de kern van het windsor building was van beton, het bovenste gedeelte (wat van staal was) is wél ingestortquote:Op maandag 18 september 2006 21:54 schreef Meki het volgende:
[..]
en de toren Madrid dan ??
hetzlefde verhaal maar het gebouw Madrid staat nog steeds
quote:Op maandag 18 september 2006 21:49 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je eens screw loose change gaat kijken... Genoeg bewijs om te weten dat de torens niet middels een controlled demolition zijn neer gehaald. Ik heb een vliegtuig in de toren zien vliegen en de instorting zien veroorzaken.... een instorting die boven in begon en niet onderaan zoals dat gebeurd zou zijn wanneer het middels explosieven was veroorzaakt.
quote:Op maandag 18 september 2006 21:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha gepakt
dit geloof je ook gelijk omdat het goed voor je uitkomt![]()
Omdat SLC wat ernstige tekortkomingen van LC laat zien. Waaronder misleidingen en manipulaite. Maar vooral omdat ik wel eens iets heb geleerd over gebruik van betrouwbare bronnen.quote:Op maandag 18 september 2006 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom geloof jij LC niet en SLC wel
Loose Change noemt geen feiten, of verdraait ze in ieder geval flinkquote:Op maandag 18 september 2006 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom geloof jij LC niet en SLC wel
quote:Op maandag 18 september 2006 21:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
de kern van het windsor building was van beton, het bovenste gedeelte (wat van staal was) is wél ingestort
edit/ en je vergeet even dat er geen boeiing in is gevlogen
next?![]()
dan geloof je het meteenquote:Op maandag 18 september 2006 21:59 schreef Fixers het volgende:
[..]
Omdat SLC wat ernstige tekortkomingen van LC laat zien. Waaronder misleidingen en manipulaite. Maar vooral omdat ik wel eens iets heb geleerd over gebruik van betrouwbare bronnen.
zucht zucht zuchtquote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Beton is zo sterk
vuur boven en dan stort het hele gebouw in elkaar
in Madrid 24 uur onder controle en het stort niet IN
in NW 15 min niet onder controle en het hele gebouw stort neer
quote:Op maandag 18 september 2006 21:57 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
![]()
Het was vooral het feit dat ik geen expert zou kunnen noemen die er anders dan mij over denkt. Maar jij wel, begrijp ik?
quote:Op maandag 18 september 2006 22:05 schreef groningerstudent het volgende:
Meki, wees nou eens heel eerlijk. Stel dat de aanslagen niet in Amerika hadden plaatsgevonden, maar dat een stel westerse terroristen met vliegtuigen in een Islamitisch land in een paar belangrijke gebouwen waren gevlogen met 3000 doden als gevolg. Voor de rest zouden er dezelfde twijfels en complottheoriën zijn zoals nu het geval is. Zou je dan nog zonder knipogen roepen dat het een inside job is?
nog steeds geen antwoord over waarom de toren van Venezeula en Madrid niet neerstorttequote:Op maandag 18 september 2006 22:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zucht zucht zucht
beton smelt niet, staal wel, beton verzwakt niet, staal wel
gevolg: verzwakt staal zakt in, buigt door, gedeelte stort in, beton-constructie vangt het op
daarnaast had het WTC een holle kern, en de buitenkanten waren van staal. daarbij komt nog dat het 2e vliegtuig grotendeels een hoek raakte van het WTC waardoor die al verzwakt was. Hij sloeg ook lager in als het 1e vliegtuig dus leunde er meer gewicht op de verzwakte plek. Dat in combo met een heftige brand op de stalen constructie en het gebouw stort snel in
oja, die flitsen waar jij het over hebt gaan altijd van boven naar beneden (volgens LC dus dat kan je niet ontkennen) .. bij een gecontroleerde opblazing gaan ze altijd van beneden naar boven..
daarnaast waren er hooguit 5 of 6 flitsen / rookwolkes te zien. véééééls te weinig om dat hele gebouw naar beneden te laten keilen...
nog steeds zo pro-LC?![]()
je schijnt me gewoon te negerenquote:Op maandag 18 september 2006 22:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Als er ¨geen beelden en audio naar buiten worden gebracht
als er opeens zoveel goud en geld verdwenen zijn
als er tegelijkertijd explosieven afgaan . <
Als ze na die aanslagen gelijk een land gaan aanvallen wegens olie dan wel
dan is zeker een samenzwering
zucht zucht zuchtquote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Beton is zo sterk
vuur boven en dan stort het hele gebouw in elkaar
in Madrid 24 uur onder controle en het stort niet IN
in NW 15 min niet onder controle en het hele gebouw stort neer
dude, wtc was niet gebaseerd op beton, maar op staalquote:Op maandag 18 september 2006 22:09 schreef Meki het volgende:
[..]
nog steeds geen antwoord over waarom de toren van Venezeula en Madrid niet neerstortte
Allebei in brand en in fik
quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
je schijnt me gewoon te negeren
voor de tigste keer, dat goud is terug gvonden!!
er zijn ZAT beelden/audio naar buiten gebracht..
explosieven:
[..]
zucht zucht zucht
beton smelt niet, staal wel, beton verzwakt niet, staal wel
gevolg: verzwakt staal zakt in, buigt door, gedeelte stort in, beton-constructie vangt het op
daarnaast had het WTC een holle kern, en de buitenkanten waren van staal. daarbij komt nog dat het 2e vliegtuig grotendeels een hoek raakte van het WTC waardoor die al verzwakt was. Hij sloeg ook lager in als het 1e vliegtuig dus leunde er meer gewicht op de verzwakte plek. Dat in combo met een heftige brand op de stalen constructie en het gebouw stort snel in
oja, die flitsen waar jij het over hebt gaan altijd van boven naar beneden (volgens LC dus dat kan je niet ontkennen) .. bij een gecontroleerde opblazing gaan ze altijd van beneden naar boven..
daarnaast waren er hooguit 5 of 6 flitsen / rookwolkes te zien. véééééls te weinig om dat hele gebouw naar beneden te laten keilen...
nog steeds zo pro-LC?![]()
Toegeven, dat vind ik eerlijk van je. Maar het doet helaas niks af aan het feit dat je een plaat voor je kop hebt die onverwoestbaar lijkt. Het is al meerdere malen gezegt, maar ik doe het nog een keer: het goed is allemaal terecht, maar het duurde even voordat men erbij kon. Dus wat is er nou met dat goud dan? En de toren in Madrid is wel degelijk gedeelteijk ingestort, namelijk dat gedeelte dat net als het wtc enkel uit staal was opgetrokken.quote:Op maandag 18 september 2006 22:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Als er ¨geen beelden en audio naar buiten worden gebracht
als er opeens zoveel goud en geld verdwenen zijn
als er tegelijkertijd explosieven afgaan . <
Als ze na die aanslagen gelijk een land gaan aanvallen wegens olie dan wel
dan is zeker een samenzwering
vliegtuigen kunnen onmogelijk een hele gebouw die met veel beton is gebouwd sterk gemaaktquote:Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dude, wtc was niet gebaseerd op beton, maar op staal
venezeula/madrid gebaseerd op beton met een deel staal (wat storte er in? het metaal...!)
en je vergeet wéér dat er in de torens die bleven staan GEEN vliegtuigen zijn gevlogen, en in het wtc wel..
daarbij komt nog eens dat er op de zwakke plekken van het wtc veel meer kracht en gewicht rustte omdat het veel groter was, de gebouwen die bleven staan hadden minder gewicht boven zich, EN deze branden werden CONTINUE bestreden door brandweermannen en helicopters...
kap nou eens met je kortzichtige geneuzel man!
http://www.rediff.com/money/2001/nov/17wtc.htmquote:Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef Meki het volgende:
[..]
goud is nooit teruggevonden . maar zoals jij het wel beweert is te danken na een video die een de Amerikaanse overheid heeft gemaakt
Madrid is helemaal niet ingestortquote:Op maandag 18 september 2006 22:12 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Toegeven, dat vind ik eerlijk van je. Maar het doet helaas niks af aan het feit dat je een plaat voor je kop hebt die onverwoestbaar lijkt. Het is al meerdere malen gezegt, maar ik doe het nog een keer: het goed is allemaal terecht, maar het duurde even voordat men erbij kon. Dus wat is er nou met dat goud dan? En de toren in Madrid is wel degelijk gedeelteijk ingestort, namelijk dat gedeelte dat net als het wtc enkel uit staal was opgetrokken.
als je met Nu.nl / of Nieuws.nl of Telegraaf.nl bron komt wil ik je graag gelovenquote:Op maandag 18 september 2006 22:14 schreef Thrilled het volgende:
http://newsmine.org/archi(...)old-found-in-wtc.txt
niet helemaal nee, maar wel gedeeltelijk! en welk deel precies? het deel wat gebaseerd was op staal!!!quote:Op maandag 18 september 2006 22:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Madrid is helemaal niet ingestort
---
Het goud is nu bij de overheid van USA en de broer van Bush die zijn beveiligers naar huis wegstuurde om het mogelijk te maken
het was niet met beton sterk gemaakt, maar met staal!!!quote:Op maandag 18 september 2006 22:13 schreef Meki het volgende:
[..]
vliegtuigen kunnen onmogelijk een hele gebouw die met veel beton is gebouwd sterk gemaakt
ze hebben alleen brand veroorzaakt anders was ie in een keer neergestort
pas na 15 min . ( geplande tijdstip ) gingen er explosieven af en zo stortte het gebouw in
5 grote explosieven en niet kleinequote:Op maandag 18 september 2006 22:15 schreef Thrilled het volgende:
wow 2 bronnen meki, in no time... alsjeblieft
en die 15 minuten had het vuur nodig om het staal te verzwakken... en nogmaals 5 kleine explosies zijn niet voldoende om een 144 (ofzo) verdiepingen hoog gebouw omlaag te brengen
Niet overdrijven he, het waren er maar 110 per toren. Maar inderdaad dat handje vol explosies zijn niet genoeg om de torens te doen instorten.quote:Op maandag 18 september 2006 22:15 schreef Thrilled het volgende:
wow 2 bronnen meki, in no time... alsjeblieft
en die 15 minuten had het vuur nodig om het staal te verzwakken... en nogmaals 5 kleine explosies zijn niet voldoende om een 144 (ofzo) verdiepingen hoog gebouw omlaag te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |