Ey sjaakie!quote:
nee hoor, heb gewoon een keigrote lul in deze broek...of niet nomen?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:20 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoop niet dat ik de conversatie verstoor....![]()
Grote bulten in de broek enzo![]()
ze zijn 2 en 4...wat denk je zelf?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef Bocaj het volgende:
Heb je al een passende straf voor je kinderen gevonden ivm je lege accu?
5 keer gratis auto wassen ofzo
Owquote:Op donderdag 14 september 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze zijn 2 en 4...wat denk je zelf?![]()
Je bent in ieder geval wel een grote lul in die broekquote:Op donderdag 14 september 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee hoor, heb gewoon een keigrote lul in deze broek...of niet nomen?
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:25 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel een grote lul in die broek
Ik vind jou nu al stom, gek he?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:25 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel een grote lul in die broek
lach niet zo stom, met je grote snuit, korte pootjes en domme staart!quote:
zou zomaar kunnen...merk wel vertraging de laatste dagenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het nou aan die topiclijst van de blog dat het zo lang duurt om die index pagina te laten?
Lijkt het wel op.
Geen idee... maar het duurt idd wel langer dat de index-pagina komt...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het nou aan die topiclijst van de blog dat het zo lang duurt om die index pagina te laten?
Lijkt het wel op.
Sabbel heeft net een scheet gelatenquote:
Ik til zo een keer mijn pootje omhoog en pis je grote broek helemaal onderquote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
lach niet zo stom, met je grote snuit, korte pootjes en domme staart!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |