zou ook gekund hebben jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:11 schreef Addi het volgende:
Nonsens in de nacht had ook een goeie geweest.
Ja, en daarna ff bij Barry op de koffiequote:Op vrijdag 15 september 2006 03:12 schreef Dropkick het volgende:
E10 wil bij de ouders van Sabrina op bezoek.Die heeft echt een plaat voor zn kop.
Zonder protectie:)quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ja, en daarna ff bij Barry op de koffie![]()
Heb ik al gedaan toen hij alleen met Milica aan de klets was. Ik vind hem nu weer vooral zijn mening aan het doorduwen en dus vrij vervelend bezig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:07 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind dit wel het moment dat scanman01 iets liefs over Tijn moet zeggen
![]()
ze ziet eruit alsof er een suflul tegen dr aan zit te lullen, oh ja, maar dat is ook zoquote:
mhm, ik vind semih best slim, die is echt niet dom hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:20 schreef Addi het volgende:
Het valt mij op dat er nooit een slim iemand in dat huis wil.
Bedoel je nou Milica of Marcia?quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SliderTPP het volgende:
Malicia doet het goed, vind je niet?
Roel en Joost waren ook niet achterlijk in BB5.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
mhm, ik vind semih best slim, die is echt niet dom hoor![]()
Semih weet wel veel over kunst en cultuur inderdaad. Maar Marcia ownde Jeroen ook fraai met schaken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe slim ik ben en waarom ik er niet in magquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:20 schreef Addi het volgende:
Het valt mij op dat er nooit een slim iemand in dat huis wil.
wat je zegt,best slim...niet echt slim.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Veel weten heeft trouwens geen zak met intelligentie te maken. Da's gewoon een kwestie van leren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Semih weet wel veel over kunst en cultuur inderdaad. Maar Marcia ownde Jeroen ook fraai met schaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |