 september 2006 05:12 schreef Sebasser het volgende:
De kleuren van een plasje vragen
Jullie worden eng men
Slaap lekker, kanjer en heel veel succesquote:Op maandag 18 september 2006 05:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar bed. Nu echt. Moet afstuderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |