Respect? RESPECT???quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe strijd aankomen![]()
Vorig jaar was het toch veel leuker?Lekker hard maar wel met enig respect en zeker met humor!
Die met de blootfoto`s Kleintje==quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:43 schreef Day het volgende:
Hey weet je wie ik mis?
Oh shit....ik kan niet meer op d'r naam komen nu....
Help 'ns effe! Ze was zeer actief in de servival-topics.
Vond hem best lief andersquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar hij niet voor jou hoor!Nu is de kans om hem terug te pakken
![]()
Ik weet wel iemandquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
moeten we nog iemand hebben die zo gek is om cuall op te volgen....misschien een newbie gekmaken?
Het spel natuurlijk! BB stelde helemaal niets voorquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:44 schreef Day het volgende:
[..]
Heb je het nou over het spel of over BB?
Nee, zij niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die met de blootfoto`s Kleintje==
snaptnix?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, zij niet.
Volgens mij had ze wel een foto van zichzelf in haar avatar. Haar oog of zo.
Maar dat ik wel uit liefde hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Respect? RESPECT???
Jij hebt onderhand op mijn bord zitten schijten!![]()
Nope, ook niet.quote:
Jij zit nu met Bommie en mij in dit gedeelte, je bent absoluut geen graadmeterquote:
Hoop dat het keihard regent als je de hond moet doen!quote:
en dat terwijl het heel niet zo'n sexueel beladen spel wasquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, ook niet.
Shit balen is dit.![]()
Ze was 't begin heel verlegen en bescheiden, maar kwam helemaal tijdens het servival-spel.
Tijden van uitlaten zijn veranderdquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoop dat het keihard regent als je de hond moet doen!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dat terwijl het heel niet zo'n sexueel beladen spel was![]()
Hoe komt het dat je hond zo agressief is dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tijden van uitlaten zijn veranderdGa tegenwoordig om een uur of 23:00 naar een hele rustige plek (met de auto)
Zodra hij een andere hond ziet............![]()
![]()
Zal morgen is even terug lezen, wil het nu ook wetenquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, ook niet.
Shit balen is dit.![]()
Ze was 't begin heel verlegen en bescheiden, maar kwam helemaal tijdens het servival-spel.
hij lijkt op z'n baasje!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je hond zo agressief is dan?
Het is een herplaatser, heeft de eerste 1,5 jaar niet zulke aardige baasjes gehadquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je hond zo agressief is dan?
Ik sla altijd met mijn krukken in het rondquote:
?????????????????????? pardon, moppie, wat nu weer?quote:
Erg hè, als mensen dieren dat aandoen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is een herplaatser, heeft de eerste 1,5 jaar niet zulke aardige baasjes gehad![]()
Voor mensen en puppy's is hij geweldig maar vorig jaar kreeg hij een politiehond op zijn rug![]()
Ik zou het ook niet pikken hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
?????????????????????? pardon, moppie, wat nu weer?
Jaaaaaaaaaa, ga daar maar eens over nadenken!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
?????????????????????? pardon, moppie, wat nu weer?
ohw over dat humor zeker?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, ga daar maar eens over nadenken!
Soms zou je die mensen wel wat aan willen doenquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Erg hè, als mensen dieren dat aandoen?
Mijn schoonouders hebben sinds vorig jaar een poes uit het asiel. Arme beest was zo getraumatiseerd dat hij de 1e 4 maanden alleen maar onder de kast vandaan kwam om te eten. Nu is het wel gewend aan hun, maar van vreemden moet hij nog steeds niks hebben.
Dan lezen we dat na het weekend wel, hij is net zo snel als Jeroenquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, ga daar maar eens over nadenken!
Ben gvd Sabrina niet!quote:
Maar wel zo kleinzerig, was maar een lief grapje heur!quote:
Oh dankje!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wel zo kleinzerig, was maar een lief grapje heur!![]()
![]()
je ziet er trouwens leuk uit asje boos bent!
Was bijna vergeten hoe gemeen je kon zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wel zo kleinzerig, was maar een lief grapje heur!![]()
![]()
je ziet er trouwens leuk uit asje boos bent!
Wat jij doet met mensen he, is zo intens gemeen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was bijna vergeten hoe gemeen je kon zijn![]()
Hoezo? Zie ik er niet leuk uit dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was bijna vergeten hoe gemeen je kon zijn![]()
Ik heb weken kunnen leren van jouquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat jij doet met mensen he, is zo intens gemeen!![]()
Het ligt niet aan jou hoor, zou willen dat ik zo'n knappe vrouw hadquote:
hey sukkel, er is nog geen punt te verdienen of af te naaien hequote:Op vrijdag 15 september 2006 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou hoor, zou willen dat ik zo'n knappe vrouw had![]()
Het is allemaal de schuld van BommieHij speelt mensen tegen elkaar uit
![]()
Intussen heb jij wel 10 minputen van mij aan je reet hangen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey sukkel, er is nog geen punt te verdienen of af te naaien he![]()
die heb ik zo weer terug...ik heb het vorige keer meegemaakt. hoe grover en zelfs vrouwonvriendelijker ik werd, hoe meer punten hihihiquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:19 schreef Day het volgende:
[..]
Intussen heb jij wel 10 minputen van mij aan je reet hangen.
En toch sta je al op -20quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey sukkel, er is nog geen punt te verdienen of af te naaien he![]()
Ongelooflijk hoe je dat voor elkaar kreeg.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
die heb ik zo weer terug...ik heb het vorige keer meegemaakt. hoe grover en zelfs vrouwonvriendelijker ik werd, hoe meer punten hihihi
je kan hooguit -3 geven!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En toch sta je al op -20Zet je toch aan het denken he?
![]()
Hier kan ik niet tegen opquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe je dat voor elkaar kreeg.
Zal wel aan dat onwijs sexy lijf van je lliggen.
quote:
Ok Kribs, welterusten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier kan ik niet tegen opIk neem zelf wel -15 punten
![]()
Maar..... helaas ga ik jullie verlaten, heb al meer dan een uur geleden mijn pil genomen en moet echt naar bed![]()
En dArNa$t bN Ik eN OnWiJz3 $lEt11!!! HiHi lOl dUzZ *oNe lUv*quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe je dat voor elkaar kreeg.
Zal wel aan dat onwijs sexy lijf van je lliggen.
truste pik!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier kan ik niet tegen opIk neem zelf wel -15 punten
![]()
Maar..... helaas ga ik jullie verlaten, heb al meer dan een uur geleden mijn pil genomen en moet echt naar bed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |