quote:Op donderdag 14 september 2006 23:25 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel een grote lul in die broek
Ik vind jou nu al stom, gek he?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:25 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel een grote lul in die broek
lach niet zo stom, met je grote snuit, korte pootjes en domme staart!quote:
zou zomaar kunnen...merk wel vertraging de laatste dagenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het nou aan die topiclijst van de blog dat het zo lang duurt om die index pagina te laten?
Lijkt het wel op.
Geen idee... maar het duurt idd wel langer dat de index-pagina komt...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het nou aan die topiclijst van de blog dat het zo lang duurt om die index pagina te laten?
Lijkt het wel op.
Sabbel heeft net een scheet gelatenquote:
Ik til zo een keer mijn pootje omhoog en pis je grote broek helemaal onderquote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
lach niet zo stom, met je grote snuit, korte pootjes en domme staart!
Sluit maar achteraan in de rijquote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind jou nu al stom, gek he?![]()
![]()
Run Forrest RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN!quote:
Trusten hoorquote:
Post dan ook eens een beetje door lamlulquote:
Uhhhh....nee dus en welcome back.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:42 schreef DaMook het volgende:
ben ik weer na een week afwezigheid
Is er nog iets gebeurt naast de streams die het niet deden en die ene vent die zijn vrouw eruit wilde ?
hey, beetje lief doen he!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:15 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Post dan ook eens een beetje door lamlul![]()
Zou niet weten waarom, je vindt me toch al stomquote:
Ja hoiquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
hallo lieve mensjes van Fok!
ha, ik bespeel je als een instrumentje!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:26 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom, je vindt me toch al stom![]()
Daarbij heb ik je wel weer 2 posts dichter bij t einde vh topic gebracht, 3 nu![]()
Mocht je willen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ha, ik bespeel je als een instrumentje!
ff geedit...en zie ...kribbet zijn autoquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:31 schreef Day het volgende:
Ik zie 'm nie
met alle gemak!quote:
Echt!?!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff geedit...en zie ...kribbet zijn auto![]()
Je moet weer even Google, we hebben een Malibuquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff geedit...en zie ...kribbet zijn auto![]()
ik zal er ff over peinzen...dit keer een spel waarin mensen elkaar geestelijk vernietigen...ik hou van lichte humor!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:34 schreef Day het volgende:
Hey Bom, verzin 's een leuk spel wat we kunnen spelen, hier.
Iets met heel veel haat en nijd!
JAAAAAAA ik doe mee!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:34 schreef Day het volgende:
Hey Bom, verzin 's een leuk spel wat we kunnen spelen, hier.
Iets met heel veel haat en nijd!
In your dreams!quote:
Krijg ik dat elke +2 punten van je, lieve Krib?quote:
Bijna dan en de kleur is ook bijna goedquote:
Jij altijdquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:38 schreef Day het volgende:
[..]
Krijg ik dat elke +2 punten van je, lieve Krib?![]()
Ik heb van jou nog heel wat pluspunten te goed day, zo slecht als jij me met servival hebt behandeld!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:38 schreef Day het volgende:
[..]
Krijg ik dat elke +2 punten van je, lieve Krib?![]()
Ikke niet he, ik was altijd lief voor jequote:Op vrijdag 15 september 2006 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog heel wat pluspunten te goed day, zo slecht als jij me met servival hebt behandeld!![]()
Ooooooooooooh!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog heel wat pluspunten te goed day, zo slecht als jij me met servival hebt behandeld!![]()
1 van de weinig goede dingen die van APK's toetsenboordje zijn gekomenquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:38 schreef versabommie het volgende:
alhoewel, we kunnen ook gewoon gaan servivallen...alleen dit keer niet zo langdradig ?
Servival was eigenlijk wel een goede van apk ...daar zat behoorlijk veel haat en nijd in![]()
Jij was altijd superlief voor me!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ikke niet he, ik was altijd lief voor je
ohw dan verwar ik je met peter 6000....kan gebeuren he...quote:
Ik voel een nieuwe strijd aankomenquote:
moeten we nog iemand hebben die zo gek is om cuall op te volgen....misschien een newbie gekmaken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1 van de weinig goede dingen die van APK's toetsenboordje zijn gekomen(nu komt hij zeker!)
Maar hij niet voor jou hoor!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ikke niet he, ik was altijd lief voor je
Heb je het nou over het spel of over BB?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe strijd aankomen![]()
Vorig jaar was het toch veel leuker?Lekker hard maar wel met enig respect en zeker met humor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |