Haar steenpuist was ws ook intelligenter dan hem.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Etienne is bang voor Janine.
Omdat haar clitoris groter is dan zijn pieletje?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Haar steenpuist was ws ook intelligenter dan hem.
Ik ben nog maar een newbie he, ik moet het vuile werk nog doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Vorig jaar opende ik ze nog wel eens zelf, maar ik ben er te lui voor geworden![]()
Ja en daar gaat ze hem mee op z'n hoofd slaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
© bij Arneaux.quote:
Sabrina tegen E10, dan doe ik jou beffen, en jij mij pijpen....quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hoofdrekenen is lastig onderschat dat niet !quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Hoe oud was ik ook alweer tijdens BB1.... Het is zeven jaar geleden. Hoe oud was ik toen ook alweer. Ik weet het niet meer... "
En iedereen houdt dan ook stil hequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Hoe oud was ik ook alweer tijdens BB1.... Het is zeven jaar geleden. Hoe oud was ik toen ook alweer. Ik weet het niet meer... "
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Ohhhh!!!!quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Mag ik een suggestie doen voor de volgende TT?![]()
'Etienne houdt wél van jodenkoeken'?
Ik zei het al: ze lijkt op haar moederquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Klopt aardig, want vorig jaar was ik de kutnewbiequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een newbie he, ik moet het vuile werk nog doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |