Oehquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jullie hebben nog geluk met Day.
Zie je, zie je?! Nu horen jullie het ook eens van een ander!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jullie hebben nog geluk met Day.
Mwah, na een orgasme slaap je ook sneller in. Zij heeft gekozen voor oefeningen ipv de pinda van E10. Kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:40 schreef arneaux het volgende:
Ze moet vooral al die oefeningen gaan doe als ze klaarwakker is en wil gaan slapen..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ik was net op zoek naar een attribuut waar E10 maar eens flink mee genomen moest worden, zie ikeens dat ie zelfs model heeft gestaan voor zo'n apparaat
[afbeelding]
![]()
Met een orgasme komen andere stoffen vrij in je hersenen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, na een orgasme slaap je ook sneller in. Zij heeft gekozen voor oefeningen ipv de pinda van E10. Kan ik me wel voorstellen![]()
Bingoquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef toxikon het volgende:
wedden dat ie zo gaat friemelen?
Lijkt mij van niet, een orgasme is het samenspannen van al je spieren en daarna volledige ontspanning. Men adviseert niet voor niks een blokje om voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Met een orgasme komen andere stoffen vrij in je hersenen.
Dat zeg ik ook altijd tegen m'n vrouw als ik daarna meteen in slaap val. Ze trapt er niet inquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, na een orgasme slaap je ook sneller in.
Gheilquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt zo een email te pakken hoor.![]()
Vrouwen die sex hebben voor het sporten presteren beter, mannen juist slechter.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet, een orgasme is het samenspannen van al je spieren en daarna volledige ontspanning. Men adviseert niet voor niks een blokje om voor het slapen gaan.
Maar enlighten me, misschien kan ik nog wat van je leren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |