En dit was wel ON_TOPICquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Watch your mouth then. Ik smeer je zo een ban aan!![]()
Jeroen zegt alleen maar ja, ja nou ja maar ja ja, nou ja, ja klopt ja, en achter iemands rug om dat ie dat had kunnen verwachten, wijkt het hier vanaf dan is het niet Jereoen...Wie? die dat heeft gezegdquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij dat nou wel echt gezegd? Want ik lees de laatste tijd vooral 'quotes' van Jeroen die hij niet heeft gezegd.
Semih was t.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
zit ik nou tegen de blote reet van micheline aan te kijken of niet?
Ja dat was Micheline.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
zit ik nou tegen de blote reet van micheline aan te kijken of niet?
Jaja, ach, ja...............ja, achquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jeroen zegt alleen maar ja, ja nou ja maar ja ja, nou ja, ja klopt ja, en achter iemands rug om dat ie dat had kunnen verwachten, wijkt het hier vanaf dan is het niet Jereoen...Wie? die dat heeft gezegd
Jij durft Day niet uit te dagen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dit was wel ON_TOPIC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ik heb er nog meer gevonden)
Om een of andere reden kijkt hij liever naar Saar die haar oefeningen doetquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
O hij is er al weer klaar mee.
Hij zegt tenminste wat hij bedoelt. Marlies gebruikt veel meer woorden, maar zegt net zo weinig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, ach, ja...............ja, ach![]()
Ik mag dat, ik ben mod!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dit was wel ON_TOPIC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ik heb er nog meer gevonden)
Hij ritste demonstratief z'n vest open.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
Sabje heeft peper in de kont en E10 hangt er weer bij rond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |