met een lepeltje mannepap jeuh!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Monique spoelt haar mond vanacht wel met iets anders..
Hij zei in het vorige topic dat hij een sixpack had, maar hij vergat te vertellen dat hij nu een beertender heeftquote:Op donderdag 14 september 2006 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je buitenkant ziet er in ieder geval beter uit dan die van E10![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
met een lepeltje mannepap jeuh!
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hilde woont al snel te dichtbij natuurlijk.
Hil komt uit Amsterdam maar woont in Brabant indeed. En vlakbij Flugel dus.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je woont toch in Brabant? Woont onze Hil niet in Amsterdam of omstreken![]()
zaadmayo!quote:
quote:
En vlak bij mij dus.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Hil komt uit Amsterdam maar woont in Brabant indeed. En vlakbij Flugel dus.![]()
Daar komt ze vandaan ja, maar op de site stond dat ze in de buurt van de Loonse en Drunense Duinen woont. En nu hoorde ik dus "De Moer" vallen. Dat is idd vlakbij de duinen én vlakbij mij... *ril*quote:Op donderdag 14 september 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hilde woont toch in Amsterdam?
afkomstig van bigbrother.tvquote:Wie is Hilde?
Hilde is een alleenstaande moeder die in de buurt woont van de Loonse en Drunense Duinen.
Ik blij dat ik aan het einde van de dag elke keer weer brabant uit MAG!quote:
Lepeltjequote:Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
met een lepeltje mannepap jeuh!
Viel me ook al op. Erg opvallend onopvallend. Tsssssk.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies ff in een tussenvraag aan Egbert (over het nomineren): "Wie had jij nou uiteindelijk, Etiënne ook".
Marlies is echt gehaaid hoor
Ik deel je pijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar komt ze vandaan ja, maar op de site stond dat ze in de buurt van de Loonsche en Drunense Duinen woont. En nu hoorde ik dus "De Moer" vallen. Dat is idd vlakbij de duinen én vlakbij mij... *ril*
[..]
afkomstig van bigbrother.tv
Jij heb de Lama's gekeken verleden week.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef mamapan het volgende:
[..]
Hij zei in het vorige topic dat hij een sixpack had, maar hij vergat te vertellen dat hij nu een beertender heeft![]()
Vertel me dan ook hoe het was... Dan doe ik het misschien ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |