mensen die totaal er niet voor openstaan, die hebben net een bord voor hun kop. Jij net een muurquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:09 schreef Outside_lines het volgende:
Mensen die in 9/11 conspiracies geloven hebben echt een bord voor hun kop![]()
Mensen die het conspiracies noemen snappen er echt geen kloot van.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:09 schreef Outside_lines het volgende:
Mensen die in 9/11 conspiracies geloven hebben echt een bord voor hun kop![]()
Ik sta er wel voor open, maar ik geloof gewoon niet dat een "documentaire" gemaakt door een of andere nerd direct waar is wat sommige mensen wel gelijk doen. Eerst maar eens uit een betrouwbare bron dan geloof ik het, de media heeft duidelijk te veel invloed op mensen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
mensen die totaal er niet voor openstaan, die hebben net een bord voor hun kop. Jij net een muur
Op je hoeden zijn of iets niet meteen (extreem is ook niet goed) aannemen is niet verkeerd
Als je iets niet gelijk aan neemt moet je ook de mogelijkheid hebben om het tegendeel te kunnen bewijzen en dat is niet het geval. Anders heeft het geen zin om iets in twijfel te trekken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
mensen die totaal er niet voor openstaan, die hebben net een bord voor hun kop. Jij net een muur
Op je hoeden zijn of iets niet meteen (extreem is ook niet goed) aannemen is niet verkeerd
Ja, want zo'n "objectieve" documentaire geloof jij natuurlijk meteen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef Meki het volgende:
Na het zien van Loose Change op Zembla en op video google ben ik van overtuigd dat de regering Bush ons heeft bedrogen
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:37 schreef groningerstudent het volgende:
Meki, je zou nog eens een onderbouwd antwoord doen
Ja maar, ja maar... Hij zei dat ie er naar zou kijken...quote:
Ik zeg ook niet dat ik alles geloof, er klopt alleen geen zak van wat er op het nieuws beweert wordt. Voor 9 11 is er nooit een toren ingestort dmv vuur, daarna ook niet. World Trade was er zelfs op gebouwt om een vliegtuigcrash aan te kunnen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:36 schreef Outside_lines het volgende:
[..]
Ik sta er wel voor open, maar ik geloof gewoon niet dat een "documentaire" gemaakt door een of andere nerd direct waar is wat sommige mensen wel gelijk doen. Eerst maar eens uit een betrouwbare bron dan geloof ik het, de media heeft duidelijk te veel invloed op mensen.
Ivosnivo: Je bent zelf een lamzak
Idd en er hangen daar overal camera's.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:06 schreef SuperRogier het volgende:
Zo'n documentaire zet je wel aan het denken. Waarom worden de beelden van de aanslag op het pentagon niet vrijgegeven? Tja die 5 frames kan je ook geen ruk mee, ik wil gewoon ZIEN wat er in vloog en niet dat hij ontplofte, dat geloof ik wel.
Leuke explosie, dat wel maar ik wil dat vliegtuig/raket geval wtf dan ook zien
Wat dan weer niet helemaal juist is. In tegenstelling tot wat veel mensen willen doen geloven is de Windsor Tower in Madrid namelijk gedeeltelijk bezweken. Om precies te zijn, de stalen kolommen van de bovenste verdiepingen zijn volledig bezweken. De onderste kolommen die uit beton waren opgetrokken hielden daarentegen wel stand.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik alles geloof, er klopt alleen geen zak van wat er op het nieuws beweert wordt. Voor 9 11 is er nooit een toren ingestort dmv vuur, daarna ook niet.
Ja, maar ze waren niet gebouwd op een 767, aangezien deze destijds nog niet bestond. Ze zijn gebouwd op een 707 dat op lage snelheid het gebouw invliegt. Maakt verschil.quote:World Trade was er zelfs op gebouwt om een vliegtuigcrash aan te kunnen.
Ik ben het er mee eens dat er wellicht een luchtje aan zit en dat de media zich wat vreemd gedraagt maar dat betekent voor mij niet gelijk dat er een complot was... en loose change heeft mij daar zeker niet bij kunnen overtuigen zeker na de grote weerleggingen die overal te vinden zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:20 schreef ivosnivo het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik alles geloof, er klopt alleen geen zak van wat er op het nieuws beweert wordt. Voor 9 11 is er nooit een toren ingestort dmv vuur, daarna ook niet. World Trade was er zelfs op gebouwt om een vliegtuigcrash aan te kunnen.
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef Meki het volgende:
Na het zien van Loose Change op Zembla .....
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:37 schreef groningerstudent het volgende:
Ah, hier is Meki. Ik miste hem al ineens in de "9/11 Complot of niet" topics. Meki, je zou nog eens een onderbouwd antwoord doen op deze post. Je hebt me in de steek gelaten.![]()
Tevens een verkapte tvp...![]()
Jahquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:45 schreef Dickbride het volgende:
Meki, ben jij echt? Mag ik je eens aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |