*tukker meld zichquote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
hierbij doop ik dit topic om als Tukker SC #1
loat goan!
Dan pas!?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:53 schreef DennisMoore het volgende:
Geboren en getogen!.
En na m'n pensioen wil ik weer terug..
Vervroegd pensioen?quote:
Lijkt me een puik plan!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:02 schreef Dagonet het volgende:
Het liefst wel dat het nog een bietje leesboar is voor de mensen die geen dialect kunnen lezen.
wi-j doet oo's bestquote:Op maandag 26 maart 2007 14:02 schreef Dagonet het volgende:
Het liefst wel dat het nog een bietje leesboar is voor de mensen die geen dialect kunnen lezen.
topicreport is gestuurd, ik ga vanavond even werken aan een mooie verbeterde OP, waarin de FC ook nog vermeld staat enzoquote:
Doe dan ook ff een plaatje van Twente waarin de fok!ers in vermeld staan waar ze wonen oidquote:Op maandag 26 maart 2007 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
topicreport is gestuurd, ik ga vanavond even werken aan een mooie verbeterde OP, waarin de FC ook nog vermeld staat enzo
Das verdomme een goed idee!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe dan ook ff een plaatje van Twente waarin de fok!ers in vermeld staan waar ze wonen oid!
Heb helaas vanavond geen tijd..
Borne de gekstequote:Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
@ DennisMoore: nope, dit gaan over Twente als streek, en over Tukkers, niet puur om Enschede
@ Damzkieee: Heracles komt er ook in hoor
@ Roycoooooo: is goed, waar woon jij ook alweer?en Damzkiee + Cuckoo???
@ Damzkieee (2): komt dus helemaal goed
'k Zei dan ook 'samenvoegen' he? Geen puur Enschede natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
@ DennisMoore: nope, dit gaan over Twente als streek, en over Tukkers, niet puur om Enschede
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: is goed, waar woon jij ook alweer?en Damzkiee + Cuckoo???
wat een top plaatjequote:Op maandag 26 maart 2007 15:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Te gek![]()
Check t plaatjuh! Woon in Wierden.
Dat dacht ik toch, beetje research kan geen kwaadquote:Op maandag 26 maart 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een top plaatje![]()
die gaan we gebruiken
en dan zal ik bij Borne, Enschede, Wierden en Haaksbergen even wat neerzetten
Hejm wa!quote:
Wie goat hier nig vertaaln!quote:Op maandag 26 maart 2007 16:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hejm wa!
Hoo hejt dr met mien jong
Heb je hem wel
Hoe gaat ie kerel
(voor de niet tukkers effe vertaald)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |