TTquote:
Lekkur heur en ga eens slapenquote:
Hoi, ben jij ook een fanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:15 schreef Cinch het volgende:
Hoi.,
Mooi zo, ik verwachtte niet andersquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uiteraard, en dat blijf ik ook nog wel een tijdje hoor![]()
Daaromquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mooi zo, ik verwachtte niet anders![]()
Omdat je dat altijd zegt, duhhhhhquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd van je gaan slapen eigelijk![]()
Zat er wel over te denken, maar hoe krijg ik die klodders ervan af heh. Het leven is niet altijd even makkelijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
DaaromGa je ooit nog een fotoboek aanmaken? Dat is echt iets dat ik bij je mis
Wat zeg ik altijd?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat je dat altijd zegt, duhhhhhMaar je mag ook blijven hoor
![]()
Ik ga neuken, heeft meer impact denk ik. Zeker imago-gewijs zeg maarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat zeg ik altijd?
Dat ik ga slapen?
'Ik ga slapen' ?
Dat klopt.
Dat heb ik een uur of 3 a 4 geleden al gezegd..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ga neuken, heeft meer impact denk ik. Zeker imago-gewijs zeg maar![]()
Hoi, Steijn, man typ eens een echte excuusmailquote:
Hoorde ik nou watquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat heb ik een uur of 3 a 4 geleden al gezegd..
en gedaan
Sebasser wil gewoon dat je komt spelen met zijn plasser.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:07 schreef Sebasser het volgende:
Zorg eens dat ik in slaap kan komen!
Zeg, dat wil hij helemaal nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:41 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Sebasser wil gewoon dat je komt spelen met zijn plasser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |