In Margraten liggen 8301 soldaten.... in Ysselstein ietsje meer... zie foto...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:31 schreef PdeHoog het volgende:
Daar ben ik dus vandaag ook geweest. Ik had bij Margraten al zoiets van "dit zijn veel kruizen", maar bij Ysselsteyn nog iets meer
Ik vind deze toch wel erg "grijzig P", heb betere gezien van jequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:52 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is wat ik er vandaag gemaakt heb:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uhm....de steentjes zijn grijsquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind deze toch wel erg "grijzig P", heb betere gezien van je![]()
Qua sfeer heb je gelijk, maar ik merkte toen ik van een paar van mijn shots een zwartwit versie maakte wel dat er idd weinig contrast in de opnamen zit. Het gras wordt tenslotte ook grijs..... Daarom heb ik ervoor gekozen ze in kleur te houdenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind zwartwit beter bij de lokatie passen. Maar goed....smaken verschillen denk ik.
Dat graf van Jim viel behoorlijk tegen, vervallen en niet echt spannend. Vond het graf van Piaf en Chopin stukken indrukwekkender..quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:36 schreef Yoni het volgende:
[..]
YepEn nog veel meer beroemde mensen ook
Daar sluit ik me inderdaad bij aan. Daarnaast vind ik het contrast tussen het 'vrolijke' groene gras en die enorme rijen grijze kruisjes het immense, indrukwekkende veel meer weergeven. Ik word meer de foto in gezogen en voel iets van wat je moet hebben gevoeld toen je daar stond.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:13 schreef diedrick het volgende:
[..]
Qua sfeer heb je gelijk, maar ik merkte toen ik van een paar van mijn shots een zwartwit versie maakte wel dat er idd weinig contrast in de opnamen zit. Het gras wordt tenslotte ook grijs..... Daarom heb ik ervoor gekozen ze in kleur te houden
Ierlandquote:
yup, en onder een brug,quote:Op maandag 25 september 2006 08:14 schreef Puckzzz het volgende:
het lijtk wel of hij de boel bewaakt
staat dat graf nou tussen een hek en een muur?
Dat sfeertje is idd goed gelukt. Maar denk dat ie nog wel wat sterker had gekund met wat "finetunen" met photoshop.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:37 schreef Doodkapje het volgende:
subtiele kick![]()
Koya-san in Japan
[ afbeelding ]
We hadden geluk dat het die dag heiig was; dat schiep een lekker spooky sfeertje...
Misschien rust daar zijn baasje.quote:Op zondag 24 september 2006 23:36 schreef PKfotografie het volgende:
een erg luie kat
[ afbeelding ]
deze kat lag op cimetiere de montmarte bij de ingang.
een uur of twee later nog geen centimeter verschoven.
(momenteel nog niet meer foto's want de rest staat op rol)
Thanks! Ik zie nu op een andere monitor dat ie best donker is... toch maar eens mijn notebook-monitor kalibreren, alleen heb ik geen tool zoals Spyderquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat sfeertje is idd goed gelukt. Maar denk dat ie nog wel wat sterker had gekund met wat "finetunen" met photoshop.
Desalniettemin erg netjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |