Je snelheid is niet echt je van het?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:38 schreef DennisQ het volgende:
[..]
mmmm mijn mental picture is zich pixel voor pixel aan het opbouwen hier.![]()
Wij begrijpen elkaarquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:39 schreef Garbage het volgende:
[..]
Kan uiteraard niet voor hem spreken, maar ik zie het iig als een meerwaarde
Duurde ff, plaatje is geladen, ligt toch aan die bobine denk ik, misschien even snelle ventieldopjes gebruiken de volgende keer, dat speert als een eendquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je snelheid is niet echt je van het?
Het zegt me niets... ik ken de film wel maar daar houd het ook bij opquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef Garbage het volgende:
[..]
Coyote Ugly BarIs dat zelfs nog voor JOUW tijd? Kan bijna niet
Of dat ik Fok! begreepquote:
Het enige wat ik uit je post begrijp is Pekingduckquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:45 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Duurde ff, plaatje is geladen, ligt toch aan die bobine denk ik, misschien even snelle ventieldopjes gebruiken de volgende keer, dat speert als een eend
Het feit dat je de CUB niet kent zegt ook weer iets over je begrip van FOK!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
Het zegt me niets... ik ken de film wel maar daar houd het ook bij op
Of dat ik Fok! begreep
meer is ook niet nodig, als ik het maar snapquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het enige wat ik uit je post begrijp is Pekingduck
Liep tussen 2000 en 2002 geloof ik. Kan er naar links en rechts een paar maanden naast zittenquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:48 schreef NanKing het volgende:
Zelfs mij zegt dat vaag iets Coyote ugly bar.
ja dat was een soort onz meet maar dan virtueelquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:48 schreef NanKing het volgende:
Zelfs mij zegt dat vaag iets Coyote ugly bar.
Waarom voel ik me nu zwaar in de zeik genomen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:48 schreef Garbage het volgende:
[..]
Het feit dat je de CUB niet kent zegt ook weer iets over je begrip van FOK!Maar het maakt niets uit hoor
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:48 schreef DennisQ het volgende:
[..]
meer is ook niet nodig, als ik het maar snap![]()
Het was niet eens de bedoelingquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:49 schreef PrintScreen het volgende:
Waarom voel ik me nu zwaar in de zeik genomen?
Het uitmaken laat ik aan de brandweer over
Kijk eens naar mijn regdatum?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:49 schreef Garbage het volgende:
[..]
Liep tussen 2000 en 2002 geloof ik. Kan er naar links en rechts een paar maanden naast zitten
Wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:53 schreef NanKing het volgende:
Je hebt een kloon overgenomen?.
Wat een onthullingen.
Nee PS'je, zou ik je toch nie aandoen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen slapeloze nacht voor mij dus
Je bent een vaklurkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
Kijk eens naar mijn regdatum?
Plus dat je weet dat ik een kloon heb overgenomen en dus nog later "bewust" op Fok! ging posten
Liefquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:54 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Nee PS'je, zou ik je toch nie aandoen?![]()
Mens ik ben zo'n kutnewbie hequote:Op vrijdag 15 september 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet?
Algemeen bekend dacht ik
zelfs ik weet datquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet?
Algemeen bekend dacht ik
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:54 schreef Garbage het volgende:
[..]
Je bent een vaklurkerWat mij betreft zit je hier al sinds 1999
Wel een lievequote:Op vrijdag 15 september 2006 01:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mens ik ben zo'n kutnewbie he.
Van wie heb je die overgenomen dan?
Vooral, waarom.
BIERBOMMETJES waren lekker... en die zijn NIET meer te koop...quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:21 schreef SnowDoggg het volgende:
Bierworstjes zijn lekker
[afbeelding]
![]()
![]()
Dat zegt genoegquote:
Dat beweert mijn ondertitel welquote:
bier!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
Het is hier weer lekker gezellig
Ssssst, het lijkt dood te bloeden nuquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:00 schreef NanKing het volgende:
Ja voor het eerst in tijden loopt het hier weer een beetje.
Ik heb 'm gejinxedquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ssssst, het lijkt dood te bloeden nu
Heb ik nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:01 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Mag ik van jou in de categorie verbaasde negers, Jimmy Geduld?
Mits HJquote:
Puur toeval hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:01 schreef Garbage het volgende:
[..]
Gewoontedier
Dit beestje gaat maffen, dag was goed gevuld![]()
![]()
Irene van der Laar had ik nog tussen mijn kaarten zitten, krijg je van me...quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
Heb ik niet
Mag ik van jou uit de categorie afgedankte wijven, Patty Brard?
Ik weet niet wat dat isquote:
Heb ik ook nie, mag ik van jou in de categorie, schei er nou toch eens mee uit, Victoria Koblenko?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb ik niet
Mag ik van jou uit de categorie afgedankte wijven, Patty Brard?
Dat maakt bijna kwartetquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:03 schreef Garbage het volgende:
[..]
Irene van der Laar had ik nog tussen mijn kaarten zitten, krijg je van me...
quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:04 schreef DennisQ het volgende:
Victoria Koblenko?
Brand is idd ook goed weg te happen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |