Ik weet dat het allemaal een utopie is en je zult nooit 100% alles zo kunnen aanpassen dat het spel beter wordt of dat "verkeerde" dingen kunnen afnemen. Maar je kunt het de spelers wel moeilijker maken. Het wordt ze naar mijn mening op dit moment gewoon veel te makkelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:39 schreef twi het volgende:
Voetckey omdat al die regels vrijwel direct uit het hockey zijn overgeheveld.
En de snelheid van het spel zal het zeker niet ten goede komen. Ballen gaan onnoemelijk vaak uit, en van elke ingooi die vanaf halverwege de helft van de tegenstander wordt gegeven, wordt net zoveel tijd genomen als voor de gemiddelde vrije trap. Spelers gaan nog vaker balletjes laten lopen, proberen ballen via een tegenstander uit te laten ketsen en het heeft als verdediger geen nut meer om een hoekschop te voorkomen omdat een inschop () gevaarlijker is dan een hoekschop.
Lees: Zuivere speeltijd, het heeft dus geen zin meer, het is juist beter om de bal binnen te houden, dan loopt de tijd tenminste door
En schwalbes achteraf bestraffen heeft zo weinig zin. Vaak is het moeilijk te zien, dus dan creeer je al een grijs gebied en wordt voetbal nog meer een jurysport. En welke consequenties verbind je eraan? Een schorsing? Het zou mij wel een schorsing waard zijn als een van m'n spelers een schwalbe maakt in de laatste minuut waardoor ik met 1-0 win.
Electronische hulpmiddelen kunnen een vierde official binnen 10 seconden uitsluitsel geven, want de scheidsrechter moet sowieso fluiten, of hij nu een schwalbe of een overtreding constateert. In de tijd dat het spel stil ligt kan de vierde official met extra camera's zien of er wat aan de hand was
Tijdstraf bij gele kaart idem dito. Sommige gele kaarten horen rood te zijn, anderen mogen niet gegeven worden. Beiden krijgen dan dezelfde straf. Laat een Lindenbergh het aan de stok krijgen met Ronaldinho. Beiden geel, maar ik weet wel wie er blijer mee is dat beide spelers een tijdstraf uit moeten zitten.
zie mijn reactie hiervoor
Het spelletje verandert toch ook niet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe meer spelregelwijzigingen er worden doorgevoerd, hoe meer het voetbal haar charme verliest. Ten onrechte afgekeurde doelpunten, foutief ingeschatte buitenspelsituaties en overige abritrale blunders horen er gewoon bij. We moeten het mooiste en populairste spelletje ter wereld niet willen veranderen, want dat is toch helemaal nergens voor nodig?
Je vergeet alleen wel dat het "spelletje" vroeger minder bedervelijk was.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe meer spelregelwijzigingen er worden doorgevoerd, hoe meer het voetbal haar charme verliest. Ten onrechte afgekeurde doelpunten, foutief ingeschatte buitenspelsituaties en overige abritrale blunders horen er gewoon bij. We moeten het mooiste en populairste spelletje ter wereld niet willen veranderen, want dat is toch helemaal nergens voor nodig?
Wat waren de dingen waar ie wel over wilde praten? En wat zei ie daarover?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:03 schreef koningdavid het volgende:
Nou jongens, ik heb net Harry geinterviewd in het hol van de leeuw (de Kuip). Echt een topgozer![]()
Helaas wilde hij niet teveel over Ajax zeggen "Ik speel nu voor Feyenoord, Ajax is achter mij". Hij gaat zelfs verhuizen uit Amsterdam naar Rotterdam. Maar het is wel een toffe gast, ik hoop dat ze hem bij Feyenoord goed behandelen.
Ik ga zeker proberen het uiteindelijke item online te zetten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:38 schreef Riro het volgende:
[..]
Wat waren de dingen waar ie wel over wilde praten? En wat zei ie daarover?
Geloof best dat 't een topgozer is. Kwam altijd over als een beetje een 'sulletje' die iedereen te vriend wil houden. Ga je het interview nog ergens online zetten?
Mag toch hopen van welquote:
Hoeveelste jaars ben jij in Ede? Ken een gozer hier uit de buurt die in jaar 2 zit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:44 schreef koningdavid het volgende:
Zijn zien een andere Rosales dan wij?quote:Mauro Rosales verkeerde in grootse vorm toen hij bij Ajax kwam, hij had immers net met Argentinië de gouden medaille tijdens de Oympische Spelen in Athene gewonnen. Na wat ups en downs lijkt de watervlugge aanvaller weer helemaal terug op zijn oude niveau.
mag ik 'm dan hebben?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef stefmans het volgende:
Als we dit nog uit handen geven verbrand ik mijn Ajax shirt![]()
Derdejaars.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hoeveelste jaars ben jij in Ede? Ken een gozer hier uit de buurt die in jaar 2 zit.
Hopelijk maakt Ajax er thuis een leuke wedstrijd van, maar ik zou het maar niet verwachten helaas.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben tevreden met her resultaat. Verdedigend zag het er soms wat knullig uit (onderschatting na de voorsprong?), maar later begon het alweer aardig te lopen.
Thuis moet het minstens 5-0 worden.
Ik verwacht het eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Ajax er thuis een leuke wedstrijd van, maar ik zou het maar niet verwachten helaas.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:44 schreef F1Bas het volgende:
Slecht was het gisteren wel maar ik heb nooit het gevoel gehad dat we zouden verliezen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:22 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6OPIbgL_qXI
Ik heb dan lang niet alles gezien maar wat ik heb gezien vond ik Roger ook laks.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef BoNi het volgende:
Ik vond eigenlijk vooral Roger ongeďnspireerd en laks voetballen.
In ieder geval de eerste met mooie muziek eronderquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:20 schreef Ordinair het volgende:
Hoeveel filmpjes hebben we nu al over de playoffs?
True..quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
In ieder geval de eerste met mooie muziek eronder![]()
Jammer dat ze voor niks zijn gewonnen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:20 schreef Ordinair het volgende:
Klopt. feyenoord vernederen is onderhand een gewoonte.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jammer dat ze voor niks zijn gewonnen.
Breng het op DVD uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:20 schreef Ordinair het volgende:
Was niet best inderdaad, maar goed....quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:05 schreef twi het volgende:
Twee goede aanvallen betekenen nog geen aardige wedstrijd, helaas. Het was tot de 3-2 echt huilen.
quote:
Slop verwacht weinig publiek bij return
Vrijdag 15 september, door 020babe, Amsterdam, 22.33u GMT+01.00, ajaxonline.org
Financieel directeur Jeroen Slop van Ajax is wellicht niet echt vrolijk geworden van de ruime 2-5 overwinning van de Amsterdammers op IK Start in de eerste ronde van de UEFA Cup. Het loopt al niet storm voor de return in De Arena, en volgens het Algemeen Dagblad mag Slop blij zijn als er de komende dagen nog een handvol kaarten wordt verkocht.
Na de uitschakeling voor de Champions League tegen FC Kopenhagen rekent sowieso niemand op fraaie jaarcijfers bij Ajax. Zelfs als de Ajacieden de UEFA Cup in de wacht slepen, wordt het financiële verlies volgens het AD nog altijd niet volledig goedgemaakt.
Trainer Henk ten Cate beschouwt de returnwedstrijd tegen IK Start in ieder geval niet als een oefenduel. "Wij hebben een verplichting naar ons publiek om iets te laten zien en naar onze tegenstander om onze sportieve plicht te doen", zegt hij op de website van Ajax.
quote:De supporters van Ajax krijgen wat ze wilden: De gekleurde stoeltjes in de ArenA zullen worden vervangen door rode. De supporters waren erg ontevreden over de kleurencombinatie, die zij 'de kauwgomballenautomaat' noemden.
De stoelen zullen doordeweeks in delen vervangen worden.
Amsterdam ArenA neemt de volledige kosten op zich.
Nee, voetbalcentraal en dappere strijdersquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wablief? Zelf verzonnen of wat.
Niks nieuws, ze moet het oo daadwerkelijk eens doen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is dan erg goed nieuws!
Precies, en wat komt er te staan. AFC Ajax op de lange zijde?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom zouden ze ook de hele Arena rood maken?
quote:Barcelona lonkt naar Sneijder
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, zaterdag
Wesley Sneijder mag zich verheugen in de belangstelling van Barcelona. De voorzitter van de Spaanse kampioen, Joan Laporta, liet zich in een interview met dagblad Marca tenminste zeer lovend uit over de Ajacied. Ook gaf hij toe dat hij al eens met trainer Frank Rijkaard over Sneijder heeft gesproken. ,,Hij is een complete speler, met een geweldig schot en een geweldige vrije trap. Bovendien kan Sneijder op meer posities spelen en is hij tweebenig. Frank wees me al eerder op dat kleine mannetje. Ik denk dat hij een grote kan worden”, aldus Laporta, die liet weten Sneijder aandachtig te zullen volgen. ,,We wachten af hoe hij zich blijft ontwikkelen en kijken in de winterstop verder.”
De 22-jarige Sneijder verlengde vorig seizoen zijn contract bij Ajax tot de zomer van 2009.
was al gepostquote:Op zaterdag 16 september 2006 05:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja hoor, daar gaan we al
[..]
Het zijn de homo's echt echt, het zijn de homo's echt echt, het zijn de homo's echt echt de homo's uit utrechtquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:57 schreef Sethje het volgende:
Zo net even kaartje Utrecht-uit gehaald...binnen 10 minuten uitverkocht! lekker man!
Als hij weggaat, wordt dat flink vangen in ieder geval. Maar liever even blijven tot zijn opvolger is opgestaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 05:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja hoor, daar gaan we al
[..]
Na de transfer speculaties rond Sneijder vorige seizoen, ben ik al min of meer voorbereid op een vertrek van Sneijder na dit seizoen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 05:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja hoor, daar gaan we al
[..]
Lijkt mij wat aan de lage kant. Voor Sneijder, bewijst zich al jaren als grote speler, kan je best 20 miljoen vragen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:37 schreef piertje2 het volgende:
Marktwert: 10.000.000
dat is wat ie nu waard is !
Zie Kuytquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lijkt mij wat aan de lage kant. Voor Sneijder, bewijst zich al jaren als grote speler, kan je best 20 miljoen vragen.
Als je ziet wat er in Engeland soms voor middelmatige spelers betaald wordt.
Wees er maar niet zo zeker vanquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:56 schreef Schanulleke het volgende:
Sneijder voor minder dan 20 miljoen laten gaan is wanbeleid. Een speler die zich op zijn leeftijd al een aantal jaar in de picture speelt moet gewoon meer opbrengen. Maar gelukkig zit van Geel nu bij Ajax, en die begrijpt dat.
Dit keer laten jullie de stoeltjes heel jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:59 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Het zijn de homo's echt echt, het zijn de homo's echt echt, het zijn de homo's echt echt de homo's uit utrecht![]()
Ik heb meer vertrouwen in Van Geel dan in Van Eijden qua transfers hoor. Het lijkt mij sterk dat ze het nieuwe beleid in een keer over boord zetten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Wees er maar niet zo zeker van
Owquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:57 schreef Sethje het volgende:
Zo net even kaartje Utrecht-uit gehaald...binnen 10 minuten uitverkocht! lekker man!
Lekker, dan hoop ik dat men bij mijn ticketbox snel gehandeld heeft.....quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:57 schreef Sethje het volgende:
Vorig jaar was het niet uitverkocht....quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat dacht jij dan dat je maandag nog wel ff een kaartje kon halen?
Juhquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat dacht jij dan dat je maandag nog wel ff een kaartje kon halen?
Het zag er ander aardig uitverkocht uitquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:05 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Vorig jaar was het niet uitverkocht....
Meen je dat nou? Ik had natuurlijk minder overzicht dan jij, maar ik had het idee dat het maar 3/4 vol zat.....quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het zag er ander aardig uitverkocht uit
Het gaat over het uitvakquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:12 schreef koningdavid het volgende:
Het hele stadion uitverkocht? Dat gebeurt niet zo vaak meer in Utrecht.
Bij Utrecht - ajax wel hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:12 schreef koningdavid het volgende:
Het hele stadion uitverkocht? Dat gebeurt niet zo vaak meer in Utrecht.
Mentaliteit boy, ik weet dat dat bij jou wel goed zit maar met zoiets vergis ik me toch zeker nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
JuhHad sowieso niet echt door dat verkoop vandaag begon, mja..
dapperestrijders.web-log meldde het.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:30 schreef Nega het volgende:
Even over die stoeltjes, wordt alles rood? ( ik kon er niet helemaal uithalen of het nou allemaal bullshit was) Ik zou dan zeggen rood wit... maarja.
Sneijder kan je zeker 15-20 miljoen voor vangen. Als het weer wordt zoals met Zlatan krijg je dr 8 voor.
Morgen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:56 schreef PLAE@ het volgende:
nee joh, vrij vervoer naar Utrecht. Al jaren![]()
Dan blijft die lekker bij Ajax. Zou die zn kind wel in Spanje op willen voeden?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:17 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat je er niet veel meer dan 10 voor gaat krijgen, als je dat al krijgt.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:16 schreef Badabingea het volgende:
Sneijder mag weg voor 25 miljoen, minder niet. In de winterstop dan.
Feit is wel dat een contract tot 2009 nog behoorlijk wat waard is. Dat zal toch zeker wel meer dan tien miljoen moeten betekenen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
het is geen Frank Lampard of een Steven Gerrard
10 is nog veel maar dan zal je wel dichter in de buurt komen
welke clubs hebben intressen dan ? en hij moet toch nog niet wegquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Feit is wel dat een contract tot 2009 nog behoorlijk wat waard is. Dat zal toch zeker wel meer dan tien miljoen moeten betekenen.
Als Kuyt al 18 miljoen waard is...quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
het is geen Frank Lampard of een Steven Gerrard
10 is nog veel maar dan zal je wel dichter in de buurt komen
Morgen is vrij vervoer. Desondanks vroeg je bed uit natuurlijk...quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Is het een combi voor jullie ?
Zal wel tyfus vroeg zijn met de wedstrijd half 1
voor spitsen wordt vaak meer betaald en kuyt is toch meer waardquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als Kuyt al 18 miljoen waard is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |