quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:18 schreef T-lex het volgende:
Sa zoekt ff het begin van de rol Folie...
Ze besluit zelf maar een nieuw begin te maken met een mes...![]()
De grens tussen deze 2 zaken is erg fijntjes.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:21 schreef MadMaster het volgende:
Is dit een komische act van Sabrina of kijken we nu naar een aflevering van 'Knoop in je zakdoek'?
Nee vplgens mij haalde ze dit uit het washok vandaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:24 schreef T-lex het volgende:
Snap hem toch niet helemaal...ze komt uit bed...er staat brood op de tafel...(lijkt mij dan oud brood, volgens mij is er nog niemand uit geweest om brood te bakken)
Vervolgens doet ze het brood van het eene schaaltje op een andere en wil het nu (tegen het oud worden waarschijnlijk) inpakken met folie.....
Als je je brood een nacht laat liggen is het al oud toch...of gaat ze straks roepen "kijk is heb ik vanochtend gemaakt...eet smakkelijk"![]()
![]()
jaja...een wip voor goed gedrag zie ik wel gebeuren ;Pquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:27 schreef MadMaster het volgende:
Sterker nog, dat brood zat in die ander bakken al onder een laag folie...
En aan het geluid dat de krentenbol op de tafel maakte (TOINK!!!), lijkt folie me inderdaad sowieso zinloos...
Ow...als dat waar is dan heb ik niet goed op zitten letten. (pardon me)quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:28 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Nee vplgens mij haalde ze dit uit het washok vandaan
Ik was te voorbarigquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Nee, een TOINK!!! krentenbolletje...
Idd ik heb zitten genieten. Ik dacht bij mezelf meid pleur dat ding toch in de prullenbak. Ik was allang gek gewordenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:32 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maar die actie met de folie was er weer eentje voor in de plakboeken...![]()
Typpetjes zoals E10: militair op speciale geheime missie's ? ? ? ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:51 schreef Snoet123 het volgende:
Het domme schaap blijft E10 maar verdedigen hé....
Oh nu komt de aap uit de mouw, thuis gaat ze ook om met typpetjes zoals E10.
Dat verklaard een hoop![]()
Gabber groet volgens mij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:55 schreef schatje het volgende:
Hummie, laat Sabrina die foto van Etiënne zien waarop hij de Hitler groet doet.
wat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:56 schreef Snoet123 het volgende:
WTF wat voor een geluid was Dat nou???
....das geen gabbergroet hoorquote:
Ik heb het hem anders duidelijk horen zeggen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:46 schreef rickfcdb het volgende:
Hij heeft gezegd niet extreem rechts te zijn.
quote:
...daar zijn ze goed in in het huis...ranzige dingen...volgens mij zijn ze daarop geselecteerd..quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:58 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Het leek wel op een of andere ranzige boer![]()
Hij heeft volgens mij al meerdere keren letterlijk gezegd "maar ik ben niet extreem rechts ofzo"quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Ik heb het hem anders duidelijk horen zeggen.
Was van de week na die discussie die de hele groep met hem had (Hilde , z'n vader, Jeroen Janine e.d.) over het feit dat ie niet verliefd was op Sabrina.
Daarna had ie nog even een kort gesprek elders in het huis en zei toch echt deze woorden.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Sabrina: "E10 is m'n maatje en ik raak hem echt niet zedelijk aan..."
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:07 schreef MadMaster het volgende:
Eggie tegen Sabrina: "Als het hier in huis inkakt, hebben we altijd jullie nog. En als jullie inkakken, hebben wij een probleem."
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:02 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:12 schreef MadMaster het volgende:
Sabrina: "De laatste nacht had ik Bar vast en voor de rest was er niks. Ik dacht toen dat het weleens de laatste keer kon zijn..."
Hoorde ik dat nou goed?
Ben benieuwd naar de onzedelijke betastingen de rest van BB.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:02 schreef MadMaster het volgende:
mooi laat haar daar maar lekker blijven.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:16 schreef Snoet123 het volgende:
Janine is wakker
-edit- ze duikt haar bed terug in
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de onzedelijke betastingen de rest van BB.![]()
Oh het ligt gelukkig niet aan mij, ik snap ook geen hout van dit onsamenhangend gezwamquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef neferhone het volgende:
valt geen touw aan vast te knopen............waar heeft dat mens het over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |