wablief?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dArNa$t bN Ik eN OnWiJz3 $lEt11!!! HiHi lOl dUzZ *oNe lUv*
nou we willen jou notaris maken!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:30 schreef SuperMOM het volgende:
Hoe is het hier? Gezellie over de servival aan het terug denken?![]()
en daarnaast ben ik een onwijze sletquote:
Okay, 10 keer gelezen, maar ik kan niks van het laaste gedeelte maken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dArNa$t bN Ik eN OnWiJz3 $lEt11!!! HiHi lOl dUzZ *oNe lUv*
Thanx voor de vertaling, maaruh dat laatste deel?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
en daarnaast ben ik een onwijze slet
ja ik ook maar zie je niet op msnquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
en daarnaast ben ik een onwijze slet
Ja!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou we willen jou notaris maken!
utreg4ever1972@hotmail.comquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:35 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja ik ook maar zie je niet op msn![]()
Nu al? Het topic is nog niet vol hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:35 schreef versabommie het volgende:
hey dames, ik ga pitten, kusssssss!
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
utreg4ever1972@hotmail.com
maar ik ben nu pitten![]()
nu alquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
utreg4ever1972@hotmail.com
maar ik ben nu pitten![]()
Ik heb ook tegen gestemd destijds, ik denk dat we dr met zn allen nog niet klaar voor waren, een Franse president boven ons hoofd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:11 schreef versabommie het volgende:
ben ik een racist?
Ik heb toendertijd tegen gestemd:
60% Nederlanders is communist of racist
U kwam van: www.google.nl, zoekend naar: racist worden
Zojuist heeft Jozias van Aartsen, vurig pleitbezorger voor een 'Ja' voor de opheffing van Nederland, bekend gemaakt dat 60% van de Nederlanders communist of racist is.
Jozias deed deze opmerkelijke onthulling in het 2Vandaag debat over de grondwet-die-geen-grondwet-genoemd-mag-worden. Volgens hem hebben namelijk de racisten van Jean-Marie Le Pen en alle communisten er in Frankrijk voor gezorgd dat 55% gisteren heeft tegen gestemd. In het geval dat A = A, betekent dat voor de Nederlandse situatie dus hetzelfde.
Daar kunt u het mee doen! Blijft alleen nog de vraag over, bent u communist of bent u een racist als u woensdag, net als ik, tegen gaat stemmen.
Ik wil het hoofd van zalm op een spies die dan lachend zegt: nee hoor niet alles is dubbel zo duur geworden!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik heb ook tegen gestemd destijds, ik denk dat we dr met zn allen nog niet klaar voor waren, een Franse president boven ons hoofd.
Nu nog niet trouwens.
Mwah, ik denk dat je op FOK! wel een breed draagvlak zou vinden voor je standpunten, mits met de nodige doodverwensingen doorspekt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil het hoofd van zalm op een spies die dan lachend zegt: nee hoor niet alles is dubbel zo duur geworden!
maareh wil langzaam toewerken naar een lansbrekende posting voor e10 en zijn racist zijn hehehe
denk dat ik er toch maar niet aan begin![]()
nou nee gaat me niet om het verdedigen van e10 zijn racistische argumenten, maar mee om is hij een echte of is hij meegetrokken. Als ik de veroordelingen zie van mensen op dit forum dan zou hij hitler zelf zijn, maar hij kan goed opschieten met semih, is zelf halfbloed en roept m.i. alleen maar om stoer te doen...ik zie niet de echte drive in hem zeg maar. Dat maakt dat ik denk dat er genuanceerder om gegaan kan worden met de term racist ...je hebt mensen die het aanleren , je hebt mensen die het gewoon zijn en je hebt de meelopers die in een andere groep of buurt weer misschien totaal pro-allochtoon zouden zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat je op FOK! wel een breed draagvlak zou vinden voor je standpunten, mits met de nodige doodverwensingen doorspekt.
Donequote:Op vrijdag 15 september 2006 08:20 schreef Sassefras het volgende:
vandaag een hele drukke dag, dus ik kan niet in SC of COS kijken, dus kunnen jullie alsjeblieft af en toe een samenvatting in SV pleuren? Jullie maken mijn dag dan weer helemaal goed!
gewoon door de babelfish heenrollen en doen of je neus bloedquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:46 schreef Sassefras het volgende:
ik ben niet echt dichtbij de zee.... en ook niet bij hilde eigenlijk... en eigenlijk zou ik ook niet in dit topic moeten zijn, is een bommie topic..![]()
ow nee, dat was niet de reden..
de reden is, dat ik nog een vreselijk document moet vertalen naar het engels, en dat moet voor 3 uur gedaan worden, en ik moet nog 10 pagina's...
dus ik ga weer verder!
viel er al wat samen te vatten ?quote:
Zeer verhelderend gesprek tussen Sabrina en Egbertquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
viel er al wat samen te vatten ?![]()
ja valt idd niet echt tegen zo op de vroege ochtend ( voor hun is het vroeg he...bijna 1 uur smiddgas..!)quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeer verhelderend gesprek tussen Sabrina en Egbert
Ja altijd wel iets he, is toch fijn als je weet wat e gebeurt in het huisquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
viel er al wat samen te vatten ?![]()
dit is m'n isoleertopic...ik mag hier gewoon in mijn eigen kleine wereldje kruipenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:08 schreef muizemeis het volgende:
Hap hap!!
Moet zo lachen, die arme versabommie, opent ie zelf helemaal topic ervoor, gaat ie zelf ook hier lopen kletsen!!
Doet me denken aan een eiland dat we hier ooit hadden...quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit is m'n isoleertopic...ik mag hier gewoon in mijn eigen kleine wereldje kruipen![]()
vertel?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Doet me denken aan een eiland dat we hier ooit hadden...
Pffff.... is Fok!eiland, was een subforum, virtuele wereld waar je allerlei avonturen kon beleven... is paar jaar geleden opgeheven.quote:
fokeilandquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Pffff.... is Fok!eiland, was een subforum, virtuele wereld waar je allerlei avonturen kon beleven... is paar jaar geleden opgeheven.
Fok!eiland was groots, meeslepend en inspirerend op zn tijdquote:
neuh, ik beleef in mijn leventje alleen maar grootse avonturen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Fok!eiland was groots, meeslepend en inspirerend op zn tijd
Ook soms saai en kleinzielig,maar he thats life, of niet soms??![]()
Ik had van jou niet anders verwacht natuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh, ik beleef in mijn leventje alleen maar grootse avonturen!![]()
Trouwens, wor het niet wat tijd voor een andere sig?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik had van jou niet anders verwacht natuurlijk![]()
Jij wel hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh, ik beleef in mijn leventje alleen maar grootse avonturen!![]()
Had ik al verteld dat ik jou stom vind?quote:
Ja hoor al meerdere malen. Je blijft hetzelde herhalen, nu al dement aan het worden?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik jou stom vind?![]()
je hebt het bericht al gehad, dus nix rij voor mij! Trouwens heb niet met je geknikerd heur!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:28 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ja hoor al meerdere malen. Je blijft hetzelde herhalen, nu al dement aan het worden?
Denk je werkelijk dat het me ook maar iets interesseert. Zoals ik eerder al zei, sluit maar achteraan in de rij.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:52 schreef versabommie het volgende:
deze draad is al net zo spannend als stream 3
Hoi lekker ding, je kunt daar in de badkamer ff wat luchtigers aantrekken, Doe ik mijn speciale loodgietersbroek inclusief bouwvakkersspleet aan !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |