Kom maar op!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een klein probleem in de Arabische wereld die we binnenkort geheel oplossen.
*lacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Niets vat "the human condition" zo goed samen als het Nederlandse spreekwoord: "Hij is liever lui dan moe".
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan jou, meneertje irritant !
Zo denken de Fransen niet over Abdelkrim.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:19 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Is onze gastvrijheid niet legendarisch?
Tja, als gasten zich blijven misdragen komt er een tijd dat je ze de deur moet wijzen nietwaar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo denken de Fransen niet over Abdelkrim.
Wilders jij!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Tja, als gasten zich blijven misdragen komt er een tijd dat je ze de deur moet wijzen nietwaar?
Sarcasme?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:41 schreef Chooselife het volgende:
Marokkanen, leuk! Gepassioneerde, spontane, warme en spraakzame mensen. Ik vind ze ook uitstekend bij Nederland passen, in onze open cultuur. Daar kom je doorgaans ver, als je assertief en verbaal goed onderlegd bent.
In het verlengde daarvan weet ik dat serieuze Marokkanen het erg ver kunnen schoppen in ons bedrijfsleven.Uitstekende werkmentaliteit!
Nee! Serieus natuurlijk!quote:
Het komt waarschijnlijk omdat je een beetje te enthousiast en joviaal overkomtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:47 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee! Serieus natuurlijk!
Ik heb één Marokkaanse kameraad en een halfbloed Marokkaan als kameraad. Geweldige mensen.
Vroeger heb ik ook jááren met ze op straat gevoetbald. Altijd met of tegen Marokkanen en het was altijd geweldig. Je weet natuurlijk wel dat ze hun mannetje staan bij een ruzie, maar daar vind ik niks mis mee. Persoonlijk louter positieve ervaringen.
Je reactie vind ik trouwens een beetje typerend. Minderwaardigheidscomplex sluipt er een beetje in na alle kritiek en negativiteit van afgelopen jaren. Allemaal al erg genoeg voor de gemiddelde Marokkaan in NL.
Ik mag toch wel oprecht enthousiast zijn over Marokkanen? Kom nou zeg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het komt waarschijnlijk omdat je een beetje te enthousiast en joviaal overkomtMaar verder prima dat je het leuk hebt met je matties
Het heeft niet zoveel met een minderwaardigheidscomplex te maken ,maar als ik ieamnd iets té positief zie reageren denk ik automatisch dat het sarcasme is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:47 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee! Serieus natuurlijk!
Ik heb één Marokkaanse kameraad en een halfbloed Marokkaan als kameraad. Geweldige mensen.
Vroeger heb ik ook jááren met ze op straat gevoetbald. Altijd met of tegen Marokkanen en het was altijd geweldig. Je weet natuurlijk wel dat ze hun mannetje staan bij een ruzie, maar daar vind ik niks mis mee. Persoonlijk louter positieve ervaringen.
Je reactie vind ik trouwens een beetje typerend. Minderwaardigheidscomplex sluipt er een beetje in na alle kritiek en negativiteit van afgelopen jaren. Allemaal al erg genoeg voor de gemiddelde Marokkaan in NL.
Uiteraard! Wel eens in Marokko geweest ook?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:50 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik mag toch wel oprecht enthousiast zijn over Marokkanen? Kom nou zeg.
Nee nog nooit. Wel vaak over gesproken met Marokkanen. Fijn mensen zo trots te horen praten over hun land. Daar kunnen Nederlanders wel eens wat van leren, die zijn doorgaans onverschillig over hun eigen land.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:50 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Uiteraard! Wel eens in Marokko geweest ook?
Tuurlijk joh, niets aan de handquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:50 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik mag toch wel oprecht enthousiast zijn over Marokkanen? Kom nou zeg.
Juist dat, er vanuit gaan dat het dan vast ongemeend is, dat is helaas een teken van een minderwaardigheidscomplex.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel met een minderwaardigheidscomplex te maken ,maar als ik ieamnd iets té positief zie reageren denk ik automatisch dat het sarcasme is.
Ja maar als het om een andere bevolkingsgroep zou gaan had ik hetzelfde gereageerd. Ik vatte het gewoon sarcastisch op door de zeer positieve ondertoon. Heeft niks met een minderwaardigheidscomplex te maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:56 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Juist dat, er vanuit gaan dat het dan vast ongemeend is, dat is helaas een teken van een minderwaardigheidscomplex.
Totaan onnodig! Marokkanen zijn begaafde mensen. En doordat ze het niet makkelijk hebben door de enorme cultuurverschillen, weten ze wat knokken is! Dat is een voorsprong op de gemiddelde Nederlander.
Volgens mij is alles uit Marokko lekker. Probleem is alleen dat alleen een Marokkaan het kan maken, anders mislukt het meteen. Ik weet alleen niet of er snelle warme snacks tussenzitten. Meeste Marokkaanse lekkernijen zit een hoop voorbereiding in.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, niets aan de handMaar ik legde even haar reactie voor zover ik wist wat het betekende.
Kunnen ze geen snack uit Marokko in Nederland zoals de Turkse pizza/broodje dürum introduceren?Zoet, pittig, maakt niet uit
Haha, jij bent echt een fan hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:59 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Volgens mij is alles uit Marokko lekker. Probleem is alleen dat alleen een Marokkaan het kan maken, anders mislukt het meteen. Ik weet alleen niet of er snelle warme snacks tussenzitten. Meeste Marokkaanse lekkernijen zit een hoop voorbereiding in.
Nee ok.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar als het om een andere bevolkingsgroep zou gaan had ik hetzelfde gereageerd. Ik vatte het gewoon sarcastisch op door de zeer positieve ondertoon. Heeft niks met een minderwaardigheidscomplex te maken.
Het is vaak ook wel een mooi soort trots vind ik... Niet dat enge nationalistische, maar eerder een soort gevoelsband met het land, de familie en soms de volksaard. Weemoed... Dat klinkt vaak door in dat soort gesprekken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Wel vaak over gesproken met Marokkanen. Fijn mensen zo trots te horen praten over hun land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |